|
[צילום: ליאור מזרחי/פלאש 90]
|
|
|
|
|
הפסדי חברת סלקום ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו בסכום של 37 מיליון שקלים, פי 18.5 מן ההפסדים שנרשמו בסוף הרבעון השלישי של שנת 2019 שעמדו על 2 מיליון שקלים. הגידול בהפסד נגרם לאור המשך משבר נגיף הקורונה אשר המשיך לפגוע בהכנסות החברה מפעילות הרומינג (שירותי נדידה).
הכנסות סלקום ברבעון השלישי של שנת 2020 עלו ב-3% והסתכמו ב-956 מיליון שקל (278 מיליון דולר), בהשוואה ל-928 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות מיוחסת לעלייה של 19.2% בהכנסות מציוד אשר קוזזה כנגד ירידה של 2% בהכנסות משירותים, בעיקר שירותי רומינג. ההכנסות משירותים הסתכמו ב-695 מיליון שקל (202 מיליון דולר) ברבעון השלישי של 2020.
ההכנסות משירותים במגזר הנייד ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו ב-414 מיליון שקל (120 מיליון דולר), ירידה של 5.7% בהשוואה ל-439 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ירידה זו נבעה בעיקר עקב ירידה בהיקף פעילות הרומינג של החברה (שירותי נדידה) כתוצאה ממשבר נגיף הקורונה, שקוזזה באופן חלקי מהכנסות של חברת-הבת גולן טלקום, שאוחדה החל מחודש ספטמבר.
ההכנסות משירותים במגזר הנייח ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו בסך של 327 מיליון שקל (95 מיליון דולר), עלייה של 5.1% בהשוואה ל-311 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. עליה זו נבעה בעיקרה מגידול בהכנסות משירותי האינטרנט והטלוויזיה.
הכנסות מציוד ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכמו בסך של 261 מיליון שקל (76 מיליון דולר), עלייה של 19.2% בהשוואה ל-219 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. העלייה נבעה, בין היתר, מגידול בהיקף מכירות ציוד הקצה באתר האינטרנט במגזר הנייד.