|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

יו"ר הפורום החילוני דורש זרם חינוך נפרד:

"טעות להגיד שאין הדתה בבתי הספר"

יו"ר ועדת החינוך: לייצר שוויון בין הזרמים. לא כל העמותות שנכנסות ללמד בבתי הספר בחינוך הממלכתי ראויות שתכניהן יילמדו ח"כ שטרית: הפורום החילוני מנסה לאנוס את בתי הספר בזרם הממלכתי לקבל את התיאוריה של מדינת כלל אזרחיה ח"כ טייב: הוצאתם את ארון הספרים היהודי ממערכת החינוך ועכשיו אתם מתלוננים שעמותות חיצוניות נכנסות ומלמדות תכנים יהודים?!
30/11/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
נציג משרד החינוך בדיון
רם פרומן. לא מכבדים את הציבור החילוני

ועדת החינוך, התרבות והספורט דנה (יום ב', 30.11.20) בנושא אתגרי ומאפייני זהות החינוך הממלכתי. הדיון היה סוער אך ענייני, ונמשך למעלה משעתיים בהשתתפות מספר רב של חברי כנסת מרוב סיעות הבית, למעט ימינה ויהדות התורה.

רם פרומן מהפורום החילוני אמר כי אחד הדברים האבסורדים הוא שאנחנו חיים במדינה שבה לחילונים אין מערכת שמכבדת את עצמה. "בניגוד לחינוך הממלכתי-דתי, שדאג לבנות לעצמו מנגנונים כך שההורים ששולחים יודעים מה ההם מקבלים, לנו אין. מי שמנסה להגיד שאין הדתה - טועה. עצם העובדה שהמונח הדתה הפך להיות הכי שגור בשפה, זה לא בגלל שיש לנו הרבה תקציבים, אלא בגלל שזה נגע בהרבה מאוד אנשים".

לטענתו, מדובר על עמותות שמגיעות עם סדר-יום שהוא גם דתי וגם פוליטי. פרומן נתן דוגמאות להדתה: "אומרים לילדים שאם ההורים שלהם לא צמים ביום כיפור הם יגיעו לגהינם וכו'. יש גם את ספרי הלימוד - תפילת הגשם נדחפת ללימודי גאוגרפיה, בבטיחות בדרכים לומדים את תפילת הדרך ועוד. ויש את המקצוע הקטסטרופלי הזה שנקרא תרבות יהודית ישראלית שבא על חשבון מקצועות אחרים. אני אומר: בוא נמצא את הדרך לחיות ביחד, אבל תוך כדי שמכבדים חילונים במדינה. זה הציבור היחיד שאיש לא טורח לכבד".

"ויאמר הסופר המקראי"

אלעד צדיקוב מארגון אופק וחבר מועצת העיר הרצליה, שהתחנך במערכת החינוך הממלכתית וחזר בתשובה, סיפר על חוויה שהייתה לו כתלמיד, כאשר במקום לומר את המילה אלוהים או ה', הייתה מורתו אומרת "ויאמר הסופר המקראי". עוד אמר: " אתם צודקים שנכנסות עמותות שמקבלות תקציבים. מנגד יש היום עץ אשוח, פסח-פסחא ועוד. בחטיבה בהרצליה ראינו כבר חנוכה כריסטמס עם עצי אשוח".

דליה פניג ממשרד החינוך אמרה: "אני לא מזהה בעיה. בתוך תכני הלימוד יש הרבה מאוד אוטונומיה". יובל סרי, מנהל תחום דעת תרבות יהודית ישראלית במשרד, אמר: "זהו תחום חובה שנלמד היום בבתי הספר הממלכתיים. לומדים על מגילת העצמאות ואישים מהציונות והתוכנית מאוד מגוונת. כלומר, לא מעט טקסטים מארצות האיסלאם. הוצאנו סבסוד ותמיכה לתוכניות משלימות, כל התוכניות נבדקו בהתאם לתבחינים שלנו. אם יש בעיה אנחנו מיד בודקים מול הארגונים ומתקנים. עם זאת, רוב המשאבים שלנו מושקעים במורים, אנחנו נותנים תוכנית רחבה כדי שכל אחד ימצא את עצמו בתכנים. מדובר בתהליך משמעותי ובוודאי שיש מקום לכולם".

ח"כ קטי שטרית (ליכוד) אמרה כי לא מדובר בדבר חדש: "התוכניות האלה נמצאות במשרד החינוך כבר למעלה מ-15 שנה, עוד מתקופתה של יולי תמיר, ולכן אי-אפשר בהכרח להגיד שהתוכניות החיצוניות הן תוכניות ימין קיצונית או תעמולה דתית. מפה ועד להגיע למסקנה שהתוכניות האלה מחזירות בתשובה המרחק גדול מאוד-מאוד. יש עצמאות למנהלי בתי הספר, האם כן או לא להכניס את התוכניות החיצונית האלה. הפורום החילוני מנסה לאנוס את בתי הספר בזרם הממלכתי לקבל את התיאוריה של מדינת כלל אזרחיה. הורים רבים שנמצאים בחינוך הממלכתי מבקשים חינוך יותר מסורתי. אני נגד הכפייה, בעד שכל אחד שיעשה מה שהוא רוצה, ובעיקר נגד לקחת מהמדינה הזאת עוד ועוד ועל-מנת לרוקן אותה מנכסיה".

"אין פלורליזם בחינוך הדתי"
ח"כ יוסי טייב [צילום: דוברות הכנסת]

ח"כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד) טען לאיפה ואיפה בין מערכות החינוך: "הפלורליזם חשוב, אבל המילה הזאת מכובסת כי קיימת רק בבית ספר חילוני. נכנסות עמותות אורתודוקסיות בלבד לבתי הספר הממלכתי, כשנקודת המוצא היא שהחילוניות היא עגלה ריקה. מה שמטריד אותי שזה לא קיים בבית ספר ממלכתי דתי – שם לא מלמדים על חילוניות ולא על יהדות רפורמית – יש יוצאים מנקודת מבט שהעגלה מלאה. על-פי דוח השקיפות התקציבית הפער בתקציב לתלמיד תיכון בממלכתי לממלכתי דתי עומד על יותר מ-30%. כשמדובר בתכנים הפער הוא יותר גדול. אני מתנגד להדתה, שמתקיימת רק במערכת החינוך החילונית".

ח"כ עופר כסיף (הרשימה המשותפת) אמר כי הוא אינו מסתיר שהוא בעד מדינת כלל אזרחיה: "ההדתה היא ברורה ונעשית יותר ויותר קיצונית, היא עברה תהליך של קנאות בתקופה של בנט, המשיכה עם פרץ ולא ניכר שזה נעלם. לצד ההדתה יש חדירה של הימין הקיצוני ביותר. עצם זה שמתייחסים אל החינוך כמכשיר תעמולה, אני גם מתנגד לשטיפת מוח שמאלנית, למערכת החינוך אל לעסוק בשטיפת מוח". ח"כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) אמר: כשהורה שולח את הילד שלו לחינוך ממלכתי הוא מצפה לקבל חינוך ממלכתי. עמותות נכנסות על חשבון שעות ליבה. לא יכול להיות שהבת שלי בעקבות לימודים בבית הספר תצא שונה ממה שאני רציתי לחנך אותה.

ח"כ יוסף טייב (שס) שעלה לארץ מצרפת אמר: "הלכתם לאיבוד –אנחנו מדינה יהודית! מחצית מחיי ביליתי בפאבליק סקול (בית הספר הציבורי, ע.י.) ולמדתי מולייר, לה פונטיין ואבולוציה. עם זאת, כמדינה יהודית וכאחד שעלה לישראל ורוצה שילדיו ילמדו חינוך יהודי, אסור לנו לשכוח שלמדו בשנות המדינה הראשונות את נכסי היהדות. לצערי, היום תלמידי החינוך הממלכתי לא יודעים מה זה סידור ומה זה ארון הספרים היהודי. אפשר להוציא את ארון הספרים היהודי ממערכת החינוך, אבל אני חושב שהוא אבן יסוד לקיומנו פה בארץ-ישראל. בגלל ההוצאה של ארון הספרים היהודי ממערכת החינוך הממלכתית, נכנסות היום כל מיני עמותות שאתם היום מתלוננים עליהן".

לקיים את המערכת שלנו ברוח האג'נדה שלנו

ח"כ מאיר כהן (יש עתיד), בעברו מנהל בית ספר בדימונה, אמר: "אני מכיר הרבה מאוד מנהלים שעומדים כסלע מוצק לפני ניסיונות של הדתה שקיימים בתוך המערכת. ברגע שמנהל בית ספר מסיט את מבטו, נכנסים סוכני שינוי לבית הספר. החילונים נתפשים כתינוקות שנשבו, ולכן אני חושב שצריך לעשות הגדרה של חילוניות. החילוניות הישראלית כבר כמעט לא קשורה לחילוניות פילוסופית שאומרת אין אלוהים. החילונים הישראלים לא מקיימים מצוות, אבל לא אומרים אין אלוהים. ראיתי בית ספר שקרא למורים להגיע לסליחות וזה יוכר להם כשעת השתלמות, אז מי שאומר שאין הדתה לא יודע על מה הוא מדבר".

ח"כ עמית הלוי (הליכוד): "אנחנו רוצים שהיהדות לגווניה השונים תבוא לידי ביטוי במערכת החינוך. שיטת הזרמים היא הגורם המפריד לצערי. כפייה פלורליסטית היא לא פחות כפייה מאשר כפיה אורתודוקסית. מה זה הפחד הזה ומה זאת הצנזורה הזאת? זאת היסטריה קיצונית שאינה נחלת הרוב. אני חושב שהפתרון הראוי הוא של אוטונומיה רחבה יותר למנהלים שמכירים את הלקוחות שלהם.

ח"כ עוזי דיין (הליכוד): "חינוך צריך להיות יותר יהודי ממה שהוא היום וגם יותר דמוקרטי. צריך לבדוק את נושא העמותות לראות מי נכנס לבית הספר, אך לא לשפוך את התינוק עם המים כי יש עמותות שמלמדות תכנים ראויים".

זנדברג: כואב לי שרוצים לפרוש ולהקים מערכות חינוך פרטיות

ח"כ יאיר גולן (מרצ) השווה לעברו הצבאי: "התופעה שעמותות נכנסות לבתי הספר היא תופעה שלילית. עמותות חיצוניות שנכנסו לצה"ל פגעו בסמכות המפקדים ולכן הוצאנו אותן מצה"ל, וכך גם צריך להיות בבתי הספר. צריך להיות שוויון בתקצוב, שוויון בארגון והקמת מועצת חינוך חילונית; ושוויון בתגבור לימודי היהדות, כלומר לא להעדפה של עמותות אורתודוקסיות. אנחנו לא מתנגדים לארון הספרים היהודי. אנחנו חייבים ללמד את התוכנית הללו במערכת החינוך שלנו אבל בצורה אחראית, מפוקחת ומקצועית".

ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ): "אני שם בצד את הבעיות המבניות תקציביות למרות שזה שורש הבעיה. כלומר, האפליה של החינוך הממלכתי לעומת החינוך הדתי כגון תשומות שניתנות לתלמיד, הצפיפות בכיתה ועוד. החילונים הם החברה הגדולה ביותר בציבור הישראלי. מעבר לעניינים האלה שפה יש אפליה תקציבית וחוקית קשה, יש את עניין התכנים. לחינוך הממלכתי דתי יש מועצה, והוא נהנה מאוטונומיה, ואילו החינוך הממלכתי פרוץ והפקידים והשרים יכולים להכניס תכנים ככל העולה על רוחם, ולכן אנחנו רואים הדתה במערכת החינוך, וניסיון להכניס עמותות ותקציבים ופרויקטים לתוך מערכת החינוך הממלכתית. ההדתה היא ניסיון להחזיר את התלמידים שלנו בתשובה. הורה חילוני ששולח את הילד שלנו למערכת חינוך חילונית לא רוצה הטפות דת במערכת החינוך שלו. תנו לנו את הכבוד לקיים את המערכת שלנו ברוח האג'נדה שלנו. את החינוך הממלכתי תשאירו ממלכתי. לצערי יש כאן גם כשל פוליטי – העניין הזה תמיד נדחק לתחתית סדר העדיפות.

חברתו למפלגה, ח"כ תמר זנדברג, אמרה: "כשמדינת ישראל קמה, השירותים הממלכתיים היו חשובים מאוד. היום אנחנו במצב שהזרם הממלכתי הוא לא מוגן אלא פרוץ. אני תומכת בזרם ממלכתי, שבגלל סיבות פוליטיות הוא פרוץ וחסר הגנה, ואנחנו צריכים לספק לו את ההגנה המקורית שלו. בשם אנשים דתיים הייתי מתקוממת על התכנים העילגים שמועברים לילדים באמצעות עמותות שלא מוכשרות להעביר ידע לתלמידים. אל מערכת החינוך הממלכתית התגנבו תכנים שלא ראויים להילמד בו והם מדירים ערכים ליברליים. כואב לי שאנשים רוצים לפרוש מהמערכת הממלכתית ולהקים מערכות חינוך פרטיות. צריך לקיים דיון ערכי על מה צריך להיות במערכת החינוך הממלכתית".


הפרופסור נמרוד אלוני, ראש המכון לחינוך מתקדם בסמינר הקיבוצים, אמר: "אני מבקש להיות יותר קונסטרוקטיבי - ההגינות אומרת שאם יש זרמים בישראל מעמדם צריך להיות שוויוני. אני לא מבקש לקבוע מי צודק ומי לא. הבקשה לשוויוניות בשם הממלכתיות ובשם ההגינות ולהעניק לכל הזרמים הממלכתיים את אותה מידת עצמאות פדגוגית. שנו את חוק החינוך הממלכתי כך שיהיה שוויון בין כל הזרמים. אודליה שינדרוף, סגנית יו"ר הנהגת ההורים הארצית: "הדתה או לא הדתה היא סובייקטיבית לקהילה מסוימת. הזהות חשובה אך לא צריכה להיות אחידות".

סיכום את הדיון היו"ר רם שפע: "תודה לכולם על דיון מעמיק. יש אפשרות לייצר שוויון הרבה יותר ברור בין הזרמים. הפורום החילוני מייצג הרבה אנשים ולא מיעוט. אני מכבד את תשובת משרד החינוך, אבל משרד החינוך מיצר מציאות שרוב הארגונים הן במנעד רחב של השקפות. קראתי על הארגונים הללו שמשרד החינוך מאשר, ולא תמיד ההשקפות שלהם ראויות להילמד במערכת החינוך".

תאריך:  30/11/2020   |   עודכן:  01/12/2020
עידן יוסף
+נתניהו: קורא לגנץ להימנע מפיזור הכנסת
13:18 01/12/20  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קרא ליו"ר כחול לבן, השר בני גנץ, להימנע מפיזור הכנסת בהצבעה שתתקיים מחר במליאה.

"אנחנו נצביע מחר נגד פיזור הכנסת ובעד אחדות. אני קורא לבני גנץ ללכת לאחדות ולהימנע מפיזור הכנסת. אנחנו לא צריכים בחירות עכשיו", אמר בביקור בביקור במנהלת אכיפת הקורונה. לטענת נתניהו, יש לישראל הישגים ביד, ויש מאמץ אמיתי להוריד את התחלואה, להביא חיסונים לכל אזרחי ישראל, להביא עוד סיוע לעסקים ולאזרחים. "צריך לעשות את כל זה ביחד", אמר.
+הצע"ח להסדרת פעילות ענף הגז הביתי
10:40 01/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
עיקרי השינויים בהצעת החוק יכנסו לתוקף באחד ביולי 2021  ▪  שר האנרגיה הוסמך לקבוע אמות מידה למתן שירות לצרכנים
()
+שרי העבודה: נצביע בעד פיזור הכנסת
08:32 01/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
השרים עמיר פרץ ואיציק שמולי הודיעו כי יתמכו בהצעת יש עתיד לפיזור הכנסת שתעלה מחר להצבעה במליאת הכנסת  ▪  "דווקא באחד המשברים הקשים שהיו כאן תקציב המדינה נלקח בשבי על-ידי ראש הממשלה בגלל שיקולים אישיים"
פרץ ושמולי. "שיקולים אישיים של נתניהו" [צילום: פלאש 90]
לפיד. קרא לכחול לבן להתאחד להפלת הממשלה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+כ-19% מילדי ישראל חוו פגיעה מינית
21:40 30/11/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
42% מהילדים שדיווחו כי נפגעו מינית ציינו כי הפגיעה כללה מגע פיזי  ▪  יו"ר הוועדה לזכויות הילד: "לפי הקולות מהשטח, רמת הפגיעות המיניות בילדים וילדות גבוהה הרבה יותר ממה שמדווח; יש להקים גוף מתכלל"
([צילום אילוסטרציה: AP])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלכס קושניר / Alex Kushnir   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר  גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יהדות התורה והשבת   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוסף טייב   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעל (יולי) תמיר   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עוזי דיין / Uzi  Dayan   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רם שפע / Ram Shefa   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"טעות להגיד שאין הדתה בבתי הספר"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
הוועדה המיוחדת לזכויות הילד דנה (יום ב', 30.11.20) פגיעות מיניות בקטינים. בדיון הוצגו עבודת הוועדה הציבורית לשינוי מדיניות ביחס לפגיעה מינית בתקופת הילדות, מטרותיה וכן פירוט תוכנית הלאומית למיגור האלימות המינית מטעם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית.
30/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר התקשורת, יועז הנדל, העומד בראש מפלגת דרך ארץ המונה שני חברי כנסת, הצהיר כי יצביע יחד עם חברו לסיעה, ח"כ צבי האוזר, בעד פיזור הכנסת אם תעלה הצעת חוק להקדמת הבחירות. "אני רואה רק מסלול אחד - הליכה לבחירות. הממשלה לא מתפקדת מספיק טוב. אם יצביעו על הקדמת הבחירות - אנחנו במפלגת דרך ארץ נצביע בעד", אמר בראיון לכאן ב'.
30/11/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
18% מההוצאות הממשלתיות מועברים למקומות פטורים ממכרז. כך הודיע (יום ב', 30.11.20) מינהל הרכש במשרד האוצר בדיון שהתקיים בוועדה לביקורת המדינה בכנסת.
30/11/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
"איך מצילים את המשק? לא נאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לקרוס", אמר ח"כ עודד פורר בדיון ועדת הפנים על קריסתם של עסקים קטנים ובינוניים ודרכים להקל עליהם באמצעות הגמשת ההתקשרויות שלהם עם הרשויות המקומיות. הדיון התקיים ביוזמת הח"כים עודד פורר, קרן ברק ואילת שקד.
30/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכנסת החליטה (יום ב', 30.11.20) להקים שתי ועדות משותפות. ועדה משותפת לוועדת החוקה, חוק ומשפט וועדת החוץ והביטחון, לפי חוק האזנת סתר.
30/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
שמחה סיאני
שמחה סיאני
איך נפלת גיבור? איך נפלת עידו, אך לא בידיים ריקות    השארת אחריך ידיים מלאות במורשת קרב ואהבה למולדת, עם הטוב והפחות טוב שבה    בית חם הותרת אחריך אישה וצאצאים שיאהבו את הבריות ואת ה...
יריב גוטמן
יריב גוטמן
דוח פיץ' רובו ככולו מזהיר שוב ושוב מפני תרחיש אפשרי של ירידת הדירוג של ישראל, זאת בעיקר בשל האפשרות של הארכות המלחמה ובד בבד רמיזה שעל מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל לעשות את הנדרש כדי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il