|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

הבכירים נעדרו מהוועדה והדיון בהצעת החוק נדחה

יו"ר ועדת הכלכלה מרגי סירב לדון בהצעת החוק לדחיית ההחזר הכספי ללקוחות שטיסתם בוטלה בתקופת הקורונה - ודרש נוכחות שרים או לפחות מנכ"לי האוצר, התחבורה והבריאות "כל עוד החברות מקורקעות איש לא יחזיר שקל לצרכנים"
11/08/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
[צילום: דוברות הכנסת]
אנטאנס שחאדה, יבגני סובה ובועז טופורובסקי [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ יעקב מרגי, סירב (יום ג', 11.8.20) להעלות להצבעה את ההצעה הממשלתית לתקן את חוק שירותי תעופה, העוסק בפיצוי ובסיוע לטסים בשל ביטול טיסה או שינוי בתנאיה, לאחר שהגיע למסקנה כי עד שחברות התעופה לא יחזרו לטוס הצרכנים לא יראו את כספם בחזרה. מרגי דרש שבוועדה יתייצבו שר האוצר, שרת התחבורה ושר הבריאות, והודיע כי יחדש את הישיבה מחר רק בנוכחותם או בנוכחות מנכ"לי משרדיהם.

לפני כחודש אישרה הוועדה לתקן את החוק, על-רקע משבר הקורונה, כך שזכות הנוסעים לפיצוי הושעתה, בעוד שזכותם להחזר כספי נשמרה אך הזמן עד לקבלת ההחזר הוארך. לפי המצב כיום, חברות התעופה צריכות להתחיל להחזיר כספים ללקוחות, על טיסות שבוטלו, מה-14 באוגוסט. בשל העובדה כי חברות התעופה עדיין לא חזרו להטיס ישראלים לחו"ל ותיירים לישראל ביקשה הממשלה לקבוע, כי, חברת תעופה שברבעון השני של 2020 ירדו הכנסותיה ב-70% לעומת הרבעון המקביל ב-2019 - תחל להחזיר ללקוחות כסף על טיסות שבוטלו מהאחד באוקטובר 2020.

בפתח הישיבה אמר מרגי כי הוא מרגיש כאילו היה בסרט הזה, לפני חודש, והוא חש אשמה שבכלל אישר את התיקון הראשון שדחה את ההחזרים ל-14 באוגוסט. "את אשר יגורנו בא לנו. אמרו לי להתנות את כניסת החוק לתוקף עם גמר הסיוע לחברות. אם אני מעביר את זה עכשיו, איש פה לא יכול להתחייב שמתחיל מחר תהליך של השבת כספים ללקוחות. אל תספרו לנו את הבלוף הזה, כי כל עוד החברות מקורקעות איש לא יחזיר שקל לצרכנים. אם לא יהיה מתווה שחברות התעופה מתרוממות, ולו באופן חלקי, זו אחיזת עיניים".

היועצת המשפטית של רשות התעופה האזרחית (רת"א), עו"ד רננה שחר, אמרה כי בסוף אף חברה לא מקורקעת, הבעיה היא שהביקושים לטיסות נמוכים בגלל חובת הבידוד. לדבריה, "אנחנו עושים מה שאנחנו יכולים כדי להסיר חובת בידוד ממדינות ירוקות ולהתיר כניסת זרים לישראל, וזה אמור לעלות ביום חמישי לדיון בוועדת השרים לענייני קורונה".

היו"ר פנה לנציג משרד האוצר ואמר כי האוצר לא יוצא מגדרו כי לסייע לחברות, ודחיית ההחזר ללקוחות לא מבטיח שחברות התעופה יעמדו על הרגליים. רפרנט מים באגף התקציבים באוצר, חיים בורובסקי, אמר כי ההערכה הייתה שבתחילת אוגוסט יחלו טיסות וב-14 באוגוסט יהיו לחברות הכנסות מהן תוכלנה להחזיר כסף ללקוחות.

בין השניים היו חילופי דברים, והיו"ר מרגי אמר כי הפסיק לדאוג לחברות התעופה ולא רוצה להיות שותף למזימה הזו. בורובסקי השיב כי החברות יחזירו את הכסף לא יאוחר מה-1 באוקטובר. מרגי הגיב ושאל איך? ומאיפה יביאו את הכסף. בורובסקי ענה לו ואמר: "ממתווה הסיוע שיושלם והוא כולל התייחסות להחזר הכספי ללקוחות. בימים אלה מושלמים הליכי ההנפקה של אל על ותאריך ההנפקה הוא 31 באוגוסט".

ח"כ עידן רול אמר בתגובה כי "אי אפשר להמשיך עם הבלוף הזה של פתיחת השמיים. אם נתלים בזה כדי לשלם החזר לצרכנים, אז הם לא יקבלו את הכסף שלהם בחיים. לא פותחים את השמיים כי אנחנו מדינה עם התחלואה הכי גבוה. אפילו סין לא תיקח אותנו, הממשלה כשלה בהתמודדות עם הקורונה". ח"כ בועז טופורובסקי הזכיר כי הציע שהמדינה תקים קרן שתחזיר את הכסף ללקוחות, והיא זו שתגבה את הכסף מחברות התעופה בעתיד. "זה שלא שמו את הכסף זה אומר שהם לא מאמינים שהכסף יחזור ללקוחות. נגיע לסוף ספטמבר ושוב יבקשו דחייה", אמר. ח"כ טנטאנס שחאדה אמר כי הוא מסכים שהמדינה תפצה את הנוסעים.

200 פניות
[צילום: דוברות הכנסת]

ח"כ יבגני סובה הציג לחברי הוועדה כ-200 פניות של לקוחות שממתינים לכספם ואמר: "אני מצטער על זה שהקשבתי לחברים הנחמדים שמייצגים את המדינה, וחבל על הנייר שהשתמשתי להדפיס את כל הבקשות של אנשים שבוטלו להם טיסות, אנשים לא מבינים מה קורה ובאים אלינו בטענה", אמר.

היועצת המשפטית של רת"א, עו"ד שחר, התייחסה גם לבקשה שדחיית ההחזר תחול רק על חברות שמחזור ההכנסות שלהן ברבעון השני של 2020 ירד בלפחות 70%, לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ואמרה כי הדבר יהיה מגובה בהצהרת רואה חשבון. היו"ר מרגי אמר כי גם את יאשר את ההצעה היא תחול על כל החברות ולא תתייחס לירידה בהכנסות. "אני לא מחוקק דברים לא מעשיים ולא אוסיף חטא על פשע, זה לכאורה בא לטובת הצרכנים אבל אני לא רוצה להגיד לטובת מי זה", אמר.

מנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, אמר כי מחזור ההכנסות של החברה עומד מראשית הקורונה על 20 מיליון דולר בלבד, לעומת 317 מיליון דולר בשנה שעברה. הוא הוסיף, כי "החברה חייבת 10 מיליון דולר ללקוחות, ועד היום החזירה שני מיליון דולר. ב-1 באוקטובר אנחנו עתידים להחזיר קרוב לארבעה מיליון דולרים נוספים".

מנכ"ל ארקיע, ירון אמזלג, אמר כי החברה לא מנסה לברוח מההחזר ללקוחות, שעומד על 5 מיליון דולר לאחר ששני מיליון דולר כבר הוחזרו. "אנחנו בישורת האחרונה מול המערכת הבנקאית לקבל הלוואה בערבות מדינה, וברגע שייכנס הכסף, עד סוף החודש, נוכל לעמוד בהחזרים", אמר. עוד ציין אמזלג כי אישור ההלוואה התעכב בשל הקשחת עמדות במערכת הבנקאית.

היועץ המשפטי של אל על, עו"ד דן פוגלמן, אמר כי החברה מתקדמת במתווה ההנפקה של האוצר, ולאחר מכן תינתן לחברה ערבות המדינה להלוואה. הוא הוסיף כי אם המדינה תהייה היחידה שתרכוש מניות ב-150 מיליון דולר, זה יביא אותה להחזקה של 60% מהשליטה בחברה.

בתגובה לדברים אמר היו"ר מרגי: "לצערי אין דמי רצינות לא מארקיע ולא מאל על. זה דיון שהיו צריכים להתייצב אליו גם שר האוצר, גם שרת התחבורה וגם שר הבריאות. אני מוכן לקיים את הישיבה בכל יום וכל שעה ומוכן להסתפק בנוכחות מנכ"לי המשרדים, אך בלי זה לא אקדם את הצעת החוק". בתום הדיון הודיע היו"ר מרגי כי בכוונתו לחדש את הישיבה כבר מחר בבוקר.

תאריך:  11/08/2020   |   עודכן:  11/08/2020
עידן יוסף
+ח"כ של"ח על הקמת מעון רה"מ חדש: "מתגלה סיפור של ניהול כושל"
10:54 12/08/20  |  מירב ארד
במהלך דיון על הקמת מעון חדש לרה"מ שהתנהל בעקבות דוח מבקר המדינה, הביע יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ עופר שלח ביקורת חריפה על ניהול הפרוייקט. ״מתגלה פה סיפור של ניהול כושל וחלמאות שהעלות שלו עשרות מיליונים - אם לא יותר. רק בנקודה מאוד מתקדמת מתברר לתדהמת כולם שהמעון עומד להיות מוקם בסביבת רכבת קלה ושורה שלמה של בניינים רבי קומות".
+ועדת החינוך לא אישרה את תשלומי ההורים
10:48 12/08/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה קרא למשרד החינוך להגיש הצעה חדשה שתפחית משמעותית את תשלומי ההורים  ▪  נציגת משרד החינוך: אין בכוונת המשרד לגבות את התשלומים מראש על כל השנה  ▪  היועצת המשפטית של המועצה לשלום הילד: "הזמנות לחולל שינוי בתשלומי ההורים"
([צילום: חן ליאופולד/פלאש 90])
+הדיון בעתירות צריך להימשך עשר דקות
08:02 12/08/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
החלטת הכנסת למנות שני נציגים של הקואליציה לוועדה לבחירת שופטים, היא בעייתית - אך התערבות שיפוטית בה היא קשה לא פחות  ▪  למעשה, בג"ץ כלל לא אמור לדון בעתירות הללו, כי איש מ-48 הח"כים של האופוזיציה - הנפגעים הישירים - לא עתר  ▪  אבל שאלת זכות העמידה נשחקה מזמן, ואין סיכוי של ממש שתתעורר דווקא היום
אם הן לא עתרו...[צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת]
...מה זה העסק שלהם? [צילום: הרשות השופטת]
+מרכזי הגנה טיפלו בכ-5,900 מקרי פגיעה בקטינים ב-2019
01:06 12/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
5,889 מקרים של פגיעות גופניות או מיניות בקטינים טופלו במרכזי ההגנה הייעודיים בשנת 2019  ▪  ב-2020 יש דווקא ירידה בשיעור המקרים, כנראה כתוצאה מהקורונה, אף שהמרכזים הוכרו כחיוניים והמשיכו לעבוד כל הזמן
(ח"כ יוסף ג'אברין [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
+משא-ומתן סודי בין נתניהו לגנץ
23:20 11/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בין השינויים שמבקש נתניהו לערוך בהסכם עם כחול לבן: אם בג"ץ יחליט להתערב - הולכים לבחירות, ומינוי מפכ"ל המשטרה ופרקליט המדינה יחזור לידי הפוליטיקאים  ▪  גורם בליכוד: העדרות כחול לבן מהצעת החוק נגד נתניהו - הפרה של ההסכם הקואליציוני שתוביל לבחירות
[צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
[צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+מחירי המים עלולים להתייקר בקרוב
22:38 11/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מרכז השלטון המקומי מזהיר בוועדת הכלכלה: בקרוב תפקע הוראת שעה לפטור ממס על רווחי תאגידי המים, שהאוצר מסרב להאריך, והמשמעות תהיה עליית תעריפים  ▪  היו"ר: אם האוצר לא יתפשר נקדם פיקוח פרלמנטרי על תעריפי המים - ועדת הכלכלה לא תישאר אדישה
([צילום: פלאש 90])
איתי חוטר [צילום: דוברות הכנסת]
+הממשלה לא עומדה ביעד הייצוג ההולם לערבים
19:47 11/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
[צילום: דוברות הכנסת]
לפי נתוני הכנסת: בשנת 2019 הועסקו בשירות המדינה 9,763 עובדים ערבים, המהווים 12.2% מכלל העובדים  ▪  2/3 מהעובדים הערבים הועסקו במערכת הבריאות  ▪  במערכת משרדי הממשלה הועסקו 43,873 עובדים  ▪  מהם 3,360 עובדים ערבים, שהם 7.7% מהעובדים במערכת  ▪  ביחס לכלל העובדים במערכת משרדי הממשלה, בקרב העובדים הערבים יש שיעור גבוה יותר של עובדים בדרג הכניסה ושיעור נמוך יותר בדרגים הבכירים יותר ככל שמתקדמים בדרגת הבכירות
(ח"כ אוסאמה סעדי)
+בקריאה ראשונה: מעסיק גדול יחויב לפרסם דוח שנתי המפרט את הבדלי השכר בין גברים ונשים
19:42 11/08/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שכר שווה לעובדת ולעובד (תיקון מס' 6) (חובת פרסום דוח שנתי), התש"ף-2020 של חברת הכנסת חוה אתי עטייה.

מוצע בה להסמיך את שר העבודה הרווחה והשירותים החברתיים לקבוע הוראות לעניין חובה של מעסיק פרטי המעסיק מעל מאה עובדים לפרסם דין וחשבון שנתי שיציג את פערי השכר בין עובדות לעובדים שהוא מעסיק, לרבות הוראות לעניין הפרטים שייכללו בדוח, והוראות בדבר אופן עריכתו ופרסומו לציבור.

14 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תוחזר לוועדת העבודה והרווחה.
+מנדלבליט: המנהיגים אחראים להרגעת הרוחות
17:28 11/08/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
נתניהו דרש לפתוח בחקירה בעקבות "ביזוי מיני בוטה" שלו ושל בני משפחתו בהפגנה בשבוע שעבר ובעקבות "איום מפורש לאנוס את שרה נתניהו"  ▪  מנדלבליט השיב: 29 חקירות כבר נפתחו, נחקר חשוד בפוסט נגד שרה נתניהו  ▪  מנדלבליט מציע לנתניהו לפנות אליו בעתיד לבירור הדברים
"ראינו את מהירות הבזק" [צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת]
"שיח השנאה שאחריתו מי ישורנה" [צילום: פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבכירים נעדרו מהוועדה והדיון בהצעת החוק נדחה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
ועדת החוקה חוק ומשפט קיימה (יום ג', 77.8.20) דיון מעקב בנושא הייצוג ההולם לאוכלוסייה הערבית על-פי דוח גיוון וייצוג בשירות המדינה מטעם האגף לגיוון תעסוקתי המציג את נתוני העסקת האוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם בשירות המדינה לשנת 2019, מכוח חוק שירות המדינה (מינויים) התשי"ט-1959.
11/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
"אפסות הפעולה שלך נוכח הקריאות לרצח שלי ושל בני משפחתי והאיומים באונס של רעייתי, היא לא פחות מאשר התרה שערורייתית של דמנו". כך טוען (יום ג', 11.8.20) ראש הממשלה, בנימין נתניהו, במתקפה חסרת תקדים על היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט. בתגובה רומז מנדלבליט, כי לנתניהו יש חלק בשיח השנאה הקיים בימים אלו.
11/08/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
עומס רב נרשם ברישום לעלייה במשרדי הסוכנות ובארגון "נפש בנפש", ובוועדת העלייה והקליטה תמה (יום ב', 10.8.20) יו"ר הוועדה דוד ביטן עד כמה מוכנים משרדי הקליטה והחוץ ומינהל האוכלוסין - לעלייה המונית זו. ביטן סירב לשוחח בדיון עם נציגי משרד החוץ בטענה כי "הצענו להם פתרונות, כולל כוח-אדם, ומטעמי יוקרה הם סירבו לקבל אותו. עד שהם לא יביאו פתרונות - לא אדבר איתם. הם צוואר הבקבוק המונע עלייה של יותר מ-40 אלף איש בשנה". לדבריו, על משרד החוץ ומינהל האוכלוסין לצמצם ב-80% את ההמתנה לעלייה. ביטן דרש כי תוענק לעולים האפשרות לקבל מיד אשרת-תייר - עד להשלמת מסמכי העלייה, וקרא למשרדי החוץ, הקליטה ורשות האוכלוסין לקבוע מתווה לעלייה מזורזת שתאפשר עלייה בתוך חודש ימים, מקבלת ההחלטה, והשלמת המסמכים תתבצע כבר בארץ.
11/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בתום דיון סוער, וכפוף לרביזיה, ועדת הכנסת אישרה את בקשת ח"כ צבי האוזר להקדמת הדיון בהצעת חוק-יסוד: הכנסת (תיקון - התפזרות בשל אי-קבלת חוק תקציב) (הוראת שעה), לפני הקריאה הטרומית. בתום הדיון אושרה הצעת החוק ברוב של 10 תומכים מול ארבעה מתנגדים והיא תובא, מחר לאישור מליאת הכנסת בקריאה טרומית.
11/08/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
שבוע אחרי הדיון הקודם בישיבת הקורונה בפתיחת התעופה לישראל וממנה, עדיין אין בשורה בעניין. לדברי יו"ר הוועדה, יפעת שאשא ביטון, "שבוע אחרי הישיבה הקודמת, עדיין אין מתווה, אין כללים, אין נתונים על מכרז הבדיקות ואין רשימת מדינות מגובשת. תשובות הממשלה מאכזבות, כיוון שהמתווה לא ברור, לא כולל תיירים והתעופה לא באמת נפתחת". שאשא-ביטון הבטיחה לערוך דיון נוסף ביום שני הקרוב, ודרשה נתונים מלאים כמה מהנכנסים לארץ ששהו בבידוד התגלו כחולים-מאומתים, מהם המדינות בהם מדובר ומה המתווה המוסכם לגבי כל מדינה ומה מצב מכרז המעבדות.
11/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il