דו"ח Family 1000 של חברת קרדיט סוויס, אשר ניתח למעלה מ-1,000 חברות ציבוריות רשומות בבעלות משפחתית או בבעלות מייסדים, מצא כי מאז 2006, ביצועי חברות בבעלות משפחתית היו טובות בכל העולם יותר מאשר של אלו שאינן בבעלות משפחתית. זאת, בממוצע שנתי של 370 נקודות בסיס. ביצועים אלו היו החזקים ביותר באירופה (470 נקודות בסיס) ובאסיה (יותר מ-500 נקודות בסיס) בשנה.
למגפת הקורונה הייתה השפעה משמעותית על תשואות שוק המניות והתנודתיות השנה. חברות בבעלות משפחתית נוטות להיות בעלות מאפיינים הגנתיים מעל לממוצע, שמאפשרים להן לבצע ביצועים טובים יותר, במיוחד בתקופות לחוצות בשוק. נתוני ההחזר לששת החודשים הראשונים של השנה תומכים בהשקפה זו בהתחשב בשיעור ביצועים כולל עד כה של כ-300 נקודות בסיס יותר ביחס לחברות שאינן בבעלות משפחתית.
הסקר הראה שאמנם חברות בבעלות משפחתית התמקדו יותר במדיניות חברתית מאז פרוץ נגיף הקורונה, אך נראה שהן נמצאות מאחור לחברות שאינן בבעלות משפחתית בכמה גורמים הקשורים לחששות סביבתיים, חברתיים וממשלתיים, ובעיקר בכל הנוגע לזכויות אדם ומדיניות מודרנית הקשורה לעבדות. בחברות בבעלות משפחתית יש פחות מגוון במועצת המנהלים, ולא להרבה יש קבוצות תמיכה לקהילה הגאה (LGBT) ולקהילות מיעוטים (BAME), או יצאו בהצהרות פומביות לאחרונה בכל הנוגע לכבוד לזכויות אדם או עקרונות האו"ם.
הילה גולדנברג, מנכ"לית קרדיט סוויס ישראל, ציינה כי ניתן להבחין בכך שחברות בבעלות משפחתית ממשיכות להציג ביצועים טובים יותר הן בצמיחה והן ברווחיות, כמו גם בחוסן שלהן אל מול מגיפת הקורונה המתמשכת. "נוכחנו לדעת שחברות בבעלות משפחתית הוציאו בתקופה זו פחות עובדים לחופשה ללא תשלום מאשר חברות שאינן בבעלות משפחתית (46% לעומת 55%)", ציינה.
הדו"ח מצביע על כך שמאז 2006, צמיחת ההכנסות שנוצרה על ידי חברות בבעלות משפחתית הייתה גבוהה ביותר מ-200 נקודות בסיס מזו של חברות שאינן בבעלות משפחתית, עבור חברות קטנות וגדולות. במקביל, הניתוח מראה גם כי חברות בבעלות משפחתית נוטות להיות רווחיות יותר. לדוגמה, התשואות הממוצעות של תזרים המזומנים גבוהות סביב 200 נקודות בסיס לעומת אלו שנוצרו על ידי חברות שאינן בבעלות משפחתית. תשואות מעולות אלו נצפות בכל האזורים ברחבי העולם.