|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

יו"ר הכנסת: "הוועדה לבחירת שופטים הגיעה לשיא חדש של שפל"

07/12/2020  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, בתגובה להתנהלות הוועדה לבחירת שופטים: "הקרקס המכונה - הוועדה לבחירת שופטים - הגיע אתמול לשיא חדש של שפל. בעוד שבדמוקרטיות מתוקנות, הרשות המחוקקת מאשרת את מינויי השופטים בהתאם לעקרון הפרדת הרשויות, אצלנו השופטים עושים בוועדה כבשלהם. בחדרי חדרים, בלי פרוטוקול, בדילים שנתפרים מראש עבור אנשי שלומם ועכשיו גם בלי נציגי הכנסת, נבחרו בתהליך מזורז ופזיז עשרות שופטים שחירותם של אזרחי ישראל מופקדת עכשיו בידיהם. מביך לראות את ציוצי השמחה והמתקפות על הליכוד מצד אנשי ימינה. הציוצים האלה לא יכולים להסתיר את העובדה שבתקופת כהונתה של שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, לא בוצע שום שינוי במערכת המשפט. שיטת המינויים הפסולה הונצחה, וחוץ מיחסי ציבור שהובילו להטעיית הציבור, השליטה המוחלטת של השופטים בתהליך נותרה כשהיתה. את החרפה האנטי דמוקרטית והדורסנית הזו חייבים להפסיק. לא בסיסמאות, אלא בשינוי יסודי ואמיתי של מערכת המשפט".

תאריך:  07/12/2020   |   עודכן:  07/12/2020
מירב ארד
+"לשמור על חיי מודרי האשראי מפני השוק השחור"
17:29 07/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הליך הקמת הקרן שהובטחה כבר בשנת 2016, טרם הושלם  ▪  גפני: "די לאטימות, אנחנו בתקופה אחרת. אני מבקש להגדיל את סכום הקרן מ-50 ל-200 מיליון שקל"  ▪  נציגת החשכ"ל: "מאפריל 2019 אנחנו עוסקים בפיתוח הקרן, פורסם מכרז בספטמבר האחרון והבנקים לא רצו להשתתף בו, פרסמנו בשבוע שעבר בקשה לקבלת מידע מגופים חוץ בנקאים שאנחנו מאמינים שכן מתאימים למכרז"
([צילום: איתמר לוין])
+ח"כית מישראל ביתנו רקדה זומבה מול הכנסת
17:16 07/12/20  |  עידן יוסף
ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) השתתפה בשיעור זומבה מול הכנסת וקראה לבכירי משרד הבריאות: "מזמינה את נציגי משרד הבריאות ואת השר אדלשטיין לזומבה עכשיו מול הכנסת, כמו שכבר ראינו הם רגילים לעשות את זה אצלם".
+מה אמות המידה לסגירת סניפים
17:05 07/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אמר את הדברים בדיון בנושא סגירת הסניפים  ▪  יוזם הדיון ח"כ סעדי: רק 10% מכלל הסניפים הם במגזר הערבי  ▪  סגנית המפקח על הבנקים: ב-2020 נסגרו רק 4 סניפים  ▪  חברי הוועדה מתחו ביקורת על דברי נציג איגוד הבנקים, שטען כי הארנונה על הסניפים גבוהה
([צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
[צילום: דוברות הכנסת]
+בנט: חבל שלנגיף הקורונה לא קוראים נפתלי בנט
16:17 07/12/20  |  עידן יוסף
יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט במליאת הכנסת: "חבל שלנגיף הקורונה לא קוראים נפתלי בנט. אולי זה היה גורם למישהו בממשלה להילחם בו".
+יזהר כהן: "לרוב האמנים אין כסף לקנות במכולת"

15:52 07/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל תיאטרון הבימה קרא בדיון לחברי הכנסת למרוד: "תגישו הצעות-לסדר ותראו לנו שאנחנו חשובים"  ▪  מנהלת האגף לאפידמיולוגיה במשרד הבריאות: "יש לנו מתווה מסודר לפי מדדי הבריאות"
(יזהר כהן בדיון בכנסת [צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת])
+להפתעת זנדברג: יאיר גולן יתמודד במרצ
15:36 07/12/20  |  עידן יוסף
ח"כ יאיר גולן, שסירב מיום כניסתו לכנסת להתפקד למרצ, הודיע במפתיע כי יתמודד על מקום ברשימה לכנסת. הוא דיבר, באישור יו"ר מרצ ניצן הורוביץ, בפתח ישיבת הסיעה. יו"ר סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג, לא עודכנה מראש על ההודעה והייתה מופתעת.
+האגרה על דוחות נתוני אשראי תופחת ל-3 שקלים בלבד
15:33 07/12/20  |  עידן יוסף
ועדת הכלכלה אישרה את בקשת בנק ישראל לתקן את צו נתוני אשראי, העוסק בהפחתת עלות האגרה של דוח ריכוז נתוני אשראי ללקוח. כיום, לפי חוק נתוני אשראי זכאי כל לקוח בישראל לקבל דוח נתוני אשראי אחד בשנה בחינם, כאשר עבור דוחות נוספים נדרש תשלום של 30-40 שקלים. הצו החדש שאושר מפחית את העלות עבור הדוחות הנוספים ל-3 שקלים בלבד. היו"ר מרגי בירך על הצעד ואמר: "לא נפריע לבנק ישראל להקל על הציבור".

נציגת הלשכה המשפטית של בנק ישראל, עו"ד שירלי אבנר, אמרה כי מטרת הצו היא לעודד יותר ויותר אנשים לצרוך שירותי יעוץ פיננסי.
+לפיד: לא אשים את האגו בצד
15:27 07/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הודיע כי על גוש השמאל-מרכז להתאחד סביב מועמדותו לראשות הממשלה  ▪  גנץ: "אם אכן נתניהו לא יתעשת ויגרור אותנו לבחירות אדאג שזה יהיה כמה שיותר זול כמה שיותר מהר וכמה שיותר נקי"
לפיד. נמאס מהתבוסתנות [צילום: מן הטלוויזיה]
גנץ. תקציב ולא הישרדות אישית [צילום: מן הטלוויזיה]
+מספר המכורים גבוה בכ-100 אלף מהרשומים ברווחה
14:29 07/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
כך עלה מדוח מרכז המחקר והמידע של הכנסת, שמלמד עוד על כך שמספר הסובלים מהתמכרות בישראל עומד על לכל הפחות 120,000 איש, כ-16.6% מהם רשומים במשרד הרווחה  ▪  לפי נתוני הביטוח הלאומי ב-2019 מספרם של מקבלי גמלת הבטחת הכנסה בעילות של התמכרות עמד על 4,838 איש
([צילום: AP])
+הליכוד: כחול לבן הפרו ראשונים את ההסכם הקואליציוני
13:49 07/12/20  |  עידן יוסף
בליכוד אומרים כי "אחרי שכחול לבן היו הראשונים להפר את ההסכם הקואליציוני בכך שלא קיימו את סעיף 3ד׳ להקמת ועדת המינויים, הם באים בטענות על אי קיום סעיף 30?". לדברי הליכוד, "עדיין לא מאוחר למנוע את הבחירות המיותרות האלה. כחול לבן - עיצרו את פיזור הכנסת והצטרפו לאחדות למען אזרחי ישראל".
+משרד הבריאות: לוועדת הקורונה הגיעו נציגים זוטרים של המשרד
13:14 07/12/20  |  עידן יוסף
משרד הבריאות מגיב לכך שהדיון בוועדת הקורונה הופסק בגלל שלא השתתפו בכירים, ואומר: "בניגוד לטענות שהושמעו, שני נציגים של המשרד הרלוונטיים לנושא הדיון, ד"ר אריק האס ומר אביחי שגב, הגיעו לוועדת הקורונה של הכנסת. לצערנו לא ניתנה להם רשות הדיבור".
+ההצעה לפיזור הכנסת תידון בוועדת הכנסת
12:13 07/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
נציגי הליכוד, ש"ס ויהדות התורה החרימו את ההצבעה, לאחר שסיעות ימינה והרשימה המשותפת החליטו לתמוך בהותרת הדיון בוועדת הכנסת
+החזר כספי על טיסה שבוטלה בקורונה: עד 30 יום
11:49 07/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
ההצעה תיכנס לתוקף ב-15 בדצמבר, לאחר אישור סופי במליאה ופרסומה ברשומות  ▪  אושרה גם הצעתה של ח"כ שי וזאן, לפיה סוכנות נסיעות שקיבלה את הכסף מחברת התעופה תחויב להחזיר אותו ללקוח תוך 15 ימי עסקים
([צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב])
+בוטל הדיון בוועדת הקורונה
10:45 07/12/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
משרד הבריאות סירב לשלוח לדיון את המנכ"ל או את ראש שירותי בריאות הציבור  ▪  ח"כ שאשא ביטון: "משרד הבריאות מבזה את הכנסת ולא דואג לבריאות הציבור"
(ועדת הקורונה [צילום: עדינה וולמן דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יו"ר הכנסת: "הוועדה לבחירת שופטים הגיעה לשיא חדש של שפל"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
הוועדה הציבורית לבדיקת כשירותם והתאמתם של מועמדים לתפקיד היועץ המשפטי לכנסת אישרה פה אחד את מועמדותם של ארבעה מועמדים פוטנציאליים.
06/12/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
ועדת הכלכלה החלה (יום א', 6.12.20) בהכנתה לקריאה שנייה ושלישית של ההצעה הממשלתית לתקן את חוק התקשורת, שנועד לטפל בחסמים לפריסת רשת סיבים אופטיים. להצעה מוזגה עם הצעת חוק פרטית דומה, שהגישו ח"כ צבי האוזר יחד עם יו"ר הוועדה ח"כ יעקב מרגי וחברי כנסת נוספים.
06/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר מפלגת הבית היהודי, רפי פרץ, מאשים את שותפו לשעבר לרשימת ימינה, ח"כ נפתלי בנט, כי הוא אינו מייצג את הציונות הדתית.
06/12/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה החליפי, שר הביטחון בני גנץ, מאשים את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפעולה תוך התעלמות מן העובדה שהוא עומד בראש ממשלת אחדות.
05/12/2020  |  איציק וולף  |   חדשות
מול ביתו של הרב חיים קניבסקי, ברחוב רשב"ם בבני ברק, התכנסה (יום ו', 4.12.20) באופן נדיר מועצת גדולי התורה של דגל התורה, בהרכבה החדש, בנוכחות הרב הישיש ובנוכחות ראש הישיבה הרב גרשון אדלשטיין. יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני, אמר בכינוס כי המפלגה תעמוד בתוקף על כך שאם יגיע בסופו של דבר חוק התקציב, יגיע איתו גם חוק הגיוס. כידוע, כחול לבן מערימה קשיים בנושא חוק הגיוס, המונח לפתחו של בג"ץ, ובדגל התורה מעוניינים לכרוך בין הנושאים.
04/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
דן מרגלית
דן מרגלית
אין עתה צורך בהתלהטות היצרים, בפאטה-מורגנה כאילו עוד מכה אחת ו"זבנג וגמרנו", והניצחון המוחלט בידינו    יותר מכל יש לישראל אינטרס אסטרטגי לבנות נדבך נוסף לברית ההגנה ההולכת ונרקמת בי...
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il