|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

ח"כ כהנא נמצא חיובי לקורונה: "מרגיש טוב"

11/11/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות

חבר הכנסת מתן כהנא (ימינה) נמצא חיובי בבדיקת קורונה שביצע. בעידכון ששלח קצין הכנסת למחשבי עובדי הכנסת צוין כי היום האחרון בו שהה כהנא במשכן היה אתמול, וכל מי ששהה בקרבתו מתבקש לשהות בביתו עד לעידכון ממשרד הבריאות.
‪ 
כהנא: "התעוררתי הבוקר עם חום קל. נכנסתי לבידוד וביצעתי בדיקת קורונה. כעת קיבלתי את התוצאה ונמצאתי חיובי לבדיקה. בהמשך היום תבוצע החקירה האפידמיולוגית וכל הגורמים הרלוונטיים יקבלו הודעות כנדרש. למעט חום קל אני מרגיש בסדר גמור ואמשיך לעבוד מהבידוד בבית. הקפידו על ההנחיות. בריאות לכולם!".

בנדרשים להיבדק, גם ח"כ בצלאל סמוטריץ', שכתב: "משכך אני מושך את הצעתי להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית להתנהלות הממשלה סביב התקציב, ואגיש אותה בע"ה בהקדם האפשרי בהתאם לתוצאות החקירה. אחריות לפני הכל!".


תאריך:  11/11/2020   |   עודכן:  11/11/2020
עידן יוסף
+במקום הסגר: בידוד בית לחיות מחמד שנשכו
17:01 11/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אושר סופית בכנסת לאפשר בידוד בית לכלבים וחתולים שנשכו, במקום העברתם להסגר במכלאה  ▪  הסיכוי שכלב שחוסן נגד כלבת יידבק במחלה הוא כמעט אפסי. לכן, אין צורך להעניש אותו  ▪  חיימוביץ': "יש רגעים של חסד גם בפוליטיקה"
(ח"כ שרן השכל. ננשכה ע"י הכלבה של נתניהו [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+שכרם של שרים ושופטים יעודכן
16:50 11/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גפני החליט על כך ששכרם של נושאי המשרות הבכירות יעודכן במסגרת הצמצום הנדרש בימי הקורונה  ▪  אושרה בקריאה ראשונה הקפאת שכר חברי הכנסת בשנת 2021  ▪  לפיד: "חברי הכנסת לא יכולים לקבוע לעצמם את השכר"  ▪  מלינובסקי: "רק שלושה ח"כים מיש עתיד תרמו משכרם"
(ח"כ איתן גינזבורג [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+הצעת חוק להשהיית חוק קמיניץ נדחתה בטרומית
15:49 11/11/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת דחתה בקריאה טרומית את הצעת חוק התכנון והבנייה (הוראות מיוחדות לעניין יישובי מיעוטים) (הוראת שעה), התש"ף-2020 של חברת הכנסת ע'דיר כמאל מריח. לאחר הצבעה שמית התנגדו להצעה 56 לעומת 37 תומכים.

הוצע בה להחריג, בהוראת שעה, את תחולתו של פרק י' לחוק התכנון והבנייה, התשכ"ה-1965 (העוסק בעבירות תכנון ובנייה ועונשין), כך שלא יחול על יישובי מיעוטים, עד לסיום אישורן של תכניות מתאר כוללניות באמצעותן יוסדר התכנון או עד לתום 5 שנים מיום פרסום החוק, המוקדם מבניהם. זאת, למעט במקרים שהעבירות המבוצעות המנויים בהצעה.

כמאל מריח אמרה כי גובה הקנסות בגלל החוק הגיע ל-20 מיליון שקל. היא ציטטה מההסכם הקואליציוני שנחתם בין הליכוד לכחול לבן "תוקם ועדה פריטטית לבחינה את חוק קמיניץ" ותהתה איפה הוועדה הזו.

סגן שר הפנים יואב בן צור השיב בשם הממשלה: "ההצעה הזאת לא ראויה לדיון בגלל שהמשמעות שלה היא עיקור של סמכות האכיפה נגד כל בנייה בלתי חוקית, ולמעשה היא מאפשרת ביצוע של בנייה ללא תכנון וביטול של כל אפשרות לביצוע פעולות אכיפה כמו מתן צו מינהלי או שיפוטי וכל עונש אחר כמו קנס שניתן כנגד בנייה בלתי חוקית, הצעה זו משמעותה אנרכיה מוחלטת".
+אשכנזי על חילולי השבת במשרד החוץ: לא רואה סיבה לחרוג מהפרוטוקול
14:54 11/11/20  |  עידן יוסף
שר החוץ גבי אשכנזי אומר כי אין סיבה שאנשי משרדו ונציגי המדינה בחו"ל יחרגו מכללי הפרוטוקול ויחללו שבת באמצעות ציוצים בטוויטר וראיונות ברדיו ובטלוויזיה. במענה לשאלה בכנסת מצד יו"ר השדולה למען שמירת השבת, ח"כ משה אבוטבול, שטען בפעילות המנוגדת לכללי התקשי"ר, הוסיף אשכנזי כי הוא עצמו מקפיד מאוד על שמירת השבת. יצוין כי תפקיד שר החוץ הוא אחד משבעת סמלי השלטון, שאמורים להקפיד על שמירת השבת בפרהסיא.
+פתיחת המלונות באילת וים המלח ללא אזורים נוספים
14:37 11/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נוסח החוק תוקן ופורסם בתום פגישה של שר הבריאות אדלשטיין עם השר אמסלם ועם יו"ר ועדת החוקה ח"כ אשר  ▪  לממשלה תהיה אפשרות לפתוח אטרקציות ומקומות נוספים מחוץ למלונות
(ח"כ אשר. הוועדה תתכנס לדיון נוסף [צילום: דוברות הכנסת])
+יש עתיד-תל"ם משכה את ההצעה לפיזור הכנסת
13:03 11/11/20  |  עידן יוסף
אחרי התייעצות עם סיעות האופוזיציה, סיעת יש עתיד-תל"ם החליטה למשוך את החוק לפיזור הכנסת ואת החוק שמונע מראש ממשלה עם כתב אישום לכהן.

מהסיעה נמסר: "לאחר שהובן שכחול לבן מתכוונים להצביע 'נגד' ובוחרים במודע להשאיר את נתניהו בשלטון למרות שהממשלה הזאת כשלה בניהול משבר הקורונה. פעם אחר פעם גנץ נכנע לנתניהו כי הוא פוחד מדין הבוחר".
+הסכמה על מסלולי גביית חובות ע"י רשויות מקומיות
12:43 11/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הפנים, משרד הפנים והשלטון המקומי הגיעו להסכמה על הצעה לפיה הגבייה תוכל להתבצע באמצעות חברה עירונית או תאגיד בשליטת כמה רשויות מקומיות  ▪  נוספו תנאים לחברת גבייה ציבורית, תאגיד או חברה משותפת של כמה רשויות מקומיות  ▪  תוכרז תקופת הערכות שתאפשר לשלטון המקומי ולרשויות המקומיות המעוניינות בכך להקים תאגיד ולמרכז לגביית קנסות להיערך לגבייה
הדיון בוועדת הפנים [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
רשות האכיפה והגבייה [צילום: איתמר לוין]
+אשכנזי: "עברנו משיח של סיפוח לשיח של נורמליזציה"
12:00 11/11/20  |  מירב ארד
שר החוץ גבי אשכנזי הגיע לתת סקירה בפני ועדת החוץ והביטחון של הכנסת בראשות ח"כ צבי האוזר. השר אשכנזי אמר בוועדה: ""חשוב לי להציג בפניכם את המדיניות אותה התוויתי למשרד עם כניסתי לתפקיד לפני חצי שנה בדיוק, המטרות והיעדים, ובדגש, השינויים, התמורות וההישגים המדיניים, כל זאת כשברקע התפרצות נגיף הקורונה ששינה את פני העולם והביא עימו אתגרים והזדמנויות מדיניות, שינוי השיח הכלל-איזורי משיח של סיפוח לשיח של שלום ונורמליזציה, שפתח חלון הזדמנויות להידוק וכינון יחסים דיפלומטיים עם מדינות נוספות והזדמנויות כלכליות ושיתופי פעולה נוספים בתחומים חוצי-משרדים".
([צילום: דוברות הכנסת])
+אושר מענק למובטלים מעל 100 ימים
11:42 11/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
המענק בסך של 2,000 ש"ח יינתן גם לבני 67 שאיבדו את מקום עבודתם בעקבות נגיף הקורונה  ▪  בני זוג שימצאו זכאים למענק יקבלו תוספת של 500 שקלים
(שירות התעסוקה [צילום: שירות התעסוקה])
+יוקם מאגר "אל תתקשרו אלי"
11:06 11/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
לפי ההצעה: הרשות להגנת הצרכן תקים ותפעיל מאגר מספרי טלפונים של צרכנים שיבקשו שלא לקבל שיחות שיווק מרחוק - החוק יכנס לתוקף בעוד כשנה וחצי  ▪  עלות ההקמה עד 10 מיליון שקל
([צילום: AP])
הדיון בוועדה [צילום: ערוץ הכנסת]
+ח"כ כסיף יעמוד בראש ועדת המשנה לענייני ההשכלה הגבוהה
10:56 11/11/20  |  מירב ארד
ועדת החינוך בראשות ח"כ רם שפע הקימה (יום ד') ועדת משנה לענייני ההשכלה הגבוהה בראשות ח"כ עופר כסיף. דיון ראשון בוועדת המשנה יעסוק בשביתת הסגל שלא-במינוי ("הסגל הזוטר") במכללות הציבוריות. הדיון צפוי להיערך ביום שלישי בשבוע הבא.

+ח"כ אורלי פרומן - יו"ר ועדת המשנה לגיל הרך בכנסת
09:47 11/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוועדה עתידה לעסוק באתגרים בתחום הגיל הרך וביצירת רצף חינוכי לגילאי לידה עד 6 בכל ההיבטים
(אורלי פרומן [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר גרוטו / Itamar Groto   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גבי ברבש   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה בר סימן טוב   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סיגל סדצקי   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עפר שלח / Ofer  Shelah   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ח"כ כהנא נמצא חיובי לקורונה: "מרגיש טוב"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
ועדת הפנים שמעה (יום ד', 11.11.20) את עמדת משרד הפנים והשלטון המקומי בעניין אופן גביית חובות על יד הרשויות המקומיות. בדיון הקודם בנושא הצעת חוק חברות הגבייה, הוועדה גיבשה נוסח הצעת חוק לפיו מוצעים לרשויות המקומיות שלושה מסלולים לגביית חובותיהן שלא באמצעות חברות גבייה פרטיות.
11/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ד', 11.11.20) את ההסכם בין משרד האוצר והביטוח הלאומי הקובע כי מי שהיה מובטל במשך תקופה ממושכת בעקבות התפרצות נגיף הקורונה יוענק לו מענק בסכום של 2,000 שקלים. למענק יהיה זכאי כל מי ששולמו לו דמי אבטלה בעבור תקופה של לפחות 100 ימי אבטלה, בין אם רצופים ובין אם לאו, החל מיום 1 במרס 2020 ועד ליום 17 באוקטובר 2020. זאת, בתנאי שהשכר הקובע שלו טרום המשבר היה נמוך מהשכר היומי הממוצע במשק. מענק זה יינתן גם לבני 67 שאיבדו את מקום עבודתם בעקבות נגיף הקורונה.
11/11/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ד', 11.11.20) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את חוק הגנת הצרכן ולהקים מאגר של מספר טלפון של צרכנים שיאסר להתקשר אליהם לבצע שיחות שיווק מרחוק - "אל תתקשרו אלי". להצעת החוק הממשלתית צורפה גם הצעתם של חברי הכנסת משה גפני ויעקב אשר.
11/11/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת החינוך, הצביעה על מינוי ח"כ אורלי פרומן ליו"ר ועדת המשנה לגיל הרך בכנסת. הוועדה עתידה לעסוק באתגרים בתחום הגיל הרך וביצירת רצף חינוכי לגילאי לידה עד 6 בכל ההיבטים (מבני, תכני לימוד, רגשי, מוטורי, ועוד).
11/11/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
מציאות קשה בדירות לחיילים-בודדים נחשפה (יום ג', 10.11.20) בוועדת העלייה והקליטה של הכנסת. יו"ר ועדת המשנה לנושא החיילים-הבודדים, אלכס קושניר, קרא לבדוק את פתרונות הדיור השונים. "לחייל בודד, במהלך שירותו, ניתן להתגורר בדירות של האגודה למען החייל, להסתייע בעמותות שונות או לשכור דירה בשוק הפרטי. מחד-גיסא, צה"ל, האגודה למען החייל והתנועה הקיבוצית משבחים את הדירות שברשותם, אך מאידך-גיסא, החיילים מצביעים ברגליים, ונוהרים לפתרונות אחרים. כ-50% מהחיילים-הבודדים מעדיפים להתגורר בשכר דירה חודשי". קושניר דרש ממשרד הביטחון להציג את דרכי ההתקשרות עם גופי-הדיור השונים, והאם יש פער-תשלומים ביניהם.
11/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 23  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי  
מחשש למבוכה: מורים מתנגדים להקלטות בזום  /  עידן יוסף
גנץ: בחירות - עניין של לא הרבה זמן  /  איציק וולף
"תהיינה עוד מדינות שיצטרפו למעגל השלום"  /  מירב ארד
חובת המדינה להגן מאלימות כלכלית  /  ניני גוטספלד
הפארסה בכנסת   /  טל בן-יעקב
ועדת החוקה חייבת משנה זהירות  /  עידן יוסף
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il