|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
איך רוכשים ביטוח נסיעות לחול הכי זול ?

אושר לקריאה ראשונה:

התאריך המסתמן לבחירות: 16 במרס 2021

ועדת הכנסת אישרה את ההצעה לקריאה ראשונה ח"כ גדעון סער הגיש את התפטרותו מהכנסת על-פי סקר חדש - המפלגה בראשות גדעון סער זוכה ל־17 מנדטים
09/12/2020  |   מירב ארד   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
בדרך להרכבת הכנסת ה-24 [צילום: דוברות הכנסת – יצחק הררי]

ועדת הכנסת אישרה (יום ד', 9.12.20) לקריאה ראשונה, ברוב של 10 מול 7, את הצעת החוק לפיזור הכנסת ה-23 וקיום בחירות לכנסת ה-24 ביום ג', 16 במרס 2021, ג' ניסן תשפ"א.

בעד הצעת החוק הצביעו חברי הוועדה מסיעות כחול לבן, הרשימה המשותפת, יש עתיד, ימינה וישראל ביתנו (סה"כ 10). נגד הצעת החוק הצביעו חברי הכנסת מהליכוד, ש"ס ויהדות התורה (סה"כ 6). שאר הסיעות אינן מיוצגות בוועדת הכנסת ולפיכך אין להן זכות הצבעה בוועדה.

בנוסף למועד הבחירות, קובעת הצעת החוק כי מודעת בחירות תישא את שמו ומענו של האדם האחראי להזמנתה, ואם אותו אדם פעל מטעם מתמודד בבחירות או מטעם גוף אחר, תישא המודעה את שם המתמודד או הגוף.

עוד קובעת הצעת החוק, כי יחול קיצוץ של כ-10% ממימון תקציב הבחירות של המפלגות שיתמודדו. בנוסף, כל מפלגה, ללא קשר לגודלה, תקבל סכום של כ-2.6 מיליון שקלים (במקום תוספת של כ-1.3 מיליון שקלים שקיבלה במערכת הבחירות האחרונה). חשב הכנסת, חיים אבידר, ציין שתוספת כזאת גורמת לכך שלמעשה אין כמעט קיצוץ בסכום הכולל של מימון המפלגות, אולם היא מסייעת למפלגות הקטנות.

עוד הוחלט על הקלות לסיעות בפירעון הלוואות שנטלו במערכות הבחירות האחרונות וייטלו לצורכי הבחירות הבאות: על הסיעות יהיה לפרוע אותן בתום 4 שנים וארבעה חודשים.

יו"ר הוועדה ח"כ איתן גינזבורג אמר בדיון: "נקיים בחירות קצרות, חסכוניות ושקופות. הוספנו תיקון חשוב בעניין שקיפות ההודעות הממומנות ברשת והגבלנו את הוצאות המפלגות. אנחנו מתכוונים להביא את הצעת החוק לקריאה ראשונה במליאת הכנסת כבר ביום שני הקרוב".

גדעון סער מתפטר מהכנסת

ח"כ גדעון סער הגיש הבוקר את מכתב ההתפטרות מהכנסת ליו"ר הכנסת ח"כ יריב לוין. גדעון סער אמר רגע לפני ההתפטרות: "אני מתכונן לחזור לכנסת ה-24 בראש פוליטי גדול ולהחליף את הממשלה".

חברי הכנסת גדעון האוזר ויועז הנדל, חברי הכנסת שפרשו ממפלגת תל"ם בראשות יעלון והקימו את דרך ארץ, צפויים להודיע היום על הצטרפותם למפלגה החדשה.

מסקר מנדטים ראשון שנערך עבור 103fm ופורסם הבוקר עולה כי המפלגה החדשה בראשות גדעון סער הייתה זוכה בלא פחות מ־17 מנדטים אילו הבחירות היו מתקיימות כעת, ומתברגת כמפלגה השלישית בגודלה במערכת הפוליטית. הליכוד זוכה ל-25 מנדטים, ימינה נחלשת ויורדת ל־19, יש עתיד־תלם נחלשת אף היא ומקבלת 14 מנדטים, הרשימה המשותפת - עם 11 מנדטים בלבד. ישראל ביתנו יורדת ל־7 מנדטים, וכחול לבן ל-6. ש"ס ויהדות התורה שומרות, על כוחן - ש"ס עם 9 מנדטים ויהדות התורה עם 7. מרצ סוגרת את הרשימה עם 5 מנדטים.

תאריך:  09/12/2020   |   עודכן:  09/12/2020
מירב ארד
+אושרה בטרומית הצעה לקיצור זמן המענה לפניות ציבור לשבועיים
20:48 09/12/20  |  איציק וולף, עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית הצעת החוק של יו"ר הוועדה לפניות הציבור ח"כ יעקב טסלר לקיצור זמני המענה לפניות ציבור מ-45 יום ל-14 יום. "אנשים הפונים לעזרה נתקלו בקיר אטום לבעייתם והם אובדי עצות. מגיע להם מענה מיידי ומהיר", אמר. ההצעה אושרה פה אחד על-אף התנגדות שר המשפטים אבי ניסנקורן, שאמר כי בעבר קוצר משך הטיפול מ-90 יום. הוא העריך כי הממשלה לא תוכל להערך לכך.
+השר ביטון: בעלי מאפיית ק"ש שיחקו במכרז
19:55 09/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
האשים במליאה את הבעלים בתרגיל ובהפקרת העובדים  ▪  בדיון בוועדת הכספים נאמר שבמכרז משרד הביטחון לחלוקת לחמים, עלה כי הזכיין הזוכה הציע מחירי הפסד הנמוכים משמעותית ממחיר הלחם המפוקח  ▪  במשרד הביטחון טענו מנגד כי בתום תקופת הזיכיון בוצע מכרז כחוק, ואין אפשרות להתערב בהליך  ▪  המפקח על המחירים: "אולי נצטרך אפילו קצת להעלות את מחיר הלחם, אז נראה לי מוזר מאוד מחירים טורפניים שמגישים במכרז. אין ספק שזה מחיר הפסד"
(בעלי המאפיה ויו"ר הוועד [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+סער: נתניהו בלחץ ואיבד את זה
19:33 09/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
גדעון סער הגיב על המתקפה של הליכוד עליו לאחר שנעדר מן ההצבעה על חוק השוויון  ▪  "בניגוד לנתניהו שנמנע מלהגיע למליאה להצבעה על חוק משאל העם להגנה על ישובי יו"ש - אני, לאחר שהתפטרתי מהכנסת, נשארתי במיוחד כדי להצביע גם בעד חוק משאל עם וגם נגד חוקי סיעות השמאל שעיוותו את הזכות לשוויון"
(סער. איפה היה נתניהו בחוק משאל עם? [צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב])
+ח"כ שחאדה: הכנסת הנציחה את תפיסת האי-שוויון
18:31 09/12/20  |  איציק וולף
יו״ר רשימת בל״ד ברשימה המשותפת, ח״כ אמטאנס שחאדה, טוען כי כנסת ישראל היא המקום היחידי שבו הצעת חוק שנקראת ״חוק השוויון״ עוברת בהצבעה שהשיקול היחידי בה הוא גזעני נטו.

"העברת גרסת החוק של כחול-לבן ודחיית הצעת החוק של בל״ד, מוכיחה כי זהות המציעים היא שקובעת ולא תוכן ההצעה. בכך מנציחה הכנסת את תפיסת אי-השוויון המושרשת עמוק כל כך אצל רבים מחבריה. אלא שבשונה מכחול-לבן, אנו בבל״ד וברשימה המשותפת כולה רואים בשוויון ערך ולא כלי משחק פוליטי, ונפעל לשינוי אמיתי של המציאות כאן״, טען.
+ישראל ביתנו: נתניהו משת"פ של המשותפת ומשרת אתת ש"ס ויהדות התורה
17:55 09/12/20  |  איציק וולף
מפלגת ישראל ביתנו תקפה את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וטענה כי נתניהו הפך למשתף פעולה של החמאס ושל התנועה האיסלאמית בארץ וכי הוא משרת נאמנה את האינטרסיים של ש"ס ויהדות התורה בכנסת. "נתניהו חייב לקבל פרס ישראל על שקרים והשמצות כנגד יריביו הפוליטיים", אמרו במפלגתו של אביגדור ליברמן.
+הליכוד: ליברמן וסער העבירו את החוק לביטול חוק יסוד הלאום
17:40 09/12/20  |  איציק וולף
בליכוד האשימו את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ואת ח"כ המתפטר גדעון סער, בהעברת חוק השוויון.

"ליברמן וסער העבירו היום את ״החוק לביטול חוק יסוד הלאום״ שמשמעותו ביטול חוק השבות והצפת ישראל במהגרים לא-יהודים שבסופו של דבר יהפכו את העם היהודי למיעוט בארצו. רק אתמול סער נטש את הליכוד והיום הוא כבר שותף מלא-מלא של השמאל", טענו בליכוד.
+"נתניהו מנהיג מפלג, ימני זה לא ביביסט"
17:26 09/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר התקשורת, יועז הנדל, ויו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ צבי האוזר, הודיעו על תמיכת מפלגת דרך ארץ במפלגתו החדשה של גדעון סער ובמועמדותו לראשות הממשלה  ▪  "אין מקום לעוד פשרות. בבחירות הקרובות דרך ארץ תצטרף לתנועה של גדעון סער. צריך חלופה מימין לנתניהו, לא ימין של פולחן אישיות אלא ימין אידיאולוגי וממלכתי"
השר הנדל. ימני זה לא ביביסט [צילום: ערוץ הכנסת]
האוזר. חלופה לנתניהו - רק מימין [צילום: ערוץ הכנסת]
+יועצו של השר אמסלם נדבק בקורונה
16:30 09/12/20  |  עידן יוסף
בבדיקה שעשה יועצו של השר דוד אמסלם נמצא חיובי לנגיף הקורונה. היועץ שהה שלשום במשכן הכנסת. החקירה האפידמיולוגית נמשכת.
+חוק השוויון אושר בקריאה טרומית
16:28 09/12/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את ההצעה לעיגון השוויון בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו  ▪  הליכוד והחרדים התנגדו להצעה, אך היא אושרה ברוב של 56 חברי כנסת מול 54  ▪  חבר הכנסת המתפטר גדעון סער וכמה מתומכיו בליכוד נעדרו מההצבעה  ▪  השר אלקין: אתם באים לקעקע את חוק הלאום ואת האופי של מדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית  ▪  השר ניסנקורן: מי שמצביע נגד, מצביע נגד שוויון ובעד גזענות
(ח"כ גינזבורג. החוק לא נגד אף אחד [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+הליכוד וכחול לבן במגעים למנוע בחירות
16:11 09/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
על הפרק: הארכת כהונת הכנסת משלוש לארבע שנים, ובהתאמה לדחות את מועד הרוטציה למאי 2022  ▪  לשכות גנץ ונתניהו מסרו כי הדבר לא מוכר להן
([צילום: אורן בן-חקון, פלאש 90])
+לולי מרגי: בלי רפורמה - אין מכסות
16:04 09/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הכלכלה שב וקורא לאוצר לממן רפורמה בלולים, ומזהיר גם את המגדלים: "ללא רפורמה יהיה קשה לאשר מכסות עתידיות"  ▪  הדיון בתקנות מכסות הביצים לשנת 2021 - שהוגשו לאישור הוועדה בהתאם לדרישתו בשבוע שעבר - היה סוער  ▪  יועצת רה"מ טל גלבוע: נתקלת בקיר אטום במשרד החקלאות
(יו"ר הוועדה יעקב מרגי והמנהלת עידית חנוכה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+משאל עם על פינוי התנחלויות
15:46 09/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מוצע בה משאל עם על החלטות הנוגעות לשטחם של יישובים ביהודה ושומרון  ▪  ח"כ האוזר היוזם: "חרב עקירה מרחפת מעל חצי מיליון ישראלים"  ▪  זנדברג: "מי שמנו לקבל החלטה בשם אותם אנשים שהם לא תושבי המדינה ואנחנו שולטים עליהם צבאית?"
ח"כ צבי האוזר [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
פינוי בשומרון [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+בטרומית: מנגנון גביית פיצויים יחול בשווה על קורבנות טרור שנידונו בבימ"ש צבאי באיו"ש
14:36 09/12/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות (תיקון - פיצויים שהוטלו על ידי בית משפט צבאי), התש"ף-2020, של חברת הכנסת איילת שקד וקבוצת חברי הכנסת. 35 תמכו מול 24 שהתנגדו.

מוצע בו להשוות את מנגנון גביית הפיצויים הקבוע בחוק בנוגע לבתי משפט של המדינה, כך שיחול באופן שוויוני גם על קורבנות עבירה שנפסקו לטובתם פיצויים
בבית משפט צבאי באזור יהודה ושומרון.

שקד: "אני רק רוצה לתת כמה דוגמאות של המקרים רלוונטיים. בליל שבת לפני כמה שנים נרצחה חלק ממשפחת סלומון בנווה צוף. בית המשפט הצבאי גזר על המחבל פיצוי מעל מיליון וחצי ש"ח למשפחה. ינאי ויסמן, נרצח בסניף רמי לוי בשער בנימין. לכל אחד מהרוצחים נפסק פיצוי של מעל מיליון ש"ח למשפחתו. בלי החוק הזה המשפחות לא יראו את הכסף. זה תיקון חוק פשוט ומתבקש שיכול לפצות, ולו במעט, את נפגעי הטרור, פעולות איבה ומשפחותיהם ולהוסיף הרתעה כלפי מפגעים אחרים".
+בטרומית: יום לאומי לציון תרומת הדרוזים
14:34 09/12/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה פה אחד בקריאה טרומית את הצעת חוק ציון יום לאומי לתרומתה ולפועלה של העדה הדרוזית (תיקון - עיגון מעמדה של העדה הדרוזית כשוות זכויות במדינת ישראל), התש"ף-2020 של חבר הכנסת חמד עמאר וקבוצת חברי כנסת. למרות שלא עברה בוועדת שרים לחקיקה, והועלתה להצבעה ללא תמיכת הממשלה, היא זכתה לתמיכתם של 77 חברי כנסת, לא מתנגדים.

מוצע בה להוסיף בסעיף מטרת החוק בחוק יום ציון לאומי לתרומתה ולפועלה של העדה הדרוזית מטרה נוספת - עיגון מעמדה של העדה הדרוזית כשוות זכויות במדינת ישראל כמי שקשרה את גורלה עם מדינת ישראל עוד לפני קום המדינה.

במהלך הדברים הביע מחאה סגן השר פטין מולא והוצא מהמליאה לאחר שנקרא לסדר שלוש פעמים. השר במשרד הביטחון מיכאל ביטון השיב בשם הממשלה ואמר: "לא חיכינו לישראל ביתנו כדי לרומם את ערך השוויון, יש את הצעת חוק כבוד יסוד האדם וחירותו של ח"כ גינזבורג שבה מוצע לעגן במסגרת חוק יסוד את הזכות לשוויון ואת האיסור על אפליה. לישראל ביתנו יש הזדמנות להכניס את המילה שוויון לא לחוק שולי וקטן אלא לחוק יסוד מרכזי. אם אתה בעד שוויון תביא אותו לכולם."

בנוסף עלה להשיב השר דוד אמסלם ואמר: מה שנעשה כאן זה מהלך פופוליסטי פוליטי קטן ונמוך. ראש הממשלה מינה סגן שר במשרד ראש הממשלה, פטין מולא, שישב עם ראשי העדה והרעיון הוא להביא הצעת חוק הוליסטית שמקובלת על כולם. אין מחלוקת כאן שאנחנו חושבים שצריך לחזק את מעמדה של העדה לא רק בהצהרות אלא באופן מעשי. הצעתי לחמד עמאר לא להצביע על החוק ולדבר עליו כי אנחנו מתכוונים להביא חוק יותר מסודר. סיפור העדה הדרוזית זה לא שאלה פוליטית של מפלגות".
+יו"ר ועדת הכנסת : "תאריך הבחירות המוצע - 16 במרס"
10:13 09/12/20  |  מירב ארד
יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ גינזבורג, הודיע בדיון בהצעת החוק לפיזור הכנסת ה-23, כי "תאריך הבחירות המוצע הוא 16 במרס".​
+ח"כ האוזר לסער: "יש לי יותר מתחושה כי דרכנו יצטלבו בהמשך"
09:03 09/12/20  |  מירב ארד
יו"ר ועדת החוץ והבטחון, ח"כ צבי האוזר בפתח ישיבת הועדה: אנחנו דנים היום בנושא ההתיישבותה צעירה, הסדרת ההתיישבות הצעירה. דיון חשוב, דיון אסטרטגי שהוא חלק מהדיונים שאנו מקיימים פה במאבק על שטחי C. לפני הדיון החשוב הזה, אני רוצה לאחל לך אדוני יו"ר ועדת המשנה, מזל טוב. את גדעון אני מכיר רק 37 שנים, ואני יכול להעיד שבכל הנוגע להתיישבות ביהודה ושומרון אין עוד חבר בועדה שבקיא באתגרים ההתיישבותיים כמוך. מזל טוב פה מכולנו. תרשה לי להוסיף גם כחבר. הצלחה גדולה בהמשך הדרך. יש לי יותר מתחושה כי דרכנו יצטלבו בהמשך".
([צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב])
+האוזר והנדל יצטרפו למפלגתו של סער
06:54 09/12/20  |  עידן יוסף
חברי הכנסת צבי האוזר ויועז הנדל יצטרפו היום למפלגתו של ח"כ גדעון סער (חדשות 12).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אסף זמיר / Asaf Zamir   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זכות הצבעה   חוק הלאום   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יהדות התורה והשבת   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   ש"ס   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התאריך המסתמן לבחירות: 16 במרס 2021
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
ועדת החוץ והביטחון אישרה (יום ג', 8.12.20), פה אחד, את החלטת הממשלה מיום 03.12.20 להכריז על הסמכת השב"כ לבצע פעולות סיוע במאמץ מול נגיף הקורונה מיום 04.12.20 ועד ליום 17.12.20. דיון הוועדה עסק לא רק בהחלטת הממשלה, אלא גם בבחינת הנתונים אשר מדווח משרד הבריאות לוועדה, על-פי החוק, כמו גם בהיערכות הממשלה לקראת תום תוקפה של הוראת השעה ביום 20 בינואר 2021.
09/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
תגובות שרי הליכוד וחברי הכנסת לפרישתו של גדעון סער לא איחרו לבוא, ואף זכו לביקורת מצד ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד, שצייץ בטוויטר: "למה הליכוד מתנהג ככה? מה כואב להם להגיד, ׳מאחלים בהצלחה׳ ולהתחיל לרדת עליו מחר? מה רע במינימום של התנהגות אנושית?".
08/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ח"כ גדעון סער, מבכירי חברי הכנסת בליכוד, נשא הצהרה (יום ג', 8.12.20) שבה הודיע על פרישה מן הליכוד ועל הקמת מפלגה עצמאית בבחירות הבאות לכנסת. בנאומו, לא הציג סער תוכנית כלשהי, ועיקר דבריו היו בבחינת "רק לא ביבי".
ועדת הכלכלה דנה (יום ג', 8.12.20) בטענות להפעלת קווי תחבורה ציבורית בשבת, ללא ביקוש וללא הצדקה, לבקשת חברי הכנסת משה ארבל (שס) ואופיר סופר (ימינה). ח"כ ארבל הסביר, כי פנה לשרת התחבורה באשר להפעלת קו 42 בחבל משגב, שממוצע הנוסעים בו בשבת הוא שניים, וזו השיבה לו כי למרות שקיימת ירידה בביקוש לקווים מסוימים במגזר הכפרי בסופי שבוע, בשל שיקולים של הבטחת רצף שירות נשמרת נסיעת יומית אחת או שתיים. הוא הוסיף כי לא ניתן להצדיק הפעלת קו תחבורה ציבורית ריק בשבת, ולא ייתכן שמשרד התחבורה לא בוחן באופן רציף את הקווים אותם הוא מאפשר.
08/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר וועדת הכנסת ח"כ איתן גינזבורג העלה (יום ג', 8.12.20) לדיון את תאריך הבחירות לכנסת ה-24. גינזבורג הציע לבחור באחד מהתאריכים הבאים: 23 בפברואר-י"א אדר, 2 במרץ-י"ח אדר, 9 במרץ כ"ה באדר,23 במרץ – י' בניסן.
08/12/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
הסבר אפשרי למחדל המבצעי של ה-7 באוקטובר; הניצחון האמריקני במלחמת העצמאות בקרב יורקטאון שבווירג'יניה בשנת 1781; כיבוש גשר הדנובה ליד וינה בשנת 1805; כשלון נפוליאון ברוסיה בשנת 1812;...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
יעקב הוא עיתונאי אשר לא היו לו שאיפות אחרות מלבד תקשורת, עיתונאות, יצירת סיפור, הגשה, הבאת חדשה, כתיבה, הבאת מידע על נושאים מנושאים שונים
מנחם רהט
מנחם רהט
קידוש השם של הלוחמים הסרוגים, שמקירבם באו כמחצית מנופלי המלחמה, לעומת חילול השם שנוצר מחמת ההשתמטות ההמונית ממצווה מדאורייתא, להצלת ישראל מיד צר    אבל 'גדול קידוש השם מחילול השם' &...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il