|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
פינוי אחד המפגינים בכיכר הבימה [צילום: אריאל שליט/AP] עימותים בין המשטרה למפגינים בת"א [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]

ההפגנות נגד נתניהו יוצאות משליטה

עשרות פרשים פיזרו תהלוכות בת"א

במספר תהלוכות חוסמים מפגיני שמאל צירי תנועה ומפרים את הסדר הציבורי ואת תקנות הבריאות מחסומי המשטרה נפרצו, מפגינים נעצרו ונרשמו דוחות אזרחים תקפו חלק מן המפגינים
03/10/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות

ההפגנות נגד ראש הממשלה. בשל התקנות לשעת חרום, התקיימו הפגנות מצומצמות בכ-350 מקומות ברחבי הארץ. בכיכר רבין וברחבת הבימה בתל אביב יצאו ההפגנות מכלל שלטה ונעצרו מעל 21 מפגינים. בשדרות רוטשילד בעיר צעדו מאות אנשי שמאל. המשטרה הציבה באזור כיכר הבימה מחסומים, אך מפרי סדר פרצו אותם וקיימו תהלוכה תוך חסימת צירי תנועה.

שלושה מפגינים נעצרו במהלך הפגנה מול ביתו של שר החוץ גבי אשכנזי בכפר סבא לאחר שלא נשמעו להוראות השוטרים.


במשטרה מדגישים כי התהלוכה בת"א מתקיימת תוך הפרת התקנות לשעת חרום בדבר שמירת מרחק זה מזה ומספר המשתתפים המותר. ברחוב אבן גבירול בתל אביב, נרשם דוח למפגינה שהפרה בידוד והיא הוחזרה לביתה. המשטרה רושמת מאות דוחות למפגינים ומבצעת מעצרים.

מכמה מוקדים ברחבי הארץ התקבלו דיווחים על כמה מפגינים שהותקפו. דיווחים על אלימות התקבלו מירושלים, מתל אביב, מחדרה, מפרדס חנה, מכפר סבא וממקומות נוספים. תושב פרדס חנה שעיקם יד של מפגין עוכב לחקירה.

ראש הממשלה החליפי, השר בני גנץ, אמר כי אלימות נגד מפגינים אינה מתקבלת על הדעת. הוא דרש מן המשטרה לאתר את התוקפים ולמצות עימם את הדין.

תגובת דוברות המשטרה

מתוקף תפקידה, משטרת ישראל פועלת לאכוף את החוק, התקנות והגבלות התנועה וההתקהלות שנקבעו בהם, ללא יוצא מן הכלל.

חופש המחאה בגבולות שנקבעו בחוק ע״י הדרג המדיני בצל אחד המשברים הבריאותיים הגדולים ביותר שפקדו את ישראל ועל-רקע שיעורי תחלואה גבוהים בנגיף הקורונה, אינו חופש ההדבקה ולא מתיר לאף מפגין או מפגינה להפר את החוק והסדר או לפגוע בבריאות הציבור.

לצערנו הערב התגלו הפרות רבות וחמורות במוקדי מחאות, כולל הפרות סדר, חסימות צירים ואירועי אלימות ולכן נרשמו דו״חות ובוצעו מעצרים היכן שנדרש, ובפרט במקרים בהם לא נשמעו להוראות ואזהרות השוטרים ואף התעמתו עמם.

המשטרה לא תאפשר הפרות כה בוטות של החוק והסדר הציבורי במחאות ובכל מקום אחר, ותמשיך לפעול בנחישות וללא משוא פנים היכן שידרש ומתי שידרש.

תאריך:  03/10/2020   |   עודכן:  04/10/2020
עידן יוסף
+מה מעניין את אמיר אוחנה
11:01 04/10/20  |  שמואל לוין   |   לרשימה המלאה
עכשיו אנחנו יודעים מה באמת מעניין את השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, מה גורם לו 'לקפוץ ממקומו', ומה פחות חשוב לו
(אוחנה. לא עונה [צילום: יהונתן סמייה/דוברות הכנסת])
+האם הופקו כל הלקחים בתחום הדיגיטל והאינטרנט
10:06 04/10/20  |  יהודה קונפורטס   |   לרשימה המלאה
הסגר הכללי שמדינת ישראל נכנסה אליו מעמיד שוב במבחן את הקשר בין הטכנולוגיה למרקם החיים השוטף במגזר העסקי, הממשלתי, ובחיים הפרטיים  ▪  האם הופקו הלקחים מהסגר הראשון כדי שהסגר הנוכחי יעבור בצורה חלקה, ללא קריסות מערכות תקשורת וללא שיבושים מיוחדים בחיים?
(סגר קורונה שני: האם הופקו הלקחים מהאשון? [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+יש שופטים
09:21 04/10/20  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
ג'ורג' אמוראי כמשל לשופטים המרחמים על הפושע ופחות על הקורבן  ▪  מפגינים ניגוד אינטרסים. תשאלו את כחול לבן  ▪  הצבא נגד יהודים? א יפה הייתם אנרכיסטים 'יפי נפש' בגירוש מגוש-קטיף?  ▪  ולקינוח פסוקו
(צבועים [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+בלגן רציני אם טראמפ לא יוכל להמשיך בהתמודדות
08:21 04/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הרפובליקנים יצטרכו לקבוע מועמד אחר, אם תהיה בעיה מעשית עם טופסי ההצבעה  ▪  שרשרת הירושה לתפקיד הנשיא מותירה שאלות פתוחות
(פנס ופלוסי. הבאים בתור [צילום: סוזן וולש, AP])
Saturday Night Live, 4.10.20 / Proxy-Black Russia
+הקמפיין של טראמפ נפגע בצורה קשה
08:21 04/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בתרחיש האופטימי ביותר מבחינתו, טראמפ יחזור לתמונה בעוד עשרה ימים ויוכל לטעון: אמרתי לכם שזה לא עסק רציני  ▪  אבל בינתיים השיח מתמקד בכשלונו מול הקורונה - הנושא אותו רצה להוריד מסדר היום - וספק אם יהיה לו די זמן כדי לסגור את יתרונו של ביידן
טראמפ בהגיעו לבית החולים [צילום: ז'קלין מרטין, AP]
תומכי טראמפ מחוץ לבית החולים [צילום: חוזה מאגנה, AP]
+התחזית: 363 אלף אמריקנים ימותו מקרונה עד ינואר
01:30 04/10/20  |  עידן יוסף
המכון למדידות והערכת בריאות צופה כי 363,000 אמריקנים ימותו מקורונה עד ינואר 2021. המשמעות היא שבתוך תשעה חודשים מספרם הכולל של מקרי המוות מקורונה בתשעה חודשים בלבד יעלה על מספר הקרבנות האמריקנים במשך ארבע שנות מלחמת העולם השנייה.
+ת"א: שוטרת נפצעה בהפגנה ופונתה לקבלת טיפול רפואי
00:49 04/10/20  |  עידן יוסף
שוטרת שנפצעה במהלך הפגנת השמאל בתל אביב פונתה על ידי מד"א
+השרה גילה גמליאל נדבקה בקורונה
00:41 04/10/20  |  עידן יוסף
השרה להגנת הסביבה, ח"כ גילה גמליאל, צייצה בטוויטר: "הלילה אובחנתי כחיובית לקורונה. אני חשה בטוב ומקווה להחלים במהירות בעזרת השם. שבוע טוב ורפואה שלמה לכל חולי ישראל".
+אוחנה לשוטרים: רוחות רעות מנסות ממניעים זרים לרפות את ידיכם
00:18 04/10/20  |  עידן יוסף
השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה שיגר מסר לשוטרים: "אתם ניצבים כסלע איתן לצידו של הציבור שומר החוק וחפץ החיים, ממלאים נאמנה את שליחותכם לשמור על שלומו, ביטחונו, וכעת בריאותו של הציבור הישראלי. רוחות רעות מנסות ממניעים זרים לרפות את ידיכם מלאכוף את החוק והסדר. חזקו ואמצו, אתם מצילים חיים".
+עימותים בין המשטרה לתושבים במאה שערים
00:02 04/10/20  |  עידן יוסף
עשרות שוטרי יס"ם פשטו על שכונת מאה שערים במסגרת ניסיון לאכיפת מגבלות הקורונה. עימותים קשים במקום בין השוטרים לתושבים. ניידת משטרה הותקפה באבנים וחפצים שונים הושלכו על השוטרים.
[צילום: מ.ג. מחאות החרדים הקיצוניים]
+צה"ל מעדכן: 1,176 חולי קורונה בשורות הצבא
23:21 03/10/20  |  עידן יוסף
תמונת מצב חולים בקורונה בצה"ל: 1,176 משרתים בשירות סדיר, קבע ועובדי צה"ל מאובחנים כחולים בקורונה במצב קל. שלושה משרתי צה"ל מאובחנים כחולים במצב קשה נכון לשבת. נכון ליום ה', כ-12,700 משרתים נמצאים בבידוד.
+בני ברק: דוחות על התקהלויות אסורות בישיבות; פוניבז' נסגרה
22:49 03/10/20  |  עידן יוסף
המשטרה חילקה דוחות לשתי ישיבות חסידיות מרכזיות בבני ברק בהן היו התקהלויות אסורות. למנהל ישיבה נרשם דוח בסך בסך 5,000 ש"ח והנוכחים במקומות נקנסו. אחת הישיבות שקיבלה הוראה להיסגר היא ישיבת הדגל פוניבז' שבה התקהלו 30 בחורים.
+היועצת של ח"כ קלנר נדבקה בקורונה
20:45 03/10/20  |  עידן יוסף
בבדיקה שעשתה אחת מיועציו של ח"כ אריאל קלנר (ליכוד) היא נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. הפעם האחרונה ששהתה במשכן היא 23 בספטמבר.
+לוחמי מג"ב יחליפו חיילים באכיפת הסגר
20:37 03/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בימים הקרובים לוחמי צה״ל במשימת הסיוע לאכיפת הגבלות התנועה יוחלפו על-ידי לוחמי משמר הגבול  ▪  לוחמי הצבא יעברו לתגבור ביהודה ובשומרון
(בידוק ברובע היהודי בירושלים [צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+"טראמפ עדיין איננו במסלול להחלמה"
20:07 03/10/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
טראמפ עצמו צייץ: "מרגיש טוב"  ▪  מדבריו של רופאו משתמע שטראמפ אובחן כחולה קורונה יממה וחצי לפני ההודעה הרשמית  ▪  תוצאות שליליות לבדיקות הקורונה של פנס, ביידן, פומפאו, מנוחין וראש הסגל וסגנו  ▪  הרפובליקנים מתכננים לקדם את מינוי המועמדת לבית המשפט העליון למרות שכמה מחברי הסיעה לקו בקורונה באירוע בו הציג אותה טראמפ
הנשיא טראמפ מבית החולים, 4.10.20 / KHOU11
קונלי. סירב לענות על שאלות ממוקדות [צילום: סוזן וולש, AP]
פנס וביידן בטקס 11 בספטמבר [צילום: AP]
+בני ברק: המשטרה סגרה 22 בתי כנסת
19:35 03/10/20  |  עידן יוסף
בבני ברק, ביקרו ביומיים האחרונים שוטרים בבתי עסק, בבתי כנסת וכן ביצעו פעילות אכיפה והסברה בקרב התושבים. במסגרת הפעילות איתרו השוטרים 22 בתי כנסת שפעלו בניגוד לתקנות, הורו על סגירתם ורשמו דוחות לגבאים ולמתפללים. כמו כן, נרשמו עשרות דוחות לאנשים אשר נראו ללא מסכה במרחב הציבורי ולעסקים שפעלו בניגוד להנחיות.
+מצבו של הרב חיים קניבסקי טוב
19:31 03/10/20  |  עידן יוסף
מצבו של הרב חיים קניבסקי אשר נמצא חיובי לנגיף הקורונה טוב. הרב שהה במהלך החג במעונו וניהל את סדר יומו כרגיל, לרבות סעודות, תפילות ולימוד.
+839 חולים במצב קשה; 46 מתים במהלך השבת
19:29 03/10/20  |  עידן יוסף
משרד הבריאות: 7,024 מאומתים חדשים אתמול. ירידה בשיעור הבדיקות החיוביות. 839 חולים שמצבם מוגדר קשה. 224 מונשמים. 1,679 מתים במצטבר מפרוץ המגפה, 46 מהם במהלך השבת.
+רופאו של טראמפ: אין סיבה לדאגה
19:25 03/10/20  |  עידן יוסף
רופאו של נשיא ארה"ב טראמפ אומר שאין סיבה לדאגה. לדבריו, לנשיא היה חום אבל כבר אין, וכרגע הוא לא נזקק לחמצן. הרופא סרב לומר אם נזקק לחמצן בימים הקודמים, ורק אמר שהיום ואתמול לא. גורם המקורב לנשיא אמר כי "48 השעות הבאות הן קריטיות ואנחנו עדיין לא במסלול החלמה".
+נכשלים בקורונה בגלל העדר משאבים חברתיים
18:23 03/10/20  |  ד"ר כרמית פדן   |   לרשימה המלאה
המאבק הפוליטי בישראל העצים בשנים האחרונות והפך לכזה שמטרתו בראש ובראשונה לפגוע בקבוצה האחרת, תוך משחק סכום אפס  ▪  התוצאות הקשות שלו באות לידי ביטוי במשבר הקורונה, כאשר כל שבט עושה דין לעצמו ומתעלם מהנזק שהתנהגותו גורמת לאחרים  ▪  קשה למצוא עיקרון חברתי משותף, לפחות בטווח הקצר
אלה לא מוכנים לוותר [צילום: יעקב לדרמן, פלאש 90]
ואלה לא מוכנים לוותר [צילום: תומר נויברג, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עשרות פרשים פיזרו תהלוכות בת"א
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
בהנחיית הרמטכ״ל, רא"ל אביב כוכבי, סיכמו (מוצ"ש, 3.10.20) ראש אגף המבצעים בצה״ל ועמיתו, ראש אגף המבצעים במשטרת ישראל, כי בימים הקרובים לוחמי צה״ל במשימת הסיוע לאכיפת הגבלות התנועה יוחלפו על-ידי לוחמי משמר הגבול. כוחות צה"ל יתגברו, במקום לוחמי מג״ב, את משימת ההגנה באזור יהודה ושומרון.
03/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
"הסימנים החיוניים [vitals] היו מדאיגים ביממה האחרונה ושתי היממות הבאות יהיו קריטיות מבחינת מצבו. אנחנו עדיין לא נמצאים במסלול ברור להחלמה". כך אומר (מוצ"ש, 3.10.20) ראש הסגל בבית הלבן, מארק מדואוז. הוא דיבר עם עיתונאים בבית החולים וולטר ריד, בו מאושפז טראמפ לאחר שחלה בקורונה.
03/10/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
בגל הראשון של מגיפת הקורונה נדמה היה, כי יותר מכל זקוקה מדינת ישראל למומחים לבריאות הציבור כגורם מקצועי מייעץ לקבלת החלטות אשר לאופן שבו על ישראל לנהל את מאבקה בנגיף. כיום, שמונה חודשים מאז ולאחר הטלת שני סגרים שנועדו להשיג מטרה זהה - "שיטוח עקומת הנדבקים" - ברור כשמש, כי הסיבות המכשילות את ישראל במאבקה בנגיף אינן טמונות רק ביכולותיה ובמשאביה של מערכת הבריאות, ביחס החוב/תוצר של המדינה, במעמדן של רשויות החוק והמשפט בישראל או בשיקולים קואליציוניים צרים שנועדו להבטיח את שרידות הממשלה.
03/10/2020  |  ד"ר כרמית פדן  |   כתבות
"הנשיא דונלד טראמפ מטופל בבית החולים הצבאי וולטר ריד לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. הוא מרגיש טוב, אינו זקוק לסיוע נשימתי בחמצן ונוטל 'רמדסיביר'" - עדכן רופאו של הנשיא ד"ר שון קונלי בשישי בלילה.
03/10/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
ממשלת טורקיה הודתה השבוע כי הסתירה את נתוני התחלואה האמיתיים במדינה של מספר הנדבקים בקורונה. שר הבריאות הטורקי אמר במסיבת העיתונאים כי "הממשלה מפרסמת נתונים רק של מי שאובחנו כחיוביים לנגיף ופיתחו תסמינים של המחלה". לפי הודעת שר הבריאות, טורקיה מתנהלת לפי מדיניות זו מאז 29 ביולי. הגילוי הביא לסערה ברשתות החברתיות, ולדרישה מהממשלה לחשוף את נתוני התפשטות התחלואה האמיתית בקרב האוכלוסייה בטורקיה המונה 83 מיליון בני אדם.
03/10/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשות נתניהו  /  מי ומי  
טראמפ פונה להשגחה בבית החולים  /  יואב יצחק
הרב חיים קניבסקי נדבק בקורונה  /  עידן יוסף
הנשיא טראמפ ורעייתו חלו בקורונה  /  איתמר לוין
אורי נחמן: אני מכחישה את הקורונה  /  אפרים הלפרין
טראמפ מסכן את יציבותה של ארה"ב  /  איתמר לוין
בואו נחשוב קצת קדימה, בבקשה  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il