חברת וואלה מדווחת על גידול של 43% בהכנסותיה בשנת 2003, ל-33 מיליון שקל, לעומת כ-23 מיליון שקל בשנת 2002. וואלה הצליחה לצמצם את ההפסד מ-29.3 מיליון שקל בשנת 2002 - ל-0.6 מיליון שקל ב-2003.
הרווח הגולמי של וואלה גדל במהלך 2003 ל-19 מיליון שקל - גידול של כ-116% לעומת רווח גולמי של כ-8 מיליון שקל ב-2002.
מנכל וואלה, אילן ישראלי, אמר כי ענף האינטרנט בישראל הגיע בשנת 2003 למסה קריטית מבחינת כמות הגולשים - עובדה שהביאה מפרסמים משמעותיים במשק לפרסם לראשונה גם באינטרנט.
לדבריו, מהפכת הפס הרחב בישראל בשנת 2003 מהווה נקודת מפנה חשובה בהתייחסותם של מפרסמים לאפשרויות הפרסום המגוונות באינטרנט.