|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פעילויות חווייתיות עם המשפחה בתקופת החגים
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח

יו"ר ועדת חו"ב: "לביה"ד בהאג אין סמכות לדון בנוגע למעמד הפלשתינים"

05/08/2020  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות

יו"ר ועדת החוץ והבטחון, ח"כ צבי האוזר, בפתח דיון של ועדת המשנה ליחסי החוץ, של ועדת החוץ והבטחון, הנוגע להיערכות ישראל להחלטת ביה"ד הבינלאומי בהאג: "לביה"ד הבינלאומי אין סמכות לדון בנושא זה שלפנינו הנוגע למעמד הפלסטינים בביה"ד הפלילי הבינלאומי. זו עמדה ישראלית מנומקת וברורה. אם תתקבל החלטה שיש סמכות לדון במעמדם, היא תפגע היסטורית במעמדו של בית הדין ובייעודו. ותעיד בצורה חמורה על השלכות חמורות לעתיד, על פוליטיזציה של הדיון המשפטי הבינלאומי. עצם הפנייה המניפולטיבית של הפלשתינים לקבלת המעמד, היא הפרה בוטה של ההסכמים בינינו לבין הפלשתינים. זאת הפרה נמשכת מינואר 2014 ואסור להשלים איתה. לדברים האלה ישנם מחירים".

תאריך:  05/08/2020   |   עודכן:  05/08/2020
מירב ארד
+השתתפות עציר בדיון טלפוני תצריך אישור חריג
23:55 05/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר המשפטים והשר לבט"פ יוסמכו להכריז יחד על הגבלה מלאה או חלקית של השתתפות עצורים ואסירים בדיונים בבית המשפט ונקבעה סמכות לביטול ההכרזות בכל עת ע"י ועדת החוקה  ▪  לא תתאפשר השתתפות בדיון באמצעות הטלפון בלבד אלא במקרים חריגים ביותר  ▪  ישראל ביתנו והרשימה המשותפת: חוק אנטי דמוקרטי
([צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
+"כשאנחנו נלחמים במחלה, השמאל נלחם בממשלה"
16:39 05/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נתניהו: "גם אם הייתי מביא חיסון לקורונה ושלום עולמי הייתם שואלים למה רק עכשיו"  ▪  לפיד: "הכישלון הוא רק שלך ולא של אחרים"  ▪  ח"כ זוהר לחברי האופוזיציה: "השמאל מסוכן, אתם מסיתים"  ▪  ליברמן: "קואליציה של צבועים"  ▪  בנט: "אין לי עניין להיכנס לממשלה המנופחת והאטומה"
נתניהו. "מכתב במחנה לצייצן המחנה" [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
לפיד. "אנחנו נחליף אותך" [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+חברי הכנסת אבידר ויזבק הוצאו מאולם המליאה
16:28 05/08/20  |  עידן יוסף
חברי הכנסת אלי אבידר (ישראל ביתנו) והיבא יזבק (הרשימה המשותפת) הוצא מהאולם לאחר קריאה שלישית לסדר על ידי יו"ר הכנסת יריב לוין. אבידר קרא מספר פעמים לעבר ראש הממשלה נתניהו: "ביבי תתפטר". קראה קריאות ביניים בפתח נאום רה"מ כאשר הציע סיוע הומניטרי ללבנון.
+מחלוקת בעניין הגבלות הקורונה על בתי כנסת
16:04 05/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הבריאות אדלשטיין על הטענות לאפליית בתי כנסת: "מנסים להגיע לקריטריון אחיד"  ▪  ההחלטה על חגי תשרי תתקבל בקרוב  ▪  יו"ר ועדת החוקה: "נשמת אפה של היהדות היא התפילות בבתי הכנסת ועולם התורה והישיבות"
(השר אדלשטיין והיו"ר אשר [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
[צילום: דוברות הכנסת]
+ליברמן: התנגדנו לפסקת ההתגברות כי זה לא קשור לקורונה
15:15 05/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+השר רפי פרץ: לא לדגל לבנון בת"א, כן לסיוע הומניטרי
14:35 05/08/20  |  עידן יוסף
שר ירושלים ומורשת רפי פרץ בטוויטר: "אפשר וצריך לסייע הומניטרית לאזרחים שנפגעו בלבנון, אך הנפת דגל מדינת אויב בלב ת"א זה בלבול מוסרי. ‏לבנון אפשרה לחיזבאללה להתעצם ואף מאפשרת לפעילות טרור של אירן משטחה. ‏לפני 15 שנים הנפנו דגל כתום. דגל של אוהבים שכואבים על גירוש מחבלי מולדת. את הדגל הזה לא ראיתי מונף על עיריית ת״א".

ח"כ איילת שקד: "‏במדינה מתוקנת, הצבע הכתום היה צובע הערב את בניין עיריית תל אביב כתזכורת לגירוש מגוש קטיף. במקום זה קיבלנו דגל של מדינת אויב. עולם הפוך ראיתי".
+ח"כ הלוי: אגיש הצעת חוק נגד התערבות בלתי חוקית של ביהמ"ש בסמכות הכנסת
14:32 05/08/20  |  עידן יוסף
ח"כ עמית הלוי (הליכוד) מצהיר: "אגיש בימים הקרובים הצעת חוק מתוקנת למניעת התערבות הבלתי חוקית של בית המשפט בסמכות הכנסת. במכתב ששלח ח"כ עמית למציעת החוק, ח"כ איילת שקד נכתב: "כוונתך רצויה, אולם הצעת החוק שהעלית היום נותנת לראשונה חותם חוקי לפסילת חוקי הכנסת על ידי בית המשפט והיא בכיה לדורות ולכן לא תמכתי בה".
+פינדרוס: הצבעה בעד פסקת ההתגברות סיכנה את יציבות הקואליציה
14:30 05/08/20  |  עידן יוסף
יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס: "במשך קדנציה שלמה איילת שקד כשרת משפטים נמנעה מהעלאת פסקת התגברות בגלל שותפה קואליציונית זוטרה שנקראה כולנו. בניגוד אליה, הנציגות החרדית מעוניינת באמת להעביר פסקת התגברות יעילה ובשלמות, ולשם כך נדרשת קואליציה יציבה וחזקה של 61 תומכים. לצערנו, לעת עתה אין קואליציה שכזו ודינה של פסקת התגברות כזו להיכשל במליאה. משכך, לא ניכנע לתעלולי האופוזיציה, בפרט בימים אלו בהם מדינת ישראל זקוקה לקואליציה יציבה ומתפקדת".
+הליכוד והחרדים אפשרו דחיית פסקת ההתגברות
14:13 05/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק של ימינה נדחתה בטרומית  ▪  ניסנקורן: אתם רוצים לייצר מדינה שתפגע בזכויות האזרחים וזכויות הפרט  ▪  שקד: נביא גם פסקת התגברות לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו  ▪  סמוטריץ': ממשלה שבורחת מאחריות וממחויבות למצביעים שלה, הגיע הזמן שהציבור יברח ממנה
(ח"כ איילת שקד [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
+אוהב אני את עמי
13:51 05/08/20  |  אריאל קלנר   |   לרשימה המלאה
נאום הבכורה של חבר הכנסת מטעם הליכוד בישיבה ה-63 של הכנסת ה-23 [י"ד באב תש"ף, 04.08.2020]
(אריאל קלנר [צילום: דוברות הליכוד])
+לייצר מציאות ראויה יותר בכל תחומי החיים
13:45 05/08/20  |  מיכל וונש   |   לרשימה המלאה
נאום הבכורה של חבר הכנסת מטעם כחול לבן בישיבה ה-63 של הכנסת ה-23 [י"ד באב תש"ף, 04.08.2020]
(מיכל קוטלר וונש)
+אמסלם נגד יעלון: "אתה מלא טינה, רעל וארס"
13:09 05/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת דחתה בטרומית הצעת חוק להקמת ועדת חקירה בפרשת הצוללות  ▪  יעלון: אם אין כלום כי לא היה כלום, אז למה הליכוד כל כך מתאמץ למנוע את אותה בדיקה מתבקשת?  ▪  לפיד: גנץ ואשכנזי הסבירו שאנחנו מוכרחים ועדת חקירה ממלכתית לחקר הצוללות  ▪  כחול לבן נעדרה מההצבעה
(ח"כ משה יעלון [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
+תוקם ועדת המשנה לעניין תאונות עבודה בבנייה
11:04 05/08/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בראש ועדת המשנה יעמוד ח"כ אוסאמה סעדי  ▪  הוועדה תעסוק בקידום חקיקה ורפורמות להגברת הבטיחות באתרי העבודה וכן להעלאת המודעות, הפיקוח והאכיפה בתחום, במטרה למנוע תאונות ופגיעה בעובדים ובעוברי אורח
(ההצבעה בוועדה [צילום: דוברות הכנסת - עדינה ולמן])
+רפורמת הקנביס הרפואי: להפחית בעד 50% את המחיר
11:03 05/08/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בין השינויים שהוצגו: מעבר מרישיון למרשם, דרישה לסל תקציב ייעודי ממשרד האוצר, שיווק ישיר שלא באמצעות בתי המרקחת, הוצאת ה-CBD מפקודת הסמים המסוכנים ועוד  ▪  אדלשטיין: "טניה, הייתה בחודשיה האחרונים והכאבים היו קשים הרופא הציע לה שימוש. אני עד שזה עזר לה"
עיקרי הרפורמה החדשה הוצגו בוועדה [צילום: עומר אונגר]
+מיקי זוהר הדיח את ח"כ קרעי מוועדת הבחירות המרכזית
10:18 05/08/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נערך משאל טלפוני לאשר את מינויו של זוהר עצמו לתפקיד  ▪  קרעי היה מיוזמי המהלך להדחת ח"כ זוהר מתפקידו כיו"ר הקואליציה  ▪  רה"מ נתניהו מנע את המהלך ונתן גיבוי לזוהר
(ח"כ קרעי. עימות פומבי עם יו"ר הקואליציה [צילום: מן הטלוויזיה])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צביקה (צבי) האוזר / Zvika Hauser   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יו"ר ועדת חו"ב: "לביה"ד בהאג אין סמכות לדון בנוגע למעמד הפלשתינים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
ועדת הכלכלה עסקה (יום ג', 4.8.20) בחסימת מספרי טלפון מצילי חיים בקווי סלולר כשרים. בתום דיון טעון, שבו עלו טענות לחסימות שמבצעת ועדת הרבנים לענייני תקשורת בקווי טלפון סלולרי כשרים, אמר היו"ר יעקב מרגי כי נושא החסימה מחייב הסדרה כוללת, כדי לשמוע על זכויות כלל הצרכנים. עם זאת הוא ציין כי הוועדה לא השתכנעה שיש חסימה של קווי חירום, וההפך הוא הנכון.
05/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
צה"ל מכיר חרדים, מכיר חילונים, מכיר דתיים-לאומיים, אך בתפר שביניהם צה"ל מתקשה להבחין. כך עלה (יום ג', 4.8.20) בוועדת המשנה לעניין חיילים בודדים בוועדת העלייה והקליטה.
05/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות

04/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט סיימה (ים ג', 4.8.20) לדון בהצעת חוק קיום דיונים בהיוועדות חזותית בהשתתפות עצורים, אסירים וכלואים בתקופת התפשטות נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה), התש"ף-2020, לקריאות שנייה ושלישית. זאת לאחר שמיזגה לתוכה את הצעת חוק ההיוועדות החזותית לוועדות השחרורים.
04/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
משרד התחבורה ומשרד הבריאות עובדים במקביל - וככל הנראה ללא תיאום - על פיתוח יישומון וכלים טכניים שיסייעו במניעת שכחת ילדים בתוך מכוניות. כך התגלה (יום ג', 4.8.20) בדיון שהתקיים בוועדה לזכויות הילד.
04/08/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
XTL עוסקת בפיתוח נוגדנים אנושיים נגד צהבת [צילום: פלאש 90]
תומר קורנפלד
XTL רוכשת את הפעילות תמורת הקצאת 45% ממניותיה בתוספת סכום קטן במזומן לבעלי מניות שיוצאים החוצה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
יעקב הוא עיתונאי אשר לא היו לו שאיפות אחרות מלבד תקשורת, עיתונאות, יצירת סיפור, הגשה, הבאת חדשה, כתיבה, הבאת מידע על נושאים מנושאים שונים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
מהמאה ה- 10 לפנה"ס עד חורבנה של ירושלים בידי הבבלים ב-587 לפנה"ס הייתה ירושלים עיר יהודית    היא חזרה להיות עיר יהודית ב-538 לפנה"ס בעקבות הצהרת כורש והייתה עיר יהודית עד לחורבנה של...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il