|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

כחול לבן במסר לליכוד: לא נסכל הדחת שאשא-ביטון

13/07/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות

במענה לדרישת הליכוד, בכחול לבן העבירו לליכוד מסר לפיו לא יסכלו את הדחת יפעת שאשא ביטון. הדיון צפוי להתקיים מחר בוועדת הכנסת (כאן חדשות).

תאריך:  13/07/2020   |   עודכן:  13/07/2020
עידן יוסף
+שוטר העיר לח"כ: "תתקדם לי מהעיניים"
03:21 14/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חברי כנסת שקיימו ביקורי פתע בבתי משפט גילו כי עצירים לא-מסוכנים מובאים כבולים לדיון בניגוד לחוק  ▪  שני שוטרים אליהם פנו אמרו כי כלל אינם מכירים את החוק, ואחר היה בוטה יותר
([צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+עולים חדשים יופנו לערים מעורבות
03:06 14/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כך מציעה ועדת העלייה והקליטה, ביוזמת ח"כ אופיר כץ  ▪  יו"ר הוועדה: לשקול מתן מענק מותנה במגורים של חמש שנים בעיר. חשוב להדגיש את ההכשרה התעסוקתית והדיור  ▪  ראש עיריית נוף הגליל: לתת מראש מענק מותנה
(עולים חדשים מצפון אמריקה [צילום: פלאש 90])
+התוכנית הלאומית לבטיחות ילדים פועלת ללא תקציב
02:23 14/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תקציב של 10 מיליון שקל בשנה לא תוקצב עד לרגע זה  ▪  מנכ"ל בטרם: המשרדים השותפים לתוכנית עושים עשייה ברוכה ומוחלטת, אך עדיין ישנו פער עד שניתן יהיה לכנות זאת תוכנית לאומית
(ח"כ יוסף ג'בארין)
+בליכוד החליטו: שאשא-ביטון לא תודח, הוועדה 'תיובש'
19:46 13/07/20  |  איציק וולף
במפלגת הליכוד הוחלט להסיר את הבקשה להדחת ח"כ יפעת שאשא-ביטון מראשות ועדת הקורונה, לאחר שהצביעה נגד המלצת הממשלה והביאה להפיכת ההחלטה לסגור את חדרי הכושר ובריכות השחיה.

בליכוד הוחלט עם זאת כי צעדים משמעתיים יינקטו נגד שאשא-ביטון וכי לא יועברו חוקים לדיון בוועדה שבראשה היא יושבת.
+"אין עדות להדבקות בחדרי
כושר, אין תחלואה בבריכות"
19:01 13/07/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הקורונה, שהצביעה נגד עמדת הממשלה שביקשה לסגור את חדרי הכושר ובריכות השחיה ואשר צפויה להיות מודחת מתפקידה, שבה על עמדתה המנוגדת לעמדת משרד הבריאות שלפיה סגירת חדרי הכושר והבריכות היא טעות
(אין עדות, ויש תו סגול מחמיר [צילום: המכללה])
+עלייה של 40% בהרוגים למיליארד ק"מ נסועה בתקופת הקורונה
17:21 13/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון שקיימה הוועדה במסגרת המאבק בקטל בדרכים, אמר ח"כ טופורובסקי: להתייחס לזה כאל מלחמה  ▪  נציג המשטרה: מתנגדים לכוונה לבטל את מיזם מצלמות המהירות  ▪  משרד התחבורה על ההפרדה בכביש 90: אין תקציב מדינה אז תוכניות לא יצאו לפועל
(רחלי טבת-ויזל [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
[צילום: דוברות הכנסת]
+מאי-יוני 2020: עלייה חדה בבקשות לתושבים חוזרים
16:28 13/07/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת העלייה והקליטה: הוועדה תפנה לבג"ץ אם לא תבוטל הקפאת תוכנית נעל"ה ומסע  ▪  איים: "אנחנו נתבע את משרד הבריאות ומשרד הפנים, לא נאפשר בלימת הגעתם של תלמידים יהודיים לארץ מכל סיבה"
(ביטן. "להקל ולא להקשות" [צילום: עדינה וולמן, דוברות הכנסת])
+שאשא-ביטון רומזת: זוהר תמך בפתיחת חדרי הכושר והבריכות בדיונים הסגורים
16:22 13/07/20  |  עידן יוסף
ועדת הקורונה אישררה בהצבעה חוזרת (רביזיה) את הצו והחרגת חדרי הכושר והבריכות. ח"כ מיקי זוהר אמר בדיון זה כי "ההחלטה הזאת היא נגד דעתו של ראש הממשלה, שר הבריאות והגורמים המקצועיים, והקואליציה לא תסבול את זה. אנחנו נאלץ, באמת בעצב גדול, להחליף את יפעת שאשא ביטון". זוהר הוסיף כי הממשלה תגיש בקשה חדשה בנושא, "וכל החגיגות פה מיותרות". היו"ר שאשא-ביטון אמרה לפני ההצבעה כי מפאת כבודו של זוהר, לא תגלה מה הייתה דעתו האמיתית בדיונים הסגורים בעניין חדרי הכושר והבריכות.
+סמוטריץ' ליו"ר הכנסת: ההדחה - רמיסת עצמאות הכנסת בידי הממשלה
15:47 13/07/20  |  עידן יוסף
ח"כ בצלאל סמוטריץ' פנה ליו"ר הכנסת, יריב לוין, בדרישה שימנע את הדחתה של ח"כ יפעת שאשא-ביטון מראשות ועדת הקורונה ובכך לדבריו ימנע את רמיסת עצמאותה של הכנסת בידי הממשלה. "לא מספיק לשמור על כבודה ועצמאותה של הכנסת מו"ל בג"ץ. רמיסתה ברגל גסה על ידי הממשלה לא פחות חמורה", כתב.
+גפני: נתניהו חייב לגלות מנהיגות
15:39 13/07/20  |  עידן יוסף
סיעת יהדות התורה נפתחה באופן חריג לתקשורת לנוכח מה שהגדירה המצב הקשה. ח"כ משה גפני אמר: "יש בליבנו על ראש הממשלה. הוא צריך ללכת לעשות את זה עם סמוטריץ' ברביעי שעבר? למה היה צריך לעשות דברים שגם פוגעים בנו? רואים את התמיכה בו בציבור החרדי, שהולכים איתו כל השנים - לא בטוח עם מה שקורה עכשיו. אנחנו תומכים בו ועליו לגלות מנהיגות בכל נושא הקורונה - הבריאותי והכלכלי".

לדבריו, יש מיליון מובטלים ועני חשוב כמת. "ענפים נעלמים. אנחנו מקבלים זעקות שבר מכל המגזרים. יהדות התורה תעשה כל מאמץ לעזור לכולם".
+הליכוד מסרב לדרישת החרדים לתמוך בשקד ובאייכלר
15:20 13/07/20  |  עידן יוסף
המפלגות החרדיות ביקשו מהליכוד ומנתניהו שהקואליציה תודיע על תמיכה בח"כ איילת שקד לצדו של ישראל אייכלר בוועדה למינוי דיינים בבחירות שיתקיימו ביום רביעי. בליכוד מסרבים וטוענים שיתנו חופש הצבעה. המועמדת האחרת היא ח"כ מרב מיכאלי (מקור ראשון).
+זוהר: שאשא-ביטון תוקעת מקלות בגלגלי הקואליציה
15:18 13/07/20  |  עידן יוסף
יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר: "‏צר לי שחברת כנסת מהקואליציה בחרה בדרך פופוליסטית וחסרת אחריות על גבם של הרשויות הנלחמות למניעת מגפת הקורונה והחליטה לפעול כנגד עמדת הקואליציה. ‏במקום להיכנס מתחת לאלונקה ולסייע לממשלה לנהל את המשבר הזה באופן אחראי, היא בחרה לתקוע מקלות בגלגלי הקואליציה. לא נוכל לסבול התנהגות כזו".
+ליברמן: שאשא-ביטון אמיצה
15:14 13/07/20  |  עידן יוסף
ח"כ אביגדור ליברמן: "שאפו לח"כ יפעת שאשא ביטון על העמדה האמיצה, על זכותם של חברי הכנסת להצביע בהתאם להיגיון ולשכל הישר ולא בהתאם לאינטרס פוליטי צר של הקואליציה".
+גדעון סער מתנגד להדחת שאשא-ביטון
15:12 13/07/20  |  עידן יוסף
ח"כ גדעון סער (ליכוד): ללא קשר לתוכן ההחלטות שקיבלה היום ועדת הקורונה: 1. הכנסת אינה חותמת גומי של הממשלה. 2. נכון יותר לשכנע את ועדות הכנסת באמצעות מסד נתונים ולא באמצעות איומים ולחצים. 3. הדחת יו״ר הועדה - אינה הדבר הנכון לעשות.
+ח"כ גינזבורג מסרב לכנס את הישיבה להדחת יו"ר ועדת הקורונה
14:56 13/07/20  |  עידן יוסף
יו״ר ועדת הכנסת איתן גינזבוג מסרב לכנס את הדיון על הדחת שאשא ביטון בטענה שלא ניתן לכנס את הועדה מהרגע להרגע.
+ועדת הקורונה הפכה החלטת הממשלה
14:47 13/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בניגוד לעמדת רה"מ: ועדת הקורונה אישרה את פתיחת הבריכות וחדרי הכושר  ▪  רה"מ ושר הבריאות סיכמו על תו סגול מחמיר ולפיו ייפתחו רק הבריכות המקורות  ▪  ח"כ שאשא-ביטון דחתה את המתווה בוועדה  ▪  יו"ר הקואליציה מיקי זוהר פועל להדחתה: "את גמרת"
(שאשא ביטון. לקראת הדחה מיידית)
+נתניהו נועד עם יו"ר ועדת הקורונה
13:41 13/07/20  |  עידן יוסף
הקרב על חדרי הכושר והבריכות הציבוריות: נתניהו נועד כעת עם יו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון. ההצבעה שתוכננה ל-13:00 מתעכבת בינתיים. מוקדם יותר איים בכיר בליכוד כי אם היא לא תתיישר עם החלטות הממשלה, היא תודח מן התפקיד.
+מקלב לנתניהו: "לציבור החרדי יש זיכרון ארוך"
13:39 13/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עסקים שנפגעו מההסגר בערים החרדיות ייכללו במתווה הפיצויים עליו הוחלט בממשלה  ▪  אדלשטיין: מקבל את הטענות בדבר צורך בשקיפות ובשיתוף ראשי הרשויות  ▪  אוחנה: לא נאפשר אכיפה מפלה כלפי האוכלוסייה החרדית
הפגישה עם יהדות התורה [צילום: עמוס בן-גרשום/לע"מ]
הפגישה עם שס [צילום: עמוס בן-גרשום/לע"מ]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלי צה"ל   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כחול לבן במסר לליכוד: לא נסכל הדחת שאשא-ביטון
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
בחודשים מאי-יוני 2020 נרשמה עלייה משמעותית במספר הבקשות לתושבים חוזרים בחודשים מאי ויוני השנה לעומת השנה אשתקד. בשנת 2019 בחודש מאי הוגשו 450 בקשות לעומת 681 בשנת 2020 - כך עולה מנתונים שסיפק משרד העלייה והקליטה לדיון בוועדת העלייה והקליטה של הכנסת.
13/07/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
דרמה בוועדת הקורונה: לאחר דיונים ארוכים דחתה (יום ב', 13.7.20) יושבת-ראש הוועדה, ח"כ יפעת שאשא-ביטון את המתווה שגיבשו ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין ולפיו ייפתחו בריכות השחייה הלא-מקורות בלבד ותתוגבר האכיפה בהן. השניים החליטו כי בריכות השחייה המקורות יישארו סגורות וכך גם חדרי הכושר שאמורים היו להיות מפוצים כלכלית.
13/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה נתניהו קיים (יום ב', 13.7.20) פגישות נפרדות עם ניציגי שס ויהדות התורה באשר לטענותיהם לאכיפה בררנית בהורות הקורונה כלפי הציבור החרדי. הפגישות התקיימו עם השר אריה דרעי, השר יעקב ליצמן וחברי כנסת נוספים. בפגישות השתתפו גם שר הבריאות יולי אדלשטיין והשר לבט"פ אמיר אוחנה.
13/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
השר אריה דרעי אומר כי פקידי משרד האוצר מביעים התנגדויות רבות לתוכניותיו להטיב עם המוחלשים. במהלך ישיבת סיעת שס, שהתקיימה בחדר ועדת השרים במשרד ראש הממשלה, העריך דרעי כי בקרוב מאוד תתקבל בקשתו לסיוע בתלושי מזון למגזרים חלשים שלא נמצאים בתוך סל התכנית הכלכלית של ראש הממשלה נתניהו.
13/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
שיבת ועדת הקורונה, שדנה בהנחיות לסגירת חדרי כושר ובריכות שחייה, הסתיימה ללא הצבעה. זאת, על-אף שיו"ר הוועדה, ח"כ יפעת שאשא-ביטון טענה במהלך הדיון כי הנתונים שהציג משרד הבריאות אינם מצדיקים סגירת כל ענף חדרי הכושר והבריכות. ההצבעה בנושא נדחתה למחר בשל יציאת ח"כ שאשא-ביטון ממשכן הכנסת.
12/07/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il