|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

אושר לקריאה שנייה ושלישית:

הצע"ח להסדרת פעילות ענף הגז הביתי

עיקרי השינויים בהצעת החוק יכנסו לתוקף באחד ביולי 2021 שר האנרגיה הוסמך לקבוע אמות מידה למתן שירות לצרכנים
01/12/2020  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות

ועדת הכלכלה אישרה (יום ג', 1.12.20) לקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הגז הפחממני המעובה (גפ"מ), שנועדה להסדיר את ענף הגז הביתי, בכל הנוגע לרישוי העוסקים בתחום, הגברת הבטיחות בענף, קביעת אמות מידה למתן שירות לצרכנים, הגברת הפיקוח והאכיפה ועוד.

בדיונים הקודמים אישרה הוועדה סעיף צרכני חשוב בהצעה, שהסמיך את שר האנרגיה, בהתייעצות עם שר הכלכלה ובאישור ועדת הכלכלה, לקבוע אמות מידה למתן שירות לצרכן גז. היו"ר מרגי ביקש בעניין זה לקבל את התקנות מוקדם ככל האפשר ואמר "שלא יהיה מצב שנגיע לשנת 2026 ועדיין אין תקנות". מנהל מינהל הדלק, חן בר יוסף, השיב כי המשרד קבע עקרונות שיכנסו לתקנות, באשר לחיוב צרכנים, בדיקות תקופתיות, התראות מספקות לצרכנים, זמני מענה בשירות לקוחות, מועדי והסדרי תשלום ועוד. היו"ר מרגי דרש שהתקנות יוגשו לאישור הוועדה בתוך שנה מיום תחילת החוק, וההצעה אושרה.

עוד נקבע במהלך הישיבות הקודמות, כי עיקר השינויים בהצעת החוק יכנסו לתוקף באחד ביולי 2021, זאת על-אף שנציגי חברות הגז ביקשו לדחות עוד יותר את כניסת החוק לתוקף. סמנכ"ל התפעול של אמישראגז, עומר גורדון, אמר כי "שישה חודשים להוריד את כל החוק עד לעובד האחרון בחברה - זה תקופה מאוד מאוד קצרה". מנגד אמר בר יוסף, כי מדובר שינוי מנגנון הענישה וחצי שנה זה מספק זמן להתארגן.

קודם לכן אישרה הוועדה גם את פרק העונשין להצעת החוק, ובהתאם לדרישת הוועדה ביצע משרד האנרגיה שינויים בפרק, כדי להתאים את הענישה למידתיות העבירות. על עבירות חמורות ומסכנות חיים נקבע כי העונש יהיה עד שנתיים מאסר, העונש על מדרגי החומרה הנמוכים יותר נקבע על עד שנת מאסר וחצי, או עד שנת מאסר אחת.

לפיכך נקבע, בין היתר, כי מי שיבצע פעולת ספק גז ללא רישיון, יקים מתקן ללא היתר, יבצע עבודה ללא רישיון, או בעל רישיון שמספק למי שאינו צרכן - צפוי למאסר של עד שנתיים. מי שלא יבדוק תקינות מתקן גז טעון היתר, או בעל רישיון או סוכן המבצע פעולות שלא בהתאם לרישיון או בניגוד לרישיון, או מבצע יסודי במתקן גז ללא היתר - צפוי למאסר של עד שנה וחצי. מי שלא יבדוק מתקן גז לצריכה עצמית, יפעיל מתקן שלא בהתאם לתנאים או יבצע עבודת גז ללא רישיון - צפוי למאסר של עד שנה.

במהלך הישיבה היום שאל היו"ר מרגי כמה עיצומים כספיים או הליכים פלילים בוצעו נגד חברות הגז. בר יוסף השיב כי יש כמה מאות הליכים בשנה. מנהל ענייני בטיחות הגז, אילן בנימין, הוסיף כי המשרד מתרכז באכיפה נגד גורמים הפועלים בשוק באופן פיראטי ומנסה להרחיק אותם מהענף.

בדיון היום אישרה הוועדה סעיפים שונים בהוראות מעבר, לתקופת הביניים עד לכניסת החוק לתוקף. עוד אושרו ההסדרים שיחולו על המדינה ומערכת הביטחון, שנועדו להתאים את יישום החוק בגופים הביטחוניים, על-מנת שגם בהם ישמרו אמות מידה בטיחותיות ראויות.

כמו-כן אושרו היום תיקונים עקיפים לחוק הגז העוסק בבטיחות ורישוי - כך שהוא יעסוק רק בבטיחות הגז הטבעי וכל נושא בטיחות הגז הביתי יוסדר במסגר ההצעה שאישרה היום הוועדה. נציג רשות הגז הטבעי, עו"ד צחי בר ציון, הסביר כי צריך להפריד בין נושא בטיחות הגז הביתי לגז הטבעי, מאחר ש"חוץ מהמילה 'גז' אין בניהם שום דבר משותף".

תאריך:  01/12/2020   |   עודכן:  01/12/2020
מירב ארד
+ועדת הכספים זעמה על בקשת חנ"י לדחות בשנה את הקמת קופת הגמל לעובדים
00:11 02/12/20  |  עידן יוסף
חברי ועדת הכספים התרעמו על בקשת חברת נמלי ישראל, לדחות את החובה המעוגנת בחוק, לעניין הקמת קופת גמל לעובדים, בשנה נוספת, מאחר שחברת נמלי אשדוד טרם השלימה את הליך הצטרפותה לקופה. ועדת הכספים קראה בעבר מספר פעמים להשלמת ההליך, ובתום הדיון ולאחר שהובהר כי הארכה לא פוגעת ברווחי העובדים, אושרה הארכה כאשר נקבע לדרישת הוועדה כי חודשיים לפני תום מועד הארכה, שנקבעה כאמור לשנה, תדווח רשות החברות לוועדה על ההתקדמות בצירוף חברי נמל אשדוד לקופת הגמל.

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני: "איננו רוצים חלילה לעכב צעד מבורך, אבל מנגד אנחנו מבקשים לדאוג לרווחת העובדים ואיננו מעוניינים שהימשכות הליכי צירוף עובדי נמל אשדוד לקופת הגמל יביאו למיסוי ולפגיעה בעובדים, לכן נבקש עדכון חודשיים לפני תום המועד, ולדעת אם משהו לא מסתדר".
+דף המסרים של הליכוד: המתקפה על בנט גדולה מאשר על גנץ
23:59 01/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בעוד שאת כחול לבן מאשימים בליכוד לכל היותר באי גילוי אחריות ובקיום ממשלה בתוך הממשלה, מאשים הליכוד את יו"ר ימינה בעשיית יד אחת עם לפיד לגרירת המדינה לבחירות
(נתניהו בישיבת סיעת הליכוד השבוע [צילום: ערוץ כנסת])
+59% מהעבירות המקוונות נסגרו בעילת עבריין לא נודע
23:21 01/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בהחלטת הפרקליטות - רק 58 תיקים נפתחו בשלוש השנים האחרונות בגין הסתה  ▪  איגוד האינטרנט: "מזהים פניות על עבירות סחיטה ואיומים קרי איומים בפרסום סרטונים מיניים על נשים בחברה הערבית"
([צילום: איתמר לוין])
+המסרים לליכוד: גנץ אינו טורק דלת
21:55 01/12/20  |  עידן יוסף
גורמים המעורים בפרטים יודעים לספר כי זמן קצר לפני הנאום המבריק והתקיף של גנץ, בכירי מפלגתו העבירו מסרים די ברורים לבכירים בליכוד: ״יהיה נאום חריף מאוד, אך זו אינה טריקת דלת, אפשר וצריך לקבוע פגישות בנושא התקציב ולהתחיל לקדמו״ (מעריב).
+בל"ד: נתמוך בפיזור; רע"ם מתלבטת
21:53 01/12/20  |  עידן יוסף
יו״ר מפלגת בל״ד, ח״כ אמטאנס שחאדה צייץ בטוויטר: ״שמענו הערב את שירת הברבור של גנץ על הקריירה הפוליטית שלו, לאחר שזחל לממשלת נתניהו. לא הייתה יכולה להיות כל תוצאה אחרת לדברים, לאחר שחבר לנתניהו ונגרר להשתתף בתזמורת ההסתה נגד הרשימה המשותפת והציבור הערבי. אנו נתמוך מחר בפיזור הכנסת, ומקווים שלפחות בהבטחתו זו לתמוך בפיזור הכנסת גנץ יעמוד״.

גורם במשותפת שהשתתף בישיבה הסוערת של הרשימה המשותפת אמר כי ם רע״ם תתנגד בהצבעה לפיזור הכנסת - סיפור הרשימה המשותפת הסתיים. גורם ברע״ם השיב: ״לא מפחדים, אנחנו אלה שנעבור את אחוז החסימה בוודאות״.
+כ"ץ: זה הלו"ז להעברת התקציב
21:18 01/12/20  |  עידן יוסף
שר האוצר ישראל כ״ץ בטוויטר: "לאור נאומים ואמירות שונות, זה לוח הזמנים המקצועי והאמיתי להעברות תקציב 2020 ו-2021 וחוקי ההסדרים, כפי שהוצג גם אתמול ע״י משרד האוצר לרה״מ:
9.12 - אישרור תקציב 20 בממשלה.
23.12 - אישרור תקציב 20 בכנסת.
17.12 - אישור תקציב 21 וחוקי ההסדרים בממשלה.
פברואר 21 -אישור תקציב 21 וחוקי ההסדרים בכנסת -וכל השאר זו רק פוליטיקה.
+יעלון: לכונן ממשלת מעבר לתקופה קצובה
21:08 01/12/20  |  עידן יוסף
ח"כ משה יעלון (תל"ם): ״הממשלה הזו איבדה את דרכה מיום הקמתה. היא נולדה בחטא והכשירה כהונת נאשם בפלילים. כעת צריך לפרק את הממשלה ומיד, לכונן ממשלת מעבר לתקופה קצובה ולהחזיר את ישראל למסלול. בחירות זו ברירת מחדל אחרונה. ניתן וצריך להחליף את נתניהו בכנסת הנוכחית״.
+הורוביץ: אם גנץ לא היה בוגד - ניתן היה להחליף את נתניהו
21:04 01/12/20  |  עידן יוסף
יו״ר מרצ, ח״כ ניצן הורוביץ, בתגובה לנאום גנץ: "רוב הציבור הצביע פעם אחר פעם בעד ממשלת מרכז-שמאל. לולא בגידתם של חלקים במחנה, ובראשם גנץ, היה ניתן להחליף את נתניהו. יש לקוות כי הלקח נלמד, והציבור ייתן קולו בבחירות הקרובות לאלה שהוכיחו כי הם נאמנים לדרכם ולא מפרים את הבטחותיהם לבוחרים״.
+יו"ר הקואליציה: מפרקים את הממשלה והכנסת בשביל גחמה פוליטית
21:01 01/12/20  |  עידן יוסף
יו"ר הקואליציה וסיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר: "‏נאום גנץ נגד רה"מ והליכוד הוא התחלת קמפיין הבחירות שלו. המתקפה האישית נגד נתניהו - שפל המדרגה. בזמן שהליכוד עובד רק למען הציבור בטיפול במשבר הקורונה, כחול לבן עובדים רק כדי שבני גנץ יהיה רה"מ. הם מפזרים את הכנסת ומפרקים את הממשלה, תוך כדי פגיעה באזרחי ישראל, בשביל גחמה פוליטית".
+נתניהו, הגש תקציב או שהבחירות במרס
20:24 01/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר כחול לבן תקף את ראש הממשלה והאשים כי נתניהו הוא שהחליט לפרק את הממשלה  ▪  אם ייכפו עלינו בחירות - אאבק להביא ממשלה רחבה בלי נתניהו  ▪  רה"מ קרא לפני הצהרת ליו"ר כחול לבן: "בני, מה שצריך לעשות עכשיו זה סיבוב פרסה"
גנץ. נתניהו, הפסק את הטריקים [צילום: מן הטלוויזיה]
נתניהו. הליכוד יצביע נגד [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+נתניהו: קורא לגנץ לעשות פניית פרסה
20:10 01/12/20  |  עידן יוסף

+ח"כ מנסור עבאס: טרם הוחלט אם נתמוך בפיזור הכנסת
16:48 01/12/20  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת רע"מ, ח״כ מנסור עבאס, אמר שמפלגתו טרם החליטה האם לתמוך בהצעה לפיזור הכנסת או לא.

"מה שמנחה את חברי הכנסת ברע״מ בפעילות הפרלמנטרית בכלל, ובהצבעות במליאה בפרט, הינה טובת הציבור הערבי. אנו פועלים לפי הציפיות של הציבור שלנו ולא לפי ציפיות השמאל או הימין, ולא לפי הנחיות לפיד, גנץ, נתניהו או בנט. לכל מי שמעוניין לדעת מה העמדה של רע״מ לגבי ההצבעה על פיזור הכנסת מציע להתאזר בסבלנות, עמדה סופית טרם התקבלה", אמר.
+חשש להשבתת מחשבי בתיה"ד הרבניים
16:32 01/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת החוקה: להשוות בין בתי הדין לבין מערכת המשפט כדי לא להפלותם במרוץ הסמכויות  ▪  בתי הדין הרבניים: יחס התיקים הוא פי 8 למערכת המשפט, אך יחס התקציב הוא פי 20; בשנת 2020 קוצץ תקציב הבסיס למחשוב ב-40%  ▪  האוצר: "תקנת התקציב למחשוב בתיה"ד לא נפגעה"
(הדיין אב"ד באשקלון הרב מאיר כהנא [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+נתניהו: קורא לגנץ להימנע מפיזור הכנסת
13:18 01/12/20  |  איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קרא ליו"ר כחול לבן, השר בני גנץ, להימנע מפיזור הכנסת בהצבעה שתתקיים מחר במליאה.

"אנחנו נצביע מחר נגד פיזור הכנסת ובעד אחדות. אני קורא לבני גנץ ללכת לאחדות ולהימנע מפיזור הכנסת. אנחנו לא צריכים בחירות עכשיו", אמר בביקור בביקור במנהלת אכיפת הקורונה. לטענת נתניהו, יש לישראל הישגים ביד, ויש מאמץ אמיתי להוריד את התחלואה, להביא חיסונים לכל אזרחי ישראל, להביא עוד סיוע לעסקים ולאזרחים. "צריך לעשות את כל זה ביחד", אמר.
+שרי העבודה: נצביע בעד פיזור הכנסת
08:32 01/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
השרים עמיר פרץ ואיציק שמולי הודיעו כי יתמכו בהצעת יש עתיד לפיזור הכנסת שתעלה מחר להצבעה במליאת הכנסת  ▪  "דווקא באחד המשברים הקשים שהיו כאן תקציב המדינה נלקח בשבי על-ידי ראש הממשלה בגלל שיקולים אישיים"
פרץ ושמולי. "שיקולים אישיים של נתניהו" [צילום: פלאש 90]
לפיד. קרא לכחול לבן להתאחד להפלת הממשלה [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הצע"ח להסדרת פעילות ענף הגז הביתי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
שני שרי מפלגת העבודה, עמיר פרץ ואיציק שמולי, הודיעו (יום ג', 1.12.20) כי יתמכו בהצעת החוק לפיזור הכנסת. מחר צפויה סיעת יש עתיד להעלות את הצעת החוק להצבעה במליאה.
01/12/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת החינוך, התרבות והספורט דנה (יום ב', 30.11.20) בנושא אתגרי ומאפייני זהות החינוך הממלכתי. הדיון היה סוער אך ענייני, ונמשך למעלה משעתיים בהשתתפות מספר רב של חברי כנסת מרוב סיעות הבית, למעט ימינה ויהדות התורה.
30/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה המיוחדת לזכויות הילד דנה (יום ב', 30.11.20) פגיעות מיניות בקטינים. בדיון הוצגו עבודת הוועדה הציבורית לשינוי מדיניות ביחס לפגיעה מינית בתקופת הילדות, מטרותיה וכן פירוט תוכנית הלאומית למיגור האלימות המינית מטעם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית.
30/11/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
שר התקשורת, יועז הנדל, העומד בראש מפלגת דרך ארץ המונה שני חברי כנסת, הצהיר כי יצביע יחד עם חברו לסיעה, ח"כ צבי האוזר, בעד פיזור הכנסת אם תעלה הצעת חוק להקדמת הבחירות. "אני רואה רק מסלול אחד - הליכה לבחירות. הממשלה לא מתפקדת מספיק טוב. אם יצביעו על הקדמת הבחירות - אנחנו במפלגת דרך ארץ נצביע בעד", אמר בראיון לכאן ב'.
30/11/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
18% מההוצאות הממשלתיות מועברים למקומות פטורים ממכרז. כך הודיע (יום ב', 30.11.20) מינהל הרכש במשרד האוצר בדיון שהתקיים בוועדה לביקורת המדינה בכנסת.
30/11/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il