|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
קבוצת ירדן
הבית נשרף? זה מה שמגיע לכם מהביטוח
[צילום: אסף סלומון]

אמן חושים לבר מצווה בזמן הקורונה

17/08/2020  |   כתיבת המומחים   |   כתבות שיווקיות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות

תקופת הקורונה אשר מאתגרת את האוכלוסייה בישראל כבר חודשים רבים, הפכה לתופעה מאתגרת במיוחד שכמותה לא נראתה שנים רבות במדינתנו ובכלל בהיסטוריה האנושית. כשכבר חשבנו שמגיפות נמחקו מהעולם, בשל הרפואה המודרנית ויכולותיה המרשימות, ואז הגיעה הקורונה והוכיחה לכולנו שמגיפה הרסנית יכולה להתרחש בכל עת ולתקוף את מדינות העולם, החסרות אונים מולה.

אין ספק שגם לחגוג אירועים בימי הקורונה, הפכו למשימה מאתגרת במיוחד ובימי הסגר לא ניתן היה בכלל לקיים אירועים. זה הותיר אנשים רבים מאוכזבים לנוכח הנסיבות, כגון חתונות שבוטלו וגם אירועי בר מצווה או בת מצווה שבוטלו או נדחו. כיום עם ההקלות בהנחיות משרד הבריאות, ניתן לקיים אירועי בר מצווה או בת מצווה, אבל במתכונת מצומצמת ותוך כדי שמירת ההנחיות של משרד הבריאות לחבישת מסיכה וכן כפפות ושמירת מרחק.

בהקשר לכך ניתן לחגוג אירועי בר מצווה או אירועי בת מצווה בימי הקורונה אבל באירועים קטנים ותוך כדי שמירת הנחיות משרד הבריאות. באותו אופן ניתן להזמין אמן חושים לאירועי בר מצווה או בת מצווה כדי שייתן הופעה מיוחדת במינה בימי הקורונה. אין ספק שהופעה כזו של אומן חושים יכולה להפיג מתחים ולשעשע את הקהל בימים מאתגרים אלו של ימי הקורונה.

טיפים לחגוג אירועים בזמן הקורונה

אנשים רבים מתלבטים האם כדאי לחגוג אירועים עם האורחים שלהם בימי הקורונה, ורבים מהם מבטלים אירועים, כגון אירועי חתונות או אירועי בר מצווה או בת מצווה וכן מסיבות מגוונות, בשל החשש מהמגיפה העולמית. עם זאת, לנוכח הקלות מסוימות של משרד הבריאות, תוכלו לקיים אירועים, אבל במתכונת מצומצמת, עם מספר קטן של אנשים, ותוך כדי הקפדה של הנחיות משרד הבריאות לשמירת מרחק שני מטר וכן עטיית מסיכה על הפנים, כדי לשמור על הבריאות שלכם ושל סביבתכם הקרובה.

תוכלו להזמין את אמן החושים לאירוע שלכם. כל אמן חושים שתבחרו, תוך כדי הקפדה על שמירת ההנחיות בימי הקורונה, וכך תוכלו לחגוג אירועים בצורה בטוחה. מכאן נובע שטיפ חשוב הוא לשמור על הנחיות משרד הבריאות, עבורכם ועבור האורחים שלכם, תוכלו למנות אדם אחד שיפקח על שמירת ההנחיות הנ"ל בזמן האירוע, כי זה חשוב למען הבריאות שלכם ושל סביבתכם.

מומלץ לקיים אירוע במקום פתוח כגון בחצר או בגינה גדולה, באוויר הפתוח, כדי להקטין סיכון להידבקות בימי הקורונה. אחד מאומני החושים שתוכלו להזמין לאירוע האינטימי שלכם הוא אסף סלומון המוכשר, שהוא בעל ניסיון רב באירועים מגוונים, הוא קוסם ומנטליסט מוכשר, שיוכל להפוך את האירוע שלכם לאירוע מיוחד במינו, שאתם והאורחים שלכם לא תשכחו אותו ותוכלו ליהנות מכל רגע ממנו. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר עבורכם ועבור האורחים שלכם באירוע.

אמן החושים לאירוע שלכם: רק אסף סלומון!

הגעתם להחלטה סוף-סוף לקיים את האירוע המיוחד שלכם ואם אתם מחפשים אמן חושים אז תוכלו למצוא מגוון אפשרויות של אמני חושים לאירוע המיוחד שלכם. נוכל להמליץ לכם על אחד מאומני החושים המבוקשים בארץ, אסף סלומון, אשר הופעותיו מבוקשות במיוחד, גם בימי הקורונה, והוא ישמח להופיע באירוע שלכם בכל עת שתצטרכו.

אין ספק שימי הקורונה המתוחים מחייבים הפוגה בשגרה המתוחה והלא נעימה, וניתן לבצע זאת על-ידי הופעה של אומן חושים איכותי שיוכל לשעשע את האורחים ולהעלות חיוך על פניהם בימים לא פשוטים אלו שעוברים על המדינה כולה. אסף סלומון הוא אמן חושים ומנטליסט שהופיע בתוכניות טלוויזיה מגוונות וזכה לפרגון רב מקהל הצופים שנהנה בהופעות שלו. אסף סלומון הוא כוכב עולה שישמח להופיע באירוע שלכם והוא בעל יכולות ייחודיות להופעה בלתי נשכחת עבורכם ועבור האורחים שלכם, במיוחד בתקופה של הקורונה, אשר היא תקופה מאתגרת ולא פשוטה עבור כולנו במדינת ישראל.

בימים אלו יש להקפיד על הנחיות משרד הבריאות ולשמור מרחק וכן לשים מסיכה בכל מקום ציבורי בו אתם נמצאים, כנ"ל לגבי הופעות תרבות מגוונות, כגון הופעות של אמני חושים, מנטליסטים, קוסמים וכדומה. קבעו כבר היום את התאריך להופעה שלכם אצל אסף סלומון המוכשר ותוכלו לקבל ממנו הופעה בלתי נשכחת עבורכם ועבור האורחים שלכם באירוע.

מחפשים אמן חושים לאירוע מיוחד?

אם אתם מחפשים אמן חושים לאירוע מיוחד, תוכלו למצוא אומני חושים רבים שישמחו להופיע באירוע המיוחד שלכם. אין ספק שהופעה של מנטליסט היא הופעה מיוחדת שתגרום לאורחים שלכם להישאר המומים ונרגשים במופע בלתי נשכח עבורם של אומני חושים מוכשרים. אחד מאומני החושים המוכשרים בארץ הוא אסף סלומון שהוא מנטליסט בעל ניסיון בהופעה על הבמות וכן באמצעי התקשורת, והוא ישמח לתת לכם הופעה בלתי נשכחת, עבורכם ועבור האורחים שלכם באירוע המיוחד שלכם, כגון יום הולדת או בר מצוה או בת מצווה, כל אירוע שתרצו שבו יופיע אומן חושים מוכשר. צרו קשר כבר היום לקביעת תאריך לאירוע הבא שלכם מאומן החושים שתבחרו.

תאריך:  17/08/2020   |   עודכן:  17/08/2020
כתיבת המומחים
+לא תאמינו אבל הקורונה
פתחה לנו הזדמנויות עסקיות
18:13 17/08/20  |  כתיבת המומחים   |   לרשימה המלאה

[צילום: האתר של דורון עמית]
+מימון מנסה להשתלט על אווניו בצל הקורונה
18:02 17/08/20  |  איתמר לוין, יצחק דנון   |   לרשימה המלאה
חנן לוי וחזי שאייב שותפים בחלקים שווים עם איירפורט סיטי של קובי מימון במתחם האירועים שליד נתב"ג  ▪  מניותיהם של לוי ושאייב שועבדו לטובת איירפורט סיטי, המבקשת כעת לממש את השעבוד בשל אי-תשלום דמי שכירות ודמי ניהול מאז מארס  ▪  לוי מבקש מבית המשפט למנוע את המהלך, שלטענתו נעשה בחוסר תום לב
מתחם אווניו. שווה 72 מיליון שקל
מימון. החוב: 3.9 מיליון שקל [צילום: יוסי זליגר]
+קבינט הקורונה תיקן הגבלות פעילות במקומות העבודה
17:01 17/08/20  |  עידן יוסף
במשאל טלפוני שנערך אישר קבינט הקורונה תיקון לתקנות הגבלת פעילות במקומות העבודה. בהתאם לתקנות בוטלה ההגבלה על מספר העובדים שרשאים להגיע למקומות העבודה. עם זאת, נקבע כי כלל מקומות העבודה שלהם מעל 10 עובדים נדרשים למנות ממונה קורונה, לחתום על הצהרה בדבר השמירה על כללים אלה ויידוע עובדיהם לגביהם:

1. שמירת מרחק בין עובדים של 2 מטרים, ככל האפשר.
2. שמירה על ההיגיינה ועטיית מסיכה.
3. הקצאת ציוד אישי או חיטוי הציוד במעבר בין עובד לעובד.
4. שיבוץ עובדים במשמרות ככל הניתן.
5. מדידת חום בכניסה.
6. עובדים בעבודה משרדית יישבו, ככל הניתן, בעמדה קבועה ובמרחק של 2 מטרים או מחיצה ביניהם.
7. אכילה או שתייה תתבצע, ככל הניתן בחדרו של העובד.
8. מעסיק יאפשר עבודה מהבית, ככל שניתן.
9. במעלית ישהו מחצית ממספר האנשים המותר.
10. בעבודה משרדית ניתן לקיים ישיבות מעל 20 איש (תוך שמירת מרחק או מחיצה). מעבר לזה תתאפשר ישיבה, עד 50 איש, רק אם הממונה על הקורונה אישר שלא ניתן לקיימה באמצעים דיגיטליים ובלבד שלא יוגש אוכל בישיבה.

עוד נקבע כי ראש שירות או רופא מחוזי רשאי לסגור מקום עבודה (למעט מקום עבודה חיוני, מסגרות רווחה, ישיבות מועצת רשות מקומית ומשרדי ממשלה), לצורך חקירה אפידימיולוגית, לתקופה שלא תעלה על 72 שעות או 120 שעות לפי הוראה של ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות או סגנו. על-אף האמור, מעסיק ציבורי, שניתנה הוראה לסגירת המקום, יכול לאפשר כניסה של עובדים מסוימים לצורך אספקת שירות חיוני.
+ועדת הקורונה: לאפשר הכנסת תיירים ממדינות ירוקות
16:53 17/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות מזהיר: נתקלנו בזיופי תוצאות בדיקות  ▪  יו"ר הוועדה: חובה לייצר תוכנית עתידית, ודאות עבור האזרחים - ולייצר שגרת קורונה  ▪  מדינות המתירות כניסת ישראלים ללא בידוד: בולגריה, יוון, קרואטיה ורואנדה
(חיטוי מטוס של ישראייר [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+רו-או-או-ני, א-אל-תלכי אני פשוט רוצה אותך איתי
15:30 17/08/20  |  דוד ארגז   |   לרשימה המלאה
למרות ששבענו אכזבות ומרורים, היה שווה לחכות  ▪  סוף-סוף זכינו לאיש הנכון במקום הנכון  ▪  פרופסור רוני גמזו כאילו נולד לתפקיד  ▪  הוא החליק בטבעיות לתוך כורסת הפרויקטור, מרגיש בנוח כמו דג במים, מתאים לתפקיד כמו הנעל לרגלה של סינדרלה  ▪  במשך יום או יומיים שלמים קרה דבר בלתי יאומן, גל של אמון ציבורי שטף את המדינה  ▪  אבל כידוע, לכול דבר טוב יש סוף
(גמזו. "האיש עם הילד בעיניים" [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+חוק הקורונה אושר לקריאה שנייה ושלישית
14:45 17/08/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק עוסקת בהוספת אמצעי אכיפה של צווי סגירה מנהליים לעסקים ולמקומות נוספים שפתוחים לציבור  ▪  הוועדה הכניסה להצעה תיקון שלפיו ניתן יהיה לדון בחוק הקורונה הגדול בפגרות הכנסת, תוך החרגה מן המגבלות של התקופות הללו
([צילום: חן לאופולד/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
צד חשוב במגפה של הקורונה הוא הצד העסקי שהוא למעשה הצד העיקרי הנפגע מכל המגפה המטורללת הזאת שנחתה עלינו ללא כל אזהרה מוקדמת והלוואי והיה איזשהו כרוז שהיה מכין אותנו שנה קודם בכדי שעסקים יכלו להתארגן לקראת הקטסטרופה הזאת.
חברת איירפורט סיטי שבשליטת קובי מימון מנסה לנצל את משבר הקורונה כדי להשתלט על מתחם האירועים אווניו שליד נמל התעופה בן-גוריון. כך טוען (יום ב', 17.8.20) חנן לוי, שותפו של מימון במתחם. לוי מבקש מבית המשפט המחוזי מרכז לבלום מהלך זה.
ועדת הקורונה בכנסת שבה ודנה (יום ב', 17.8.20) בפתיחת התעופה לישראל - וממנה. יו"ר הוועדה, יפעת שאשא-ביטון, דרשה לאפשר הכנסת תיירים ממדינות ירוקות, ובקשה לקבל את תבחיני רשימת המדינות. לדבריה, "חובה לדעת מה התבחינים למדינות הירוקות, כי יש מדינות שמצבן טוב יותר מאלו המוצגות ברשימה - אך משום-מה לא נכנסו אליה". היא דרשה לקבל את נתוני המדינות הירוקות, לפי מספר הבדיקות הנעשות בהן, מספר המאומתים, החולים הקשים והנפטרים - כדי לערוך השוואה מדוקדקת מול נתוני מדינת ישראל., ותהתה "האם אופן הצגת נתוני התחלואה נובע מהדרך בה אנו מציגים - הוא שהופך אותנו למדינה אדומה?!".
17/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
למרות ששבענו אכזבות ומרורים, היה שווה לחכות סוף-סוף זכינו לאיש הנכון במקום הנכון פרופסור רוני גמזו כאילו נולד לתפקיד הוא החליק בטבעיות לתוך כורסת הפרויקטור, מרגיש בנוח כמו דג במים, מתאים לתפקיד כמו הנעל לרגלה של סינדרלה במשך יום או יומיים שלמים קרה דבר בלתי יאומן, גל של אמון ציבורי שטף את המדינה אבל כידוע, לכול דבר טוב יש סוף
17/08/2020  |  דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
עדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום ב', 17.8.20) לקריאות שנייה ושלישית את הצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש. הצעת החוק כוללת שני ההסדרים שהיו אמורים להשתלב ב"חוק הקורונה הגדול" (חוק המסגרת) שנחקק ב-23.7.20 אך הוגשו בנפרד בשל לוחות הזמנים הקצרים שליוו את הליך החקיקה. כעת שולבו שניהם בחוק המסגרת, כך שיהיו בתוקף עד ל-30.6.21.
17/08/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
יעקב הוא עיתונאי אשר לא היו לו שאיפות אחרות מלבד תקשורת, עיתונאות, יצירת סיפור, הגשה, הבאת חדשה, כתיבה, הבאת מידע על נושאים מנושאים שונים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
בינתיים הצבא ברצועה דולדל, מרבית היחידות פונו, הפקודה לטהר את רפיח אינה ניתנת וגם פינוי האזרחים מרפיח צפונה מעוכב
יואב יצחק
יואב יצחק
חברת אלביט מערכות, שמניותיה רשומות למסחר בבורסה בתל אביב ובוול סטריט, היא אחת החברות הגדולות בישראל    שוויה על-פי מחירי הבורסה מגיע ל-32.7 מיליארד ש"ח    מידע שהגיע ל-News1 מלמד על ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il