|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות

ח"כ של"ח על הקמת מעון רה"מ חדש: "מתגלה סיפור של ניהול כושל"

12/08/2020  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות

במהלך דיון על הקמת מעון חדש לרה"מ שהתנהל בעקבות דוח מבקר המדינה, הביע יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ עופר שלח ביקורת חריפה על ניהול הפרוייקט. ״מתגלה פה סיפור של ניהול כושל וחלמאות שהעלות שלו עשרות מיליונים - אם לא יותר. רק בנקודה מאוד מתקדמת מתברר לתדהמת כולם שהמעון עומד להיות מוקם בסביבת רכבת קלה ושורה שלמה של בניינים רבי קומות".

תאריך:  12/08/2020   |   עודכן:  12/08/2020
מירב ארד
+חוזרים בשאלה לא זכאים להטבות יוצאי החינוך החרדי
23:48 12/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
חרדים החוזרים-בשאלה המשרתים ביחידות כלל-צה"ליות - אינם זכאים להשלמת השכלה כמשרתי המסלולים החרדיים  ▪  יו"ר ועדת העלייה והקליטה: "אין צורך להגדיר מיהו חוזר-בשאלה, יש להתייחס לכל מי שלמד שנתיים בחינוך החרדי כחרדי - ולהשוות את תנאיו"
(אילוסטרציה)
+משרדי הבריאות והאוצר מעכבים הכרה
בתארים אקדמיים רפואיים מצפון אמריקה
23:26 12/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
תואר שווה-ערך לדוקטור מארה"ב משתכר כבעל תואר ראשון בישראל  ▪  האם יושוו תארים אלו - לאלו בישראל  ▪  משרד החינוך לא מוכן עדיין להכיר בלימודים תיאורטיים מקוונים, ולו לשעה אחת - למרות שההתנסות המעשית תתקיים בפועל
(אילוסטרציה)
+השירות הלאומי: כבר לא 12 בנות בדירה
23:26 12/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת העלייה והקליטה דורש: לא יותר משש בנות בדירה. אגודה שלא תעמוד בכך - לא תקבל בנות-שירות  ▪  בדיון נחשף: רכזות פגשו בנות רק פעמים בודדות בשנה, ויש כאלו שלא ביקרו מעולם בדירותיהן
(בנות שירות [צילום אילוסטרציה: יוסי פורת])
+הקורונה הנפשית: עלייה של 25% באיומי התאבדות
23:25 12/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
170 אלף פניות התקבלו במוקד המצוקה של ער"ן מאז פרוץ המשבר, מתוכן 3,700 פניות אובדניות  ▪  "אין כרגע מערכת ציבורית מתפקדת", מזהירים בוועדת הקורונה נציגי הפסיכולוגיה הציבורית  ▪  יו"ר הוועדה: זאת תהיה המגיפה-שאחרי-המגיפה - וכולנו נידרש לה
(יד עזר לפני שישלחו יד בנפשם [צילום: AP])
+ברק-ארז: שאלת הסעד מאוד מטרידה אותי
18:31 12/08/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
עמית, ברק-ארז וברון רומזים שההכרעה בעתירות תהיה על-פי שתי נקודות מרכזיות: האם קיים נוהג חוקתי לפיו אחד הנציגים הוא איש אופוזיציה, ואם כן - האם וכיצד ניתן לאכוף אותו בפועל  ▪  מסבירים שיש לקבוע מבחינה עובדתית שקיים נוהג שכזה, ולאחר מכן - קיימת שאלה מעשית כיצד לאכוף אותו על הכנסת
מארק. העותרים מבקשים להחליף אותה
ברק-ארז. טוב שתהיה נציגות [צילום: הרשות השופטת]
+"זלזול מכוון מצד רה"מ בסדר ובפרוצדורה"
15:18 12/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
האוצר: השב"כ וגורמי המל"ל היו בדיונים וידעו בדיוק מה קורה במיזם – אז לא ייתכן שיגידו שלא ידעו  ▪  צוק רם: כשהסתכלתי במראה אחרי שהבעיה נודעה, אמרתי: זו תקלה שלי וא"א להימלט מזה"  ▪  משרד רה"מ: "אותר מקום חדש לבניית מעון ומשרד לרה"מ שיהיה זול במאות מיליוני שקלים"
(זאב צוק רם [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+נתניהו: אביך טומי התנגד לחוק לא דמוקרטי;
לפיד: זה היה חוק אחר, ואתה הצבעת בעדו
12:52 12/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נתניהו השווה בנאומו בין הצעת החוק הזו לחקיקה באירן וברפובליקת ויימאר  ▪  "לפיד, אלף מסיכות לא יצליחו לכסות את הדיקטטורה שלך"  ▪  לפיד: "חבל שלא הקשבת לאביך, שאמר אל תיגע בכסף"
שידור חי ממליאת הכנסת
נתניהו. חוקים כמו באירן [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
לפיד. רואים את הזיעה עד כאן [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+דחיית אישור התקציב לנובמבר אושרה בטרומית
12:32 12/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
סגן שר האוצר: "אנחנו מוקפים סוכני אנרכיה, מוקפים באנשים שרוצים לראות את המשך ההידרדרות של המצב בישראל"  ▪  האוזר: "הרוב המוחלט של אזרחי ישראל הוא הרוב הדומם - הוא לא נמצא בהפגנות, ולא צועק ברחובות, אבל הוא לא רוצה בחירות"  ▪  יאיר גולן: "עד שהתהליכים האלה ייגמרו אנחנו ממילא בסוף השנה וממילא נצטרך תקציב ל-2021"
(יוזם הצעת החוק, ח"כ צבי האוזר [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
+פיצוי על ביטול כרטיסי טיסה - רק מאוקטובר
11:18 12/08/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ההחלטה הקודמת להחזרת הכספים מה-14 באוגוסט בוטלה  ▪  חובת השבת הכספים תחול רק על חברת תעופה שברבעון השני של 2020 ירדו הכנסותיה ב-70%
ועדת הכלכלה. דחיית השבת הכסף אושרה [צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת]
+ועדת החינוך לא אישרה את תשלומי ההורים
10:48 12/08/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה קרא למשרד החינוך להגיש הצעה חדשה שתפחית משמעותית את תשלומי ההורים  ▪  נציגת משרד החינוך: אין בכוונת המשרד לגבות את התשלומים מראש על כל השנה  ▪  היועצת המשפטית של המועצה לשלום הילד: "הזמנות לחולל שינוי בתשלומי ההורים"
([צילום: חן ליאופולד/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ח"כ של"ח על הקמת מעון רה"מ חדש: "מתגלה סיפור של ניהול כושל"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
ועדת החינוך של הכנסת סירבה (יום ד', 12.8.290) לאשר את טבלת תשלומי ההורים כפי שהוגשה על-ידי משרד החינוך לשנת הלימודים תשפ"א. יו"ר הוועדה ח"כ רם שפע קרא למשרד החינוך להגיש הצעה חדשה ובה הפחתה משמעותית של תשלומי ההורים. "יש הסכמה רחבה בין הקואליציה לאופוזציה שהתשלומים לא יגבו כפי שנגבו בשנה שעברה. פעילויות מסוימות לא יוכלו להתקיים בשל מגבלות הקורונה ולכן אין צורך לגבות תשלום מלא עבורן, במיוחד כשאנחנו יודעים שהכסף לא תמיד מוחזר להורים. מבקש מתווה שיתייחס לכל אחת מהפעילויות ומהסעיפים. יש לנו אחריות כלפי ההורים", אמר ח"כ שפע.
12/08/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
היום (יום ד', 12.8.20) בשעה 15:00 ייכנסו השופטים יצחק עמית, דפנה ברק-ארז וענת ברון לאולם ג' של בית המשפט העליון לדיון בשלוש עתירות בנושא הקרוב מאוד לליבם: הרכבה של הוועדה לבחירת שופטים. וליתר דיוק: מי יהיו נציגי הכנסת בוועדה. ועוד יותר ליתר דיוק: האם לקואליציה יהיו שני נציגים בוועדה, או שמא יש להעניק מקום אחד לאופוזיציה.
12/08/2020  |  איתמר לוין  |   כתבות
הוועדה לזכויות הילד שמעה (יום ג', 11.) את הדיווח לשנת 2019, על יישומו של חוק סיוע לקטינים נפגעי עבירות מין או אלימות, כמתחייב לפי החוק, ולאחר מכן קיימה דיון בנושא המענה הראשוני לילדים נפגעי עבירות מין. ח"כ יוסף ג'בארין, יו"ר הוועדה, אמר בפתח הדיון: "בחוק זה המדינה הכירה בקשיים הייחודיים לקטינים נפגעי עבירות, ולכן בצורך להעניק להם שירות ייחודי ומותאם להם, במרכזים אשר יוקמו עבור זה ויאחדו תחת קורת גג אחת את כל גורמי האכיפה והטיפול. על-פי הדיווחים שאנו מקבלים מהשטח, נראה שיש פער בין התוכניות על הנייר לבין היישום, ונרצה לשמוע על כך ולבדוק היכן נוכל לתקן".
12/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ברקע המחלוקת סביב סוגיית התקציב שמאיימת להוביל לבחירות, פורסם (יום ג', 11.8.20) בחדשות 12 כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ מנהלים מאחורי הקלעים משא-ומתן חשאי - שהתקציב הוא רק חלק משני בו.
11/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה דנה (יום ג', 11.8.20) במדיניות גביית החובות של תאגידי המים והרשויות המקומיות. הישיבה התקיימה ברקע מקרים רבים בהם תאגידי המים והרשויות מעבירות את גביית חובות הצרכים למשרדי עורכי דין, שבמקרים רבים מונעים מהצרכנים הגעה להסדרי תשלום מקלים. היו"ר יעקב מרגי אמר בפתח הדיון כי אומנם הרפורמה להקמת תאגידי המים היא סיפור הצלחה, אך הוועדה מבקשת לעקוב אחר מדיניות הגבייה, במיוחד בשל אי-הוודאות שהביאה איתה הקורונה.
11/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il