|
אורי אלון, המשנה למנכ"ל ישראכרט [צילום: יוסי זליגר]
|
|
|
|
|
חברת האשראי ישראכרט נכנסת רשמית לתחום הביטוח. הקבוצה דיווחה (יום ג', 1.8.20) קיבלה רישיון למכירה ושיווק של מוצרי ביטוח מרשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון. בעקבות קבלת הרישיון, צפויה ישראכרט להתחיל לשווק כבר בשנת 2021 מגוון מוצרי ביטוח, תחום שהוגדר על-ידי מנהליה כאחד ממנועי הצמיחה של הקבוצה.
על-פי המודל שבו צפויה ישראכרט לפעול בתחום הביטוח, היא צפויה לתפקד כ'סוכן אובייקטיבי' באופן שבו לא יהיה לה אינטרס כלכלי לשיווק פוליסת ביטוח של חברה כזו או אחרת.
כחלק ממהפכת התשלומים הדיגיטליים שישראכרט מובילה בימים אלה - המתבטאת בהשקה בחודש יולי 2020 של שירות ANYPAY, המאפשר תשלום ללא מגע באמצעות הסמארטפון - ישווקו מוצרי הביטוח בפלטפורמות דיגיטליות כחלק מהחזון של החברה להוזלת עלויות ללקוחות.
את הכניסה לעולם הביטוח הוביל אורי אלון המשנה למנכ"ל ועל-מנת להקים ולנהל את הפעילות החדשה גייס אלון את גלעד שמחוני, שיכהן תחתיו כמנהל פעילות הביטוח בקבוצה. מישראכרט נמסר כי שמחוני מגיע עם ניסיון עשיר ומגוון בענף הביטוח, לאחר שכיהן בתפקידי ניהול בכירים במשך 16 שנים בקבוצת הפניקס לרבות כסמנכ"ל שיווק וערוצי הפצה ומנכ"ל סוכנויות הביטוח שבבעלותה. שמחוני גם ייסד וניהל את חברת mySupermarket, מפעילת פלטפורמות דיגיטליות לקניה והשוואת מחירים של מוצרי צריכה (CPG) בארץ ובחו"ל ומחוללת חדשנות ותחרות משמעותית בזירת הקמעונאות הדיגיטלית.
"אנחנו שמחים על קבלת הרישיון לשיווק מוצרי ביטוח. כפי שהמנכ"ל הציג במסגרת האסטרטגיה העסקית של הקבוצה, תחום הביטוח הינו מנוע צמיחה חשוב ואנו מתכוונים להתחיל בפעילות זו במהלך 2021 תוך הבאת בשורה משמעותית לצרכנים", אמר אורי אלון משנה למנכ"ל קבוצת ישראכרט.
לטענתו, לישראכרט יתרונות מובנים, וניסיון תפעולי מורכב במערכות נתונים פיננסיות, שיאפשרו תוך פרק זמן קצר יחסית להציע ללקוחותיה הצעות תחרותיות. "המטרה שלנו היא להפוך לשחקן מרכזי בשוק זה, לכן, הצעד הראשון שלנו הוא לעבוד מול מספר חברות ביטוח, על-מנת שנוכל להביא ללקוחות את ההצעות הטובות ביותר ולוודא כי האינטרס העיקרי בשיווק הביטוח שלנו הוא טובת הצרכן הישראלי", אמר.