|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

נתניהו מאשים אחרים: "פוליטיקאים מסמסו הנחיות מצילות חיים"

נשא דברים פחות מיממה לכניסת הסגר לתוק: "פוליטיקאים פופוליסטיים אמרו לא להישמע להנחיות כי הן גחמה של אדם אחר" נתניהו: המגפה צפויה לגבות מחיר כבד נוסף בחיי אדם
24/09/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים (יום ה', 24.9.20) ואמר כי "המגפה צפויה לגבות מחיר כבד בחיי אדם". נתניהו טען כי "פוליטיקאים פופוליסטיים אמרו שלא צריך להישמע להנחיות כי הן גחמה של אדם אחד". נתניהו טען שפוליטיקאים אלה מסמסו החלטות מצילות חיים שהובאו לכנסת.


"דור שלם, מאות אלפים שנדבקו ישאו צלקות לכל החיים. מול זה אני רואה אנשים רוקדים ועושים סעודה בשולחן ארוך בלי מסיכות. התעוררו, אנחנו במציאות אחרת. צריך לעשות מעשה עכשיו. סגר הדוק, דווקא בחגים כשהמחיר הכלכלי נמוך", אמר נתניהו.

ראש הממשלה סיפר על התפתחויות רפואיות שהוא צופה כי יתרחשו בקרוב. "אני מקדם בדיקות מהירות לקורונה שנותנות תוצאות תוך דקות, ומעל הכל - עובד על קידום חיסון לישראל. לא יכולתי לומר זאת ונזהרתי אבל היום אני אומר שיש אור בקצה המנהרה. יהיה חיסון ואני פועל לכך שיהיה בישראל כמה שיותר מהר", אמר.

בנאומו הדף ראש הממשלה את הטענה שהסגר נועד למנוע הפגנות נגדו. "אומרים לי שאני רוצה סגר כדי למנוע הפגנות. את הסגר צריך כדי להציל חיים. ההפגנות מבחינה פוליטית לא רק שהן לא פוגעות, הן מסייעות לנו פוליטית. הציבור מואס בזה. אין בזה פגיעה פוליטית, יש בזה פגיעה באמון הציבור. ההפגנות מצפצפות על כלל אזרחי ישראל", אמר נתניהו.


תאריך:  24/09/2020   |   עודכן:  24/09/2020
עידן יוסף
+גנץ: לא נאפשר תקנות לשעת חירום נגד הפגנות
11:27 25/09/20  |  איציק וולף
יו"ר כחול לבן, שר הביטחון בני גנץ, הודיע לחברי הכנסת של מפלגתו כי לא יאפשר לממשלה להפעיל תקנות לשעת חירום נגד הפגנות.

"ההחלטה על הסגר המחמיר נועדה לבלום את המגיפה ולא לחסום את ההפגנות או התפילות. אנחנו נמשיך לקדם במסגרת הכללים הדמוקרטיים את את החקיקה הכוללת, ונמנע שימוש בתקנות לשעת חירום שממוקדות רק בהפגנות, תפילות או כל סוגיה אחרת", כתב.

ההודעה נמסרה לנוכח ההערכה כי הקואליציה לא תצליח לאשר את הגבלת ההפגנות עד למועד תחילת הסגר ולנוכח הודעת יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, שלפיה אם לא תושלם החקיקה תפעיל הממשלה תקנות לשעת חירום לארבעה ימים.
+"החקיקה לא תושלם בזמן ללא האופוזיציה"
09:53 25/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הקואליציה דרש מחברי האופוזיציה בוועדת החוקה לאשר את התקנות המגבילות את ההפגנות והצהיר כי ללא ההסכמה - לא ניתן יהיה להשלים היום את החקיקה לפני מועד הסגר  ▪  טען שמנהיגי קהילות דתיות טענו בפניו שאם אלפים ישתתפו בהפגנות במוצאי שבת - ישתתפו אלפים בהפגנות למען הקדוש ברוך הוא בתפילות יום כיפור ואיים בחקיקת תקנות לשעת חירום לארבעה ימים
(ח"כ זוהר בוועדת החוקה [צילום: דוברות הכנסת])
+מכרז חדש: 150 אלף מארזי מזון לבידוד
09:47 25/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מנהל הרכש במשרד הביטחון (מנה"ר) פרסם מכרז לאספקת כ-150 אלף מארזי מזון למבודדים  ▪ 

סל המוצרים במכרז כולל בין היתר: שמן, תבלינים, אבקות מרק, קמח, סוכר, פסטה, קטניות ועוד ברמת הכשרות הגבוהה ביותר וסלי מזון עם מוצרים ללא גלוטן
([צילום: יח"צ])
+אסון יום הכיפורים - תשפ"א
09:21 25/09/20  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
יום הכיפורים 1973, קונספציה, הגורמים האחראים על האיסוף מציגים את הנתונים, הגורמים האחראים על ההערכה שיכורים, הם מפתחים קונספציה חסרת שחר, ההילה שלהם משכנעת את הממשלה, ואין אף איש שיאמר - המלך הוא עירום
+הקבינט אישר החרגת התעסוקה בסגר
09:17 25/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
קבינט הקורונה אישר במשאל טלפוני את התקנות המגבילות את הפעילות במקומות העבודה בשבועיים הקרובים שבהם יוטל סגר על מדינת ישראל  ▪  האישור החפוז של התקנות - לאחר שחברי ועדת החוקה הבהירו שאינם מוכנים להמשך חקיקה מבלי שיוצגו בפניהם תקנות
(ענף הבנייה הוחרג [צילום: גילי יערי/פלאש 90])
+האם היסטוריון העתיד יישב ויבכה
08:42 25/09/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הכישלון של ממשלת הג'ובים במאבק בקורונה הוא כל כך קולוסאלי, עד שנדמה שמבחינה ציבורית - חבריה הם או משוגעים או פושעים  ▪  האשם העיקרי הוא בנימין נתניהו, ואחריו שורה של שרים - אך איש מבין חברי הממשלה אינו יכול לנקות את עצמו מאחריות  ▪  גם הציבור אשם, אבל חלקו קטן בהרבה מזה של השרים, שעשו הכל כדי לגרום לנו להפר את הוראותיהם
כולם נושאים באחריות [צילום: לע"מ]
איש-איש לפי חלקו [צילום: לע"מ]
+האוצר: תקנות להגבלת עבודה לא יוצגו עד הסגר
06:36 25/09/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
פיצוץ בדיוני ועדת החוקה של הכנסת שדנה מאז אמש ועד הבוקר על ההצעה לתיקון חוק הקורונה  ▪  סגנית יועמ"ש משרד האוצר הפתיעה את חברי הוועדה: התקנות להגבלת מקומות עבודה לא יובאו להצבעה בוועדת החוקה בשל החריג של מצב החירום  ▪  יועמ"ש ועדת החוקה: אי-אפשר לאשר את הצעת החוק המפנה לתקנות שאינן קיימות, לא ברור מה הנסיבות המיוחדות המצדיקות שימוש בחריג הדחיפות
דיוני הוועדה הופסקו [צילום: דוברות הכנסת, שמוליק גרוסמן]
"לנצל את העובדה שאנשים בכל מקרה לא בעבודה" [צילום: אבשלום ססוני/פלאש 90]
+החוק המתוקן יגביל תפילות אך לא יאסור עליהן
02:54 25/09/20  |  עידן יוסף
יו"ר ועדת החוקה יעקב אשר דיבר עם נתניהו וסיכם איתו שיורידו מהחוק את האפשרות לאסור על תפילות (אלא רק להגביל אותן). מעט לפני השעה 3 בלילה, הגיע הנוסח המתוקן ומתחילים בהקראת תיקון החוק בוועדה.
+הכנסת תקיים ישיבת פגרה למחרת יום הכיפורים
00:32 25/09/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת תקיים ישיבת פגרה ביום שלישי, למחרת כיפור, בשעה 11:00, לדיון בקריאה שנייה ושלישית בחוק התוכנית לסיוע כלכלי, חוק יסוד משק המדינה וחוק מענק עבודה, שנועדו לסייע למשק בהתמודדות עם נגיף הקורונה.
+הרבנים קניבסקי ואדלשטיין: הגבלות התפילה - ניסיון משמיים שיש לעמוד בו
00:20 25/09/20  |  עידן יוסף
הרב גרשון אדלשטיין והרב חיים קניבסקי פונים במכתב משותף לציבור החרדי לקראת יום הכיפורים: "חובה לשמור על כללי הזהירות. אפילו שקשה, זה ניסיון מהשמים״. הרבנים מבקשים מכולם להשרות אווירה נעימה בביתם ובמשפחתם.

למכתב מצורפות המלצות רפואיות: ״מי שיכול להתפלל בחוץ ראוי לעשות כך. לשמור על הכללים ללא פשרות ולהתפלל עם מסכה על הפה ועל האף".
מכתב הרבנים
+הבלבול נמשך: רגב מרשה גם קווים לא חיוניים
23:59 24/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד התחבורה טרם פרסם רשמית את מתווה פעילות התחבורה הציבורית לימים הקרובים ומשאיר את הציבור בחוסר ודאות  ▪  על-אף מדיניות מוצהרת שלא להפעיל קווים לא-חיוניים, מתיר המשרד את פעילותם  ▪  החשש הרציני: בחורים שיחזרו במוצאי כיפור מהישיבות יגדשו את האוטובוסים
(מנכ"ל משרד התחבורה עופר מלכה והשרה רגב בשידור בפייסבוק)
+נתניהו וגנץ אישרו עבודת מטה להמשך פעילות ענפים חיוניים
23:06 24/09/20  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בני גנץ אישרו את עבודת המטה שנערכה במשרד הביטחון בהובלת רשות החרום הלאומית (רח"ל) בשיתוף משרדי הממשלה, צה"ל ופיקוד העורף, שמטרתה לאפשר המשך פעילות ענפים חיוניים לטובת רציפותו התפקודית של המשק ומוסדות המדינה בעת הסגר.
+הליכוד: לפיד מסכן את חיי אזרחי ישראל
22:26 24/09/20  |  עידן יוסף
הליכוד: ‏הערב שמענו את יאיר לפיד פוגע באמון הציבור בזמן חרום, ובכך מסכן את חייהם של אזרחי ישראל. זה אותו יאיר לפיד שאמר שאין הצדקה לתקנות בקורונה. חבר הכנסת עידן רול ממפלגתו אמר שאין לגיטימציה לסגר מלא, והציבור לא צריך לציית. מדובר בחיי אדם. תתביישו!
+הרמטכ"ל מבטל את זימון המילואים באוקטובר
22:21 24/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לנוכח התפשטות הנגיף הודיע רא"ל כוכבי כי רוב הצווים לשמ"פ יבוטלו ובמקום המילואימניקים יועסקו חיילים בסדיר  ▪  גנץ יתקן את הצו לזימון מילואים כך שיכלול עיסוק בפעולות נגד הקורונה
(חיילים בחברון [צילום: וויסאם השלמון/פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: הממשלה רשאית להגביל הפגנות ותפילות
21:47 24/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצעת החוק אושרה ברוב של 36 תומכים מול 32 מתנגדים  ▪  השר אמסלם: "זה לא ההפגנה, זה מה שקורה בתודעה הציבורית, מנדלבליט הביא אותנו לאסון"  ▪  אבידר: "אין במדינת ישראל מספיק שוטרים כדי לעצור את המחאה"  ▪  יאיר גולן: "המחאה לא תיעלם, המחאה תפרוץ ותאגף אותך נתניהו"  ▪  ליצמן: "את הסגר היה צריך לעשות כשהיו 2000 נדבקים"
השר אמסלם [צילום: דוברות הכנסת]
ח"כ אבידר [צילום: דוברות הכנסת]
+"אין תוכנית עבודה מלבד לסגור את כולם"
21:03 24/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יאיר לפיד: "נלך לגשרים, זה אלף מטר מהבית, נפגין בקפסולות של 20 איש"  ▪  הסיבה לסגר אינה הקורונה אלה הניהול המרושל של הממשלה הזאת  ▪  מציג תוכנית ליציאה מהסגר
לפיד. "כישלון של נתניהו [צילום: אורן בן-חקון]
אישור הסמכת הממשלה בקריאה ראשונה [צילום: דוברות הכנסת]
+גנץ: ההחלטה על פתיחת המשק הייתה מוקדמת מדי
20:28 24/09/20  |  עידן יוסף
‏שר הביטחון בני גנץ: "אנחנו נמצאים במשבר מהקשים שידענו. אנחנו נאבקים על חייהם של אזרחי ישראל. אני מסרב להיגרר לפופוליזם, אובססיות או ציונות, אלא להתמקד בהצלת חיים ובהצלת החברה. ההחלטה על פתיחת המשק הייתה מוקדמת מדי. ההחלטה להעביר את מערכת קטיעת שרשרת ההדבקה לצבא הגיעה מאוחר מדי".
+הקואליציה מתקשה להשיג רוב להגבלות
20:21 24/09/20  |  עידן יוסף
הקואליציה מתקשה להשיג רוב במליאה להגבלות החדשות בסגר הכללי לאחר שחלק מחברי כחול לבן ויהדות התורה (יעקב ליצמן ואליהו חסיד) הודיעו כי יצביעו נגד או ייעדרו.

+25 מיליון שקל להסדרת שטחי תפילה בשטח
20:19 24/09/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
השרים דרעי וכץ הקצו 25 מיליון שקלים לרשויות המקומיות להכנת שטחי תפילה בשטחים פתוחים. השר דרעי: ״גם אני אתפלל בחוץ״  ▪  השרה ינקלביץ': בקשתי בנושא אושרה בממשלה
(תושב בני ברק מתפלל בחצר [צילום: עודד בלילטי/AP])
+מספר החולים קשה עלה ל-175; מספר המתים ל-1,376
19:31 24/09/20  |  עידן יוסף
6,883 מאומתים חדשים התגלו אתמול מתוך 56,307 תוצאות בדיקות שהתקבלו. נכון לשעה זו יש 209,635 מאומתים מפרוץ המגפה. 685 חולים במצב קש, מהם 175 מונשמים ומספר המתים הגיע ל-1,376 איש.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו מאשים אחרים: "פוליטיקאים מסמסו הנחיות מצילות חיים"
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
Q
25/09/20 07:03
2
משה דב
25/09/20 07:40
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
בהערכת מצב ייעודית שהתקיימה (יום ה', 24.9.20), בראשות ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, החליט הרמטכ״ל על ביטול מרבית התעסוקה המבצעית של כוחות המילואים שתוכננה לחודש אוקטובר והחלפתם בכוחות סדירים, זאת כחלק מהמאבק למניעת התפשטות נגיף הקורונה.
24/09/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת אישרה (ים ה', 24.9.20) בקריאה ראשונה את הצעת חוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה) (תיקון מס' 2), התשפ"א-2020. לאחר הצבעה שמית תמכו בהצעה 36 חברי כנסת מול 32 מתנגדים. סיעת ימינה ודגל התורה נעדרו. אגודת ישראל התנגדה וכחול לבן הייתה מפולגת. ההצעה הועברה לוועדת חוקה, להכנתה הלילה לקריאה שנייה ושלישית.
24/09/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות

24/09/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר הפנים, אריה דרעי ושר האוצר, ישראל כ"ץ, סיכמו (יום ה׳, 24.9.20) על העברה מיידית של 25 מיליון שקלים לרשויות מקומיות, לשם הכנת הצללות, תאורה, כסאות למתפללים, מאווררים, מצננים ותאורה באזורים פחותים שישמשו לתפילות ביום הכיפורים ובשאר ימי הסגר.
24/09/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב, הנחתה את גורמי התעופה לאפשר יציאתן של הטיסות המתוכננות ב-24 שעות הקרובות מישראל כסדרן. ההודעה נמסרה כ-19 שעות לפני כניסת סגר סוכות לתוקף ומעידה על כך שטרם הוחלט מה תהיה המדיניות ביחס לנתב"ג בסגר. עוד נמסר כי בהמשך ימסרו עידכונים לציבור על ההחלטות באשר לפעילות התעופה במהלך הסגר.
24/09/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בלפור חקק
בלפור חקק
הספר מסכם קריירה מפוארת כאיש תקשורת בכיר, שזכה להישגים רבים בשל כישרונותיו אך ידע כל חייו שיש משימה אחת שלא יוכל לברוח ממנה: לקום לספר את הסיפור המשפחתי, להסיר את כתם הנידוי
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
צמיחתו של גאון צבאי: היינץ גודריאן; התרבות הצבאית הפרוסית; פיתוח ה"בליץ קריג" בצבא גרמניה בין שתי מלחמות העולם; חשיבות השילוב בין תיאוריה ופרקטיקה; איך יחיא סינוואר הָמַם את ישראל;...
חיים רמון
חיים רמון
נתניהו, גלנט, גנץ ובכירי המטכ"ל, הוציאו לפועל תוכנית צבאית שהביאה לגירושם של תושבי צפון הרצועה לרפיח. ועכשיו, ברפיח יש ריכוז של יותר ממיליון עקורים, מה שמונע מצה"ל לחסל את גדודי הח...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il