|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

מרגי: לפתוח מיד את מכוני הכושר והבריאות

ועדת הכלכלה קוראת למשרד הבריאות ולקבינט הקורונה לאפשר פתיחה מידית חגי לוין: שמירה על כושר היא חלק מהפתרון, ולא חלק מהבעיה ייפגש בקרוב עם נציגי הענף
23/11/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
[צילום: דוברות הכנסת]
יוליה מלינובסקי, עידן רול, ג'אבר עסאקלה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ועדת הכלכלה קוראת למשרד הבריאות ולקבינט הקורונה לאפשר פתיחה מידית. יו"ר הוועדה ח"כ יעקב מרגי אמר את הדברים בתום דיון מהיר ב"מתווה לפתיחת ענף הכושר, למען בריאות הציבור". ח"כ עידן רול אמר בדיון כי ענף הכושר, שמעסיק 130 אלף עובדים, נפל קורבן לפוליטיקה. הוא הוסיף כי השיח כלפי הענף, שרואה פה כפעילות פנאי, חייב להשתנות ולהבין שמדובר בענף תומך בריאות שחשוב גם לשמירה על חוסן נפשי במיוחד בימי מגיפה. ח"כ יוליה מלינובסקי הוסיפה כי אי-אפשר לרכוש את אמון הציבור בהחלטות לא הגיוניות שאינן בנות ביצוע. ח"כ עסאקלה הוסיף כי ביישובים הערבים אין מגרשי ספורט שאפשר להתאמן בהן, מלבד חדרי הכושר.

יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור, פרופ' חגי לוין, אמר כי גם לפני הקורונה הישראלים לא עשו מספיק ספורט, וכי שמירה על כושר היא חלק מהפתרון, ולא חלק מהבעיה. בדיון השתתפו גם נציגי הענף, בהן יו"ר פורום חדרי הכושר, סטלה וינשטיין, שאמרה כי הענף נותן שירות למיליון וחצי ישראלים. "שלושה מאמני כושר כבר התאבדו. אנחנו קנאים לבריאות המתאמנים שלנו ועשינו התאמות נדרשות. תשעה חודשים לא מתייחסים אלינו ונתונים לפוליטיקה לשלוט בבריאות הציבור", אמרה.

מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס, קרן סתוי, הוסיפה כי בגלל שמישהו נעלב מהחלטת ועדת הקורונה, לפתוח את חדרי הכושר, אז לא מוכנים לדבר איתם. "לא נצא מהכנסת עד שיפתחו את חדרי הכושר", אמרה סתוי. יו"ר ארגון בעלי עסקי הספורט והכושר, ירון סלע, הוסיף כי עד שלא תימצא דרך לפתוח את הענף צריך לדאוג לפיצוי הולם לעוסקים בו.

במהלך הדיון, דרש היו"ר מרגי מסגן ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר אודי קלינר, כי המשרד ייפגש עם נציגי הענף. קלינר התייחס לענף ואמר כי עברנו את שלב 2 בפתיחה, וענף הכושר נמצא בשלב 4. עם זאת הוא הוסיף כי פרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל המשרד, ייפגש בקרוב עם נציגי הענף. מרגי אמר כי בכוונתו לוודא זאת באופן אישי.

היו"ר סיכם את הדיון ואמר כי "ועדת הכלכלה קוראת להחזיר את מכוני הכושר והעובדים הרבים לעבודה ואת העסקים לפעילות. הוועדה סבורה שאי פתיחת הענף היא בעצמה מפגע בריאותי, וצריך להתייחס לענף כאל מסייע בהתמודדות עם משבר הקורונה. הוועדה קוראת למשרד הבריאות לקיים שיח, בימים הקרובים, עם נציגי הענף ולדון בפתיחתם מיד, בהתאם למגבלות הדרושות ולעדכן את הוועדה. הוועדה אף קוראת למשרד הבריאות ולקבינט הקורונה לאפשר מידית את פתיחת מכוני הכושר והבריאות וענפי הספורט התלויים בהם, בהתאם להנחיות מתאימות".

תאריך:  23/11/2020   |   עודכן:  23/11/2020
עידן יוסף
+בחירות ב-23 או ב-30 במרס
20:04 23/11/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
במערכת הפוליטית מעריכים כי גוברת ההיתכנות לפיזור הכנסת עוד לפני הדד-ליין לאישור תקציב המדינה  ▪  ההערכות - בעקבות התבטאויות בכירי הקואליציה שמעידות על התפרקות מואצת שלה
([צילום: אורן בן-חקון, פלאש 90])
+לפתוח מכרזי המדינה גם לשחקנים אחרים
17:18 23/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
האוצר: היקף הרכש מעסקים קטנים ובינוניים עומד על 36% - גבוה בהרבה אפילו מהיעד של ארה"ב  ▪  נציגי בעלי העסקים דחו את הנתון וטענו: מדובר על 18% בלבד  ▪  בדיון נטען שאין נתונים מהנעשה בחברות הממשלתיות וח"כ ברק מתחה ביקורת קשה על היעדרות נציג רשות החברות
()
יושבת ראש הוועדה קרן ברק [צילום: דוברות הכנסת]
+גפני מעריך: פשרה בתקציב תמנע בחירות
17:00 23/11/20  |  עידן יוסף
יו״ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני העריך בישיבת הסיעה של יהדות התורה שהליכוד וכחול לבן יגיעו לפשרה בנושא התקציב וימנעו את הבחירות. לדבריו: ״ישראל כ״ץ מוכן עם התקציב לפשרה״ (קול ברמה).
+חיימוביץ' לא מאריכה את תוקף תקנות אוויר נקי
16:51 23/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הפנים דחתה החלטה האם להאריך לבקשת השרה גילה גמליאל את תוקף תקנות אוויר נקי העומדות לפוג בחודש מרס  ▪  יו"ר הוועדה: שנה ו-3 חודשים זה יותר מדי זמן. היו לכם 5 שנים
([צילום: דוד כהן/פלאש 90])
+נתניהו: בושה שגנץ משתמש בצה״ל ככלי ניגוח פוליטי
15:54 23/11/20  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד, רה"מ בנימין נתניהו בפתח ישיבת הסיעה: "בושה שגנץ משתמש בצה״ל ככלי ניגוח פוליטי. אחרי שכל גורמי האכיפה קבעו פעם אחר פעם שלראש הממשלה נתניהו אין שום קשר לפרשת הצוללות, גנץ מינה 'ועדה תפורה' בראשות מי שאמר לפני שנה ש'ראש הממשלה צריך להתפטר'. מעניין לחכות ולראות מה תהיה מסקנתו. אי-אפשר לשער. הוועדה התפורה הזאת נועדה להביא מסקנה תפורה ולקושש קולות. זאת בושה גדולה. אף שר ביטחון לא עשה שימוש פוליטי כל כך בוטה בצה״ל כפי שעשה גנץ. אני מקווה שגנץ יתעשת מהפאודה הזאת ויחזור לעבוד ביחד, זה מה שאזרחי ישראל מצפים מאיתנו".
([צילום: ערוץ כנסת])
+דרעי מבטל את הערבות שנתן לגנץ
15:44 23/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר שס: ״חשבתי שממשלת אחדות תהיה טובה בגלל הקורונה והמשבר הכלכלי. לאור ההתנהלות לאחרונה אני בספק אם יש הצדקה להמשיך בשותפות הזאת״  ▪  גנץ: לא רוצה בחירות, אך לא חושש מהן
דרעי. גנץ חצה קו אדום [צילום: ערוץ כנסת]
גנץ. דרעי יקיים התחייבותו [צילום: אלעד מלכה]
+"לאשר בהקדם תקציב לשנת 2021"
15:22 23/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הפרופסור אמיר ירון ממליץ לוועדת הכספים: בשנים הבאות יש להתכנס למסגרות פיסקליות רב-שנתיות שייצבו את יחס החוב לתוצר  ▪  בתרחיש הפסימי תעמוד האבטלה בשנה הבאה על 13.9%: "אם לא נדאג דרך הכשרות להחזיר אותם לעבודה, אנחנו מאבדים 20 שנות עבודה פוטנציאליות", וקרא לעבור למודל גמיש לחזרה לעבודה
(אמיר ירון בזום [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+גנץ, ניסנקורן ואשכנזי נפגשו בכנסת
15:17 23/11/20  |  עידן יוסף
ברקע הדיווחים על מתיחות בכחול לבן: בני גנץ, אבי ניסנקורן וגבי אשכנזי נפגשו בכנסת (כאן חדשות).
+לפיד: החוק לפיזור הכנסת - ב-2 בדצמבר
14:56 23/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש האופוזיציה קורא לכל סיעות הבית ולהצביע ברביעי הבא בעד פיזור ומצהיר שהפעם לא ימשוך את הצעת החוק  ▪  "הגיע הזמן לבחירות. מהממשלה הזו לא ייצא כלום. מדובר באוסף פוליטיקאים שעסוקים רק בעצמם. בג'ובים שלהם. במריבות העלובות שלהם"
לפיד. הגיעה העת לבחירות [צילום: טוויטר]
הכנסת. תתפזר בקרוב? [צילום: דוברות הכנסת - שמוליק גרוסמן]
+שני שלישים מהכספומטים - פרטיים
13:26 23/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הפיקוח על הבנקים מפקח רק על הכספומטים הבנקאיים, ואומר: העמלות מפוקחות - לא מדובר בעושק  ▪  יו"ר ועדת המשנה לצרכנות: נגיש הצעת חוק שתגביל את עמלת המשיכה בכספומטים הפרטיים  ▪  כינתה את העמלות הגבוהות בכספומטים כעושק של הציבור ואמרה כי בכוונתה להגביל אותה לאחוז מסוים מסכום המשיכה
(התנגדות לעמלה כפולה [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר גרוטו / Itamar Groto   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גבי ברבש   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה בר סימן טוב   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סיגל סדצקי   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עפר שלח / Ofer  Shelah   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מרגי: לפתוח מיד את מכוני הכושר והבריאות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
יו"ר שס, השר אריה דרעי, מבטל את ההתחייבות שנתן ליו"ר כחול לבן, לפיה הוא יהיה ערב לכך שגנץ ימונה לראשות הממשלה אחרי בנימין נתניהו. בהצהרה לתקשורת (יום ב', 23.11.20) בפתח ישיבת הסיעה, תלה דרעי את הסיבה לכך בהחלטתו של גנץ להקים ועדת בדיקה ממשלתית.
23/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
נגיד בנק ישראל, הפרופסור אמיר ירון, הציג (יום ב', 23.11.20) בפני ועדת הכספים את המלצתו: לאשר בהקדם תקציב לשנת 2021 וכי בשנים הבאות יש להתכנס למסגרות פיסקליות רב-שנתיות שייצבו את יחס החוב לתוצר.
23/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
‏ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד הודיע שיעלה את ההצעה לפיזור הכנסת ב-2 בדצמבר, ביום רביעי הבא, הפעם בלי דחיות נוספות. בפעמים הקודמות משך לפיד ברגע האחרון את ההצעה לאחר שהבין שאין לה רוב.
23/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המשנה של ועדת הכלכלה לבחינת כשלים בתחום הצרכנות דנה (יום ב', 23.11.20) בעמלת משיכת מזומן בכספומטים. זאת בהמשך לישיבות קודמות שקיימה ועדת הכלכלה באשר לעמלות הגבוהות של משיכת מזומן מכספומטים, וברקע אישור תובענה ייצוגית בטענה לגביית עמלות שלא כדין במשיכת מזומן מכספומטים. במהלך הדיון הודיעה היו"ר הילה שי וזאן, כי בכוונת ועדת המשנה להגיש הצעת חוק שתקבע התאמה בין גובה המשיכה לגובה העמלה.
23/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
"כלכלת ישראל נכנסה במצב יחסית טוב למשבר. הפגיעה בצמיחת התוצר בישראל נמוכה בהשוואה בינלאומית". כך אמר נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון בסקירה על-רקע משבר הקורונה בוועדת הכספים. הוא הציג כי תוצר מקומי גולמי ברבעון השני ירד ב-8.7%, וברבעון שלישי 2020 ירד ב-1.4% לעומת הרבעונים המקבילים אשתקד.
23/11/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 23  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   מגיפת הקורונה  /  מי ומי  
75% מתיקי מעבדת הסמים במשטרה - חשיש וקנביס  /  עידן יוסף
"ניסנקורן הלך רחוק מדי"  /  עידן יוסף
"גנץ לא התכוון לשבת באופוזיציה ושקל להצטרף לליכוד"  /  עידן יוסף
בואו נלמד מיחסי המלך והסנהדרין  /  איתמר לוין
חובת המדינה להגן מאלימות כלכלית  /  ניני גוטספלד
הפארסה בכנסת   /  טל בן-יעקב
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il