|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

ועדת הכלכלה: רפורמת הסיבים - ב-1 בינואר

בזק תמסור את אזורי הפריסה שלה עד יולי 2021 ותשלים פריסה בתוך 6 שנים יו"ר ועדת הכלכלה על אישור הרפורמה: מייחלים לה שנים רבות וזו תהיה ברכה לציבור ולכלכלה מנכ"ל משרד התקשורת: הרפורמה תשחרר את פריסת התשתיות במדינה ל-30 השנים הבאות
16/12/2020  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 23   |   תגובות
[צילום: דוברות הכנסת]
לירן אבישר בן חורין [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ועדת הכלכלה אישרה (יום ד', 16.12.20) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה הממשלתית לתקן את חוק התקשורת, שנועד לטפל בחסמים לפריסת רשת סיבים אופטיים. לפי התוכנית שהוצגה לוועדה, בזק תודיע למשרד על האזורים בהם אין בכוונתה לפרוס תשתית סיבים, ולצורך פריסה באזורים בהם בזק בחרה שלא לפרוס תשתית תוקם קרן במימון חברות התקשורת.

בפתח הדיון אתמול התייחס היו"ר יעקב מרגי לפיטורי ח"כ יועז הנדל מתפקיד שר התקשורת, ואמר: "גם אם הוא לא יהיה שר כשהחקיקה תסתיים, הוא זה שדחף להביא את הרפורמה לדיון בוועדה. הכל מבינים שצריך לפרוס רשת סיבים כמה שיותר מהר, ושלא יעז מאן דהוא לומר לכנסת לעצור. ככל שיבקשו מאתנו להאט כך נלחץ על דוושת הגז כמה שיותר מהר. אנחנו מברכים את שר התקשורת הנכנס, בני גנץ, ובטוחים שהוא יענה לבקשתנו להביא את החקיקה לגמר ביצוע".

לאחר אישור ההצעה בירך מרגי על הרפורמה ואמר כי אנחנו מייחלים לרפורמה הזו כבר שנים, והיא תהייה ברכה לציבור ולכלכלה. מנכ"לית משרד התקשורת, לירן אבישר בן-חורין, ביקשה להודות לשר התקשורת היוצא הנדל, שלדבריה נלחם להביא את החקיקה לאישור, ואמרה: "במשך שנתיים אנחנו עובדים על החוק שצפוי לשחרר את פריסת התשתיות בישראל ל-30 השנים הבאות". אבישר בן-חורין הזכירה גם את שרי התקשורת הקודמים, ח"כ דוד אמסלם ואיוב קרא, שהיו גם הם שותפים למהלך.

ח"כ קרן ברק בירכה גם היא ואמרה כי אם יינתן תעדוף כלשהו ליישובים מסוימים, צריך לעשות זאת גם ביהודה ושומרון. ח"כ אנטאנס שחאדה ביקש לצמצם את הפערים גם מול החברה הערבים, ואמר כי הוא מקווה שהיישום יהיה שוויוני. ח"כ יצחק פינדרוס הוסיף כי לא בטוח שהחוק ימומש כלשונות, אך הוא ייתן דחיפה גם לבזק וגם לשאר החברות. מנכ"ל איגוד האינטרנט הישראלי, יורם הכהן, הודה גם הוא למשרד התקשורת ולוועדה ואמר כי העבודה סוגרת פער גדול מאוד, ולו היו סיבים אופטיים בתקופת הקורונה, בה חל גידול בתעבורת האינטרנט, השירות היה טוב יותר.

היום קיימה הוועדה דיון נוסף בסעיף שקבע כי בזק תצטרך להשלים את הפריסה באזורים שבחרה בתוך 5 שנים, לכל היותר, מהיום בו החלה להפעיל את הרשת בתשלום. סמנכ"ל הרגולציה של בזק, ארז חסדאי, התייחס לכך בישיבות הקודמות ואמר כי בשלוש וחצי השנים האחרונות השחילה בזק סיבים לבניינים, אך החלק המורכב הוא להתחיל לחבר. הוא הזהיר ממצב שבזק תחשוש שלא תעמוד ביעד של 5 שנים, ולכן החיבור הראשון יתעכב והדבר עלול להביא יותר נזק מתועלת.

בדיונים הקודמים סברו נציגי משרדי האוצר והתקשורת כי 5 שנים הן זמן סביר, וכי צריך לתת ודאות לבזק. היו"ר מרגי הציע בתחילה לתת לשר התקשורת אפשרות למתן הארכה בשנה נוספת, אולם כדי לתת ודאות לשוק סיכם היו"ר עם משרד התקשורת לאפשר דחייה בשנה, כך שהשלמת הפריסה של בזק באזורים שבחרה תבוצע תוך 6 שנים. אבישר בן-חורין אמרה כי המשרד מסכים לשינוי ומעדיף לקבוע מועד ברור, והוועדה אישרה זאת.

בדיונים הקודמים קיבלה הוועדה את הצעת מרגי, כי בזק תמסור את ההודעה למשרד התקשורת תוך 5 חודשים, עם אפשרות של שר התקשורת לתת לה הארכה של חודשיים נוספים, ולא תוך 5 שנים כפי שהוצע במקור. עוד אושר בתחילת השבוע, כי התעדוף שיכול השר לעשות, בשלוש השנים הראשונות, יעמוד על עד 15% מכספי הקרן ולא על עד 10% כפי שהציע משרד התקשורת.

בדיון אתמול אושרו סעיפים נוספים במסגרת ההצעה, בהם הסעיפים המגבילים את בזק בפריסת רשת מתקדמת באזורי התמרוץ. היו"ר מרגי ביקש לדעת מדוע לא לאפשר לבזק להתמודד גם על אזורי התמרוץ. נציג האוצר, עמרי בן-חורין, השיב כי במצב כזה בזק עלולה שלא לפרוס גם באזורים כלכליים, ואז לזכות בהם במכרז ולקבל את כספי הפריסה מקופת התמרוץ.

סמנכ"ל כלכלה ורגולציה של בזק, ארז חסדאי, אמר כי בנושא זה יש לחברה מחלוקת עם משרד התקשורת והאוצר, והדרה של בזק תגרום לנזק. "ההחלטה היא פוגענית ומסכנת את השגת מטרת הרפורמה", אמר. עם זאת, הטענה לא התקבלה והסעיף אושר בהתאם לבקשת משרד התקשורת. עוד אושר עיצום כספי של פי 10 מהקבוע היום בחוק, שיוטל על חברות שיפרו את התיקונים.

כמו-כן, בדיון אתמול התנגדו ח"כ אימאן ח'טיב יאסין וח"כ אנטאנס שחאדה לחלק מהסעיפים. השניים ביקשו לוודא כי הפריסה לא תשאיר מאחור את היישובים הערבים וכי התעדוף יהיה לפי מדד סוציואקונומי של היישובים. עם זאת, הסעיפים אושרו ברוב קולות למרות התנגדותם.

על-מנת לוודא שפריסת הסיבים אכן תתקדם ותצא לפועל הוסיפה אתמול הוועדה סעיף נוסף, המחייב את משרד התקשורת לדווח לוועדת הכלכלה על ההתקדמות. לפי ההצעה שאושרה, שר התקשרות ידווח לוועדת הכלכלה בכל שנה במשך שש השנים הראשונות על התקדמות ביישום החוק, דיווח ראשון יימסר עד 1 בינואר 2022. כמו-כן ידווח השר על הסכומים שהצטברו בקופת התמרוץ, המכרזים שפרסמו, האזורים הגאוגרפיים שתועדפו והנימוקים לכך, דיווח ראשון יימסר עד 1 בינואר 2023. כן אושר כי ההצעה תיכנס לתוקף ב-1 בינואר 2021.

תאריך:  16/12/2020   |   עודכן:  16/12/2020
עידן יוסף
+בטרומית: קביעת עבירות מרמה ותחבולה על עבירה כלפי קשיש או חסר ישע
23:25 16/12/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - עבירה כלפי קשיש או חסר ישע), התש"ף-2020 של חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי. מוצע בה לקבוע כי עבירות מרמה ותחבולה שנעשות כלפי זקנים וחסרי ישע יהיו עבירות בנסיבות מחמירות. בנוסף, מוצע כי על מי שביצע את העבירה יוטל עונש מאסר בפועל, ללא אפשרות לחלופה עונשית בדמות קנס. 47 תמכו ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת הכנסת.
+בטרומית: עונש מינימום לתוקף או מתעלל בקטין או חסר ישע
23:23 16/12/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק העונשין (תיקון - עונש מינימום לתוקף או מתעלל בקטין או חסר ישע), התש"ף-2020 של חבר הכנסת אופיר כץ. מוצע בה לתקן את חוק העונשין ולקבוע כי על תוקף או מתעלל בקטין או חסר ישע יוטל עונש של ריצוי מאסר בפועל, שלא ירוצה בעבודות שירות אלא מטעמים מיוחדים שירשמו.

שר המשפטים, אבי ניסנקורן: "הטיפול בתופעה הוא לא רק בתחום העונשין, הוא צריך להיות טיפול משולב. האם מדינת ישראל לוקחת על עצמה את החינוך לגיל הרך - 0 עד 3, זו השאלה הכי בסיסית. העמדה של כחול לבן, מפלגת העבודה וגוש כחול לבן - כן, של שר העבודה והרווחה היא כן. הפערים בין הצעה הפרטית לממשלתית נעוצים ב-3 דברים: חשבנו שצריך הוראת שעה ל-5 שנים כדי ללמוד את ההיקפים וכדי לדעת איך להתנהל קדימה, הדבר השני זה עבודות שירות, יש בקשה להחריג את עבודות השירות מרף הענישה, זה נושא הרבה יותר רחב מהחוק הזה, בחוק הפלילי עבודות שירות נחשב כעבודות שירות. זה מתייחס כמעט לכל חוק בספר העונשין. בנוסף חשבנו שגם במקרים קלים יותר יש להחמיר בענישה, גם במקרים שלא נגמרו בחבלה, יש לתת החמרה לאור המצב.

"יש פה תופעה חמורה, לכן לא אתנגד להעביר זאת בטרומית, כן נרצה שבהמשך החקיקה זה יוצמד להצעת החוק הממשלתית. מתוך כוונה שאח"כ תהייה עבודת מטה עם משרד המשפטים. תהייה החמרה בעבירה של חבלה של ממש, מצד שני לא נעשה משהו שסוטה מנורמות הנהוגות בספר החוקים. הדיון צריך להיות כולל - חינוך, אכיפה, וענישה הרתעתית שמתיישבת עם הנורמות הקיימות".

לאחר הצבעה שמית מכו 89 חברי כנסת ללא מתנגדים וההצעה תועבר לוועדת חוקה.
+רק 1.2% חרדים בשירות המדינה; מש'
המשפטים: לא ברור שזו אפליה שיטתית
23:23 16/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
על אף התנגדות משרד המשפטים, ועדת החוקה אישרה לקריאה ראשונה: ייצוג הולם לחרדים גם ברשויות ובתאגידים ציבוריים  ▪  טוען: כדי לבצע אפליה מתקנת נדרש ביסוס בנתונים האם מדובר בחסמים של הכשרות מקצועיות  ▪  יו"ר הוועדה: החוק יכלול קבוצות אוכלוסייה נוספות בהתאם למידת ייצוגן בחברות הממשלתיות ובשלטון המקומי
("מנגנון מכפיל לשנים ספורות כדי לכסות על האוברדרפט" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+אושר בטרומית: חינוך חינם לגיל הרך
22:18 16/12/20  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק לימוד חובה (תיקון - חינוך חינם לגיל הרך), התש"ף-2020 של חברת הכנסת אורלי פרומן, והצעות דומות של חברי הכנסת ניצן הורוביץ ומרב מיכאלי שבהן מוצע להרחיב את תחולת חוק לימוד חובה, התש"ט-1949, ולחייב את המדינה לספק לימוד חינם לפעוטות מגיל שלושה חודשים עד שלוש שנים, שהוריהם מעוניינים בכך.

שר החינוך יואב גלנט השיב בשם ההמשלה: "הצעות החוק חשובות ואין ויכוח על כך. החינוך לגיל הרך צריך להימצא באחריות משרד החינוך. יש חשיבות לחינוך בגיל הזה של ילדים למען עתידם, השכלתם והתפתחותם. על אף החשיבות של הנושא יש לו השלכות פדגוגיות וכלכליות נרחבות ובלי שהושלמה עבודת מטה על ידי הממשלה אי אפשר לקדם הצעות חוק פרטיות. הצעות החוק האמורות לא נדונו על ידי ועדת שרים לענייני חקיקה. עמדת הממשלה תהיה להתנגד להן ולנוכח האמור אבקש מחברי הכנסת להתנגד להן ולתת לי ולממשלה להשלים את המהלך על ידי משרד החינוך. אני ממליץ לחברי הכנסת להתנגד להצעה ואנחנו נפעל כדי להעביר את ילדי הגיל הרך מגיל לידה ועד 3 לידי משרד החינוך".

מליאת הכנסת הצביעה על החוק כאשר בעדו היו 46 וללא מתנגדים. הצעת החוק תעבור להכנה בוועדת החינוך.
+בטרומית: אושרה הסדרת ההתיישבות הצעירה
16:31 16/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ניסנקורן: "יש מניעה חוקתית לקדם את ההצעה"  ▪  ח"כ כץ: "באמצעות החקיקה הזאת האזרחים הללו יקבלו מה שמגיע לכל אזרח בעולם, תנאים בסיסים אנושיים"  ▪  השר ביטון: "מדינת ישראל הפקירה את המשילות ביהודה ושומרון"  ▪  סמוטריץ': "להעביר ב-3 קריאות כבר בשבוע הבא"
סמוטריץ'. "החלטת ממשלה כבר מחר" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
עומר ינקלביץ ומיקי זוהר [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+יום פחות לפשרה על הבחירות
16:09 16/12/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הכנסת תתפזר כבר בכניסתו של 23 בדצמבר ולא בסופו של היום, אם לא תושג הסכמה על התקציב או על פשרה אחרת  ▪  גנץ דוחה את דרישת הליכוד לפטר את ניסנקורן
(שני הצדדים מצטברים [צילום: דני שם-טוב, דוברות הכנסת])
+"1,500 שקל - ותקבל פטור נפשי מגיוס"
14:25 16/12/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
11.9% לא התגייסו השנה בשל בעיות נפשיות - זינוק של 50% בתוך שנתיים  ▪  חרדים שאינם לומדים בישיבות מצליחים להשיג פטורים בשל התנהגותם מול הפסיכיאטר  ▪  תת-אלוף אמיר ודמני: יש לגיטימציה חברתית גוברת לא לשרת, ובמיוחד - לא לשרת בתפקיד קרבי
16% ב"תורתו אומנותו" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
להעלות את קרנו של השירות [צילום: רוני שוצר, פלאש 90]
+מסביב ייהום הסער
13:43 16/12/20  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
הכרזתו של סער על מירוצו העצמאי חוללה רעידת אדמה בימין, שגלי ההדף שלה יורגשו עוד זמן רב
(סער. הימין האמיתי )
+דרכון ירוק - שבועיים אחרי החיסון
13:06 16/12/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
שר הבריאות: "שבועיים אחרי המנה השנייה אדם יקבל דרכון ירוק שיפטור אותו מחובת בידוד ויאפשר כניסה למקומות שיהיו מוגבלים לאוכלוסיות אחרות"  ▪  "לא נחסן בלי שיהיה לאנשים פתרון זמין מהמדינה אם יקרה משהו"  ▪  ילדים עד גיל 16 ונשים הרות לא יתחסנו בשלב זה
לא תהיה חובה בחוק להתחסן [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
"לקנות זה דבר אחד ולתת דבר אחר" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+איזנקוט לא יוכל להתמנות לשר בקרוב
12:39 16/12/20  |  עידן יוסף
חוק שנתניהו וגדעון סער היו בין יוזמיו מאפשר לגדי איזנקוט להתמודד לכנסת, אבל מונע ממנו לכהן כשר יותר משנה אחרי תחילת כהונת הכנסת הבאה. זה מקטין את האטרקטיביות של כניסת איזנקוט, שכן הוא לא יוכל להיות מוצג כמועמד לשר ביטחון (הארץ).
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי ניסנקורן / Avi Nisankorn   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת שקד / Ayelet Shaked   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אנטאנס שחאדה / Mtanes  Shihadeh   אסף זמיר / Asaf Zamir   ארז חסדאי / Erez Hisadai   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי אשכנזי / Gavriel  Ashkenazi   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חיים כץ / Haim Katz   טור פז משה   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יורם הכהן / Yoram  Hacohen   יזהר שי / izhar  shay   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאי גולן / May  Golan   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משולם נהרי / Meshulam Nahari   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסים ואטורי   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עומר ינקלביץ'   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קרן ברק / Keren  Barak   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   רפי פרץ / Rafi  Peretz   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ועדת הכלכלה: רפורמת הסיבים - ב-1 בינואר
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 23
פחות מיממה אחרי פרסום הסקר המנבא לו שישה מושבים בלבד, יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, קורא לראשי רשימות הימין והמרכז, גדעון סער, נפתלי בנט ויאיר לפיד: "בואו נתאחד ונרוץ יחד ברשימה משותפת ובגוש ימין ציוני ליברלי". כך מפרסם (יום ד', 16.12.20) ידיעות אחרונות.
16/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת המדע והטכנולוגיה דנה (יום ג', 15.12.20) בהגנת הפרטיות וההשלכות של השימוש בטכנולוגיות זיהוי פנים במרחב הציבורי. בדיון עלה כי הנושא אינו מוסדר, ובין היתר כי גופים רבים מחזיקים בתמונות של האזרחים ללא כל צורך. בדיון עלה גם הנושא של מאגר תמונות רשיונות הנהיגה של משרד התחבורה ויו"ר הוועדה ח"כ עינב קאבלה דרשה לקבל תשובות מידיות לשולחן הוועדה בנוגע למחיקת המאגר. משרד התחבורה הודיע שכבר מחק את מאגר תמונות הרב-קו ויעשה כן לגבי תמונות רשיונות הנהיגה, תוך דרישה למחיקתם גם אצל הגורמים הנוספים המחזיקים בתמונות, כדי שלא יתקיים 'מסלול עוקף פיקוח של נתונים ביומטריים'.
15/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
סקר חדשות 12 עם כניסת גדעון סער למרוץ על הנהגת המדינה, צופה (יום ג', 15.12.20) כי אילו היו הבחירות נערכות היום הנפגע העיקרי מכך יהיה מפלגת ימינה בראשות נפתלי בנט, שמאבדת שמונה מושבים בתוך מספר ימים.
15/12/2020  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות בראשות אישרה (יום ג', 15.12.20) תקנות שירות אזרחי המסדירות את עקרונות השירות הלאומי וההתנדבות הקהילתית. התקנות מאפשרות לראשונה לכל אדם שזכאי לאשרת עולה או לתעודת עולה לפי חוק השבות, או משתתף בתוכנית זהות (כגון פרויקט 'מסע' או 'תגלית') לבצע שירות לאומי בישראל. השירות יתבצע בישראל בלבד וימשך 12 חודשים לפחות.
15/12/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
בתום דיון ראשון ב"הצעת חוק השוויון", הודיע (יום ג', 15.12.20) יו"ר ועדת הכנסת ויוזם ההצעה, ח"כ איתן גינזבורג, כי לא תתקיים היום בוועדה הצבעה לקריאה ראשונה. זאת על-מנת להגיע לנוסח מוסכם על מרבית סיעות הבית. "שוויון חייב להיות קונצנזוס. נוסח הצעת החוק ישונה בדיוני הוועדה כדי שתהיה הסכמה רחבה. אני יודע שיש הערות וטוב שכך, זה נושא טעון. תמיד יש ויהיו חוקים מגבילים שיעשו אבחנה, אבל שוויון הוא ערך ועיקרון שחייב להימצא בחוק".
15/12/2020  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il