|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

הארכה בשלוש שנים להעדפת טקסטיל כחול לבן במכרזי מערכת הביטחון

15/07/2020  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
מאת: עידן יוסף  |    |  תגובות    כנסת 23

ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק חובת המכרזים (תיקון מס' 24- הוראת שעה) (תיקון) התש"ף 2020. הצעת החוק אותה יזמו הח"כים מיקי לוי, ע'דיר כמאל מריח, משה גפני ויו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר, נועדה להאריך בשלוש שנים נוספות (עד ל-15 ביולי 2023) את תקופת תוקפה של הוראת השעה שהסמיכה את הממשלה לקבוע, בתקנות, הוראות בדבר העדפה של תוצרת הארץ ברכישה של טקסטיל עבור מערכת הביטחון והמשרד לביטחון הפנים כמו כן, מוצע להסמיך את שר האוצר להאריך בצו, את תקופת תוקפה של הוראת השעה בשנתיים נוספות. לדרישת הוועדה, הארכת ההסדר ע"י שר האוצר תהיה באישור ועדת החוקה.


תאריך:  15/07/2020   |   עודכן:  15/07/2020
עידן יוסף
+בטרומית: בע"ח שנשך אדם לא יוכנס לבידוד אם חוסן נגד כלבת
14:29 15/07/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לתיקון פקודת הכלבת (בידוד בעלי חיים), התש"ף-2020, של חברת הכנסת שרן מרים השכל. להצעה זו הוצמדה הצעה דומה של ח"כ מיקי חיימוביץ'. מוצע בה לקבוע כי בעל חיים שנשך אדם, לא יוכנס לבידוד אם חוסן נגד כלבת בשנה שקדמה לנשיכה והוא הובא לווטרינר לשם בדיקת קיומם של סימני כלבת. כמו כן, מוצע להגביל את האפשרות להמית בעל חיים שנשך, ולקבוע כי ניתן יהיה להורות על המתתו רק אם אותו בעל חיים צפוי במידה יתרה להידבק בכלבת ולהעבירה או אם לא נאסף על ידי בעליו ממאורת בידוד בתום תקופת הבידוד ולא ניתן למסור אותו לאימוץ.

+מאבטחת בכנסת נמצאה חיובית לקורונה
14:03 15/07/20  |  עידן יוסף
קצין משאבי אנוש במשמר הכנסת הודיע לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף כי מאבטחת במשמר הכנסת נמצאה חיובית לבדיקת קורונה. הכנסת תמשיך בחקירה האפידמיולוגית בנושא בתאום נציגי משרד הבריאות.
+בטרומית: תבוטל סמכות ההוצאה לפועל להגביל ולשלול רישיון נהיגה של חייבים
13:56 15/07/20  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון - ביטול הגבלת רישיון נהיגה), התש"ף-2020 של חברי הכנסת שלמה קרעי, יעקב אשר ויעקב טסלר. להצעה זו הוצמדו הצעות דומות של חברי הכנסת שרן השכל, חמד עמאר, ג'אבר עסאקלה ואוסאמה סעדי. מוצע בה לבטל את סמכות רשם ההוצאה לפועל להגביל ולשלול רישיון נהיגה של חייבים בהליכי הוצאה לפועל.
+בטרומית: לאחר הכרזה על מצב מיוחד בעורף, תושבי הדרום יוכלו לדחות תשלומים
13:55 15/07/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה את הצעת חוק דחיית מועד תשלום מסים בעת מצב מיוחד בעורף (תיקוני חקיקה), התש"ף-2020, של חברי הכנסת משה גפני ויעקב אשר. הכרזה על מצב מיוחד בעורף משפיעה על מרקם החיים בתחומים שונים. מוצע לתקן את פקודת מס הכנסה ואת חוק מס ערך מוסף, התשל"ו-1975, ולקבוע שאם הוכרז על מצב מיוחד באזור מסוים במדינה ונקבעו תקנות לפי חוק מס רכוש וקרן פיצויים, התשכ"א-1961, החלות על מי שגר באזור שבו הוכרז מצב מיוחד בעורף, יידחה המועד הקבוע בתקנות בו על הניזוק לשלם מקדמות ותשלומי מע"מ עד לתשלום הפיצויים לניזוק. בנוסף, מוצע לקבוע שחובות הניזוק לרשות המיסים ולמע"מ יקוזזו מהפיצויים שישולמו לו.
+בטרומית: מעסיקים פרטיים גדולים ימסרו דוח על עמידתם ביעד הייצוג ההולם למוגבלים
13:54 15/07/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (תיקון - מידע בדבר עמידת מעסיקים פרטיים גדולים ביעד הייצוג ההולם), התש"ף-2020, של חברי הכנסת עינב קאבלה ומשה ארבל. מוצע בה להחיל, בהתאמות מסוימות, את ההסדר הקבוע בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות לעניין בחינת עמידת מעסיקים ציבוריים ביעד הייצוג ההולם, גם על מעסיקים פרטיים המעסיקים 100 עובדים ומעלה. מוצע לקבוע כי המוסד לביטוח לאומי יבחן את מידת עמידתם של מעסיקים פרטיים גדולים ביעד הייצוג ההולם וימסור לנציבות שוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלות, אחת לשנה דוח בעניין, על פי אמות מידה הקבועות בהצעת בחוק. הנציבות תפרסם באתר האינטרנט את מידת עמידתו של מעסיק כאמור ביעד הייצוג ההולם.

+בכחול לבן שוקלים חופש הצבעה בחוק למניעת טיפולי המרה
13:50 15/07/20  |  עידן יוסף
בעקבות אירועי ועדת החקירה בנושא השופטים, שוקלים בכחול לבן לנקום בליכוד לאפשר חופש הצבעה לחברי הסיעה בהצבעה על הצעת החוק של ניצן הורוביץ שאוסרת טיפולי המרה ללהט"בים, למרות שעמדת הקואליציה היא להתנגד הצעת החוק (כאן חדשות).
+טיבי: "לפיד שקרן ויהיר. מי הוא שיגיד לנו מה לעשות"
13:43 15/07/20  |  עידן יוסף
ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) תוקף את ראש האופוזיציה יאיר לפיד, ואומר כי בשיחה לאתר "פאנט" אמר לפיד כי לא יעלה על הדעת שאחמד טיבי ימכור את הציבור הערבי בבחירות לוועדה למינוי שופטים. לדבריו, לפיד שקרן ויהיר וקפץ לו סעיף הזועבי'ס. "אל תשחק איתי משחקים! אל תתערב ברשימה המשותפת. הרשימה המשותפת תצביע אותו הדבר ובדעה אחת. הידיעה כאילו יש סיכום של רע"ם עם הליכוד אינה נכונה ומנסור עבאס הכחיש אותה. להבא לא נתייעץ עם יאיר לפיד כשנקבל החלטות ברשימה המשותפת. מי הוא שיגיד לנו מה לעשות?!".
+הליכוד מציע תקציבים לרשימה המשותפת עבור תמיכה במועמדת מטעמו
12:55 15/07/20  |  עידן יוסף
בליכוד לא משאירים מקום ליד הגורל ועובדים חזק שהמינוי של אסנת מארק לוועדה למינוי שופטים יקרה. לצורך כך הובטחו הבטחות לתקציבים שונים לרשימה המשותפת. ניתן להצביע לאדם אחד וניתן לשניים. במשותפת יצביעו בעד קארין אלהרר מהאופוזיציה, וכל השאלה היא האם או מה יצביעו בשם השני (יניר קוזין, ערוץ כנסת).
+לפיד: "בחירת אסנת מארק - סיוע לחשוד בפלילים"
10:01 15/07/20  |  מירב ארד
ראש האופוזיציה יאיר לפיד (יש עתיד): "אם אסנת מארק תיבחר היום לוועדה למינוי שופטים זה אומר דבר אחד: שגנץ וכחול לבן הצביעו בשבילה. במקרה כזה, אפשר לזרוק לפח את כל קשקושי 'אנחנו שומרים על בית המשפט'. אתם לא. אתם סייענים של חשוד בפלילים".
+בכנסת: הוועדה לבחירת שופטים
08:29 15/07/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ההסכם הקואליציוני אמור להבטיח את בחירתם של אסנת מארק וצבי האוזר, המקורבים לנתניהו - אך גם שקד ואלהרר מתמודדות בהצבעה החשאית  ▪  היחסים המעורערים בין הליכוד לכחול-לבן עשויים לפעול לטובת שקד
(בחירה חשאית במליאה [צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב אשר / Yakov  Asher   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הארכה בשלוש שנים להעדפת טקסטיל כחול לבן במכרזי מערכת הביטחון
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
נשיא המדינה ראובן ריבלין גינה את קריאתו של ח"כ עידן רול (יש עתיד-תל"ם), לסרבנות. בציוץ בטוויטר קרא רול למרי אזרחי ולאי-ציות לממשלה אם תחליט להטיל הסגר.
14/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה דנה (יום ג', 14.7.20) במשבר חברות ההסעה, בשילוב אוטובוסים פרטיים ומוניות בתחבורה הציבורית ובפיקוח על התחבורה הציבורית בצל הקורונה.
14/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכנסת אישרה (יום ג', 14.7.20) את בקשת השר רפי פרץ להתפלגות מפלגתו, מפלגת הבית היהודי, מסיעת ימינה. בקשת ח"כ פרץ אושרה ברוב של 10 תומכים מול התנגדותם של 2 ח"כים ונמנע אחד.
14/07/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
ח"כ יפעת שאשא-ביטון תמשיך לכהן בתפקידה כיו"ר ועדת הקורונה בכנסת, ואף פתחה בצהריים (יום ג', 14.7.20) את הדיון בוועדה בנושאהתמודדות מסגרות הגיל הרך בצל הקורונה. אתמול פנה יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, ליו"ר ועדת הכנסת, איתן גינזבורג, בדרישה להדיחה מתפקידה כיו"ר הוועדה, לאחר שהעלתה להצבעה את פתיחת הבריכות וחדרי הכושר בוועדה.
14/07/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
חוצפה מצד שוטרים כלפי נבחרי ציבור. חברי הכנסת משה ארבל וינון אזולאי (שס) קיימו (יום א', 12.7.20) ביקורי פתע בבתי משפט השלום בראשון לציון ובירושלים, על-מנת לוודא כי זכויות העצירים נשמרות.
14/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il