|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
פינת זיכרון [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת] מכבדים בקימה [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]

נתניהו: יש היום הסתה לרצח רה"מ - ואיש לא פוצה פה

ראש האופוזיציה לפיד תקף: "ההסתה חזרה בידי אותם אנשים, השסע, הפילוג" ריבלין בטקס הזיכרון בבית הנשיא: "25 שנים אחר כך המדינה נקרעת כמו ים סוף בין שני מחנות והשנאה מבעבעת לנו מתחת לרגליים" דליה רבין: "נשארנו כאן בהחלטה נחושה לשאת את זכרך בגאווה"
29/10/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
[צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]

הכנסת קיימה מליאה מיוחדת לזכר יצחק רבין במלאת 25 שנה לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר יצחק רבין ז"ל במלאת 25 שנה למותו. הישיבה התקיימה במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין, נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות ובני משפחת רבין. אל הישיבה הגיעו 63 חברי כנסת מתוך 120.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בחריפות את כלי התקשורת ואת יריביו הפוליטיים במהלך נאומו. קרא להוקיע הסתה לאלימות מכל צד שהוא: "25 שנים חלפו מאז הרצח הנורא. נזכור שבעברו הרחוק של עמנו ידענו אסונות לאומים שקנאים חסרי רסן עשו דין לעצמם. אם נרשה לאנשי שוליים לנהוג כך גם היום, שוב נמצא עצמנו על סף התהום. כולנו חייבים להוקיע תופעות הרסניות של הסתה לאלימות וביזוי מכל צד שהוא. כולנו חייבים לגנות בתוקף גילויי בפועל אלימות פוליטית ואחרת מכל מחנה שהוא. צרור יריות בכיכר העיר לא היה ולא יהיה תחליף להכרעת העם בקלפי. הכרעה הזאת מושגת במדינה דמוקרטית ע"י ויכוח נוקב, הבעת דעות מגוונות, ושכנוע עם מעל במת הכנסת, ומעל במת התקשורת.

נתניהו הדגיש כי על כלי התקשורת להביע מגוון דעות ואמר כי זו הגדולה של הרשתות החברתיות: "הדמוקרטיה תלויה בכך שכלי התקשורת לא יציגו דעה אחידה מונוליטית חד גונית, כשאני שמעז להביע דעה אחרת אפילו קצת אחרת מוקע מיד. זאת הגדולה של הרשתות החברתיות, הן לא כפופות לתכתיב הדעות שבא מלמעלה מקומץ אנשים, מצד קבוצה קטנה שמוטה תמיד רק לכיוון אחד. כל עוד הרשתות החברתיות מאפשרות את חופש הביטוי למי שקולם מושתק בתקשורת הממוסדת והריכוזית, הן תורמות תרומה חשובה לדמוקרטיה. אבל גם שם ברשתות החברתיות צריך לשמור שלא ייחצו קווים אדומים, אסור שתהיה שם שום הסתה לרצח, שום הסתה לאלימות, מכל צד שהוא."

נתניהו הביא ציטוט מדברים שנשא בכנסת כמה שבועות אחרי הרצח ובהם אמר: "היסוד של כל חברה חופשית הוא דמוקרטית הוא הוויכוח הציבורי הנוקב בשאלות העומדות על סדר היום הציבורי ולכן לא רק אלימות והסתה לאלימות מסכנות את המשטר הדמוקרטי, לא פחות מזה מסכנת אותו האוירה של השתקת יריבים פוליטיים שהיא סכנה אמיתית לכל חברה חופשית".
לאחר הציטוט אמר נתניהו "אסור לנו לרמוס את חופש הדיבור ובאותו זמן אסור לנו לקבל הסתה לרצח מכל צד שהוא, לא כלפי ציבור כזה או אחר, לא כלפי יהודים לא כלפי הערבים לא כלפי מפגינים ולא כלפי מנהיגים. היום, 25 שנים אחרי רצח רבין יש הסתה מפורשת לרצח כלפי ראש הממשלה ובני ביתו חדשים לבקרים, ואיש כמעט אינו פוצה פה."

חברי הכנסת יאיר גולן ותמר זנדברג מחו על הדברים ונקראו לסדר.

לפיד: "אותה הסתה, בידי אותם אנשים"
[צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]

ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד ביקר את ההנהגה הנוכחית אל מול מודל המנהיגות וערכיו של רבין: "המורשת האמיתית של רבין היא לא השלום ולא המלחמה. היא האמון. רבין היה מנהיג שהמנהיגות שלו מבוססת על אמון. אנשים האמינו לו, ובגלל זה האמינו בו. הנסיון לטעון שלרבין לא הייתה מורשת מלבד העובדה שנירצח, הוא נסיון להכחיש את ההיסטוריה. רבין לא מוגדר בידי מותו, הוא מוגדר בידי חייו. המורשת של רבין היא מודל המנהיגות שלו. הוא הגדיר לנו את הערכים של מנהיג ישראלי, ומאז אנחנו בוגדים בהם ללא הרף."

לפיד התייחס למורשתו המדינית של רבין ולהסכמי אוסלו ואמר: "כשרבין נרצח היו בין הים לירדן 5.4 מיליון יהודים, ו-3 מיליון ערבים. היום יש בין הים לירדן 6.5 מיליון יהודים, ו-6.5 מיליון ערבים. להעמיד פנים שזה לא קורה, זו לא מדיניות - זו בריחה מאחריות.

אנחנו לא חיים בעולם מושלם, אין פתרונות מושלמים. אין שום דילמה בין טוב מוחלט לרע מוחלט. בין טוב לרע זו בחירה קלה, ולפיכך זו בכלל לא דילמה. פוליטיקאים ברי מזל בוחרים בין טוב לטוב. מנהיגים אמיתיים בוחרים בין רע לרע. תהליך אוסלו היה תהליך פגום, שנקטע באמצע ויצר תוצאה פגומה. הוא רק היה רע פחות מהאלטרנטיבה - האלטרנטיבה היתהה ועודנה לא לעשות שום דבר. בעיני רבין, האפשרות הזו לא הייתה קיימת. היום האפשרות הזו היא המדיניות הרשמית של ממשלת ישראל."

לפיד טען כי ההסכמים עם האמירויות, בחריין וסודן צריכים להיות הצעד הראשון בדרך הארוכה להיפרדות מן הפלשתינים: "ההסכמים המבורכים עם האמירויות, בחריין וסודן, מוצגים לציבור הישראלי כהוכחה לכך שאין שום סיבה להתקדם עם הפלשתינים. אפשר להמשיך לא לעשות כלום פה בבית. זהו קוצר ראיה היסטורי נורא. ההסכמים האלה צריכים להיות הצעד הראשון בדרך הארוכה להיפרדות מן הפלשתינים. אנחנו צריכים להיעזר בהסכמים האלה כדי להתניע מחדש את פתרון שתי המדינות, דרך ועידה אזורית. זהו האינטרס הישראלי. זה לא האינטרס שלהם, זה האינטרס שלנו."

בסיום דבריו הזהיר לפיד כי אותה הסתה בידי אותם אנשים חזרה: "מדינת ישראל נמצאת באחד הרגעים הקשים בתולדותיה. זו לא רק המגיפה. זה מה שקורה בתוכנו. ההסתה חזרה. אותה הסתה, בידי אותם אנשים. הפילוג, השסע, השבטיות – הכל כאן. אנחנו חיים בעולם שכל מושג האמת שלו מעורער. האמת והשקר מקבלים מעמד שווה. האלימות לגיטימית. השנאה היא כלי פוליטי. ההנהגה כושלת."

לוין: "שנאת האחים, ההסתה הפרועה, וכן גם האלימות, לא עברו מעולמנו"
[צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]

יו"ר הכנסת יריב לוין פתח את הישיבה בדקת דומייה ולאחר מכן נשא דברים. הוא הזהיר כי שנאת האחים וההסתה לא עברו מן העולם וכי גם היום יש להפיק לקחים מהרצח וליישמם: "רצח ראש הממשלה יצחק רבין, הוא לא רק רצח נורא, רצח שאסור שיקרה, במדינה יהודית ודמוקרטית. זהו אסון נורא לבני משפחתו, ולכלל אזרחי ישראל. רצח ראש הממשלה רבין, מחייב אותנו גם היום, להפיק לקחים וליישמם. גם בחלוף עשרים וחמש שנה מאותו רצח נורא, שנאת האחים, ההסתה הפרועה, ההתלהמות, וכן גם האלימות, לא עברו מעולמנו. אולי ההפך הוא הנכון.

אנו עדים בימים אלו, לקיטוב, לשיח מתלהם, ולאווירה שאין לה מקום גם כאשר ישנם חילוקי דעות עמוקים. בוגד, עבריין, קלגס, קומיסר, הן רק דוגמאות מעטות לשלל גילויי האלימות המילולית, הנאצות וההסתה המופנים כמעט מדי יום כלפי ראש הממשלה, כלפי שרים, כלפי חברי כנסת וכלפי מנהיגי ציבור אחרים. השיח הבוטה משתולל ברחובות, ולצערי אף צד ואף אחד אינו נקי ממנו. הכל נגיש, הכל מהיר, הכל קל. הגבולות נמחקים, האחריות ושיקול הדעת מפנים את מקומם להתלהמות ולהתנהגות שאינה הולמת."

לוין קרא להיאבק בהסתה ולבלום את גילויי האלימות: "הרשתות החברתיות והקלות שבה מסרים מועברים ומופצים, רק מעצימות את האתגר המונח בפנינו כאזרחים, ואת האחריות המוטלת עלינו כמנהיגים, להיאבק בהסתה ולבלום את גילויי האלימות.

עלינו לעצור זאת, והאחריות לכך מוטלת על כולנו. משמאל ומימין. מתוך הכנסת ומחוצה לה. עלינו לעשות זאת כדי למנוע את הרצח הבא, אבל לא רק משום כך. אין לאף חברה אנושית תקומה, ולא תהיה למדינת ישראל תקומה ללא פיוס, ללא אחדות, ללא יכולת לנהל שיח נוקב, ביקורתי, אך מכבד וענייני. למרות כל הקשיים, עלינו להפיק את הלקח הראשון במעלה מהרצח הנורא. עלינו לדעת לחיות האחד עם השני בימי שגרה, כמו גם בימי מצוקה. כשקל יותר וגם כשקשה מאוד. אי-אפשר שלא ללמוד את הלקח."

עמיר פרץ לנתניהו: "כבד את ההסכם עליו חתמת"
[צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]

שר הכלכלה ויו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, ניצל את הבמה לנאום פוליטי במיוחד. הוא פנה לראש הממשלה נתניהו ואמר: "קראת לכולנו להיכנס מתחת לאלונקה. כך עשינו, באנו לשרת את אזרחי ישראל, אך אין לנו כוונה שאלונקה זאת תהפוך לאפיריון מלכותי, של אף אחד, גם לא שלך. כי בימים אלה גם אתה חייב להיות מתחת לאלונקה.

"יצחק רבין לא בדק מה יועיל לו בסקרים. לא חשב מה ישפיע על ה'בייס'. ובימים של משבר ביטחוני, ובאירועים הקשים ביותר יצחק הלך בעצמו לזירות הפיגועים הקשות. לא נרתע מהמחאות והגידופים נגדו. הוא לא האשים אף נושא משרה או פקיד, ולא ברח מאחריות. הוא היה באמת ראש הממשלה של כולם.

יש לך שותף – בני גנץ, שהוכיח שטובת העם מכריעה אצלו בכל צומת. כבד את ההסכם עליו חתמת. הושט יד גם לאלה שלא הצביעו עבורך. התנער מהקיצוניות, נהל את עניינך האישיים הרחק מהמיקרופונים, נהג בממלכתיות ובכבוד באלו שאתה עצמך מינית".

טקס מצומצם בהר הרצל
[צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת]

מוקדם יותר התקיים טקס האזכרה הממלכתי במלאת 25 שנה להירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין בבית הנשיא. השנה, לאור מגבלות מגפת הקורונה - במתכונת מקוונת. לאחר הטקס התקיימה אזכרה משפחתית מצומצמת בקברו של רבין בחלקת גדולי האומה בהר הרצל.

נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר בנאומו בטקס: "אני מוצא את עצמי ביום הזה מבקש על נפשה של הארץ הזו, שיצחק אהב כל כך. בכל שנה אני מדליק את נר יצחק ומרגיש כמה האדמה שבחוץ בוערת. והשנה עוד יותר מתמיד אני חושש שהלהבות הגבוהות שבתוכנו מסכנות את הבית שלנו".

"25 שנים אחר כך המדינה נקרעת כמו ים סוף בין שני מחנות והשנאה מבעבעת לנו מתחת לרגליים", הוסיף הנשיא. "לא יכול להיות שיונפו שלטים שקוראים למותם של אזרחים. לא יכול להיות שעיתונאים יחיו תחת איומים. לא יכול להיות שאזרחים יכו אזרחים. לא יכול להיות שתופנה אלימות מילולית קשה כלפי שוטרים. יש לנו אחריות לתקן את הקריעה בישראליות שנמשכת גם היום".

דליה רבין, בתו של ראש הממשלה המנוח אמרה בנאומה: "25 שנים שאני פוקחת עיניים בכל בוקר והלב נחמץ, לאן הגענו? מדינה שקועה בבוץ טובעני של מגפה ובמציאות של חברה מפולגת ומשוסעת מאי פעם. למציאות הזו המצטרפת הסתה נגד כל סמלי השלטון ואכיפת החוק, המקרקעת את יסודות הדמוקרטיה הצעירה והשבירה שלנו".

"אם לפעמים אתה כועס שבחרנו לשמר אותך בטקסים ושלל תמונות, תדע אבא שמאותו הערב שירו בך בגבך העולם של כולנו הוא לא אותו עולם", המשיכה. "נשארנו כאן בהחלטה נחושה לשאת את זכרך בגאווה ולהמשיך הלאה מתוך אהבתך אלינו, ומתוך אהבה למקום הזה".

ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ נשא גם הוא דברים בטקס. "לרבין היו כמה דגשים בחייו הציבוריים שאפיינו אותו. היכולת לנהוג בדוגמה אישית מופתית היא יכולת שאנחנו חייבים לשמר אותה. אני לא חושב שלא היו באותה תקופה תרגילים פוליטיים", ציין. "אבל מעל לפוליטיקה עמד סדר עדיפות. הייתה בו הקפדה על הביטחון, חתירה לשלום, והיה שם שילוב של השניים על-פי תפיסתו של רבין".

עוד הוסיף גנץ: "אם רבין היה פה עכשיו הוא היה מברך על הסכמי השלום, אך הוא היה מאוד מוטרד מהדברים שאנחנו רואים בתוך הבית. אי-אפשר להסתפק בלהביא שלום עלינו, צריך לעשות שלום. כל זה לא שווה אם אין לנו שלום בנינו, והדרך לשם היא בדוגמה אישית".


תאריך:  29/10/2020   |   עודכן:  29/10/2020
עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אסתר חיות / Esther Hayut   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בג"צ קול העם   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   דליה רבין-פילוסוף   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חגי עמיר   חופש הביטוי   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר  גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל עמיר   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק רבין / Rabin Yitzhak   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   כולנו   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 

מושגים
 יגאל עמיר 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: יש היום הסתה לרצח רה"מ - ואיש לא פוצה פה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מרק_טווין
31/10/20 12:32
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
ועדת הכספים אישרה (יום ב', 28.10.20) הקלות במס על תרומות ל-202 עמותות חברתיות, שעוסקות במטרות ציבוריות, שאינן מתוקצבות ישירות ע"י המדינה. ל-200 עמותות אושרו הקלות במס הכנסה על תרומות ולשתי עמותות ניתנו הקלות במיסוי מקרקעין, זאת בהתאם לסעיפים 46' לפקודת מס הכנסה ו-61 לחוק מיסוי מקרקעין.
28/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה בחנה (יום ד', 28.10.20) את יישום חוק שירותי תשלום, שנכנס לתוקף השבוע. החוק, שנחקק בכנסת ה-20, קובע הגנות צרכניות ומסדיר שימוש באמצעי תשלום חדשים כדוגמת ארנק אלקטרוני וישומוני תשלום סלולרי. היו"ר יעקב מרגי פתח ואמר כי הציבור כמעט לא מרגיש את כניסתו של החוק לתוקף, וכי הוא מבקש לקבל דיווח על היערכות משרדי המשפטים, האוצר ובנק ישראל להשגת מטרת החוק ועל מוכנות בעלי העסקים.
28/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
מליאת הכנסת דחתה (יום ד', 28.11.20) את הצעתו של ח"כ בצלאל סמוטריץ' בדבר הצורך בהקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינת ניגודי העניינים במערכת המשפט, כאשר 4 חברי כנסת תמכו לעומת 55 שהתנגדו.
28/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
הדיון בוועדת העבודה, הרווחה והבריאות הסתיים (יום ד', 28.10.20) ללא אישור מתווה ימי הבידוד שהציעה הממשלה.
28/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר המשפטים אבי ניסנקורן הודיע (יום ד', 28.10.20) במליאת הכנסת כי ישנם טפסים רבים שבהם ניתן לשנות כבר עכשיו את הנוסח ובמקום לרשום "אב" ו"אם" לרשום "הורה א'" ו"הורה ב'". לדבריו, הוא ממליץ לכל שרי הממשלה, ולשרי כחול לבן בפרט, לבחון זאת בתוך משרדיהם.
28/10/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il