|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

פגיעה ברשות המפקחת

רגב מונעת מאנשי משרדה לשוחח עם ח"כים

ח"כ בועז טופורובסקי ביקש להחליף מילה במהלך הפסקת ישיבת ועדת הכלכלה עם המפקח על התעבורה ונענה בסירוב יו"ר ועדת הכלכלה מרגי הבהיר לשרה ולמנכ"ל משרדה כי יילחם בכך משרד התחבורה: קיימת הנחיה לבקש אישור להיפגש שתפקידה לשמור על מנהל תקין
15/10/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
הסערה בישיבת הוועדה [צילום: דוברות הכנסת]
שדמי. יד לפה [צילום: מן הטלוויזיה]

טופורובסקי. יו"ר ועדת המשנה למאבק בקטל בדרכים

עימות מילולי פרץ במהלך דיון שקיימה (יום ד', 14.10.20) ועדת הכלכלה בנושא תיקון לתקנות הקורונה העוסק בתחבורה. רגע אחרי שתוקן אחד הסעיפים הנוגע בעצת הוועדה, אמר חבר הוועד, בועז טופורובסקי, כי זו דוגמה טובה לאופן שבו אם היה משכיל משרד התחבורה לשתף פעולה עם הכנסת היו יכולות להימנע טעויות מעין אלה.

טופורובסקי, המשמש גם כיו"ר ועדת המשנה למאבק בקטל בדרכים שע"י ועדת הכלכלה, חשף בדיון כי שרת התחבורה מירי רגב הורתה לפקידי משרדה שלא לשתף פעולה עם הוועדה ולא להיפגש או לשוחח עם טופורובסקי אלא באישורה, והיא אינה מאשרת. ל-News1 נודע כי רגב אינה משיבה לחלק ממכתבים ושאילתות, ששולחים אליה גם חברי כנסת אחרים - בניגוד לתקנון הכנסת - ואף קיבלה על כך הערה מיו"ר הכנסת יריב לוין. טופורובסקי ביקש לשוחח עם ראש רשות התעופה האזרחית, עם מנכ"ל נתיבי איילון, עם המדען הראשי במשרד ועם מנכ"ל המשרד כדי לדון עימם בנושא הבטיחות בדרכים, אך רגב מנעה זאת. יצוין כי קודמה בתפקיד, השר בצלאל סמוטריץ', שראה חשיבות בפיקוח הכנסת על עבודת הממשלה, לא זו בלבד שלא מנע אלא אף עודד פגישות שכאלה.

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ יעקב מרגי, השיב לטופורובסקי כי הוא מאפשר לו לעלות שלב אם השרה לא תשתף פעולה. "כיו"ר ועדת הכלכלה וכמי שהקים את ועת המשנה - ואני הולך לומר ביטוי לא פרלמנטרי - אם השרה מירי רגב תמשיך למנוע מבעלי תפקידים להתייחס לפניות שלך ושל הוועדה, אני מרשה לך להתפרע עליה בוועדה".

במהלך הדיון, יצאה הוועדה להפסקה קצרה, ובמהלך שיחת מסדרון פנה ח"כ טופורובסקי לממלא-מקום מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, רן שדמי, וביקש להחליף עימו כמה מילים בתוקף תפקידו כמפקח על התעבורה. שדמי סירב.

משהתחדש הדיון, דרש טופורובסקי לדעת את שמו כדי להגיש נגדו תלונה לנציבות שירות המדינה, ונזף בו על כך שעל אף היותו פקיד ציבור הוא מסרב להשיב לו כנבחר ציבור. בעקבות זאת התעוררה סערה והיו"ר מרגי הודיע כי ההתנהגות של משרד התחבורה מול נבחר ציבור שקיבל תפקיד ונלחם בתאונות הדרכים אינה מקובלת עליו. הוא הודיע כי "אם מנכ"ל המשרד לא יתערב וייתן הנחיות להיענות לפניות של יו"ר ועדת המשנה לבטיחות בדרכים, אני אתבע את עלבונו וזו תהיה המטלה האחרונה שהמשרד יקבל מהוועדה", הבהיר.

ממשרד התחבורה נמסר: ״מדובר בטענה חסרת כל שחר. עובדי משרד התחבורה נגישים לכל המבקשים בצורה מסודרת להפגש עימם. עובדי משרד התחבורה פועלים למתן תשובות ופתרונות לכל הפונים. לאור חשיבותו הרבה של משרד התחבורה, לאור ריבוי הנושאים בו פועל המשרד, יש לשמור על נהלים ברורים שמאפשרים טיפול יעיל וממצה לכלל הפונים וכאלו יש רבים מאוד.

"כנהוג במשרדי הממשלה קיימת הנחיה שתפקידה לשמור על מנהל תקין ולפיה חברי כנסת, שרים וראשי רשויות המבקשים לדבר ישירות עם עובדי ציבור של המשרד נדרשים לבקש אישור מהנהלת המשרד.

"ממלא-מקום מנהל הרשות לתחבורה ציבורית ביקש לפעול לפי הנוהג המסודר והתקין, כפי שנוהגים שאר הפקידים במשרד. גם יו״ר ועדת הכלכלה ציין נוהל זאת בפני ח״כ טופורובסקי.

באשר לטענתו של ח"כ בועז טופורובסקי יצוין, כי לדיון שהתקיים בראשותו התייצבו כל בכירי משרד התחבורה והתייחסו לכל הנושאים הרלוונטיים שעלו בישיבה, ואכן היה זה דיון פורה לשביעות רצונו של ח"כ טופורובסקי".

תאריך:  15/10/2020   |   עודכן:  15/10/2020
עידן יוסף
+הכנסת אישרה את ההסכם עם איחוד האמירויות
20:09 15/10/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נתניהו: "השלום הזה לא נפל עלינו ככה סתם מהשמיים, הוא תוצאה של משנה סדורה ודרך עקבית שאני מקדם 25 שנים"  ▪  "השלום הזה איננו מבוסס רק על הדיפת אויבים משותפים"  ▪  "אסור לנו ללכת אחורה לרעיונות החזרה לקווי 67', הצפת המדינה בפליטים וחלוקת ירושלים"
נתניהו נואם במליאה [צילום: גדעון שרון/דוברות הכנסת]
תוצאות ההצבעה [צילום: גדעון שרון/דוברות הכנסת]
+לוין: אבידר מבזה את הכנסת באופן שיטתי
20:01 15/10/20  |  עידן יוסף
יו"ר הכנסת יריב לוין תקף את חבר הכנסת אלי אבידר (ישראל ביתנו), ואמר כי הוא מבזה את הכנסת באופן שיטתי. הוא הוציא אותו מן המליאה במהלך נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר הפרעות חוזרות ונשנות, וקרא לחברי הכנסת שקראו נגדו שלא להתייחס. במהלך ההצבעה על ההסכם עם איחוד האמירויות התפרץ בקולניות ח"כ מיקי לוי בקריאות נגד נתניהו. היו"ר הוציא אותו מהמליאה ואמר כי התנהגותו מבזה את הכנסת.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אגד   אגד תעבורה   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אמיר אסרף / Amir Asraf   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה אדרעי   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   דן / Dan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ליבנת כהן-דן / Livnat Cohen-Dan   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מטרופולין /  Metropoline   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   משרד התחבורה   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   נת"ע - נתיבי תחבורה עירוניים בע"מ / .NTA - Metropolitan Mass Transit System Ltd   נתיב אקספרס   סופרבוס /  Superbus   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קווים   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רגב מונעת מאנשי משרדה לשוחח עם ח"כים
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
גימי-יהודי מיהודה
15/10/20 23:29
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
ברוב של 80 חברי כנסת מול 13 וללא נמנעים אישרה (יום ה', 15.10.20, 20:04) הכנסת בהצבעה היסטורית וברוב גדול, שלא כלל את חברי הרשימה המשותפת, את הסכם הנורמליזציה ("הסכמי אברהם לשלום) עם איחוד האמירויות. ההצבעה התקיימה לאחר דיון ממושך, שנמשך תשע שעות.
15/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, והליכוד מבקשים מבג"ץ (יום ה', 15.10.20) לדחות את העתירות נגד מבנה ממשלת האחדות - הן על הסף והן לגופן. לטענתם, לבית המשפט העליון כלל אין סמכות לדון בעתירות אלו, משום שהן נוגעות לעבודתה של הכנסת בכובעה כרשות המכוננת - שכן מבנה ממשלת האחדות, כולל ראש הממשלה החליפי, נקבע במסגרת תיקון לחוק יסוד הממשלה.
15/10/2020  |  איתמר לוין  |   חדשות
ממשלת ישראל לא הסכימה על הקפאת הבנייה ביהודה ושומרון בתמורה לנורמליזציה. כך מסרה הממשלה, באמצעות השר המקשר בין הממשלה לכנסת, דודי אמסלם, במענה לשאילתה שהגיש ח"כ משה ארבל (שס).
15/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוץ והביטחון קיימה (יום ד', 14.10.20), דיון מהיר בנושא "משבר ביחסי נכי צה"ל עם משרד הביטחון", על-פי הצעתו של ח"כ עוזי דיין. דיין: "אנחנו לא במצב של עוז לתמורה בטרם פורענות, אלא אנחנו באמצע ותוך כדי הפורענות, וצריך לראות איך יוצאים מזה. המשבר גם בצד הטיפולי-מקצועי וגם בצד החברתי. אנו רוצה שהדיון יציג גם את חומרתו של המצב וגם להגיע להצעות לאופן הטיפול. האחריות ברורה כאן, וגם העובדות בסך-הכל. אני מאחל לעצמנו שנהיה ראויים לאנשים שנושאים בגופם את מחיר הביטחון של ישראל".
15/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה קיימה (יום ג', 13.10.20) ישיבת מעקב אחר יישום החוק לצמצום מספר תאגידי המים, אותו אישרה הוועדה המשותפת לוועדת הכלכלה ולוועדת הפנים לפני כשנתיים. היו"ר יעקב מרגי אמר כי צריך ליישם את החוק אך לשים לב שהוא לא מייצר עוולות.
14/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 23  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 35  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   תחבורה ציבורית  /  מי ומי  
ועדת החוקה אישרה הארכת הסגר וההקלות  /  עידן יוסף
טיק טוק: אנטישמיות מתועבת, ואין לה מקום אצלנו  /  עידן יוסף
רק ב-19% רשויות מקומיות מועסקים אתיופים   /  מירב ארד
אושפיזום עם יו"ר הקואליציה מיקי זוהר  /  מחלקה ראשונה
סעודיה נגד ההנהגה הפלשתינית  /  יוני בן-מנחם
אלרגיה למגירות זהותיות  /  יוסף טייב
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
דן מרגלית
דן מרגלית
מישהו יודע אם האיש הזה מספיק אטום או נוכל, שלאחר הכתבה ב"אולפן שישי" בערוץ-12 הוא יצא בשבת מביתו? מישהו זוכר על איזשהו זגזוג סיטוני, שקרים ונוכלויות כאלה אצל מישהו באיזושהי מפלגה י...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il