|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
מיכי קסטנבאום
חלוק מגבת לילדים

תקופת הזכאות למענק אבטלה של 2,000 ש"ח הוארכה בשבועיים

25/11/2020  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות

ועדת הכנסת אישרה תיקון להסכם שנחתם בין משרד האוצר לביטוח הלאומי שהעניק מענק של 2,000 שקלים למי שנמצא באבטלה ממושכת, שמאריך את תקופת הזכאות עד ה-30 באוקטובר.

תאריך:  25/11/2020   |   עודכן:  25/11/2020
מירב ארד
+"היוועדות חזותית בוועדות התכנון - מוצא אחרון"
23:23 25/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הפנים אישרה צו המאריך ב-3 חודשים את האפשרות לדיון חזותי בוועדות התכנון  ▪  יו"ר הוועדה: מנהל התכנון חייב לדאוג לתקציב לשדרוג המערך המחשובי, להקים פניות ציבור, ולחייב פרסום האפשרות לבקש דיון פיזי או התקשרות בזום במשרדי ועדות התכנון
(חיימוביץ'. לא להתאהב בשיטה [צילום: דוברות הכנסת])
+"לא נאשר השנה תקציב לשנת 2021"
22:14 25/11/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נתניהו ערך סדרת פגישות עם גורמים בליכוד ביחס לאפשרות הקדמת הבחירות ועריכת בחירות מקדימות בליכוד לקראת הבחירות לכנסת  ▪ "לא נאשר השנה תקציב ל-2021 בשום אופן, ננסה למשוך כמה שאפשר בממשלה הזאת, אבל כנראה שיהיו גם בחירות וגם פריימריז"
נתניהו. "כנראה יהיו בחירות ופריימריז" [צילום: לשכת ראש הממשלה]
שר הביטחון גנץ. הליכוד גורר רגליים [צילום: תומר נויברג פלאש 90]
+אי החלטה על העלאת גיל פרישת הנשים: המצב הגרוע ביותר

16:02 25/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מנהל החטיבה הכלכלית במשרד מבקר המדינה: "גיל פרישת הנשים בישראל נמוך משמעותית ביחס לרוב מדינות ה-OECD והדוח מפרט את השיקולים נגד העלאת גיל הפרישה לנשים ואת השיקולים בעד"
([צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן])
+שר המודיעין מאשר: "אירן מנסה להשפיע על דעת הקהל"
15:33 25/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
לדברי אלי כהן, פעלה אירן להפיץ תכנים בעברית ובערבית, תוך התמקדות באירועים אקטואליים בישראל, כולל תמונות ממחאת הדגלים השחורים וביקורת על מדיניות נתניהו  ▪  הורוביץ: "אתה באמת חושב שהמחאה היא בגלל אירן?!"
([צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+מנכ"ל הדואר: השירות האוניברסלי מפסיד לנו 150 מ"ש בשנה
15:00 25/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה: לא נקבל התייעלות חד-צדדית שהיחיד שישלם את המחיר שלה הוא הצרכן  ▪  מנכ"ל מסר: לא יכול להיות שמחיר האספירין בפריפריה יהיה יותר גבוה ממחירו במרכז רק בגלל עלויות שינוע  ▪  יו"ר הקואליציה התייחס למיזם הסיבים והזהיר: אם נושא הפריסה ביו"ש לא ייפתר - לא נאפשר למשרד התקשורת להעביר החלטות בכנסת
([צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+186 סטודנטים-עולים יוכלו לשוב מחו"ל עד 13 בדצמבר
14:12 25/11/20  |  עידן יוסף
יו"ר ועדת העלייה והקליטה דוד ביטן סיכם עם משרד הקליטה כי סטודנטים-עולים, שנסעו עם תחילת הסגר השני לבקר את משפחותיהם בחו"ל, יוכלו לשוב ארצה עד 13 בדצמבר, בלי שתישלל זכאותם לשכר הלימודים המשולם ע"י משרד הקליטה.
 
איציק אוחנה, סמנכ"ל משרד הקליטה, הודיע כי סטודנטים הלומדים במוסדות בארץ, שבעקבות הקורונה יצאו לבקר את משפחותיהם בחו"ל – יוכלו לשוב לארץ עד ה-13 בדצמבר. מי שיחזור לאחר מועד זה - יגיש בקשה בנפרד למימון שכר-הלימוד ע"י מינהל הסטודנטים. הוא הדגיש כי לכל הסטודנטים-העולים נשלחה הודעה אישית בדוא"ל וגם פורסמה הודעה ברוח זו באתר המשרד.
 
לפי נתוני מינהל האוכלוסין, במהלך אוקטובר יצאו מהארץ וטרם חזרו 186 סטודנטים, מתוך 5,596 סטודנטים-עולים. ההכרח לחזור לארץ עד 15 בדצמבר, הוא בגלל חיוב התקציב מול מוסדות הלימוד ב-15 בדצמבר. אחר-כך זו כבר שנת-תקציב אחרת".
+הליכוד: ימינה מפלגת לווין, מוטב לבנט להתפקד ליש עתיד
13:51 25/11/20  |  עידן יוסף
בליכוד תוקפים את נפתלי בנט על כך שבמהלך ראיון האשים את המפלגות החרדיות בפירוק גוש הימין בכך שהצטרפו לממשלה בלי ימינה, ומסרו: "ברית האחים חוזרת על סטרואידים. אחרי שנפתלי בנט לא המליץ על נתניהו בפני הנשיא, תמך ביאיר לפיד לראשות הממשלה, הודיע אתמול שיתמוך בהצעת לפיד להפלת נתניהו בשבוע הבא - היום בנט מודיע רשמית ש'אין גוש ימין'. במקום להקים מפלגת לוויין, עדיף שבנט יתפקד רשמית ליש עתיד".
+בטרומית: שלילת אפוטרופסות מהורה שהורשע ברצח הורה נוסף של הקטין
13:40 25/11/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות (תיקון - שלילת אפוטרופסות מהורה שהורשע ברצח הורה נוסף של הקטין או של הקטין), התשפ"א-2020 של חבר הכנסת גדעון סער.

מוצע בה לשלול אפוטרופסות מהורה אשר הורשע בעבירת רצח או רצח בנסיבות מחמירות של בן זוגו שהוא הורה של מי מהקטינים, או רצח כאמור של אחד הקטינים.

ח"כ גדעון סער: "שוחחתי עם גברת לילי בן-עמי, אחותה של מיכל סלע שנרצחה ע"י בן-זוגה ונדקרה על יד מיטתה של בתה בת שמונת החודשים בעת הרצח. האם אנחנו יכולים להעלות על הדעת שלאב בבית הכלא יהיו זכויות הוריות כלפי אותה ילדה? האם אנחנו יכולים להשלים עם תופעה שילד שראה את אמו נרצחת מול עיניו ע"י אביו, מבחינת זכויות הוריות עולם כמנהגו נוהג אחרי זה? זו הרי הפרה של כל תפיסה מוסרית".

55 תמכו בהצעה ללא מתנגדים והיא תועבר לוועדת הכנסת שתכריע היכן יתקיים המשך הדיון בהצעה.
([צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+בטרומית: תוארך תקופת הגבלת פיטורים של אישה השוהה במקלט לנשים מוכות
12:59 25/11/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק עבודת נשים (תיקון - הגבלת פיטורים של אישה השוהה במקלט לנשים מוכות), התש"ף-2020 של חברת הכנסת קארין אלהרר, והצעה דומה של ח"כ תמר זנדברג.

מוצע בה כי איסור הפיטורים של עובדת שנעדרה מעבודתה בזמן שהייתה במקלט לנשים מוכות יחול לתקופה של שישה חודשים לאחר תום ימי היעדרותה ולא לתקופה של 90 יום. 44 תמכו בהצעות ללא מתנגדים והן יועברו לוועדה לקידום מעמד האישה.
+אושרו הצע"ח נגד אלימות כלפי נשים
10:56 25/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוועדה התכנסה לישיבה טלפונית כדי לאשר את ההצעות, והן יעלו בהמשך היום לאישור בקריאה טרומית במליאת הכנסת
(ועדת השרים לענייני חקיקה [צילום: המשרד לשוויון חברתי])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תקופת הזכאות למענק אבטלה של 2,000 ש"ח הוארכה בשבועיים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
ועדת החוץ והביטחון קיימה (יום ג', 24.11.20), דיון בנושא "השוואת זכויות וחובות של נשים וגברים בצה"ל" - על-פי הצעות ח"כ רם בן ברק ויאיר גולן.
25/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לענייני ביקורת המדינה דנה (יום ג', 24.11.20) בתכנון המטרו - המיזם התחבורתי הגדול המיועד למרכז הארץ. בדיון אמר מנכ"ל משרד התחבורה כי זו טעות לשים את כל כובד משקל התכנון התחבורתי בישראל על מיזם זה. מנגד, ראש הערים הצביעו על חוסר ודאות שלהם לגבי המיזם וטענו כי אינם משותפים בתכנון גם שזה נוגע בתוואי העירוני שבאחריותם.
25/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
סקר ביטחון אישי שנערך ב-2018 ע"י הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בקרב בני 20 ומעלה, מצא כי 95% לא דיווחו למשטרה ורבים גם לא דיווחו לכל גורם אחר. כמו-כן, בשנת 2019 קיבל קו החרום בשפה הערבית 899 פניות חדשות, כ-99% מהן מנשים 31 ונערות.
24/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים קיימה (יום ג', 24.11.20) "דיון מהיר" בנושא: תקצוב מיידי לתוכנית למניעת אלימות כלפי נשים, במסגרת ציון יום האלימות כלפי נשים. יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני פתח את הדיון: "אנחנו במסגרת דיון מהיר, החברים מעלים כי היה תקצוב לעניין שככל הנראה לא הגיע ליעדו, במקביל אנחנו רואים שהאלימות נגד נשים הולכת ומחריפה מיום ליום".
24/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה דנה (יום ג', 24.11.20) בבחינת "הנגשת אמצעי תשלום דיגיטליים, עם מחיר ידוע מראש, בנסיעה במונית". הדיון התקיים לבקשת חברי הכנסת משה אבוטבול, אנדרי קוז'ינוב ואנטאנס שחאדה, שהסבירו כי משרד התחבורה אוסר על שימוש בישומונים המאפשרים הזמנת מונית עם מחיר נסיעה ידוע מראש, ואף מנהל חקירות נגד נהגים וחברות המציעות שירות כזה. חברי הכנסת ביקשו לבחון את הטענות ולהביא להנגשה של השירות, לאור הצורך בקידום מדיניות התומכת בהגברת תחרות והורדת יוקר המחיה.
24/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
במקרה שלנו התמונה המדומיינת הפוכה: ישראל היא האריה, המותקף משום-מה על-ידי עדר זברות מתייהרות    היוכלו החיות המפוספסות, עטויות כפיות וסרטים ירוקים למצחם ללביא הבודד?
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il