|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן:

74% מתלונות הקורונה - מוצדקות

הרוב המכריע של התלונות - על טיפולו של הביטוח הלאומי בתביעות לדמי אבטלה של מי שיצאו לחל"ת משרד המבקר מאשר את התלונות על המענה הלקוי להשגות על בידוד בשל איכוני השב"כ
08/09/2020  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
שירות התעסוקה בירושלים, יולי 2020

נציבות תלונות הציבור קיבלה 1,677 פניות בנוגע למשבר הקורונה בין 15.3.20 לבין 30.6.20 - מוסר (יום ג', 8.9.20) מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן. מדובר ב-36% מכלל התלונות שהתקבלו בתקופה זו. 1,253 מתוכן נגעו להתנהלותו של הביטוח הלאומי, האחראי על הטיפול בעובדים שנשלחו לחופשה ללא תשלום (חל"ת) בשל הקורונה. בתקופה זו טיפל הביטוח הלאומי במיליון תביעות - פי חמישה מאשר בכל השנה בזמנם כתקנם.

74% מן התלונות שהטיפול בהן הסתיים נמצאו מוצדקות, לעומת 41% מכלל התלונות בכל השנה שעברה. 1,219 תלונות נגעו לדמי האבטלה - דהיינו למנגנון שהפעילה המדינה באמצעות הביטוח הלאומי לסיוע לשכירים. יצוין, כי מנגנון הסיוע לעצמאים - הפועל דרך רשות המיסים - הופעל בעיקרו לאחר סיום תקופת הדוח, ולכן התלונות בנוגע אליו צפויות לבוא לידי ביטוי בדוח הבא.

41.2% מכלל התלונות בנושא דמי אבטלה היו על עיכוב בטיפול בתביעות, שבעקבותיו לא קיבלו מתלוננים את דמי האבטלה שסברו שמגיעים להם; ו-25.3% מהתלונות עסקו בעצם ההכרה בזכאות לדמי אבטלה. הנציבות מציינת, כי במקרים רבים לא ידע המתלונן בעת הגשת תלונתו מהי הסיבה המדויקת לאי-אישור תביעתו או לאי-קבלת התשלומים שמגיעים לו לטענתו. רק בעת הבירור ולאחר קבלת התגובה של הביטוח הלאומי, יכלו מבררי התלונות לקבוע במדויק את נושאיהן. מתלוננים רבים טענו, כי בשל העיכוב בתשלום הגמלאות ובהעדר מקורות הכנסה אחרים, הם נקלעו למצב כלכלי קשה.

במקרים מסוימים נעשה חישוב לא נכון של דמי האבטלה המגיעים למתלוננים, עקב תקלות שונות במערכת המחשוב של הביטוח הלאומי. במקרים אחרים אתר הביטוח הלאומי מנע הגשת תביעה חדשה מדורשי עבודה שטרם הסתיימה שנת האבטלה שלהם בעקבות תביעה קודמת. בעיה נוספת שעלתה הייתה העדר מענה מספק במוקד הטלפוני של הביטוח הלאומי, בשל צמצום כוח העבודה בו בגלל הקורונה. אנגלמן מציע "לשקול להרחיב את האפשרות לביצוע תשלום מקדמות דמי אבטלה עוד לפני השלמת בדיקתם של כל מסמכי התביעה", בשל עומס זה.

16.7% מהתלונות על הביטוח הלאומי בנושא דמי אבטלה נגעו לאופן החישוב של דמי האבטלה. בירור התלונות העלה, כי הגורמים לכך הם בין היתר הזנה שגויה או חסרה של נתוני השכר שעל בסיסם נעשה החישוב, והזנת תאריך הפסקת עבודה שגוי. חישוב שגוי של דמי האבטלה נבע גם מכך שהמתלונן היה מועסק אצל כמה מעסיקים, או שנוסף על היותו שכיר היה גם עצמאי. בכמה מן המקרים התברר, כי הביטוח הלאומי לא קיבל דיווח משירות התעסוקה על מועד הפסקת העבודה של המתלוננים, או שהדיווח שהועבר לביטוח הלאומי לא תאם את מועד הפסקת העבודה בפועל.

בנוגע לרשות המיסים מציין אנגלמן, כי אף שהיא התמודדה בתוך כמה חודשים עם 900,000 בקשות למענקים, הוגשו נגדה 67 תלונות בלבד. רוב התלונות נגעו לתשלום המענק בשתי הפעימות הראשונות - חלק על קביעת הזכאות למענק, וחלק על בעיות שהתעוררו בתשלום המענקים. תלונות אחרות על רשות המיסים עסקו בשירות לציבור והקבלת הקהל במשרדי רשות המיסים. בחלק מתקופת הדוח לא הייתה קבלת קהל במשרדי רשות המיסים, אלא רק אפשרות של מסירת מסמכים מחוץ למשרדים.

41 תלונות הוגשו נגד משרד הבריאות, והן עסקו בעיקר בבקשות לביצוע בדיקות קורונה וקבלת תוצאותיהן; המשך הפעילות הרפואית השגרתית בבתי החולים ובקהילה בתקופת המשבר; מדיניות הבידוד לגבי אנשים שהיה חשד שנדבקו בנגיף; התמודדות בתי האבות והמוסדות הסיעודיים עם המשבר; טיפול קופות החולים במבוטחים החשודים כחולים; ומדיניות מערכת הבריאות בעניין עטיית מסכות.

עוד מתייחס הדוח לתקלות הרבות באיכוני השב"כ ובטיפולו של משרד הבריאות בהשגות על הוראות בידוד בעקבותיהם. "בנציבות התקבלו תלונות רבות על זמינות המוקד [להגשת השגות]. התלונות נסבו על זמני המתנה ארוכים לקבלת מענה ועל ניתוקי שיחות. כן טענו מתלוננים, כי זה כמה ימים הם מנסים ללא הצלחה לשוחח עם נציג", נאמר בדוח.

"במשך כמה ימים התקשרו עובדי הנציבות בשעות שונות של היום למוקד וניסו ליצור איתו קשר. הבירור העלה שהתלונות אכן מוצדקות, ויש קושי רב ליצור קשר עם המוקד". לדברי אנגלמן, "הנציבות העירה למשרד הבריאות על הצורך לשפר את השירות של המוקד ואת רמת הזמינות שלו. הנציבות עומדת בקשר ישיר עם משרד הבריאות כדי לוודא שהדבר אכן מבוצע. במעקב שנעשה לאחר זמן מצאה הנציבות שזמן ההמתנה למענה התקצר מאוד".

בירור תלונות בגל הראשון של משבר הקורונה / דוח
טיפול נציבות תלונות הציבור בתלונות בנושא הקורונה, מארס-יוני 2020

תאריך:  08/09/2020   |   עודכן:  08/09/2020
איתמר לוין
+תראו במה נתניהו מתעסק
23:44 08/09/20  |  נפתלי בנט   |   לרשימה המלאה
תראו במה עסק ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בשעות אחר-הצהריים אתמול, ודרך סיפור קטן זה, תבינו את מקור הכישלון הנורא של ממשלת נתניהו
מצג ממשלת נתניהו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
בנט בעיר אלעד [צילום: פלאש 90]
+חידונים לילדים, גיוס רבנים וכדורגלנים
23:17 08/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות סקר בוועדת הקורונה בכנסת את מערך ההסברה של המגפה: בשלל שפות, ברדיו, בטלוויזיה, באינסטגרם ובעיתונות, להתנהגות בריאותית נכונה  ▪  יו"ר הוועדה: שיח בגובה העיניים עם הציבור הכרחי להתמודד עם המגפה
(מתוך קמפיין הקורונה של משרד הבריאות)
+האם מערכת הבריאות מוכנה לחורף
22:46 08/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הקורונה בכנסת שמעה נתונים והערכות ציוד, רכש ובינוי במערכת הבריאות  ▪  יו"ר הוועדה: חיזוק מערכת הבריאות הוא משימה לאומית, והתמודדות נכונה עם הנגיף. ממילא אחרי הסגר, נחזור לנקודת הפתיחה וניאלץ לפתח ולקדם את המערכת
([צילום: פלאש 90])
+עילוט: נסגר ל-30 יום אולם שמחות שערך חתונה
21:31 08/09/20  |  עידן יוסף
שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי מג"ב סגרו אמש אולם אירועים בעילוט שהתקיימה בו חתונה בנוכחות כ-350 אנשים באירוע שלא שמרו על ההנחיות. המוזמנים פוזרו, לבעל האולם נרשם דוח בסך 5,000 ש"ח ולאחר שימוע שנערך לו הוצא צו סגירה לאולם למשך 30 יום.
+שר הבריאות וצמרת משרדו נכנסו לבידוד
21:16 08/09/20  |  עידן יוסף
בעקבות שהייה בקרבת חולה מאומת, שר הבריאות יולי אדלשטיין וצמרת משרדו ייכנסו לבידוד. החולה המאומת הוא ‏עובד מטה "מגן ישראל" איימן סייף, ראש המדור לטיפול בקורונה במגזר הערבי.

הבכירים שייכנסו לבידוד הם: סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש, מנכ״ל משרד הבריאות פרופ׳ חזי לוי, ראש מטה שר הבריאות קובי צורף, היועמ"ש של המשרד עו"ד אורי שוורץ, פרופ׳ רן בליצר ורוני נומה ראש דסק חרדים.
+שיעור החולים במערכת החינוך - כ-6.5% מכלל האוכלוסייה
20:33 08/09/20  |  עידן יוסף
בעיכוב של שבוע, פרסם משרד החינוך את נתוני התחלואה במערכת החינוך. מפתיחת שנת הלימודים תשפ"א עד היום, שיעור החולים במערכת החינוך מכלל האוכלוסייה עומד על 6.5%. הנתונים כוללים את נתוני התחלואה של התלמידים שחלו בחופשת הקיץ. המשרד טוען כי שיעור החולים במערכת החינוך נמוך פי ארבעה משיעורם באוכלוסייה הכללית, אולם לא מדובר בנתון בר השוואה מאחר שידוע כי ילדים נדבקים פחות מאשר מבוגרים. פחות מ-1% ממוסדות החינוך נסגרו עקב גילוי תחלואה לאו-דווקא בבתי הספר ובגני הילדים.

מנתוני התחלואה של הילדים שהשתתפו בבתי הספר של החופש הגדול (01.07.20-06.08.20) עולה כי בקרב הילדים בגני הילדים ועד כיתות ד', מתוך 718,456 ילדים, נדבקו 1,006.


+ח"כ ינון אזולאי נדבק בקורונה
20:23 08/09/20  |  עידן יוסף
הערב הודיע חבר הכנסת ינון אזולאי (שס) לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי לאחר בדיקה לנגיף הקורונה קיבל תשובה חיובית.
+הפרופסור רוני גמזו נכנס לבידוד
19:53 08/09/20  |  עידן יוסף
ממונה המאבק בקורונה, הפרופסור רוני גמזו נכנס לבידוד לאחר שאחד מאנשיו אובחן כחיובי לקורונה.
+דיר אל אסד: החתן ואבי הכלה עוכבו לחקירה
19:45 08/09/20  |  עידן יוסף
בכפר דיר אל אסד התקיימה אמש חתונה המונית בהשתתפות מאות אנשים. על-אף שיחת הבהרה, שהתקיימה קודם לאירוע עם בעל השמחה, אבי הכלה, שבה הובהר לו כי קיום החתונה בניגוד להוראות ייתקל באכיפה, לרבות פתיחה בחקירה פלילית.

האירוע התקיים תוך הפרות בוטות של ההנחיות, ולפנות ערב עוכבו החתן ובעל הבית שבו התקיימה החתונה (אבי הכלה) והובאו לתחנת משטרה לחקירה.
+נתניהו: מתנצל בפני משפחת אבו אלקיען
18:48 08/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה תקף את בכירי המשטרה והפרקליטות והתנצל בפני משפחתו של יעקוב אבו אלקיען שנהרג מירי שוטרים על שהמשטרה הפיצה שהיה מחבל והפרקליטות הסתירה שלא היה מחבל  ▪  "בכירי הפרקליטות והמשטרה הפכו אותו למחבל כדי להגן על עצמם ורק כדי לפגוע בי"  ▪  חברי הכנסת הערבים דחו ההתנצלות: שימוש ציני שנתניהו עושה בהריגת אבו אלקיען לצרכיו
[צילום: מן הטלוויזיה]
פינוי אום אל חיראן שבו נורה אלקיעאן
נתניהו. מסיבת עיתונאים פוליטית [צילום: מן הטלוויזיה]
+מחלקת קורונה ג' נפתחה במרכז הרפואי לגליל
15:39 08/09/20  |  
בעקבות הנחיית משרד הבריאות, הורה מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום, לפתוח היום (יום ג') את מחלקת קורונה ג'. המחלקה, שלצורך הכנתה שופצה אחת המחלקות הפנימיות במרכז הרפואי, כוללת חדרי אישפוז עם 35 מיטות לחולי קורונה במצב קל , בינוני וקשה (לא מונשמים), חדר חמ"ל עם טלוויזיה במעגל סגור הצופה על החולים 24/7, עמדת אחיות ועמדת התמגנות והתפשטות.
בראש המחלקה עומד מנהל מחלקה פנימית א', פרופ' עאסי נימר, והאחות האחראית היא שרית אייזנברג. כמו כן תכלול המחלקה צוות רפואי וסיעודי שעבר הכשרה והינו בעל ניסיון בטיפול בחולי קורונה.
+משרד הבריאות: חולה קורונה חזר בטיסה מאיסטנבול לישראל
15:09 08/09/20  |  מירב ארד
משרד הבריאות מעדכן על חולה קורונה שחזר מאיסטנבול (תורכיה) לישראל. החולה חזר בטיסה של חברת התעופה פגאסוס. מספר טיסה PC779 בתאריך 31.8.20 מאיסטנבול-לתל-אביב. המראה בשעה 22:45, נחיתה בשעה 23:50. נוסעי הטיסה מתבקשים להיכנס לבידוד עד לתאריך 14.9.20 לפי הנחיות משרד הבריאות
+מלחמת השמאל בנתניהו: טחו עיניכם מראות
14:36 08/09/20  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה
על הבורות האומללה מרצון של השמאל: עיינו במפה, טלו תבלול מבין עיניכם!  ▪  המדיה על המשמר, שהמאבק לא ידעך חלילה. ללבות, ללבות, ללבות
(גרמו לשיתוק קבינט הקורונה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+ביזוי הדמוקרטיה
13:49 08/09/20  |  עליס בליטנטל   |   לרשימה המלאה
לא יעלה על הדעת שיפתחו בהליך משפטי כנגד ראש ממשלה מכהן, ובכך יעכבו את התמסרותו לתפקידו, לעמו  ▪  צודק וחכם החוק הצרפתי שאינו מתיר האשמת ראש ממשלה בה בעת שהוא מכהן  ▪  מה שקורה אצלנו הוא פשוט ביזוי הדמוקרטיה
(מדביקים בכוונה... [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+ישראל 2020: העדר מוחלט של משמעת!
12:15 08/09/20  |  שמואל לוין   |   לרשימה המלאה
במקרה של הממשלה הפושעת שלנו, מדובר בניתוק ואטימות מוחלטים  ▪  לא רק שהיה עליהם לדעת איך אנשים כאן מתנהגים ושאי אפשר לסמוך עליהם, הם היו צריכים להכיר בעובדות הללו, ולוודא שתתבצע אכיפה מאסיבית של ההנחיות, כזו שלא תאפשר לאף אדם להעז ולהפר את ההנחיות
(לא מקפידים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+בעקבות הסגר: גברים ונשים צרכו יותר שוקולד, אלכוהול ופורנו
12:12 08/09/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מחקר חדש שנעשה בפקולטה לניהול באוניברסיטת בן-גוריון חושף שינויים דרמטיים בהרגלי הצריכה של שני המינים בצל משבר הקורונה  ▪  החוקרות: "הופתענו לגלות שברירת המחדל של שני המינים היא להתנהג באופן דומה, והלחץ מאפשר לנו למעשה לראות את ההתנהגות האוטומטית, נטולת הציפיות המגדריות"

(שוקולד. הגילטי פלזר של כולם [צילום: מדי הכטמן/פלאש 90])
+רשימת הערים האדומות שייכנסו לסגר מהערב
11:15 08/09/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הערים בני ברק, אלעד ואום אל-פחם, שכונת שחמון באילת ומספר שכונות באשקלון, בירושלים ובשדרות נכנסו לרשימה - אלו ישובים נכנסו לרשימה האדומה הסופית של היישובים שעליהם יוטל הערב ב-19:00 עוצר לילי?
סגר באשדוד [צילום: פלאש 90]
סגר בבני ברק [צילום: דוברות המשטרה]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
74% מתלונות הקורונה - מוצדקות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
המלחמה, שמנהל השמאל בנתניהו, איננה יודעת הפוגה מהי. השנאה מעבירה את פעיליה על דעתם. טובת המדינה? הצחקתם אותנו. את ראש האייל הזה הנוגח בחומות יום ולילה (והחומות ממאנות ליפול, בינתיים!), מובילה בעיקשות, בצעקות, בצריחות, בפלקטים, במגפונים, בתצוגת פאלוסים - התקשורת, במיוחד המדיה האלקטרונית.
08/09/2020  |  מרדכי ליפמן  |   יומני בלוגרים
ההליך האנטי דמוקרטי המתחולל בשנים האחרונות, ובעת האחרונה ביתר שאת, כשחבורת פשפשים ויתושים מנסים לעקוץ את ראש הממשלה ולהסיח את דעתו מהחלטות גורליות בתקופה הזו, בה אנו נתונים במלחמה נגד המגיפה העולמית. הליך זה שסופו, אם יימשך, יהיה גם תחילת סופה של המדינה היהודית - הוא פסול מעיקרו. ומה שכה מרתיח כל אזרח ישר ואוהב צדק, הוא שהצדק נעלם כמעט כליל מבתי המשפט הישראלים. ומה שגרוע מכך - השנאה הפסיכוטית מצד השמאל הצליחה להשליט את המנטרה שלהם "רק לא ביבי" על חלק ניכר בעם. זאת, בזכות השתלטות מוחלטת על מערכת המשפט ועל כל אמצעי התקשורת - רדיו, טלוויזיה ועיתונות.
במקרה של הממשלה הפושעת שלנו, מדובר בניתוק ואטימות מוחלטים לא רק שהיה עליהם לדעת איך אנשים כאן מתנהגים ושאי אפשר לסמוך עליהם, הם היו צריכים להכיר בעובדות הללו, ולוודא שתתבצע אכיפה מאסיבית של ההנחיות, כזו שלא תאפשר לאף אדם להעז ולהפר את ההנחיות
08/09/2020  |  שמואל לוין  |   יומני בלוגרים
גברים ונשים צרכו יותר שוקולד, אלכוהול ופורנו בתקופת הסגר. מדובר בשינויים מפתיעים בהרגלי הצריכה של שני המינים, והם נחשפים במחקר חדש, פרי עבודתן של חוקרות מן הפקולטה לניהול על שם גילפורד גלייזר באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. לשם השוואה - בתקופות משבר פחות חמורות נשים צרכו יותר דברי מתיקה, לעומת גברים שהטביעו את יגונם במשקאות אלכוהוליים ובסרטים פורנוגרפיים. משבר הקורונה יצר "שוויון" בין המינים והצריכה בשלושת הקטגוריות עלתה אצל שני המגדרים.
08/09/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל אישרה (יום ג', 8.9.20)את המלצת משרד הבריאות ומנהל "מגן ישראל" פרופ' רוני גמזו, להטיל סגר לילי על אזורים בעלי תחלואה גבוהה וסגירת מוסדות החינוך בהם, למעט החינוך המיוחד, החל מהערב בשעה 19:00 ועד ליום 15.9.20. הסגר הלילי יסתיים כל בוקר בשעה 5:00. ההחלטה התקבלה לאחר סיום הליך התייעצויות סדור עם כלל הרשויות בהן קיימת תחלואה גבוהה, על-ידי בכירי משרד הבריאות ומנהל "מגן ישראל" הפרופ׳ גמזו. ההליך התקיים ביסודיות החל מיום חמישי לאחר החלטת הקבינט ועד אתמול בערב.
08/09/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il