|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

תרחיש לחורף: נדרשות 4,000 מיטות עם יכולת הנשמה

מנכ"ל משרד הבריאות: "זהו אינו אירוע בריאותי בלבד אלא אירוע לוגיסטי מורכב ורב-משרדי, וצה"ל הוא מרכיב מכריע ביכולת להתמודד עם סדר גודל שכזה" האתגרים הלוגיסטיים: חיסון ל-5 מיליון אזרחים בפרק זמן של כחודש וביצוע 60 אלף בדיקות ביום
29/07/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

ועדת המשנה למדיניות ואסטרטגיה קיימה (יום ב', 27.7.20) את דיונה הראשון, אשר הוקדש לנושא היערכות צה"ל ומשרד הביטחון לסיוע במאבק בנגיף הקורונה - בדגש על סיוע רפואי והערכות לקראת חורף 2020. הדיון היה דיון חסוי ולהלן עיקרי הדברים:

פרופ' חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות, התבקש ע"י יו"ר הוועדה בראשות ח"כ צבי האוזר להתייחס לנתוני השפעת בחורף רגיל, ולאחר מכן להיערכות המשרד לחורף הקרוב בהשפעת נגיף הקורונה. לוי השיב כי בשנה רגילה בוחרים להתחסן נגד שפעת כשני מיליון איש, אולם השנה צפויה דרישה גדולה יותר לחיסונים, והמדינה שואפת גם לתעדף את הקבוצות אשר יחוסנו. מדינת ישראל כבר הזמינה 3 מיליון מנות חיסון לשנה הקרובה, ושואפת להשיג עד 5 מיליון מנות חיסון, אך המדינה לא תקנה מיצרנים שאינה בוטחת באיכות המוצר, ויש מגבלות של קצב ייצור לחיסונים, והקצאות של מנות שלכל העולם מתחרה עליהן.

פרופ' לוי נשאל כיצד נערכת המדינה לבצע זריקות חיסון רבות כל כך בזמן הקצר שלאחר הגעת החיסונים, ואמר כי קופות החולים אחראיות לכך, וכרגע טוענות שיעמדו במשימה, אך בכל מקרה הסיכום שהושג השבוע עם משרד האוצר יביא לתגבור כמויות האחיות בקהילה. לוי פירט כי הסיכום הוא בשורה גדולה, כאשר סך הכל יתווספו עוד 1600 תקני אחיות לבתי החולים, עם עוד אותן 400 האחיות לקהילה. עם זאת, הודה הדובר כי מדובר בתקנים זמניים עד ליולי 2021 ולא בתקנים קבועים.

לוי נשאל ע"י יו"ר הוועדה באשר לכמויות הבדיקות בכל יום, והפרופסור השיב כי בתוך חודשיים שלושה הוא מקווה להגיע ליכולת ביצוע של עד 60 אלף בדיקות, אך מדובר בהוצאה כלכלית גדולה שדורשת אישורים רבים. לשאלה האם מערכת הבריאות לעמוד בהיקפי בדיקות כאלה, והאם נדרש כוח אדם ממערכת הביטחון לסייע, השיב פרופ' לוי כי צה"ל הקצה חיילים סדירים ככוח עזר מסוים למעבדות, בעבודות הפחות מיומנות, אך לא נדרש לסייע מעבר לכך.

הוא נשאל לגבי תרחיש הייחוס של מערכת הבריאות למערכות הנשמה לקראת החורף, ואמר כי תרחיש הייחוס קובע 4,000 מיטות עם יכולות הנשמה, מתוכן 2,000 לחולי קורונה ו-2,000 הנשמה לחולים אחרים לרבות חולי שפעת. חברי הוועדה הביעו ספקנות באשר ליכולת לעמוד במספר זה, ופרופ' לוי אמר כי מיטות, בשילוב עם מכונות הנשמה ואמצעים אחרים, יצליחו לספק מענה ל-4,000 חולים, אך הפער הוא בכוח האדם - במספר הצוותים הרפואיים אשר נדרשים כדי לטפל במספר כזה של חולים. לוי אמר כי אין אפשרות תקציבית מעשית לאייש את כמות התקנים הקבועה בנהלים למספר כזה של מיטות חולים, ועל כן בתי החולים ייאלצו להסיט כוח אדם פנימי, על חשבון פעילויות אחרות. הכשרת רופא טיפול נמרץ דורשת כשנתיים-שנתיים וחצי, ומערכת הבריאות הגבירה את קצב הרוטציות של רופאים ממחלקות שונות, כדי לתת להם הכשרה והיערכות לקראת אפשרות שיידרשו לסייע בחורף.

לאור הדברים על הפער בכוח האדם, נשאל לוי האם מדינת ישראל עושה מאמץ להביא כוח אדם מחו"ל - בין אם רופאים שיעלו לישראל, ובין אם ישראלים הנמצאים כעת בחו"ל? פרופ' לוי השיב כי בשלב זה אין מאמץ שכזה.

הוא התבקש להתייחס לשאלה, האם יש למערכת הבריאות צרכים נוספים שמערכת הביטחון יכולה לסייע בהם, ואמר זהו אינו אירוע בריאותי בלבד אלא אירוע לוגיסטי מורכב ורב-משרדי, וצה"ל הוא מרכיב מכריע ביכולת להתמודד עם סדר גודל שכזה. פרופ' לוי הביע שביעות רצון משיתוף הפעולה החל מרמת שר הביטחון, מנכ"ל המשרד, חטיבת המבצעים, פיקוד העורף, מפא"ת, 8200, ועוד יחידות רבות שלוקחות חלק. אנחנו בעבודת מטה מתמשכת מול משרד הביטחון, חטיבת המבצעים ופיקוד העורף באשר לצרכים שעולים ויעלו.

יו"ר הוועדה הודה ללוי, ובטרם העביר להתייחסות נציגי מערכת הביטחון, אמר כי הוועדה רושמת לפניה את האתגר הלוגיסטי של חיסון 5 מיליון אזרחים בפרק זמן של כחודש, ותעקוב אחריו. עוד רושמת בפניה הוועדה את האתגר של ביצוע 60 אלף בדיקות ביום אליו מכוון משרד הבריאות. אתגר נוסף הוא אתגר כוח האדם, וזאת לצד האמירה כי יהיה מענה מבחינת ציוד ל-4000 מונשמים, אשר הוועדה תעקוב גם אחריו. בנוסף יו"ר הוועדה ביקש תרחיש ייחוס להיקף החולים הצפויים בשפעת ובקורונה יחדיו וציין כי העובדה שתרחיש זה טרם נקבע אינו מאפשר היערכות נאותה לחורף.

משה אדרי, עוזר שר הביטחון להתגוננות, ביקש לפתוח את חלקו בדיון בהצגת הרעיון המסדר - להיערך לשגרת חיים בנוכחות הנגיף עד סוף שנת 2021. כפי שיש ביטחון שוטף, כך צריכה להיות בריאות שוטפת - בר"ש, מנגנון של ניהול החיים לצד מספר קטן של נדבקים ביום, שייקבע ע"י משרד הבריאות. לשם שליטה בכמויות התחלואה וצמצומה, נדרשת קטיעת שרשראות ההדבקה, ע"י מענה קליני, חקירות אפידמיולוגיות, בידוד מהקהילה, הסברה והגבלה של התקהלויות.

לגבי סוגיית הבידוד מהקהילה אמר אדרי כי יש את המלונות אשר מאפשרים לחולים אשר אובחנו בקהילה, לעבור אליהם, אם יבחרו בכך. מערכת הביטחון מעודדת אנשים לעזוב את בתיהם ולעבור למלונות אם הם חולים, כדי לייצר בידוד מהקהילה, וכל יום עוברים 700-600 איש, ויש מעל 6,000 איש במלונות כיום.

בנוגע לסיוע מערכת הביטחון לנושא הבדיקות, אמר אדרי כי המכון הביולוגי יודע לבצע עד 1,300 בדיקות ביום, וההחלטה היא כי אלה יוקצו רק לתוכנית "מגן אבות ואימהות", כלומר לאוכלוסיית המבוגרים שהם אוכלוסיית סיכון, וכל יום מגיעות למכון הביולוגי בדיקות מבתי אבות ברחבי ישראל. עוד אמר אדרי כי המכון הביולוגי גם פועל לפיתוח חיסונים ולפיתוח נוגדנים לנגיף.

אל"ם מורן עומר, ראש מחלקת מבצעים בצה"ל, אמר כי צה"ל נוקט במדיניות של אחריות מרחיבה בכל הקשור לסיוע למרחב האזרחי, אך חייב במקביל לשמור תמיד על כשירות ורציפות מבצעית. כיום יש כ-600 חולים וכ-6000 מבודדים מבין המשרתים בצה"ל, אך למרות שיש יותר חולים מאשר בגל הראשון, צה"ל ערוך טוב יותר כיום, ואין פגיעה בכשירות, גם בתקופה רגישה זו.

עומר אמר כי בשיא הגל הראשון צה"ל הקצה 20 אלף איש למשימות הסיוע, וזו כמות משמעותית, שצה"ל יכול להקצות אותה באופן נקודתי, אך צריך גם לתכנן את השימוש בכוח האדם במשורה, בשל האפשרות כי מדובר באירוע שייתכן שיימשך גם עד סוף 2021.

אל"ם עומר התבקש ע"י יו"ר הוועדה להתייחס לסיוע בכוח אדם רפואי, לאור דבריו של מנכ"ל משרד הבריאות. אל"ם עומר השיב כי צה"ל מטפל בכל החיילים החולים בעצמו, ולכן צריך את אנשי הקבע מתחום הרפואה, וממילא אנשי המילואים מתחום הרפואה ממלאים תפקידים במערכת הבריאות באזרחות, ולכן גם נמצאים במאבק בנגיף ולרשות מערכת הבריאות. באשר לסיוע במיטות הנשמה, אמר אל"ם עומר כי צה"ל יודע לסייע למערכת הבריאות בתוספת של עד 200 מיטות, וכן הקצה לעצמו 80 מיטות, בבי"ח 10, לטיפול בחיילים חולים. עוד הוסיף אל"ם עומר כי בכל הנוגע לסיוע לצוותי הרפואה, יש 300 אנשי מילואים המסייעים בבתי החולים, ו-100 חובשים בסדיר את מושאלים למעבדות המבצעות את הבדיקות. אל"ם עומר אמר כי בכל 4 חודשים משתחררים מצה"ל מאות חובשים, אשר ודאי ישמחו לעבוד ולסייע, ומשרד הבריאות יכול להכשיר אותם למשימות סיוע בזמן קצר יחסית.


לסיכום אמר יו"ר הוועדה: "השילוב של קורונה יחד עם שפעת הצפוי לנו בחורף מאיים על יציבותה של מערכת הבריאות בישראל. מערכת הבריאות תאותגר בכ-25 אלף חולי שפעת מדי יום שיהיו להם תסמינים הדומים לתסמיני קורונה וזאת בנוסף לחולי הקורונה בחורף. על מערכת הבריאות להיערך למצב חירום בקופות החולים ובבתי החולים. נראה כי צה"ל יכול לתת מענה לרוב הכשלים הצפויים למעט החוסרים הצפויים בכוח אדם מקצועי במערכת הבריאות. ריחוק חברתי ושמירה על הנחיות תוריד את היקף החולים בשפעת ובקורונה ולכן הסברה ושמירה על הנחיות תהיה קריטית בחורף".

האוזר הודיע בסיום כי הוועדה תקיים דיון המשך בנושא, אשר יכלול את המשך התייחסות מערכת הביטחון, לרבות התייחסות רשות החירום הלאומית לפעילותה, וכן התייחסות של נציג תיאום פעולות הממשלה בשטחים לנושא ההיערכות אל מול מצב הקורונה ביו"ש ובעזה בחורף.

תאריך:  29/07/2020   |   עודכן:  29/07/2020
עידן יוסף
+הכנסת דחתה את ההצעה לתיקון חוק הלאום
14:28 29/07/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המליאה הפילה את הצעתה של ח"כ רדיר כמאל מריח ברוב של 53 מתנגדים לעומת 21 תומכים  ▪  בכירי כחול לבן נעדרו מההצבעה
(ח"כ כמאל מריח במליאה [צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת])
+נמצא פתרון: סייעות שעבדו עד 6.8 יקבלו דמי אבטלה על יתר החודש
12:40 29/07/20  |  מירב ארד
בדיון הועדה לקידום מעמד האישה בישרו לסייעות כי יוכלו לעבוד בששת ימי הקייטנה שהתווספו בשל משבר הקורונה וכי הן יוכלו לחתום אבטלה למרות שלא יעבדו חודש מלא. יו"ר הוועדה עודד פורר אמר כי הוא שמח שנמצא פתרון לבעיה הנקודתית אך הודיע שיאבק לסיים את מודל ההעסקה הפוגעני של הסייעות וכל מי שמפוטר מדי קיץ למשך חודשיים.
+הוארך מעצרו של חשוד בכוונה לפגוע בראש הממשלה
12:13 29/07/20  |  עידן יוסף
משטרת ישראל עצרה אמש לחקירה גבר כבן 31 לאחר שהגיע סמוך למשרד רה"מ בירושלים, והתבטא נגד בנימין ושרה נתניהו. בחיפוש שערכו השוטרים איתרו ברשותו אקדח פלסטיק ושני סכיני תער. מעצרו הוארך לפני זמן קצר בבית משפט השלום עד לתאריך 2.8.20.
+לפיד: נתניהו ואוחנה - כנופייה; אוחנה: תוכיח שהסתתי
11:04 29/07/20  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד-תל"ם, ח"כ יאיר לפיד, אומר כי בנימין נתניהו והשר אמיר אוחנה הם כנופייה שאין גבול לצביעותה. בציוץ בטוויטר כתב: "אז נתניהו שמגנה כל ציוץ של עתונאי בזמן שיא עוד לא מצא זמן לגנות את תקיפת המפגינים בסכינים ובקבוקים אמש, ואמיר אוחנה שורף את המועדון, מסית לאלימות ועבריינות בגלוי, מנסה לרסק את שלטון החוק ואז מודיע שאנחנו צריכים 'להוריד את הלהבות'".

השר אוחנה בתגובה: "‏‎יאיר, תשעה באב, ואני לא רוצה לשטוח כאן את כל שקריך (הם רבים-רבים...), אבל רק כדי שאוכל לבקר את עצמי במידת הצורך, תוכל להפנות למקרים בהם הסתתי לאלימות, בגלוי או בסתר?"
+עמיר פרץ למנדלבליט: הטל מגבלות חמורות על לה-פמיליה
10:57 29/07/20  |  עידן יוסף
יו״ר העבודה השר עמיר פרץ פנה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בבקשה להטיל מגבלות חמורות על ארגון ״לה פמיליה״. הוא לא פירט אילו מגבלות הוא מבקש ובאיזו סמכות חוקית.

מכתבו של עמיר פרץ
+סקר: הליכוד ממשיך בירידה
10:38 29/07/20  |  עידן יוסף
סקר עבור רדיו 103: הליכוד 31; יש עתיד-תל"ם 19; הרשימה המשותפת 16; ימינה 13; כחול לבן 10; שס 9; ישראל ביתנו 8; יהדות התורה, מרצ 7. לפי הסקר, הממשלה הנוכחית מקבלת 57 מושבים. מנגד, גוש השמאל-מרכז (ללא ליברמן) מקבל 36 מושבים בלבד.
+לפיד: לא שולל שיתוף פעולה עם גנץ
10:09 29/07/20  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד-תל"ם, ח"כ יאיר ‏לפיד בגלי צה"ל: "לא שולל שיתוף פעולה עם גנץ אבל - אני המועמד לראשות ממשלה בבחירות הבאות, לא נשב תחת אף אחד. נשמח לדבר עם כל אחד. לא אפנה לאיזנקוט את המקום הראשון".
+דיווחי הבריונות ברשת הוכפלו השנה
10:01 29/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המדווחים למוקד על הפגיעה, ההכלמה וההצקות ב-51% מהמקרים הם הורים, ב-29% הנפגעים עצמם וב-10% צוותי חינוך
(המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת)
+גנץ: איש לא ישתיק מחאות בישראל
09:20 29/07/20  |  עידן יוסף
יו"ר כחול לבן, השר בני גנץ בטוויטר: "שנאת חינם פוררה וממשיכה לפורר את עם ישראל, שחוסנו האמיתי הוא באחדותו. תוקפי המפגינים מאתמול חייבים להיתפס ולהיענש. איש לא ישתיק מחאות בישראל כל עוד אנחנו כאן".
+מיכאלי: עמיר פרץ נתן לנתניהו לגיטימציה להמשיך עם הטירוף
09:17 29/07/20  |  עידן יוסף
חברת הכנסת מרב מיכאלי (העבודה) בתגובה לתקיפת המפגינים בידי אזרחים אחרים בתל אביב: "‏ההסתה מבלפור פינת אוחנה נגד המחאות תגמר בדם. האלימות נגד המפגינים אמש היא חלק מדפוס הפעולה הנוראי של נתניהו. קודם מסמן את האויבים, שולח שליחים להפיץ את המסר, והאלימות כבר תתפרץ באופן טבעי בשטח. לא ייאמן שגנץ-אשכנזי-פרץ-שמולי נתנו לו את המנדטים והלגיטימציה להמשיך עם הטירוף הזה".
+סמוטריץ': "אלימות אינה אפשרות"
09:14 29/07/20  |  עידן יוסף
יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' קרא לימין ולשמאל להוציא את האלימות מחוץ לתחום. בציוץ בטוויטר כתב: "נתווכח, נדון, נפגין ונמחה. ככה זה בחברה אזרחית איכפתית ומעורבת. אבל לעולם לא נרים יד זה על זה! נפלנו בזה בעבר יותר מדי פעמים ושילמנו מחירים כבדים. מדי. בני עם אחד אנחנו. עם כל הוויכוחים והכעסים אלימות זו לא אפשרות. נקודה".
+דיין נגד זוהר: "חמור שעושה נזק גדול לליכוד"
08:24 29/07/20  |  עידן יוסף
ח״כ עוזי דיין (ליכוד) הוקלט כשהוא תוקף בחריפות על יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר (ליכוד): ״הוא חמור שעושה נזק גדול לליכוד. אם יהיה צורך בימים הקרובים נעיף אותו״ (כאן חדשות).
+דיכטר: "נתוני רווחי הגז מאכזבים"
01:33 29/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שלומי פיליפ מנהל תחום עלויות חקיקה ברשות המיסים: נכון לסוף שנת 2019 יש בקרן העושר 474 מיליון שקל ההכנסות עתידות להגיע ל-200 מיליארד שקל
אבי דיכטר מירי סביון ושלומי פיליפ [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+שימוש בדיון טלפוני - לא בכל מצב
00:15 29/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חוק ההיוועדות החזותית לעצורים בזמן קורונה: לדרישת חברי ועדת החוקה, ייעשה רק במצב של מניעה טכנית ובהסכמת העצור באמצעות סניגורו
([צילום אילוסטרציה: פלאש 90])
+מחו"ל למלונית: רק שני חולים מתוך 3,000 איש
23:48 28/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
את הדברים אמר תא"ל דורון לוין סגן צבאי לעוזר שר הביטחון להתגוננות והוסיף כי כל הנכנסים לארץ עוברים תשאול  ▪  מפקד משל"ט מלונות בפקע"ר: מוטרדים מאכיפת חוק וסדר במלונות; עד היום נרשמו 139 אירועים של ונדליזם, אלימות פיזית, של ריבים, מסיבות ושתיית אלכוהול  ▪  משרד הרווחה נידב שתי עו"ס חוקרות ילדים שנתנו מענה חודש שלם למצוקות במלוניות
([צילום אילוסטרציה: יוסי זליגר/פלאש 90])
+נתניהו לקרעי: עצור את המהלך להדחת מיקי זוהר
22:48 28/07/20  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין ‏נתניהו שוחח עם ח"כ שלמה קרעי וביקש ממנו לעצור את המהלך שיזם להדחת מיקי זוהר מתפקיד יו"ר הקואליציה. קרעי החתים ח"כים מהליכוד בקריאה להדחתו, אך המהלך נתפס ככזה הבא לפגוע בנתניהו, שעמד מאחורי הדחתה של חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון מראשות ועדת הקורונה.
+התוכנית לסיוע כלכלי אושרה סופית במליאת הכנסת
21:47 28/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לדרישת ועדת הכספים הוכנסו לחוק שיפורים שונים לטובת הציבור: משתלמים בהכשרות מקצועיות וצעירים מתחת לגיל 28 עם ילד יהיו זכאים למלוא גובה דמי האבטלה, דמי האבטלה יופחתו בשיעור קטן משתוכנן במקרה של ירידה בשיעור האבטלה, גובה המשיכה של קרנות הפנסיה תעמוד על 7,500 שקל לשם שמירה על כספי החוסכים
(שר האוצר ישראל כ"ץ)
+השר כהן נגד מיקי זוהר: כשאיש קטן מטיל צל ענק זה אומר שהשמש שוקעת
21:07 28/07/20  |  עידן יוסף
שר המודיעין אלי כהן פנה ליו"ר הקואליציה בטוויטר: "‏מיקי יקירי. כשאיש קטן מטיל צל ענק זה אומר שהשמש שוקעת. מקווה שתפעל למלא את שליחותך ולאחד את הסיעה".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר גרוטו / Itamar Groto   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גבי ברבש   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה בר סימן טוב   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סיגל סדצקי   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עפר שלח / Ofer  Shelah   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תרחיש לחורף: נדרשות 4,000 מיטות עם יכולת הנשמה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
ועדת החוקה חוק ומשפט המשיכה להכין (יום ג', 29.7.20) לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק קיום דיונים באמצעים טכנולוגיים (הוראת שעה- נגיף הקורונה החדש) דיונים בבתי משפט ובבתי דין בהשתתפות עצורים, אסירים וכלואים) התש"ף, 2020.
29/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט החלה (יום ד', 28.7.20) לדון בהצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (בידוד במקום לבידוד מטעם המדינה וצווי סגירה מנהליים) (הוראת שעה), התש"ף-2020 - החלק הנותר, לקריאות שנייה ושלישית.
28/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק התוכנית לסיוע כלכלי (נגיף הקורונה החדש) (הוראת שעה), התש"ף-2020, כאשר 67 חברי כנסת תמכו ללא מתנגדים, 3 נמנעו.
28/07/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, החל בהענשת חברי כנסת סוררים בקואליציה ובראשם - יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא-ביטון. זוהר הודיע לשאשא-ביטון כי היא מודחת מתפקידה כיו"ר הוועדה. זאת, לאחר שבשבועות האחרונים סיכלה אישור הגבלות שביקשה הממשלה להטיל על האזרחים בישראל.
28/07/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
אדוני היושב-ראש, כנסת נכבדה, משפחתי היקרה, כבוד השר חבר הכנסת אופיר אקוניס, עומד אני כאן מולכם, חבר כנסת ישראל העשרים-ושלוש, סגן שר במשרד ראש הממשלה, נרגש וגאה נוכח אחד הרגעים הגדולים בחיי.
28/07/2020  |  פטין מולא   |   נאומים
רשימות נוספות   /   כנסת 23  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי  
בתי הספר ישאילו מחשבים לתלמידים  /  איציק וולף
"נחזור לפעילות ללא אישור הממשלה"  /  מירב ארד
"הבנקים רוצים להגיע הביתה בשלום"  /  עידן יוסף
כך נראית מנהיגות המוליכה לחורבן  /  איתמר לוין
נמצאים במלחמה על קדושת החיים  /  אליהו ברוכי
כך נראים מאפיינים של דיקטטורה  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
גדעון סער והציג בעיה קשה, כיצד לאזן בין הצורך באחדות נוכח איומים מזרח תיכוניים רציניים לבין החובה להגן על הדמוקרטיה, ומסקנתו נאמרה בקול צלול כי בנימין נתניהו צריך להתפטר
רפי לאופרט
רפי לאופרט
"העקרונות המוסכמים" שעליהם מרבים לדבר בשנה האחרונה אינם מגילת עצמאות - הצהרת הכוונות של האבות המייסדים, חוקי יסוד וחוקים שחוקקה הכנסת הנבחרת על-ידי העם    בארגון דמוקרטי אלה העקרונו...
איתמר לוין
איתמר לוין
מחיר הרפורמה המשפטית במעמדה של ישראל    בכירי הממשלה והקואליציה חוזרים לימי השיסוי    נתניהו מתנהג כמו לפני המלחמה וכעת זו סכנה קיומית    סמוטריץ' בטוח שהמצב הכלכלי מצוין    טקס המשואו...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il