|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?

עפר שלח: אנשים חזקים לא מפחדים

07/09/2020  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
מאת: עידן יוסף  |    |  תגובות    כנסת 23

ח"כ עפר שלח צייץ בטוויטר: "אנשים חזקים לא מפחדים". דבריו נכתבו כתגובה לדברי היו"ר יאיר לפיד בפתח ישיבת סיעת יש עתיד.

תאריך:  07/09/2020   |   עודכן:  07/09/2020
עידן יוסף
+סוחר ברדיו אלחוטי - גם לבעלי רישום פלילי
01:32 08/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה תיקון לתקנות הטלגרף האלחוטי: בוטל התנאי להיעדר רישום פלילי שנדרש כיום ממי שמבקש רישיון לסחר במכשירי רדיו אלחוטי  ▪  בתגובה לשאלת היו"ר מרגי אם הדבר לא יסכן את הענף, השיב נציג משרד התקשורת: לא ראינו שעבריינים מנסים להיכנס לתחום - ואם גורם בעייתי יסתנן לענף למשרד יש סמכות לטפל בו
([צילום: יח"צ])
+סיעת דרך ארץ בכנסת הוכרה כמייצגת של מפלגת דרך ארץ
00:52 08/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכנסת אמורה לבחור ועדה מייעצת שתדון בשכר חברי הכנסת ובתנאי שכרם  ▪  יו"ר הוועדה: "מצאתי לנכון לתקן את החוק, כיוון שאני לא מבין למה יו"ר הוועדה חייב להיות חבר הסגל האקדמי
(הנדל והאוזר [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת])
+"החוק אינו מאפשר נישואים בשגרירות"
23:36 07/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הפנים דנה בפתרון לאלפי זוגות שאינם יכולים להינשא בחו"ל בשל משבר הקורונה  ▪  בדיון עלו שתי הצעות - רישום נישואים בשגרירויות או הרחבת ברית הזוגיות לחסרי דת, אך ישום של שתיהן טעון שינוי החקיקה
(שאילתה תישלח לשגרירויות בישראל [צילום: AP])
[צילום: דוברות הכנסת]
+ליצמן: איזו סערה ציבורית הייתה קמה אם חרדי היה מדבר כמו ליברמן
17:20 07/09/20  |  עידן יוסף
יו"ר יהדות התורה, השר יעקב ליצמן: “קריאת ח”כ ליברמן למרי אזרחי ולאנרכיה, מהווה קו אדום מסוכן שמעיד יותר מכל על אובדן דרך ומצפן, מצד אדם שפשוט איבד כל ערך של אחריות ציבורית”. עוד הוסיף: “מנסה לתאר אם נציג חרדי היה יוצא כך בקריאה רשמית להפקרות ופגיעה בהוראות החוק, איזו סערה ציבורית הייתה קמה כאן”.
+הנשיא ריבלין יצא נגד דברי ליברמן
17:18 07/09/20  |  עידן יוסף
נשיא המדינה ראובן ריבלין: "ההתמודדות עם מגפת הקורונה היא מאבק של כולנו, יחד. קריאות לאי ציות אזרחי פוגעות בעקרונות המבטיחים את שלומנו, ואת שלום הציבור כולו, במיוחד ברגעי משבר. מנהיגים - אופוזיציה כקואליציה, אנא, היזהרו בדבריכם". בכך חוזר ריבלין על דברים שאמר ב-14 ביולי כאשר ח"כ עידן רול (יש עתיד) התבטא באופן דומה.
+דרעי: הצבעתי נגד, אבל אסור להפר את ההנחיות
17:14 07/09/20  |  עידן יוסף
יו"ר שס השר אריה תקף את ליברמן בפתח ישיבת הסיעה ואמר: "אני שומע כל מיני קולות. אנחנו מחויבים לשמוע להוראות ולהנחיות עד הפסיק הקטן, זה שאני מצביע נגד הסגר - זה לא פוטר אותנו מאחריות. אסור להפר את הצעדים. כל הנחיות של משרד הבריאות, כל הנחיות שהממשלה מחליטה אם זה בנושא סגר לילי או איסור התקהלות או בנושא כמובן של עטיית מסיכה וריחוק החברתי כל הנחיות שיש, חייבים לשמור אותן. זה עניין של פיקוח נפש. אוי ואבוי חלילה וחס אם תהיה פה אנרכיה וכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, זה מחייב אותנו ושאף אחד לא יחשוב בגלל שאני הצבעתי נגד אז אנחנו חלילה..."
+אמסלם: למה מנדלבליט לא יוצא נגד דברי ליברמן
16:57 07/09/20  |  עידן יוסף
השר המקשר בין הממשלה לכנסת, ח"כ דוד אמסלם, תקף במליאת הכנסת את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, על כך שאינו יוצא נגד קריאת ההמרדה הלא-חוקית, כדבריו, של יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן.

אמסלם אמר כי כאשר הוא העריך שמיליון איש יפגינו כנגד העוול שנעשה בתיקי ראש הממשלה, קיבל מיד גינוי ממנדלבליט ומשי ניצן, פרקליט המדינה לשעבר.
+יו"ר הכנסת לקרואטיה: העבירו את השגרירות לירושלים
16:42 07/09/20  |  עידן יוסף
יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, נפגש בלשכתו במשכן עם שר החוץ הקרואטי, גורדן גרליץ'-רדמן. הוא הביע את הערכתו על הידוק היחסים בין המדינות, וקרא לאורחו לפעול להעברת השגרירות הקרואטית לירושלים.

עוד אמר יו"ר הכנסת כי יש לחדש במלוא העוצמה את העיצומים נגד אירן על-מנת להביא להפסקת קידום תוכנית הגרעין ולעצירת פעילות הטרור שלה ברחבי העולם. (״סנאפ בק"). במהלך השיחה בין השניים העביר שר החוץ גרליץ'-רדמן ליו"ר הכנסת לוין הזמנה רשמית מיו"ר הפרלמנט הקרואטי לביקור בזאגרב.

זהו ביקורו הראשון של שר החוץ הקרואטי בישראל. בפגישה השתתף גם ח"כ מתן כהנא, ראש קבוצת הידידות ישראל-קרואטיה.

([צילום: דוברות הכנסת])
+שקט, הדיקטטורים מדברים
16:30 07/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אביגדור ליברמן קורא למרי אזרחי העלול לסכן חיי אדם, ויאיר לפיד מבהיר שלא יאפשר בקלות להתמודד מולו  ▪  שני הדיקטטורים הללו אינם ראויים להיות חלק ממערכת דמוקרטית
(מצא מין את מינו [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90])
+גנץ מציע לליברמן: שמור על הציבור ולא על עצמך
15:39 07/09/20  |  עידן יוסף
השר בני גנץ נגד דברי אביגדור ליברמן: "אמירה לא אחראית, מציע לפוליטיקאים לשמור על הציבור, לא על עצמם". עוד אמר: "הקורונה לא פה כדי להעביר מנדטים. הקורונה זה לא כלי לניגוח פוליטי. אוי ואבוי אם תהיה פה אנרכיה".
+"איש לא מציב לי אולטימטומים"
15:23 07/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עוקץ את שלח: "אין דבר פחות חשוב לציבור הישראלי בימים אלה מפוליטיקה מפלגתית"  ▪  "נעשה הכל בלי לחץ. לא אתן לתופעות שהרסו מפלגות כמו העבודה וקדימה להרוס גם את יש עתיד"
([צילום: תומר נויברג/פלאש 90])
+‏ליברמן קורא למרד בהנחיות הקורונה
14:39 07/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אומר בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו: "ההנחיות לא חוקיות, לא להתנהל לפיהן אלא לפי השכל הישר"  ▪  קרא לשלטון המקומי לקחת אחריות, למנות ממונה קורונה מטעמו ולנהל את המשבר לבד  ▪  יו"ר הכנסת: "אנרכיה שתסכן את הבריאות של כלל אזרחי המדינה"
ליברמן. איש הישר בעיניו [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]
לוין ואדלשטיין. מתכון לאנרכיה [צילום: פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עפר שלח / Ofer  Shelah   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עפר שלח: אנשים חזקים לא מפחדים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
יו"ר יש עתיד-תל"ם, ח"כ יאיר לפיד, הודיע (יום ב', 7.9.20) בפתח ישיבת הסיעה כי אין בכוונתו להעתר לדרישת ח"כ עפר שלח לקיים בחירות מקדימות פתוחות. קדמה לכך ישיבת תיאום שקיים לפיד עם יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן.
07/09/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, קורא למרי אזרחי. בפתח ישיבת הסיעה, אמר ליברמן: נתניהו הקריב את בריאות הציבור על מזבח שמירת הקואליציה ולכן כל ההחלטות שמתקבלות הן החלטות בלתי חוקיות בעליל. אני מציע לציבור להתנהל בהתאם לשכל הישר ולא בהתאם להנחיות הממשלה.
07/09/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ב', 7.9.20) לדיון שעסק בהקמת שדה תעופה משלים לנתב"ג. היו"ר מרגי, שיזם את הדיון, הזכיר כי ישנן שתי חלופות מרכזיות, האחת ברמת דוד, שסופגת התנגדות מכל הצדדים, לעומת חלופת נבטים שזוכה לתמיכה כמעט גורפת למעט מערכת הביטחון. הוא ציין, כי חלופת נבטים היא טובה יותר וזולה יותר.
07/09/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה (יום א', 6.9.20) את הארכת מצב החירום בשל הקורונה עד ל-6.11.20. 7 ח"כים תמכו בהארכה וח"כ ניצן הורוביץ התנגד. בנוסף קיימה דיון ארוך ב"מתווה הרמזור" ויו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר הודיע כי הדיון יימשך מחר, לאחר שוועדת הכנסת אישרה להאריך בשלושה ימים את המועד שעד אליו רשאית הוועדה להכריע במתווה.
06/09/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה של הכנסת התכנסה (יום א', 6.9.20) כדי לדון במתווה הרמזור של פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו. הוועדה מתכנסת יממה לפני כניסתן לתוקף של הגבלות התנועה על הערים האדומות. פרופ' גמזו אמר בדיון כי שאיפת מערכת הביטחון היא לסיים את הקמת מערכת מערכת קטיעת שרשאות ההדבקה של פיקוד העורף רק ב-1 בנובמבר.
06/09/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
תמונתם של הנייה ואשתו מבית-החולים בדוחא מבטאת היטב את הרוח החמאסית    מוות עדיף על החיים, במיוחד כשהוא למען מטרה "קדושה", כמצווה באמנת החמאס - השמדת היהודים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
חוק חדש של ה-EU יחייב קציני הציות בחברות העושות שימוש ב-AI ולנהל סיכוני ציות העולים מרגולציה זו (The Artificial Intelligence Act)
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il