|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

נציג משרד הרווחה על תשלום למעונות המפוקחים בסגר:

"סוגיה צרכנית, לא בתחום הטיפול שלנו"

במהלך הסגר הראשון יצאה הנחיה ממשרד הרווחה בדבר איסור גביית תשלום מהורים ע"י מעונות יום ומשפחתונים לגיל הרך בגין תקופה זו, אך לא בסגר השני ח"כ טלי פלוסקוב: "לא ייתכן שכל אחד עושה כרצונו ואנשים משלמים כסף על שירות שלא קיבלו; קחו אחריות וקבלו החלטה מחייבת בתוך שבוע"
30/11/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
ח''כ משה אבוטבול [צילום: ערוץ כנסת]
[צילום: חן ליאופולד/פלאש 90]

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות קיימה (יום ב', 30.11.20) דיון בנושא גביית תשלום מהורים במעונות יום ובמשפחתונים בגין ימי סגר וימי בידוד. הדיון התקיים ביוזמת קבוצת חברי כנסת: ח"כ סעיד אלחרומי, מאי גולן, הילה שי וזאן, ישראל אייכלר, אנדרי קוז'ינוב, יבגני סובה, מיכאל מלכיאלי.

על-פי היוזמים, במהלך הסגר הראשון יצאה הנחיה ממשרד הרווחה בדבר איסור גביית תשלום מהורים על-ידי מעונות יום ומשפחתונים לגיל הרך בגין תקופה זו, שכן לא התקבל שירות. מנגד, בימי הסגר השני לא התקבלה כל התייחסות או הנחיה בנושא ומשכך, גבו מנהלי מעונות ומשפחתונים רבים מחיר מלא או חלקי מההורים, כל אחד על-פי ראות עיניו. הדבר הקשה מאוד כלכלית על הורים וגם יצר אי-ודאות גדולה נוכח השיח על אפשרות של סגר שלישי. עוד לדבריהם הורים שפנו לקבלת תשובות הועברו וטורטרו בין משרד המשפטים למשרד הרווחה ולא זכו לקבלן.

ח"כ הילה שי וזאן: "הורים לילדים בגנים הפרטיים נדרשו לחתום על מסמך שבו הם מכירים בקורונה כמצב של כוח עליון, שבו גם אם לא תתקיים פעילות הם ישלמו. מדובר בממוצע 650-700 שקל בחודש. הורים שפוטרו או לחל"ת נדרשו לשלם על שירות שלא קיבלו בפועל, כמו גם זוגות ששילמו על חתונות שלא התקיימו, סטודנטים ששילמו על אבטחה וניקיון בקמפוס שלא למדו בו. תפקידנו כחברי כנסת הוא לדאוג שאזרחים לא ישלמו על שירות שלא קיבלו בפועל".

ח"כ מיכאל מלכיאלי: "יש ארגונים שלקחו על עצמם ולא גבו מאנשים כסף ויש מעונות שגבו 30-40%, אין שום מדיניות או החלטה. אין שום סברה שההורים צריכים לשלם על ימים כאלה ועל כל שקל שהמדינה תשקיע היא תקבל שניים מההורה שיצא לעבוד".

ח"כ אנדריי קוזינוב: "ברור לכל שההורים לא צריכים לשלם אבל גם הגנים לא יכולים לספוג את כל העלויות, אנחנו דנים בזה שוב ושוב ותשובות מהמדינה- אין. אם כבר עכשיו מדברים על סגר שלישי פוטנציאלי- צריך לבנות היום מתווה להסדיר את הדבר הזה, בצורה מאוזנת ושוויונית". ח"כ סעיד אלחרומי הוסיף: "מדובר באבסורד וצריך להיות פתרון גם לבאות ולא רק על מה שהיה בסגר השני".

חגי פורגס, מנהל תחום אגף מעונות יום ומשפחתונים במשרד הרווחה: "האגף שלנו נועד לשמור על הילדים ולפקח בתחומי בטיחות, חינוך וטיפול. במערכת היחסים הכספית בין ההורה למעון מאז ומעולם לא התערבנו. מדובר בסוגיות מעולם הצרכנות, זה לא בתחום שיש לנו סמכות ויכולת לטפל בו. המכתב שיצא בזמן הסגר הראשון לא היה הנחיה אלא מסר שתיאר את המצב החוקי שהיה ידוע לנו באותה עת".

מ"מ יו"ר הוועדה ח"כ טלי פלוסקוב זעמה על הדברים ואמרה: "לא ייתכן שכל אחד עושה כרצונו, אנשים משלמים כסף על שירות שלא קיבלו ואתם עומדים כאן ואומרים 'זה לא שלנו'. המעונות המפוקחים הם בפיקוח ישיר של משרד העבודה והרווחה ואני דורשת שתיקחו אחריות ותגבשו בתוך שבוע החלטה מחייבת, אחידה לכולם, ותפיצו מסמך מחייב שיהיה בתוקף כל עוד המדינה נמצאת במשבר הקורונה".

חנן דגן, מנכ"ל איחוד גני הילדים: "אנחנו לא רוצים לגבות כסף מההורים אבל המדינה חייבת לשי את היד בכיס ולסייע. כמו שההורים הם לכאורה לקוחות שבויים כך גם אנחנו- יש לנו אחריות על הילדים לאורך זמן, אנחנו לא יכולים להכניס ילד במקום מי שלא שילם, צריכים לשמר את הרצף עבור הילד וגם את העובדים ויש לכך עלויות.. הגיע הזמן להכריז עלינו כעסק חיוני, ילדים הם לא משחק".

מעין דלל מזרחי, הנהגת ההורים הארצית: "לא יעלה על הדעת שצרכן ישלם על שירות שנבצר ממנו לקבל. כאשר הגן לא פעיל, ההורה נפגע בשכר או שהוא צריך לממן חלופה לילד ואין שום סיבה שבנוסף הוא יצטרך לפצות גם עסקים. צריך להגדיר מעונות יום וגנים פרטיים כעסק חיוני ושהמדינה תפצה את המגזר הזה בהתאם, כי בלעדיהם אי-אפשר להניע את המשק".

עו"ד רוני נויבואר, משרד המשפטים: "בסגר האחרון אנחנו הצענו לגנים הפרטיים מתווה וולנטרי שמחלק את האחריות והסיכון בין הגן להורים. המתווה הזה לא נוגע למעונות המפוקחים שהם בפיקוח משרד הרווחה".

עו"ד אביטל פריזמנט בוטון מהמועצה לצרכנות: "משרד העבודה לא אוכף את ההנחיות שהוא עצמו פרסם עבור הגנים המפוקחים ומאז הסגר הראשון קיבלנו למעלה מ-100 תלונות על גנים שלא מילאו אחר ההנחיות. משרד המשפטים הוציא מתווה עבור הגנים הפרטיים אבל הוא לא מחייב ולהורים גם אין יכולת להשיג מידע כמו האם העובדים הוצאו לחל"ת או האם הגן קיבל מענקים מהמדינה ולכן הם שוב מופקרים להתמודד לבדם עם הגן. יש לנו כאב ואמפתיה לעוסקים אבל ההורים הם לא חברת ביטוח ולא צריכים לממן עסקים שנמצאים במשבר".

תאריך:  30/11/2020   |   עודכן:  30/11/2020
עידן יוסף
+"טעות להגיד שאין הדתה בבתי הספר"
23:55 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת החינוך: לייצר שוויון בין הזרמים. לא כל העמותות שנכנסות ללמד בבתי הספר בחינוך הממלכתי ראויות שתכניהן יילמדו  ▪  ח"כ שטרית: הפורום החילוני מנסה לאנוס את בתי הספר בזרם הממלכתי לקבל את התיאוריה של מדינת כלל אזרחיה  ▪  ח"כ טייב: הוצאתם את ארון הספרים היהודי ממערכת החינוך ועכשיו אתם מתלוננים שעמותות חיצוניות נכנסות ומלמדות תכנים יהודים?!
(רם פרומן. לא מכבדים את הציבור החילוני)
נציג משרד החינוך בדיון
+כ-19% מילדי ישראל חוו פגיעה מינית
21:40 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
42% מהילדים שדיווחו כי נפגעו מינית ציינו כי הפגיעה כללה מגע פיזי  ▪  יו"ר הוועדה לזכויות הילד: "לפי הקולות מהשטח, רמת הפגיעות המיניות בילדים וילדות גבוהה הרבה יותר ממה שמדווח; יש להקים גוף מתכלל"
([צילום אילוסטרציה: AP])
+הנדל והאוזר יצביעו בעד פיזור הכנסת
18:05 30/11/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר התקשורת הצהיר כי אם תעלה הצעה לפיזור הכנסת תצביע מפלגת דרך ארץ בעדה  ▪  "אני רואה רק מסלול אחד - הליכה לבחירות. הממשלה לא מתפקדת מספיק טוב"
הנדל והאוזר. אפשרו את הקמת הממשלה [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
נתניהו. גוררים אותנו לבחירות [צילום: מן הטלוויזיה]
+6.12 מיליארד שקל - בפטור ממכרז
17:47 30/11/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
התקשרויות בפטור מהוות 18% מסך כל ההוצאות הממשלתיות אשר עומדות על כ-34 מיליארד שקל בשנה  ▪  ח"כ משה ארבל: ישנן חברות שיכלו לקחת חלק במכרז הזה אם היה מתקיים. זה הכסף של כולנו וחובתנו לפקח על הדבר הזה
("כך מתנהלים נתיבי ישראל ומשרד התחבורה" [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90])
+לאפשר לעיריות דחיית תשלומים של עסקים סגורים
16:55 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עודד פורר: גם הארכת התקשרות אוטומטית עד סוף 2021 תקל על עסקים קטנים  ▪  קרן ברק: אם לא ניתן להם הנשמה, לא יהיו משלמי מיסים והקופה הציבורית תתרוקן  ▪  איילת שקד: בעלי מקומות פרטיים הולכים ומתפשרים ודוחים ופורסים, ודווקא העיריות לא
([צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+הורה שכול יוכל לציין בספח תעודת הזהות "חלל מערכות ישראל" או "נספה פעולת איבה"
16:48 30/11/20  |  עידן יוסף
ועדת החוקה אישרה (ב') את תקנות מרשם האוכלוסין, לפיהן יתאפשר להורים שכולים שילדם נפל במערכות ישראל או נספה בפעולות איבה לרשום זאת בספח תעודת הזהות שבידם לצד שמו של הילד שנפטר בנסיבות אלו. עד היום ניתן היה לכל היותר לבקש להשאיר את שם החלל או הנספה בתוספת הציון "ז"ל". התקנות ייכנסו לתוקפן 3 חודשים מיום פרסומן.

יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר: "התיקון קטן אבל הוא ענק, אמיתי ומחויב מציאות, נפלה בחיקנו הזכות לתקן זאת. החובה שלנו היא לדאוג להנצחה ואני מודה לידידי השר אריה דרעי על הטיפול המהיר בנושא. אני מודה לכם בשם כל עם ישראל, זה מעשה נכון שמייחד אותנו כעם".


+שתי ועדות משותפות חדשות בכנסת
16:43 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדה בראשות צבי האוזר תעסוק בישומים ביומטריים במערכת הביטחון  ▪  יעקב אשר יעמוד בראש ועדה להאזנות סתר
(ח"כ יעקב אשר [צילום: דוברות הכנסת])
+השר אמסלם לאופוזיציה: "אתם מעלים גרה"
16:26 30/11/20  |  עידן יוסף
השר המקשר בין הכנסת לממשלה, ח"כ דוד אמסלם, עלה לדוכן המליאה להשיב להצעות אי אמון שהעלו יש עתיד-תל"ם, ימינה וישראל ביתנו. לדבריו, הדברים שנאמרים ממוחזרים ו"אתם מעלים גרה", והיות שהוא עולה להשיב - הוא מציע להם לשמוע את הקלטת תשובתו מהשבוע שעבר, וירד מן הדוכן.

יו"ר ימינה, השר נפתלי בנט, שנאם לפניו, כלל לא נשאר לשמוע את תשובת השר. ויו"ר הכנסת יריב לוין העיר שמדובר בהתנהגות לא מכבדת מצד בנט, ולא בפעם הראשונה.
+שס: גנץ במצוקה פוליטית ומעוניין בבחירות
16:12 30/11/20  |  עידן יוסף
סיעת שס בתגובה להצעות החוק של כחול לבן: ״השר בני גנץ וכחול לבן החליטו לפרק את הממשלה וללכת לבחירות. הניסיון לקדם הצעות חוק שנועדו להגביר מחלוקות ולעורר פילוג, במקביל לפיזור הכנסת, נועדו אך ורק לקושש קולות ומשדרים מצוקה פוליטית קשה״.
+גנץ: נחליט מחר בערב איך להצביע
16:04 30/11/20  |  עידן יוסף
‏גנץ בסיעת כחול לבן: נחליט איך להצביע על פיזור הכנסת מחר בערב. כחול לבן בתגובה לדברי נתניהו: "הציבור סיים לקנות את השקרים של נתניהו. אם לא היה משפט היה תקציב".
+דחיית תשלומי ההלוואות לא פוגעת בדירוג אשראי הלקוחות
15:58 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ אסנת מארק פנתה לבנק ישראל ולבנקים בבקשה להסביר לציבור על המשמעויות של דחיית התשלומים ומשמעות חוק נתוני אשראי  ▪  עידן רול: חשש לעלייה בריביות
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+נתניהו: הליכוד יצביע נגד פיזור הכנסת
15:12 30/11/20  |  עידן יוסף
ראש הממשלה ‏נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד: "ביום רביעי, האופוזיציה תנסה לגרור את מדינת ישראל לבחירות מיותרות. הליכוד יצביע נגד בחירות ובעד אחדות". הוא לא פירט מה הוא עושה למען אחדות.

הוא פירט את מהות האחדות אותה הוא מציע: "אחדות כדי שנביא חיסונים לכל אזרחי ישראל, אחדות כדי שנמשיך עד מתן החיסונים להיאבק בנחישות בקורונה, אחדות כדי שנגיש עוד סיוע כלכלי לעסקים, לעצמאיים, לאזרחים. אחדות, כדי שנמשיך לשמור על הביטחון ואחדות כדי שנחתום על עוד הסכמי שלום. אלו המשימות שלנו ואנחנו צריכים לעשות אותן יחד.

"אזרחי ישראל זקוקים לממשלה שפועלת לא למען בחירות, לא למען פוליטיקה, אלא למענם - למען כל אזרחי ישראל, בלי יוצא מן הכלל. למען אחדות", דברי יו"ר הליכוד.
([צילום: מן הטלוויזיה])
+הוארך ב-5 שנים פטור מהיטל השבחה למתקנים פוטו וולטאים
15:09 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה קרא גם לחברות הסולאריות להשתתף במאמץ להפחתת מחירים  ▪  בשל מחלוקת עם משרד הפנים לא אושר פטור למתקנים מעל בריכות דגים ומאגרי מים  ▪  יוזמת ההצעה, ח"כ חיימוביץ': ללא ההארכה הענף הסולארי היה חוטף מכה אנושה
([צילום: חן לאופולד, פלאש 90])
+ליברמן: שס ויהדות התורה עובדות בשירות הרוצחים
14:55 30/11/20  |  עידן יוסף
"שס ויהדות התורה עובדות בשירות הרוצחים" - כך טען אביגדור ליברמן כלפי המפלגות החרדיות, והוסיף: "קורא לארגוני הנשים להכריז מלחמה על סיעות שס ויהדות התורה".

על חוקי כחול לבן אמר יו"ר ישראל ביתנו בפתח ישיבת הסיעה: "מדובר במסך עשן בלבד. גנץ לא מתכוון באמת לקדם את החוקים, הוא מעוניין ברעש תקשורתי. אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שהוא נזכר בחוקים האלה דווקא בשבוע שבו עולה חוק לפיזור הכנסת?".
([צילום: מן הטלוויזיה])
+לפיד: יעלון מעדיף אותי בראשות הממשלה
14:50 30/11/20  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד-תל"ם, יאיר לפיד, בתשובה לשאלת כאן חדשות אם יתמוך בממשלה זמנית בראשות יעלון: "הוא מעדיף אותי בראשות הממשלה". עוד אמר לפיד בפתח ישיבת הסיעה: "אם כחול לבן יעשו את הדבר הנכון, בעוד 48 שעות הממשלה תלך הביתה, וישראל תצא לדרך חדשה. בעוד 48 שעות אנחנו יכולים לסיים את דרכה של הממשלה הגרועה ביותר בתולדות המדינה. אני קורא מפה למפלגת כחול לבן: מה שהיה היה. בואו נעשה יחד את הדבר הנכון".
([צילום: מן הטלוויזיה])
+א"א לשכתב הפתרון התקציבי ל-2020
14:45 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אומר כי אפשרות זו מצריכה בחינה משמעותית מאוד  ▪  בכל תרחיש תחל 2021 בתקציב המשכי, בין אם על בסיס תקציב 2019 ובין אם על בסיס תקציב 2020, והדבר ידרוש שינויי חוק משמעותיים, על-מנת לשמר את התוספות התקציביות הגדולות שאושרו השנה בשל הקורונה  ▪  אגף התקציבים: "תקציב 21' צריך להיות מוגש לממשלה באמצע דצמבר ולכנסת עד אמצע ינואר"
(מאיר לוין [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+בכירים ביהדות התורה בתגובה לגנץ: "לא נשחק לידי פוליטיקאים ירוקים תאבי כותרות"
14:18 30/11/20  |  עידן יוסף
בכירים ביהדות התורה אמרו בתגובה להודעת שר הביטחון בני גנץ על שורת החוקים שבכוונתו לקדם: "מיותר להגיב לניסיונות הנפל הללו, לא נשחק לידיהם של פוליטיקאים ירוקים תאבי כותרות" (מעריב).
+יוארך תיקון שיסייע לחברות התעופה על-חשבון הנוסעים
13:47 30/11/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ועדת הכלכלה אישרה: ההוראה תחול על טיסות שימריאו החל ב-1 בדצמבר 2020 ועד 31 בדצמבר 2020  ▪  מרגי: הצעת החוק לצמצם את זמן ההחזר הכספי על טיסה שבוטלה מ-90 ל-30 יום תעלה היום לאישור בקריאה ראשונה במליאה - ותאושר בהקדם בוועדה
(ח"כ מרגי בדיון בוועדה [צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב])
+95 יחידות ממשלתיות מצפצפות על חוק המעבר לירושלים
13:26 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה: אם הממשלה לא תפעל ליישום החלטתה למעבר יחידותיה לירושלים - הוועדה תיזום חקיקה בעניין  ▪  ראש האופוזיציה בעיריית ירושלים, עופר ברקוביץ': ירושלים צריכה להיות עיר ממשל - המהלך יכול להכניס לעיר 350 מיליון שקל  ▪  נציג רשות החברות הממשלתיות: החברות שיכולות לעבור טוענות שזה לא כלכלי עבורן
(עופר ברקוביץ [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+גנץ הורה לקדם חקיקה לנטרול חוק הלאום ולקידום הלהט"ב
12:48 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
כחול לבן הודיעה כי תקדם השבוע סדרת חוקים משמעותית - חוק יסוד השוויון, חוק הפונדקאות וחוק יסוד מגילת העצמאות  ▪  גוש הליכוד-חרדים צפוי להתנגד, והכנסת עשויה להתפזר לבחירות
(גנץ. מפרק את החבילה [צילום: גדעון שרון/דוברות הכנסת])
+נתניהו ימסור אחה"צ הצהרה בנושא הבחירות
12:35 30/11/20  |  עידן יוסף
בשעה 15:00 ראש הממשלה נתניהו ימסור הצהרה מיוחדת בעניין הבחירות. ההצהרה תועבר בשידור חי בערוץ הכנסת מישיבת סיעת הליכוד.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר גרוטו / Itamar Groto   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גבי ברבש   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   הילה  שי וזאן / Hila Shai Vezan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יבגני סובה / Yavgeni Sova   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר בן שבת / Meir Ben-Shabat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה בר סימן טוב   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סיגל סדצקי   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עפר שלח / Ofer  Shelah   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קורונה   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שי וזאן הילה   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"סוגיה צרכנית, לא בתחום הטיפול שלנו"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
ועדת הכלכלה התכנסה (יום ב', 30.11.20) לדיון שעסק בחשש לפגיעה בדירוג האשראי של לקוחות שביקשו להקפיא תשלומי הלוואות או משכנתאות בתקופת הקורונה. ח"כ אסנת מארק, שיזמה את הדיון ומילאה את מקומו של היו"ר, פתחה ואמרה שהישיבה התאספה בעקבות פניות שהגיעו אליה מהציבור על כך שלקוחות לא מודעים להשפעה של דחיית תשלומי הלוואות על דירוג האשראי שלהם, כי נתוני האשראי לא מונגשים לציבור. מארק דרשה תשובות מנציגי הבנקים על ההשפעה של דחיית התשלומים על נתוני האשראי, כמו-כן היא ביקשה לדעת כיצד נאספים נתוני האשראי.
30/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ב', 30.11.20) את בקשת ח"כ מיקי חיימוביץ' והיו"ר יעקב מרגי לדון מחדש בהצעה הממשלתית לתקן את חוק מקורות אנרגיה, ולהוסיף תיקון עקיף לחוק המאריך את הפטור מהיטל השבחה למתקנים פוטו וולטאים.
30/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכספים דנה (יום ב', 30.11.20) בנושא פיקוח על תקציב המדינה. הישיבה עסקה בהתנהלות התקציבית במדינה - התקציב ההמשכי, ומועד אישור התקציב לשנה זו ולשנה הבאה. במוקד הדיון עמד אופן תפעול התקציב בשנת 2020, ברקע היותו תקציב המשכי והתוספות שהתווספו לו בשל משבר הקורונה.
30/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה אישרה (יום ב', 30.11.20) את בקשת משרד התחבורה להאריך עד סוף השנה, בצו בפעם השלישית, את התיקונים לחוק שירותי תעופה ("חוק טיבי"), המשהים חלק מזכויות הצרכנים במקרה של ביטול טיסה. ההוראה תחול על טיסות שימריאו החל ב-1 בדצמבר 2020 ועד 31 בדצמבר 2020. היו"ר מרגי הזכיר כי הוועדה דרשה לצמצם את זמן ההחזר הכספי על טיסה שבוטלה מ-90 ל-30 יום - דבר המצריך תיקון חקיקה. הוא בישר בפתח הישיבה כי הממשלה מתכוונת לאשר זאת היום במליאה בקריאה ראשונה.
30/11/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכלכלה דנה (יום ב', 30.11.20) בדרכים לקידום העברת יחידות ממשלתיות ארציות לירושלים והשפעת המהלך על כלכלת העיר. היו"ר יעקב מרגי אמר בפתח הדיון, כי זימן את הישיבה בעקבות פנייה של יו"ר סיעת התעוררות וראש האופוזיציה במועצת עיריית ירושלים, עופר ברקוביץ. הוא הוסיף בציניות: "כנראה שהיינו צריכים לבקש מטראמפ להתנות את העברת השגרירות במעבר יחידות הממשלה לירושלים. יש אמירה בכך שממשלה מתנהלת מעיר הבירה שלה".
30/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il