|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

דיון ועדת הכספים נעצר, וימשך לצורך הצבעות בשעה 21:00

23/08/2020  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות

הדיון בוועדת הכספים נעצר, וימשך לצורך הצבעות, בכפוף להסכמות, בשעה 21:00. מ"מ יו"ר הוועדה, ח"כ יצחק פינדרוס: "נתכנס שוב, עפ"י בקשת יו"ר הכנסת להצבעות בשעה תשע, היה וכחול לבן והליכוד יגיעו להסכמות, נגיע להצבעות על החוק שהצענו כאן. היה ולא יגיעו כחול לבן והליכוד להסכמות, יכול להיות שנבשר לעם ישראל על בחירות. אני מבקש מהחשב הכללי והייעוץ המשפטי לוועדה - אנחנו לא מוכנים לקבל את המצב, שכרגע אחרי הצבעה על החוק הזה, אנחנו עד ה-3 לדצמבר ללא תקציב. אנחנו זקוקים לפתרון. אנחנו דורשים שב-3 חודשים האלה תהייה התנהלות במינימום סבירה כמו ב-2019. תמצאו פתרון משפטי, קחו בחשבון שיכול לקרות שלא יהיה תקציב למדינה בתקופה הזו".

תאריך:  23/08/2020   |   עודכן:  23/08/2020
מירב ארד
+השר אבי ניסנקורן נכנס לבידוד
00:50 24/08/20  |  עידן יוסף
שר המשפטים אבי ניסנקורן ייכנס לבידוד לאחר ששהה בקרבת השרה פנינה תמנו שטה, אשר אובחנה מוקדם יותר כחיובית לנגיף הקורונה. ניסנקורן ימשיך בעבודתו השוטפת, בסיוע אמצעים טכנולוגיים שיותקנו בביתו.
+הוועדה להתמודדות עם סמים ואלכוהול סיירה ברטורנו
00:10 24/08/20  |  עידן יוסף
הוועדה המיוחדת להתמודדות עם סמים ואלכוהול סיירה בקהילה טיפולית "רטורנו" - עמותה שמעניקה טיפול כוללני בהתמכרויות המותאם והמיועד כולו למגזר החרדי. יו"ר הוועדה ח"כ מיכל קוטלר-וונש הודתה למנכ"ל העמותה הרב איתן אקשטיין על העשייה של העמותה.

חברי הוועדה לניסוי לטיפול ב-15 בוגרים צרכני זנות, ולסדר יומה של העמותה שעוסקת במתן מענה כוללני לגילים שונים ולסוגי ההתמכרויות שונים. במהלך הסיור באשפוזית, נחשפה הוועדה לפעילות האשפוזית שמתקבלות אליה הנערות בהליך ייחודי וקצר על-מנת להצילן ממעגל הסכנה, כמו-כן קראה קבוצת נערות את "תפילת השלווה" בפני הוועדה הדבר שריגש חלק מהמשתתפים עד דמעות.
+ח"כ טאהא נדרש לבידוד
23:41 23/08/20  |  עידן יוסף
ח״כ וליד טאהא (הרשימה המשותפת) הודיע הלילה לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי בא במגע עם חולה מאומת ועל כן נכנס לבידוד. טאהא צפוי לצאת מהבידוד ב-3 בספטמבר.
+כחול לבן לנתניהו: מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחיקוך
23:20 23/08/20  |  עידן יוסף
מכחול לבן נמסר בתגובה לדברי נתניהו: ״מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחיקוך. קוראים לנתניהו לקיים את הבטחתו - למנוע בחירות ולקיים את ההסכם, ולפעול למען בריאות אזרחי ישראל, פרנסתם וביטחונם. הגיע הזמן לומר לציבור את מה שנאמר גם בחדרי המו״מ, אמת יש אחת ולא משחקים בה - בלי שטיקים ובלי טריקים״.
+ח"כ איילת שקד נכנסה לבידוד
23:17 23/08/20  |  עידן יוסף
חה״כ איילת שקד נכנסה לבידוד לאחר שנפגשה עם השרה פנינה תמנו-שטה ביום רביעי. לאחר בדיקה עם משרד הבריאות, שקד תשהה בבידוד על-פי ההנחיות. חברי הכנסת איתן גינזבורג, רם שפע והילה שי וזאן מכחול לבן וכן ח"כ צבי האוזר עברו חקירה אפידמיולוגית ונמצא כי אינם טעונים בידוד.
+ועדת הכספים מכינה לקריאה שנייה ושלישית את דחיית התקציב
22:15 23/08/20  |  עידן יוסף
ועדת כספים מקיימת ישיבה לילית להכנה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של ח"כ צבי האוזר לדחיית מועד אישור התקציב. בישיבה נוכח שר האוצר ישראל כ"ץ.
+ניסנקורן: המסע המתוזמן של הסתה ושקרים לא ירתיע אותי
22:07 23/08/20  |  עידן יוסף
שר המשפטים אבי ניסנקורן הגיב לדברי נתניהו נגדו: "נתניהו, התבלבלת. המסע המתוזמן של הסתה ושקרים לא ירתיע אותי. אני אמשיך לשמור על שלטון החוק ועל הדמוקרטיה הישראלית. אם מישהו שם צריך עוד תזכורת: אני עובד אצל אזרחי ישראל, לא עבור אף אחד אחר".

ח"כ שלמה קרעי (ליכוד) תקף את ניסנקורן: "שר המשפטים חושב שהציבור מטומטם ולא רואה איך צעד אחר צעד מרגע שנכנסו לממשלה, כל מה שהם עשו זה לבצר את עצמם מול זרועה של מערכת האכיפה והמשפט, במסווה של ביצור הדמוקרטיה. הקומבינות עם מנדלבליט לא יעזרו. לא לאבי, לא לגבי ולא לעוד כמה. סוף האמת להתגלות".
+נתניהו: החלטתי לקבל פשרת האוזר
20:37 23/08/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
"זה הזמן לאחדות וזה לא הזמן לבחירות וצריך להפסיק עם הממשלה בתוך הממשלה"  ▪  ההצהרה מתייחסת לנושא הקורונה ולנושא האפשרות להקדמת הבחירות  ▪  המו"מ בין המפלגות נסוג אחור  ▪  בליכוד הודיעו על עוצר ראיונות
(נתניהו. הצהרה לאומה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+משבר במו"מ: הליכוד מפר את כל ההבנות בהסכם הקואליציוני
19:53 23/08/20  |  איציק וולף
מפלגת כחול לבן זועמת על מפלגת הליכוד במה שנראה כמשבר משמעותי במגעים בין המפלגות בנושא תקציב המדינה שאמור להיות מאושר עד מחר בחצות. גורמים בכחול לבן טענו כי הליכוד מפר את כל ההבנות שבהסכם הקואליציוני.

+חובת פרסום דוח שנתי המפרט את פערי השכר בארגון
15:52 23/08/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק קובעת, בין היתר, כי מעסיק המעסיק יותר מ-518 עובדים, יאסוף נתונים ויערוך אחת לשנה דין וחשבון פנימי, בו יפורט השכר הממוצע של עובדות ועובדים, תוך פירוט פערי השכר הממוצע הקיימים בין גברים לנשים בכל חתך עובדים במקום העבודה
(ועדת העבודה, הרווחה והבריאות [צילום: דוברות הכנסת])
+הדיון בוועדת הכספים נדחה
14:38 23/08/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ח"כ פינדרוס נעל את הישיבה ואמר: "היה וכחול לבן והליכוד יגיעו להסכמות, נגיע להצבעות על החוק שהצענו כאן. היה ולא יגיעו כחול לבן והליכוד להסכמות - יכול להיות שנבשר לעם ישראל על בחירות"
(ועדת הכספים [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דיון ועדת הכספים נעצר, וימשך לצורך הצבעות בשעה 21:00
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
הדיון בוועדת הכספים (יום א', 23.8.20) נעצר, וימשך לצורך הצבעות, כפוף להסכמות, בשעה 21:00. מ"מ יו"ר הוועדה, ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה), נעל את הדיון ואמר בסופו: "היה וכחול לבן והליכוד יגיעו להסכמות, נגיע להצבעות על החוק שהצענו כאן. היה ולא יגיעו כחול לבן והליכוד להסכמות - יכול להיות שנבשר לעם ישראל על בחירות".
23/08/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
המפלגות החרדיות הודיעו כי יתמכו בהצעת הפשרה המתגבשת בין מפלגות הליכוד וכחול לבן, המבקשת למנוע את פיזור הכנסת מחר תוך דחיית הדד-ליין של הגשת התקציב.
23/08/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
1. מה שהתחולל אמש (מוצ"ש, 22.8.20) בהפגנות נגד בנימין נתניהו בירושלים היה אנרכיה. אין מילה אחרת. המשטרה קבעה היכן ומתי מותר להפגין, והמתפרעים - כן, זו ההגדרה הנכונה - החליטו שהם עושים מה שבא להם. המשטרה נכנעה להם חלקית ואפשרה להם להפגין בניגוד לחוק, אבל אחר כך היו להם טענות שהיא השתמשה בכוח כדי לפזר אותם. שלא לדבר על ההפקרות המוחלטת בנוגע למגבלות הקורונה.
23/08/2020  |  איתמר לוין  |   כתבות
בליכוד נוטים להסכים לפשרה של ח"כ צבי האוזר (דרך ארץ) שלפיה התקציב יידחה בכמה חודשים ומינויי הבכירים במערכת המשפט יוקפאו. האוזר היה מזכיר ממשלת נתניהו וכיום משתייך לגוש כחול-לבן.
22/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר כחול לבן, השר בני גנץ, קיים (יום ו', 21.8.20) מפגש חברתי (גיבושון) עם חברי הכנסת של כחול לבן ומפלגת העבודה. לאירוע הגיעו רק השרים, ואילו חברת הכנסת מרב מיכאלי (העבודה) לא הוזמנה וצייצה בטוויטר: "'כל כחול לבן', כולל עמיר פרץ ואיציק שמולי, וכולם בשירות ביבי נתניהו. עמיר, איציק: אתם כבר לא מפלגת העבודה. אם אתם באמת אנשים של 'כבוד, יושר וערכים', תפסיקו לרמות את הבוחרים שלכם. עזבו את המפלגה ותנו לשקם אותה".
21/08/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il