|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
איקאה. קיבלה קנסות [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90] ירושלים במסכות [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

ערב ההכרזה על הסגר השלישי

המל"ל נגד המלצת משרד הבריאות לסגירת המסחר

ישיבת ועדת השרים הייתה טעונה במיוחד נציגי משרד הבריאות העלו את הטון תוך שהם מבהירים כי המצב קשה ודרמטי ויש להכריז על סגר שלישי ממונה הקורונה אמר כי אין ערך רפואי לסגר לילי נתניהו: לא אהסס לנקוט צעדים
06/12/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות

בתום שעתיים וחצי של דיון, קבינט הקורונה התפזר (יום א', 6.12.20) ללא הכרעה על הגבלות נוספות. השרים האריכו את התקנות שדורשות הארכה ב-48 שעות נוספות, ומחר יתכנסו שוב כדי להכריע באופן סופי על הצעדים הבאים כדי לעצור את המשך מגמת העלייה החדה בתחלואת קורונה.

ישיבת ועדת השרים הייתה טעונה במיוחד. נציגי משרד הבריאות העלו את הטון תוך שהם מבהירים כי המצב קשה ודרמטי ויש להכריז על סגר שלישי. השר ישראל כ"ץ ניסה להוביל לפחות לסגר לילי - הפרויקטור נחמן אש דחה אותו ״אין לזה שום ערך לסגר לילי״ .

במרכז הדיון עמדה המחלוקת בין משרד הבריאות למל"ל. בעוד ששר הבריאות אדלשטיין טען פתיחת הקניונים והחנויות הובילו לעלייה בתחלואה, במועצה לביטחון הלאומי טענו כי הקניונים רק עוזרים "לפזר באופן מירבי" את הקונים ובכך דווקא מונעים מהנגיף להתפשט.

כצעד נוסף למניעת העלייה בתחלואה, משרד הבריאות המליץ להכניס לבידוד את כל השבים מחו"ל, גם את אלו שחוזרים ממדינות ירוקות. אלה שישובו מטורקיה ומסרביה - משרד הבריאות המליץ להכניסם לבידוד במלונית קורונה ייעודית למשך 7 ימים, ואת המשך הבידוד יעשו בביתם.

על סדר היום של הקבינט עמדו שלושה נושאים מרכזיים: תמונת המצב מבחינת התחלואה בישראל, הצעדים שנדרשים לנוכח מגמות התחלואה ותוצאות פיילוט פתיחת הקניונים והשווקים. עוד בטרם התכנסו השרים, מספר גורמים בכחול לבן הצהירו כי רק אחרי שיקבלו מידע בנוגע ללוח הזמנים של חיסוני הקורונה - יוכלו לקבל החלטות אם להשאיר את המשק פתוח או לא.

בפתח הדיון אמר ממונה הקורונה פרופ' נחמן אש כי יש להפעיל נוהל מחמיר על חוזרים מחו"ל - בידוד למשך שבוע לאלה החוזרים ממדינות בעלות סיכון גבוה (טורקיה וסרביה) והמשך בידוד ביתי על בסיס קיום שתי בדיקות קורונה. ההמלצה: למנוע זליגת תחלואה מהרשות הפלשתינית.

הוא הציג לקבינט שתי חלופות:
  • סגר מהודק (שמירה על החינוך ומקומות העבודה): לפי ההצעה הזו, מקומות העבודה ייפתחו ללא קבלת קהל, ייסגרו הקניונים, שווקים וחנויות הרחוב. כמו-כן, תיסגר מערכת חינוך בערים האדומות והכתומות. לא תהיה הגבלת תנועה אך התחבורה הציבורית תצומצם ב-50%.

  • סגר (במתווה ראש השנה): גם במתווה זה מקומות העבודה ייפתחו ללא קבלת קהל והקניונים ייסגרו, אך כאן מדובר גם על סגירת כל מערכת החינוך בכל הארץ לצד הגבלת תנועה על האזרחים.

הד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי הבריאות במשרד הבריאות: "הגענו לשלב שבו אנחנו צריכים לעשות פעולות ריסון".

ראש המל"ל, מאיר בן שבת: "ישנה עלייה במספר המאומתים, עלייה במספר הבדיקות ובשיעור המאומתים. לא יהיה נכון לפתוח את הקניונים וההמלצה שלנו היא לדחות את פתיחת הקניונים". המל"ל המליץ לקבינט הקורונה:

  • לדחוף פתיחת קניונים נוספים - "למרות הצלחת הפיילוט"
  • לקבוע רף שההגעה אליו תחייב סגר ולהכריז על כך. המל"ל ממליץ לקבוע שהרף יהיה ממוצע של אלפיים נדבקים בשבוע ומקדם הדבקה של 1.3
  • לחייב את כל מי ששב לישראל ממדינות אדומות לעבור בדיקת קורונה (כתנאי לבידוד ביתי) או לשהות בבידוד במלונית.
  • לערוך בדיקות שגרתיות נרחבות במערכת החינוך
  • למנוע תנועות ומגעים: מול הרשות הפלשתינים ומערים אדומות לאזורים אחרים

נתניהו: "עובדים על החיסונים במלוא המרץ. לגבי העלייה בתחלואה - כולנו רואים את העלייה הברורה. ביקשתי התמקדות בדברים מאוד ברורים. החוזרים מטורקיה ומדינות אדומות יעברו בדיקות בידוד".

שר הביטחון בני גנץ: "אדוני שם לב לעלייה בנתוני התחלואה, אני סבור שהנושא של החיסונים חשוב. מה מידת ההשפעה שלהם? הייתי שמח לשמוע עוד על הדבר הזה. הדבר שני שנעלם לנו זה כל נושא הקנסות. על סדר היום זה התחלואה, הקניונים ותוצאות הפיילוט - אני מניח שבפועל יהיה דיבור עליהם אז היה נכון ששרים רלוונטיים יהיו בדיון הזה. שרת התיירות לא הורשתה להשתתף בדיון. לכן אני שואל מה עם זה".

שר הפנים אריה דרעי: "ברגע שנחליט על בידוד, מספר הטיסות יירד דרמטית, כי התנאים במלוניות קשים מאוד ואנשים יעדיפו לא לטוס". עוד הוסיף דרעי כי לאור זליגת התחלואה מהרשות הפלשתינית, יש להחזיק את העובדים הפלשתינים בקפסולות. נתניהו ציין כי הוא מסכים עם שר הפנים.

אלרעי-פרייס: "אני נמצאת בתחושת דז'ה-וו מאוגוסט ואני לא רוצה שנהיה שם. אין סיבה לחזור על הטעות". פרופ' אש על פיילוט הקניונים: בגדול יש עמידה במתווה אך היקפי המגעים עלו באופן משמעותי וגרמו לעלייה בתחלואה. לכן, אנחנו ממליצים לא להמשיך בפתיחת הקניונים והשווקים. בנוסף, קידום חקיקת חובת הרישום כתנאי לפתיחה מחודשת".

גנץ לנתניהו: "סיכמנו שנקים ועדת שרים שתקבע את אופן חלוקת החיסונים". רה"מ השיב: "ועדה מקצועית מטפלת בנושא החיסונים ואופן חלוקתם - כך נהוג בעולם".

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה: "זה שקף רשמי של מדינת ישראל. תחליפו את המילה 'Palestine' ב-'Palestinian Authority' - אין מדינה כזו פלשתין". אש: "מקבל את ההערה, נתקן". נתניהו: "מי העיר את ההערה הזאת?". אוחנה: "שר הבט"פ". רה"מ: "כל הכבוד".

פרופ' אש על חג החנוכה וחג המולד: "צריכים להגביר את ההסברה, לא לקיים מפגשים גדולים, לקיים אירועים בצנעה ולא להיפגש במפגשים חוצי קפסולות". על הקניונים: "ממוצע המגעים למבקר בקניון היה כפול מהממוצע בשגרה. אדם שמגיע לקניון הוא עם הרבה מגעים סביב החנויות וסביב מקומות אחרים וזה מעלה את התחלואה. גם אם נפעל בהתאם לתנאי הפיילוט, אם נפתח את כל הקניונים תהיה עלייה בתחלואה. זה די ברור". שר המדע יזהר שי: "לא מבין איך הגעת לחישוב הזה". נתניהו: "אני גם רוצה לדעת, מעניין אותי".

פרופ' אלי וקסמן, ראש הצוות המייעץ לרה"מ: "אנו נמצאים בהתפרצות קורונה מחודשת - ההכפלה בשבועיים הקרובים צפויה להחריף בשל ההקלות שנוספו". עוד הוסיף: "ללא צעדים משמעותיים כעת אנו עלולים להגיע לסגר נוסף. בתי הספר התיכוניים והחטיבות מגדילים את אחוז התחלואה, פתיחת הכיתות הנמוכות לא הגדילה את התחלואה". פרופ' רן בליצר: "צריך לעשות בדיקות המוניות לערים כתומות ואדומות - אין קונצים, צריך הגבלות נוספות כדי לעצור את קצב ההתפשטות".

שר החינוך יואב גלנט כועס על פרופ' וקסמן שמדבר על עלייה בתחלואה בתיכונים והחטיבות. לדברי גלנט, העלייה בתחלואה נובעת מחתונות, והנתונים של וקסמן רחוקים מהמציאות. השר יזהר שי: "צריך לזרוק את השקף הזה, אי-אפשר להתייחס אל הנתונים המוצגים בו". השר דרעי: "השר גלנט, הנושא לא על סדר היום. פרופ' אש ומשרד הבריאות לא המליצו על סגירת מערכת החינוך. למה לריב על זה?". וקסמן: "אנו ממליצים על צעדים מיידים לבלימת עליית התחלואה - סגירת הקניונים והשווקים שנפתחו, סגירת המסחר ברחוב ודחיית לימודים בחטיבות ובתיכונים".

גנץ תהה אם "יש בכלל מצב בכלל למנוע סגר?", וקסמן ואש השיבו: "אם נעשה ריסון מהודק - יש סיכוי".

המשנה לראש המל"ל, איתן בן דוד: "המסקנה שלנו מהפיילוט שהקניונים הם מקומות המסחר הכי מפוקחים, הכי מנוהלים והכי בטוחים בין כל אתרי הקניות. ברוב מדינות אירופה הקניונים פתוחים עם הגבלות קטנות יותר לעומת מה שהטלנו בישראל". בן דוד הציג את עמדת המל"ל: "אנחנו ממליצים על פתיחה נוספת של הקניונים כדי לאשר פיזור מירבי של קונים. אין לנו נתונים על תחלואה גוברת במרכזי הקניות". עוד הוסיף: "אני לא חושב שצריך להגיד את המילה 'סגר' עכשיו".

שר הכלכלה עמיר פרץ: "אם אנחנו, אחרי הפיילוט הזה, מחליטים שאנחנו סוגרים - זו סטירת לחי לכל ציבור שנפנה אליו ונבקש שיתוף פעולה. בשביל מה שלחנו אותם לפיילוט? מדוע? למה שיבוא ציבור כלשהו וישתף איתנו פעולה? אף אחד כאן לא יכול לומר שהפיילוט הזה הוסיף לתחלואה. זו תחלואה שתיבחן רק בעוד שבוע. הגיע הזמן שתבינו את החרדה שנמצאים אנשים במדינה הזאת - הם עומדים להגיע לפת לחם".

שר האוצר ישראל כ"ץ בעד המשך פתיחת הקניונים: "הפיילוט הזה נפתח בסערה ב'בלאק פריידי', כאשר הייתה שם הצטברות של הצטופפות ודברים אחרים. מיד לאחר מכן הנושא התייצב ולווה באופן רציני ומקצועי ע"י צוות שמסקנותיו, כולל נציג משרד הבריאות שם, שקבעו שהפיילוט הצליח. גם אם כל אחד הגיע לדיון הזה עם דעה כזו או אחרת - צריך לעשות כאן חשיבה מחדש. המסקנה צריכה להיות לאפשר את פתיחת הקניונים באותם תנאים שהצליחו בפיילוט. אם יתקיים דיון וייקבעו יעדי תחלואה מוסכמים, אם יוחלט על הגבלות - אז גם ברור שההגבלות יחולו גם על מי שייפתח".

משרד הבריאות הציג לקבינט גרף שמראה מתאם בין פתיחת המסחר לבין העלייה בתחלואה: "עד המסחר היינו יציבים, המסחר הוא זרז דרמטי להעלאת התחלואה". השר יולי אדלשטיין: "נושא החיסונים הוא לא בסיס לקבלת החלטות. אנחנו נמצאים בשידור ישיר בכמה כלי תקשורת, הפרוטוקול מופיע מילה במילה אז יש פרטים שלא אוכל למסור. יש חדשות טובות, רה"מ עזר לקדם משמעותית ובטווח של כמה שבועות נראה חיסונים ראשונים בישראל. המבצע הלוגיסטי לא פשוט, חלק מהחיסונים חייבים להגיע בטמפרטורה מאוד נכונה. צריכים לבדוק את היענות הציבור לקבלת החיסונים. אני מקווה שלאחר שהחיסונים יתחילו התהליך יתקדם בצורה טובה. כל החיסונים בהסכמים שחתמנו כוללים שתי זריקות. ולכן התהליך יהיה יותר מורכב מחיסוני השפעת".

השר שי מפנה שאלה לשר הבריאות: "מתי להערכתך יהיו חצי מיליון מחוסנים בישראל?", אדלשטיין השיב: "מבחינה לוגיסטית, תוך כמה שבועות מתחילת החיסונים". דרעי בהצעת ייעול לשר הבריאות איך לגרום לכך שכל הציבור ירוץ להתחסן: "תודיע שהחיסונים יינתנו קודם כל לחרדים, התקשורת תזעק למה רק לחרדים וכולם ידרשו להתחסן במהירות".

אלרעי-פרייס: "כיוון שיהיה רווח של חודש בין מנה למנה, ההשפעה תתחיל במקרה הטוב בחודש מרס". עוד הוסיפה: "תיעדוף החיסונים תלוי בכמות החיסונים שיש, לכן הוועדה עושה כמה הסדרים כדי להבין את התמונה המלאה".

גנץ: "אין לי בעיה עם הוועדה המקצועית שעוסקת בעניין תיעדוף החיסונים, אבל היא הייתה צריכה להציג את זה בפני הקבינט. זה נעלם מסדר היום שלנו כמו הקנסות ולא הבנתי למה זה נעלם. מאחר שמדובר בזמן עד שיגיע החיסון, ואח"כ צריך שני חיסונים, אז יש זמן שצריך להעריך זמן אפקטיבי להשפעת החיסון".

אדלשטיין: "כדרכנו, ההמלצות שהציג פרופ' אש הן על דעת מערכת הבריאות. לגבי עוצר לילה או משהו סגנון - אנחנו לא יודעים מה השפעתו ולכן זה לא בהמלצות. אנחנו משתדלים להביא רק דברים שאנחנו שלמים איתם. כל התיאוריה הזו שאם נפתח יותר אז יהיה פחות לחץ - כבר היינו בסרט הזה. אם יש איזה צדיק בסדום אז אני מתנצל בפניו, אבל מישהו ראה חנות עם פחות מ-30 איש? זה דיון עם השלכות ישירות. מערכת החינוך היא לא אשמה והיא לא מקור התחלואה, אבל אם במקביל למערכת החינוך שנרצה להחזיק פתוחה, נפתח עוד 1001 דברים אז וודאי שהתחלואה תגיע למערכת החינוך ומשם הלאה והלאה. מה השאלה בכלל? המצב של החיסונים הוא לא 'בואו נחזיק כמה שבועות ויגיעו החיסונים והכל יהיה טוב' - שגרת הקורונה תלווה אותנו לאורך זמן. אני מציע לעצור את כל הרצונות שלנו לפתוח דברים נוספים. אם הולכים לכיוון הזה תגידו לי מה המדדים שאנו מבקשים. בואו נקבע עכשיו איפה עוצרים".

אלרעי-פרייס: "אם נחכה לראות מה קורה ולא נעשה פעולות עכשיו אנחנו נגיע לסגר, זה יהיה חמור יותר ואיש לא רוצה להגיע לשם". שר האוצר כ"ץ: "כשייעדי התחלואה יהיו העילה לסגר - צריך להחליט על זה". נתניהו: "זה מה שאנחנו עושים עכשיו". כ"ץ: "זה לא משתלב עם הדיון על הקניונים ועל דברים אחרים, בואו נאפשר לקניון להיפתח כמו האחרים. אם יהיה דיון לגבי מדדים אז נצטרך לדון בכל המכלול ואז לקבל את ההחלטות לפי קריטריונים. עכשיו לבוא ובאופן מפתיע, מדיון בפתיחת הקניונים לבוא ולהטיל על חלק מהמסחר הגבלות - זה דבר לא סביר שלא נערכנו אליו. זה לא מתבקש היום. יכול להיות שעוד כמה ימים ידונו ויראו".

שר האנרגיה יובל שטייניץ: "למה לא מכריזים על סגר לילה? זה לא יפגע במסחר ולא יפגע במערכת החינוך".

אלרעי-פרייס: "כל יום שאנחנו מחכים פה יעלה את כמות הימים שבהם נצטרך להיות בסגר. אנחנו רואים את הגרף של ה-R (מקדם ההדבקה) - הוא לא נשאר יציב. הוא ממשיך לעלות כי אין שום דבר שגורם לו לרדת". נתניהו: "אם ה-R היה מתקבע אז כל יום היינו משלמים בעוד יום. אבל כשה-R עולה והמדדים עולים, אז אנחנו משלמים במכפלות?". אלרעי-פרייס: "נכון".

נתניהו: "פתחנו את המשק והייתה עלייה פראית בתחלואה. הגידול הגאומטרי לא נותן לנו אפשרות לחכות. אסור להמתין לעלייה גדולה, זו טעות. להגיע לעלייה גדולה ולהטיל סגר של שבועיים זה סבל גדול". השר כ"ץ: "אז עדיף סגר לילה". אש: "הערך של סגר לילה נמוך". גנץ: "אנחנו נגיע לסגר שלישי, רק צריך כנראה לפני מדרגה נוספת".

נתניהו הציע לדחות למחר את ההחלטה על הגבלות נוספות: "בואו נחכה 24 שעות ונקבל החלטה". המשנה ליועמ"ש רז נזרי: "אפשר להאריך ב-24 שעות את פיילוט הקניונים כי זה פג הלילה ומחר לקבל החלטה". נתניהו: "אז נמשיך את הדיון מחר ב-7 בערב".

מסתמנת הסכמה על דחיית ההצבעה. ככל הנראה השרים יאריכו את כל התקנות הקיימות (שדורשות הארכה) ב-48 שעות בלבד כדי שמחר יהיה דיון. אדלשטיין: "אני חושב שההחלטה המעשית שצריך לקבל זה להביא תקנות להארכת הפיילוט של קניונים, שווקים ומוזאונים ל-48 שעות וזה ייתן לנו זמן לדיון רציני".

תאריך:  06/12/2020   |   עודכן:  06/12/2020
עידן יוסף
+בוטל הדיון בוועדת הקורונה
10:45 07/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות סירב לשלוח לדיון את המנכ"ל או את ראש שירותי בריאות הציבור  ▪  ח"כ שאשא ביטון: "משרד הבריאות מבזה את הכנסת ולא דואג לבריאות הציבור"
(ועדת הקורונה [צילום: עדינה וולמן דוברות הכנסת])
+שיעור החיוביים לקורונה - 3.3%
08:33 07/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
1,230 מקרי קורונה מאומתים חדשים אובחנו אתמול  ▪  מנכ"ל משרד הבריאות: "תוך כשבועיים נכפיל את מספר החולים"  ▪  הערב צפוי קבינט הקורונה להתכנס שוב, לאחר שאישר את הצעת משרד הבריאות להארכת מתווה הקניונים
([צילום: עבד רחים חטיב, פלאש 90])
+עורך דינו של טראמפ נדבק בקורונה
04:16 07/12/20  |  עידן יוסף
עורך דינו של טראמפ, ראש עיריית ניו יורק לשעבר רודי ג'וליאני, אובחן חיובי לנגיף הקורונה.
+שפרעם הוכרזה אזור מוגבל למשך שלושה ימים נוספים
17:30 06/12/20  |  איציק וולף
ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל אישרה את המלצת משרד הבריאות להאריך את ההכרזה על כפר מנדא ועל יפיע כאזור מוגבל, למשך חמישה ימים נוספים, עד ליום שישי, ה-11.12.20, בשעה 17:00.

כמו כן אישרה להאריך את ההכרזה על שפרעם כאזור מוגבל למשך שלושה ימים נוספים עד ליום חמישי, ה-10.12.20, בשעה 17:00.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המל"ל נגד המלצת משרד הבריאות לסגירת המסחר
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
פרופ' דב שורץ מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב, לשעבר המדען הראשי של הוועדה לאנרגיה אטומית, ממליץ להטיל סגר כולל בשבועות שעד סוף השנה האזרחית, למעט לימודים בגנים וכיתות א'-ו'.
06/12/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר (יום א', 6.12.20) בישיבת הממשלה כי קבינט הקורונה ידון הערב בהצעות משרד הבריאות לבלימת הנגיף. זאת, עקב הנתונים שפרסם משרד הבריאות המעידים על עלייה דרמטית בתחלואה ברחבי הארץ.
06/12/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
כ-345 אלף תלמידי כיתות ז' עד ט' צפויים לחזור הבוקר (יום א', 6.12.20) ללימודים בכיתות שבבתי הספר. זאת, לאחר יותר מחודשיים של שהיה בבתים, מאז תקופת חגי תשרי, בשל סגר הקורונה השני. עם חזרת שכבות אלו ללימודים - תושלם החזרת כלל מערכת החינוך ללימודים פרונטליים.
05/12/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
מניין חולי הקורונה החדשים שאובחנו בארצות הברית בסוף השבוע הגיע לשיא של כמעט 228,000 בני אדם ביום אחד. כך דיווחה (שבת, 5.12.20) סוכנות הידיעות AP על-פי נתונים מאוניברסיטת ג'ונס הופקינס.
05/12/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
מנכ"ל ארגון הבריאות העולמי, טדרוס אדהנום גברייסוס, הכריז (יום ו', 4.12.20) כי תוצאות חיובות מניסויים בחיסונים נגד נגיף הקורונה מבשרות שהעולם "יכול להתחיל לחלום על סוף המגפה". עם זאת הוסיף: "למדינות חזקות ועשירות אסור לדרוך על העניות והמפולגות במרוץ אחר החיסון".
05/12/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il