|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

יו"ר ועדת המדע בפנייה לנציגי משרד החינוך:

תוכנית הסברה על נישואי קרובים בחברה הערבית - בתוך חודשיים

נציגי משרד החינוך הודו בדיון כי אין תוכנית פעולה להסברה לתלמידים בכיתות הגבוהות על אודות התופעה נציג משרד הבריאות: בסל ישנן 70 תרופות שמציעים אותן לחברה הבדואית
18/11/2020  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
ח"כ עינב קאבלה [צילום: יהונתן סמייה/דוברות הכנסת]

ועדת המדע והטכנולוגיה קיימה (יום ג', 17.11.20) דיון לבחינת נושא הפחתת מחלות גנטיות ומומים מולדים בחברה הערבית בישראל. מנהלת תחום קידום בריאות במוסדות החינוך במשרד החינוך אפרת לאופר, הודתה בפני הוועדה כי אין במשרד חומר שמלמד על מחלות גנטיות וכי הם פעילים בכל הקשור לקידום כישורי חיים, ואמרה: "אין לנו תוכנית העשרה לתלמידים, אבדוק מול המשרד ואחזור לעדכן את הוועדה".

בדיון נשמעה עדותו של הורה שבנו חלה במחלה הנדירה- MORQUIO, שלדברי אורנה סטרץ חכם, רופאה מטבולית מבית החולים סורוקה חלו במחלה זו בישראל 26 חולים שמתוכם 19 חולים בדואים תושבי הדרום, שבהשוואה לארה"ב בה נמצא רק 4 חולים.

מנהל המחלקה לגנטיקה במשרד הבריאות עמיהוד זינגר, השיב לשאלות חברי הנסת שעלו במהלך הדיון בעניין התרופה הנחוצה למחלה הגנטית הנדירה- MORQUIO והשיב כי הוגשה וממתינה לאישור ועדת הסל. כמו-כן, זינגר הצביע על כך שהם מנסים להתמודד עם המחלות הגנטיות באמצעות תוכנית לצמצום התופעה אך ישנם קשיים בדרך ואמר: "נישואי קרובים הוא נושא מאוד חשוב בחברה הבדואית, וכדאי להיבדק, נוכל להציע את הבדיקה הזאת דרך הקופות חולים". והוסיף: "בסל ישנן 70 תרופות שמציעים אותן לחברה הבדואית.

אורנה סטרץ חכם, מבית החולים סורוקה אמרה כי למרות כל מה שנעשה במכון הגנטי בסורוקה כולל מחלות נדירות הם מפיקים מכך כי יש ללכת לכיוון הקהילה, ואכן להציע לנשים לקיים בדיקה: "ישנם 26 חולים במחלה הנדירה- MORQUIO בישראל, מתוכם 19 חולים בדואים, שזה מספר עצום, בהשוואה לארה"ב ששם רק 4 בכל המדינה".

סטרץ הוסיפה כי התרופה מוגשת לוועדת הסל מזה 5 שנים והוועדה אינה מאשרת: "התרופה מסורבת מהסיבה שהיא יקרה, וברגע שהחולים קיימים הם באחריות המדינה ומגיע להם לקבלה".

בתום הדיון יו"ר הוועדה ח"כ עינב קאבלה הביעה אכזבה מתגובות נציגי המשרדים ואמרה: "מדהים כמה מעט צריך כדי למנוע את המחלות הגנטיות ולהשיג המון, זהו תחום שלא מצריך השקעה של מיליארדים". וסיכמה את הדיון בכך שהיא דורשת ממשרד החינוך תוכנית פעולה להסברה בקרב החברה הערבית בפרק זמן של חודשיים".

תאריך:  18/11/2020   |   עודכן:  18/11/2020
מירב ארד
+משרד החוץ: פעילות שלנו זולגת למשרדים אחרים
01:06 19/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מכון מתווים: "משרד החוץ, שמילא תפקיד מרכזי ולאורך שנים בפיתוח הקשר עם איחוד האמירויות ובחריין, הודר מהשלבים הסופיים של כינון היחסים"  ▪  מכון קהלת: "דוח המבקר לא דיבר על נושא ההוצאות הקשיחות במשרד ועל הרפורמות הדרושות"  ▪  שלח: "לעגן בחוק את מעמד משרד החוץ"
(משרד החוץ [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+השבתת מכ"ם הגשם - כמו מלחמה בלי מודיעין
23:51 18/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
המכ"ם הישן, שלא תוחזק בשנים האחרונות בשל אי-אישור תקציבי, חדל לתפקד, ולאחרונה הוקצו שני מיליון שקל כדי לתקנו. המכ"ם יהיה מוכן רק בפברואר  ▪  יו"ר ועדת הפנים: נראה שברח"ל לא מבינים את המציאות אם הם מתכוננים לצונמי, ולא לעליית פני הים התיכון ולמשבר האקלים שגורם שטפונות מדי חורף
(השירות המטאורולוגי בבית דגן)
+הכנסת אישרה את מינוי ליצמן לשר
16:57 18/11/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה את הודעת הממשלה על פי הצעת ראש הממשלה, בדבר החלטתה לצרף את חבר הכנסת יעקב ליצמן כשר נוסף לממשלה. כמו כן אישרה המליאה את החלטת הממשלה לשנות את חלוקת התפקידים בין השרים כך שהשר יעקב ליצמן ישמש שר הבינוי והשיכון, וזאת במקום ראש הממשלה שמילא תפקיד זה. מיד לאחר אישור ההודעה הצהיר השר ליצמן אמונים ויחזור לכהן כשר הבינוי השיכון.
+המדינה תשפה מעסיק עבור 50% מהבידוד
16:24 18/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מעסיקים שלהם עד 20 עובדים ישופו על 75% מעלות הבידוד  ▪  בגין הבידוד ינוכו עד 4 ימי מחלה ממכסתו הצבורה של העובד  ▪  מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק התוכנית לסיוע כלכלי
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+חולים מאומתים ומבודדים יוכלו להצביע בבחירות לרשויות מקומיות
16:13 18/11/20  |  עידן יוסף
בבחירות לרשויות מקומיות יוכלו גם חולים מאומתים וגם מבודדים להצביע בקלפיות ייעודיות ונפרדות לחולים ולמבודדים שלא אומתו. החולים יוסעו לקלפי הייעודית בכלי רכב ייעודי, שבו תהיה מחיצה בין הנהג לנוסע. חברי הקלפי יהיו ממוגנים לפי הוראות משרד הבריאות, וגם המצביעים יחויבו לנהוג על פי צו הבריאות.

זאת לאחר שמליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הרשויות המקומיות (בחירות) (תיקון מס' 52 - הוראת שעה - נגיף הקורונה החדש), התשפ"א-2020. 26 תמכו בהצעה ללא מתנגדים. ח"כ שלמה קרעי אמר: "בהצעה הזו כמעט קיימו מחטף. ניסו להכניס בחוק סעיף שקלפי יכולה להיות קלפי ניידת וגילתי את זה מאוחר, לכן הגשתי רביזיה ובסופו של דבר הגענו להסכמה עם יו"ר הכנסת שהסעיף הזה יורד. קלפי ניידת הייתה תקדים למאות אלפי קלפיות שיסתובבו ברחבי הארץ ולא היינו יכולים לעצור את הזיופים. טוב שזה בוטל בד בבד עם האפשרות לתת לחולים ומוגבלים לממש את הצבעתם".
+עידכון עד סוף נובמבר במו"מ לתכנון משק החלב
16:03 18/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אמר את הדברים בדיון בנושא אחר בתקנות החלב, לנוכח העובדה כי תוקף התכנון עשוי לפקוע בסוף השנה  ▪  סמנכ"ל משרד החקלאות: "אסור להגיע ל-31 בדצמבר ללא מחיר מטרה - האוצר רוצה להשאיר את זה בן ערובה"  ▪  נציג האוצר: "המו"מ מתקדם - מקווים לפריצת דרך היום"
([צילום: יח"צ])
+הממשלה אישרה מינויו של ליצמן לשר השיכון
14:49 18/11/20  |  עידן יוסף
המינוי של ח"כ יעקב ליצמן לשר הבינוי והשיכון אושר בממשלה, וכעת הוא מצורף לסדר היום של המליאה ויעלה לדיון והצבעה בשעות הקרובות. ליצמן ביקש אישור של כחול לבן להתמנות לשר השיכון. גנץ דרש בתמורה את מינויו של מיכאל ביטון לשר לעניינים אסטרטגיים במקביל לתפקידו כשר במשרד הביטחון, וכך אכן הוסכם.

גורם בשס תקף את יהדות התורה: "אפילו בסדום לא הייתה כזו מידה של רוע. לא ברור למי זה הפריע שאיציק כהן יישאר כשר, למי מפריע שליהדות החרדית יהיה עוד שר בממשלה. זה לא מגיע על חשבון אף אחד". עוד הוסיף: "למעשה הגורם העיקרי שסיכל את תפקידו היה מתוך יהדות התורה, משיב רעה תחת טובה, עשינו טובה ליהדות התורה להלוות את כהן לתפקיד השר ולפנות את הסגן לטובת ליצמן. לבסוף הם משיבים רעה תחת טובה. אנחנו מבינים שהם אלה שטירפדו את המינוי של כהן ופעלו מול כחול לבן והליכוד" (בחדרי חרדים).
+זנדברג: נתניהו הצביע בניגוד עניינים
14:05 18/11/20  |  עידן יוסף
ח"כ תמר זנדברג הודיעה כי תפנה ליועצת המשפטית של הכנסת בטענה כי ״אסור היה לנתניהו להצביע על הצעת החוק להפסקת כהונת רה"מ שנאשם בפלילים מבלי להודיע על ניגוד העניינים שלו בטרם ההצבעה״.

מליאת הכנסת דחתה בקריאה טרומית את הצעת חוק-יסוד: הממשלה (תיקון - הפסקת כהונה של ראש הממשלה, שר או סגן שר מחמת הגשת כתב אישום) של חבר הכנסת יאיר לפיד וקבוצת חברי הכנסת. לאחר הצבעה שמית תמכו בהצעה 36 חברי כנסת לעומת 50 שהתנגדו.


ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד הציג את ההצעה ואמר: הצעת החוק הזו רוצה להחזיר למדינת ישראל ערכים כמו יושר, הגינות וצדק. כי אנחנו יודעים את האמת, ראש ממשלה עם כתבי אישום זה בעצם להפך - זה כתבי אישום אם ראש ממשלה. כשלבן-אדם יש כתבי אישום זה הדבר העיקרי שמעסיק אותו, כשיש לך כתבי אישום מה שמחזיק אותך ער בלילה זה לא האירנים, זה לא הקורונה וזה לא הכלכלה. מה שמחזיק אותך ער בלילה זה שאתה שומע שוב ושוב בתוכך שלך את דלת הברזל מאחוריך בתא הקטן שלך בבית הסוהר.

זה לא במקרה שלא יכול להיות לרה"מ נהג עם כתבי אישום, לא יכול להיות לא מאבטח עם כתבי אישום, לא יכול להיות לא מנכ"ל סמנכ"ל משרד עם כתבי אישום, בעצם לא יכול להיות סביבו אף אדם כתבי אישום. כי אדם עם כתבי אישום חשוף לסחיטה, אדם עם כתבי אישום לא יכול למלא את תפקידו כפי שהוא צריך למלא תפקיד.

השר המקשר בין הכנסת לממשלה דוד אמסלם השיב בשם הממשלה ופנה לח"כ לפיד: "אני רוצה להזכיר לך את המאמר היפה שכתבת "חקירוקרטיה" שבו התייחסת לאהוד אולמרט. למה נקלענו לממשלה הזו? אתם רציתם להציע הצעת חוק הכי אנטי דמוקרטית, אתם מבטלים את החלטת הציבור. אתה בונה את ההצעה לפי הקונסטרוקציה שמתאימה לך עכשיו. הציבור הכריע בשלוש מערכות בחירות בדיוק על זה, 4 שנים הכל מודלף לעיתונים וידוע לציבור.

"אתם ביקשתם לשנות את הבסיס של הדמוקרטיה, תפרתם אותו בדיוק לפי המידות. זו סחיטה באיומים הכי קשה שיכולה להיות, היו מעמדים אתכם לדין ומכניסים אתכם לבית סוהר, אתה בא ומאיים על ראש הממשלה שאם הוא לא יעשה ככה וככה אתה מביא את הצעת החוק הזו. הגלגל מסתובב, יום יבוא וכשלנו יהיה רוב מוצק אנחנו נוכל להביא חוקים שיגידו למה אתה לא יכול להיבחר".
+"לתכנן את המטרו בכל הכוח"
13:02 18/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה: השרה לא יצאה מהמטרו. נקיים דיון מעקב אחת לחודש וחצי  ▪  טענות קשות מצד ראשי רשויות כלפי שיתופם בתהליך המטרו  ▪  משרד התחבורה: נעשה שיתוף ציבור מעבר למה שהחוק דורש - השרה הנחתה להתקדם עם התכנון בכל הכוח
(השרה מירי רגב [צילום: פייסבוק])
מנהלת תחום תשתיות לאומיות במשרד התחבורה, חני דודי [צילום: דוברות הכנסת]
+ועדת הכספים אישרה כעת את הקפאת שכר הבכירים
11:25 18/11/20  |  
אחרי הקפאת שכר חברי הכנסת שיעלה למליאת הכנסת ביום שני: ועדת הכספים אישרה כעת את הקפאת שכר הבכירים/ כתוצאה מהאישור: שכר נשיא המדינה, ראש הממשלה, שרים וסגניהם, שופטים, דיינים, ראשי עיר וסגניהם לא יעלה ב1 לינואר.
יו"ר הועדה ח"כ משה גפני: למאות אלפי אנשים אין לחם להביא הבייתה, לא יכול להיות מצב שאנחנו נבחרי הציבור נקבל העלאה במשכורת של 6.5% בגלל שיש הרבה אנשים בחל"ת, זו מידת סדום ואני שמח שביטלנו את זה".
+אושרה הארכת הוראת השעה המעניקה הטבות מס לעשרות ישובים
11:04 18/11/20  |  מירב ארד
ועדת הכספים אישרה את הארכת הוראת השעה המעניקה הטבות מס לעשרות ישובים עד לסוף השנה. לבקשת משרד האוצר החוק בו תשולב ההארכה יבוא לאישור המליאה לקריאה שנייה ושלישית ביום שני. הוראת השעה מעגנת הטבות מס ללמעלה מ-70 ישובים. חלק מישובים אלה זוכים בגין הטבת המס להגדלת ההטבה לה הם זכאים מכוח הקריטריונים הקבועים בחוק הטבות המס, וחלקם כלל לא יכללו במפת ההטבות שקובע החוק ללא הוראת שעה זו.

+"ניסו להכפיש את הוועדה על עיכוב בהעברת חוק איי תיירות"
11:01 18/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ח"כ אשר נתן דוגמאות של עיכוב פתיחת ה'ביגים' ו'גני החיות' שהתיקון בעניינם צפוי להגיע עוד היום לוועדה ואמר כי "מי שחוזר על טעויות לא הפיק לקחים"
(ח"כ אשר [צילום: דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תוכנית הסברה על נישואי קרובים בחברה הערבית - בתוך חודשיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ד', 18.11.20) לדיון מיוחד שעסק בנושא "מיזם המטרו בגוש-דן ומיצוי זכויות הציבור". במהלך הדיון ביקש היו"ר יעקב מרגי את עמדת נציג משרדי האוצר והתחבורה באשר למיזם, ברקע אמירות של שרת התחבורה, ח"כ מירי רגב, בעניין. נציגי שני המשרדים הבהירו כי המיזם מקודם, ונציגת משרד התחבורה, חני דודי, אף הוסיפה: "השרה הנחתה אותנו להתקדם עם התכנון בכל הכוח ולבחון אותו בעת היישום והביצוע. היא דיברה על התקצוב של הביצוע". היו"ר מרגי אמר בתגובה: "השרה לא יצאה מהמטרו"
18/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט ח"כ יעקב אשר פתח (יום ד', 18.11.20) את דיון הוועדה בתקנות לפתיחת המסחר והתייחס לחוק איי התיירות שאישרה הוועדה לאחר המחלוקות על פתיחת האטרקציות אותה דרשה הוועדה לכלול: "היו כמה כותרות שניסו להכפיש את יו"ר הוועדה ואת חברי הוועדה שהתעכבנו בהעברת חוק 'איי התיירות', והיום כולם רבים ביניהם מי הולך לפתוח קודם את האטרקציות. ואני אומר לכם בסוד, שזה אנחנו. אילולא היינו מכניסים את זה בתקנות והלחץ הציבורי, זה לא היה קורה. אחרי שהשגנו את מה שרצינו והעברנו את החוק - רק מחר ייפתחו האיים, כי לא ניצלו את הזמן כראוי להכין את הפתיחה".
18/11/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
שר המשפטים אבי ניסנקורן השתתף (יום ג', 17.11.20) בדיון ועדת החוקה להכנת הצעת החוק למניעת אלימות כלכלית לקריאות שנייה ושלישית, וביקר את התנהלות חברי הוועדה מסיעת הליכוד בדיון הקודם.
18/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכנסת דחתה (יום ג', 17.11.20) את בקשת יו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח"כ מיקי חיימוביץ' לקבוע כי הסתייגויותיהם של ח"כ בצלאל סמוטריץ' ושלמה קרעי להצעת חוק הכניסה לישראל, הן נושא חדש. סמוטריץ' טען הצעת חוק הכניסה לישראל מאפשרת להכריח בקר לעבוד בשבת, אף שבפועל לא כופים על עובדים לעבוד בשבת.
17/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים אישרה (יום ג', 17.11.20) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק חוזה הביטוח (תיקון - הארכת תקופת ההתיישנות), התש"ף-2020. את ההצעה הגיש ח"כ אופיר כץ ואליה מוזגה הצעת החוק של חברי הכנסת אוסאמה סעדי, אחמד טיבי וסונדוס סאלח.
17/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il