|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
חיות היום. "יש מספיק פתרונות" [צילום: לע"מ] שמואלי בדיון היום. כמה האיש זוכר [צילום: לע"מ]

המדינה תודיע בשבוע הבא מה החליטה הממשלה

בג"ץ רומז: לצמצם השימוש באיכון השב"כ

מדברי השופטים עולה, שלדעתם על הממשלה להגיש חוק חדש לכנסת, ולא להסתפק בהארכה האוטומטית של החוק הקיים בשל הבחירות תוקפים את העדר הגדלת מערך החקירות האפידמיולוגיות - לצד הבעת ספקנות לגבי יעילות יישומון "המגן"
17/01/2021  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
בג"ץ תוהה על השימוש בכלי השב"כ
איתמר לוין
המדינה: החוק יוארך אוטומטית עד יולי, אך בימים הקרובים ייבחן צמצום השימוש בו; בהמשך ייבחנו הנתונים * חיות: יש להביא בחשבון את השפעת החיסונים ואת היעילות המוטלת בספק של הכלי, ולבדוק את התועלת מול הנזק * מלצר: בהחלט סביר שהתקדמות החיסונים תייתר את השימוש בכלי
לרשימה המלאה

המדינה תעדכן את בג"ץ בתוך שמונה ימים (עד 25.1.21) על החלטת הממשלה בנוגע להמשך השימוש בכלי השב"כ לאיכון חולי קורונה ומי שבאו במגע איתם, ובהתאם לכך יחליטו השופטים על המשך הטיפול בעתירה האגודה לזכויות האזרח נגד השימוש בו. כך קבעה (יום א', 17.1.21) הנשיאה אסתר חיות בסיומו של הדיון בעתירה.

מדברי השופטים בדיון עלה, כי הם סבורים שעל הממשלה להגיש חוק חדש לאישור הכנסת, ולא להאריך אוטומטית את החוק הקיים כפי שמאפשר חוק יסוד הממשלה בעת פיזור הכנסת. עוד עולה, כי הם היו רוצים שהשימוש בכלי יצומצם משמעותית והוא יופעל רק כאשר החולה המאומת מסרב לשתף פעולה, וכי הוא יוגבל מראש בהתאם להתפתחות הקורונה בכלל והתרחבות החיסונים בפרט.

חיות לחצה על נציגת המדינה, שוש שמואלי, בשאלה מהו הפער בין קבלת המגעים בעזרת כלי השב"כ ובעזרת החקירה האפידמיולוגית, והתברר שלמדינה אין נתונים מדויקים. עם זאת, שמואלי עמדה על כך שהפער הוא משמעותי, ולכן יש להפעיל את הכלי מול מי שאינו משתף פעולה. מאוחר יותר אמרה חיות, כי התרשמה שההפרש הוא חצי יום בלבד. השופטת ברק-ארז ציינה, כי מדובר בניהול סיכונים ולא ניתן להגיע לוודאות של 100% גם בחקירה אפידמיולוגית.

בהתייחסה למאות אלפי ההשגות שהתקבלו על האיכונים אמרה שמואלי, כי הכלי מאתר מגעים - אך יש סיבות למתן לפטור מהבידוד. חיות הגיבה באומרה, כי במקרים רבים - הכלי מאתר אנשים שהיו באותו בניין אך לא באותה קומה. שמואלי השיבה, כי תוכל להסביר במעמד צד אחד. השופט ניל הנדל: "אם שני אנשים היו באותו חדר, אבל במרחק של שני מטרים ועם מסיכות - המנגנון לא יכול לדעת זאת. גבירתי לא מוכנה אפילו להודות שיש נזק. הרבה אנשים נכנסו לבידוד כשלא היו צריכים להיות". שמואלי: "המחוקק הכיר בכך שיש מקרים שצריך לבדוק שוב". שמואלי ציינה, כי 1.4% ממי שקיבלו פטור מבידוד, נמצאו חולים ולכן ייתכן שיש מי שמנצלים לרעה את המנגנון. המשנה לנשיאה חנן מלצר הגיב, כי נתוני המדינה עצמם מלמדים, כי ייתכן שהללו נדבקו מאוחר יותר.

השופט יצחק עמית אמר כי איכוני השווא יקרים מבחינה משקית וזוהי שאלת המידתיות של השימוש בכלי. "אם זה כל כך יעיל, איך הגענו עד הלום?", תהה. שמואלי: "יכולנו להיות במקום הרבה יותר גרוע. אפשר להסתכל על מדינות אחרות. יש יתרונות וחסרונות לכל דבר, ונעשתה בחירה בידי המחוקק". מלצר: "עובדה אחת ברורה, היא שאין אף מדינה דמוקרטית נוספת שהפעילה את הכלי הזה". ברק-ארז: "אפשר גם לשאול כמה עולה להגדיל את המערך האפידמיולוגית אל מול אובדן ימי העבודה למשק". שמואלי: "זה לא רק כמה זמן היא לוקחת, אלא גם כמה האיש זוכר וכמה הוא מוכן לשתף פעולה".

נציגת הכנסת, אביטל סומפולינסקי, הדגישה, כי ההנחה בכנסת לא הייתה שהשימוש בכלי יסתיים ב-20.1.21, אלא שניתן יהיה לצמצם את השימוש בו. עוד אמרה כי בדיון האחרון בוועדת החוץ והביטחון - חברי הכנסת הביעו דעות שונות לגבי המשך השימוש, אך הגיעו למסקנה שכרגע אין תחליף לכלי זה. היא הביעה תקווה, שהממשלה תיענה לקריאתה של הוועדה לקדם הצעת חוק חדשה, ולא להאריך אוטומטית את החוק הקיים.

השופט נעם סולברג הקשה על בא-כוח האגודה לזכויות האזרח, גיל גן-מור, בשאלה האם לדעתו יש לוותר על איכון 10% מהחולים, דהיינו 9,000 בשבועות האחרונים. גן-מור השיב, כי יש לאתר אותם באמצעות החקירות האפידמיולוגיות ו"המגן". חיות ציינה, כי כלים דמויי "המגן" לא הצליחו להגיע לשימוש נרחב במדינה כלשהי, והצביעה על כשלים בטכנולוגיה זו. עוד אמרה כי יש מידה רבה של צדק בכך שעדיין אין ידע מספיק כדי לשער מה תהיה השפעתם של החיסונים. גן-מור הביע תמיכה בהפעלת כלי השב"כ כאשר החולים אינם משתפים פעולה; להערכתו מדובר בשימוש מצומצם מאוד. חיות שאלה, כיצד יתייחסו העותרים להנחיה כזאת אם תיכלל בחוק, וגן-מור השיב בתמיכה מסויגת.

שמואלי הגיבה באומרה, כי העלייה הנוכחית בתחלואה מצדיקה את המשך השימוש בכלי השב"כ. חיות ציינה, כי בחודש אוקטובר היו 3,000 מתחקרים שביצעו 60,000 בדיקות ביום - בעוד כיום אותו מספר של מתחקרים מבצע מספר בדיקות כפול, והעירה שהתשובה של המדינה לכל שאלה היא להשתמש בכלי השב"כ. "מדוע המערך לא מגדיל את עצמו?", שאלה. שמואלי השיבה: "אתם אומרים שבזמן של גל ניערך ל-9,000 מתחקרים".

מלצר: "נכון, זו לא בעיה. יש היום הרבה מובטלים, יש הרבה סטודנטים. זו בעיית הגמילה: יש כלי קל [של השב"כ] ולכן לא עושים את זה". הנדל: "אתם אלה שמשפיעים על הנתונים. אם יש יותר בדיקות, צריך יותר אנשים בבדיקה האנושית. בדיון הקודם דיברתם על עוד 900 [מתחקרים], ועכשיו אפילו את זה אין". חיות: "אפשר לפזר את ההעסקה של הסטודנטים על פני החודש. יש מספיק פתרונות. לפיקוד העורף ודאי אין את הבעיה הזאת".

6732/20, האגודה לזכויות האזרח ואח' נ' הכנסת ואח' / פרוטוקול, 17.1.21
דיון בשימוש בכלי האיכון של השב"כ לאיתור חולי קורונה ומגעיהם

תאריך:  17/01/2021   |   עודכן:  17/01/2021
איתמר לוין
+הממשלה אישרה: אלה המדינות שהשבים מהן יחויבו במלונית
22:16 17/01/21  |  עידן יוסף
הממשלה אישרה כי מהלילה בשעה 01:00 יחויב כל מי שחוזר מאיחוד האמירויות ומברזיל בבידוד במלונית, כולל כל מי ששהה בברזיל ב-14 הימים האחרונים. ההחלטה תהיה בתוקף עד ליום 27.1.21.

בנוסף, החלטה דומה שהתקבלה לגבי השבים מדרום אפריקה וזמביה הוארכה ב-10 ימים נוספים, עד ל-27.1.21.

במקביל הוחלט להאריך בשבועיים את חובת הבידוד במלונית לכל מי שחוזר מכל מדינה בעולם, אלא אם הסכים להיבדק עם הכניסה לארץ ולהתחייב לבצע בדיקה נוספת לאחר תשעה ימים (שאז יבוצע הבידוד בבית), וזאת עד ליום 1.2.21.
+נחצה רף 4,000 המתים מקורונה
21:48 17/01/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
2,898 חולי קורונה אובחנו מאז חצות - נתון נמוך באופן משמעותי מאוד מהממוצע בימים האחרונים, שנובע מירידה במספר הבדיקות  ▪  שיעור החיוביים הזמני עומד על 8.6%, ובסך-הכל 3,989 חולי קורונה מתו מפרוץ המגפה מוקדם יותר הזהירו בתי החולים שהעומסים יובילו לפגיעה באיכות הטיפול  ▪  1,177 חולים במצב קשה
(מחאה בתל אביב נגד סגירת חדרי הכושר [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+ההסכם עם פייזר: מידע על המאושפזים והמתחסנים
18:44 17/01/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
על-פי ההסכם שנחתם בין משרד הבריאות לחברת פייזר תעביר ישראל ליצרנית החיסון נגד קורונה מידע שבועי על הנדבקים בקורונה המתגלה בישראל, על מספר המאושפזים בבתי החולים, על מספר החולים במצב קשה וקריטי, ועל מספר החולים הזקוקים למכונות הנשמה
([צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90])
+הנתונים של ביידן מדויקים
18:05 17/01/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
חמש עובדות מרכזיות אותן הציג הנשיא הנבחר כבסיס לתוכנית הענק שלו למאבק בקורונה, מבוססות על נתונים מאומתים ועל תחזיות מקצועיות
(ביידן בעת הצגת התוכנית [צילום: מאט סלוקום, AP])
תוכנית הסיוע של ביידן, 15.1.21 / CNBC
+נזרי: חולדאי אינו רשאי לפתוח את התרבות
18:04 17/01/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המשנה ליועץ המשפטי: חוק הקורונה הגדול העניק לממשלה את הסמכויות להטיל את המגבלות, ולכן "רשות מקומית - גדולה ונכבדה ככל שתהא - אינה רשאית לעשות דין לעצמה"
(נזרי. "אין כל סמכות בדין" [צילום: ליאב פלד])
+חוזרים מדובאי - לבידוד כפוי במלונית
17:52 17/01/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
לאחר שנמצאו שני ישראלים שנדבקו בווריאנט הדרום אפריקני בעת שהותם בדובאי תחליט הממשלה על הוספת איחוד האמירויות לרשימת המדינות שהחוזרים מהן לישראל נדרשים לבידוד כפוי במלונית
(נדבקו במוטציה בדובאי [צילום: קמראן ג'ברילי, AP])
+הדיון על הדרכון הירוק בוועדת החוקה נדחה ליום רביעי
14:59 17/01/21  |  איציק וולף
הדיון בוועדת החוקה על הדרכון הירוק יידחה ליום רביעי. זאת, על פי בקשת שר הבריאות יואל (יולי) אדלשטיין ולאחר שהוצגו התקדמויות במתווה התכנית להפעלת הדרכון הירוק וגיבוש פתרון לסוגיות המשפטיות ליו"ר הוועדה, ח"כ יעקב אשר.
+פחות נזק כלכלי בסגר השני
13:45 17/01/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הציבור פחות מפוחד, הממשלות מתנהלות בצורה טובה יותר והעסקים הסתגלו למגיפה - אלו הסיבות העיקריות לכך שהמשק העולמי עשוי להתאושש מהר מהצפוי
(פרנקפורט. התעשייה התאוששה [צילום: מיכאל פרובסט, AP])
מצב הקורונה בבריטניה, 16.1.21 / BBC
+כיצד תבחן האוניברסיטה הפתוחה
12:33 17/01/21  |  יצחק דנון   |   לרשימה המלאה
אגודת הסטודנטים מבקשת לאסור על האוניברסיטה להשתמש בתוכנת תומקס בטענה לפגיעה בפרטיות; האוניברסיטה: אין בסיס עובדתי לטענות
(האוניברסיטה הפתוחה )
+תחזית הצמיחה: 1.9%-4.6%
12:18 17/01/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
במקום צמיחה של 3% שנצפתה בשנת 2019, ספגה כלכלת ישראל כיווץ של התוצר ב-3.3%  ▪  ההערכה באוצר: חלק מהשינויים המבניים של ימי הקורונה יהפכו לקבועים - יותר עבודה מרחוק ודיגיטציה, לצד פחות שימוש במשרדים ומסחר פיזי
(חלק מהשינויים יהפכו לקבועים [צילום: נתי שוחט/פלאש 90])
+11,437 דוחות בגין הפרות הסגר נרשמו בסופ"ש האחרון
11:47 17/01/21  |  מירב ארד
במהלך הסופ"ש האחרון (15-16.01.2021), נרשמו ע״י השוטרים 11,437 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ. מרבית הדו״חות נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת (דו"חות הניתנים גם בהתקהלויות אסורות של מי שמרוחק מביתו מעל 1,000 מ' למטרה אסורה)- 9,224 דו"חות, ובהם גם 1,514 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 148 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 120 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 345 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.
+נתניהו: "החלטה על הארכת הסגר תתקבל לכל המאוחר ביום רביעי"
11:46 17/01/21  |  מירב ארד
ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: ״אנחנו נמצאים במירוץ צמוד כרגע בין התפשטות המחלה עם המוטציות והחיסונים. אני מאמין שבשיתוף פעולה של כל אזרחי ישראל אנחנו ננצח במירוץ הזה. אנחנו מביאים עוד חיסונים. אני מקווה שהיום אנחנו נחסן כ-200 אלף איש וכך נמשיך במהלך השבוע, כדי לאפשר פתיחה הדרגתית, עם הדרכון הירוק, של חלקים מהכלכלה והחיים, עד שנפתח אותם לגמרי. לצורך זה אנחנו נצטרך לקבל הערכה מה מצב התחלואה והאם דרושה תקופת זמן מוגבלת נוספת. את ההחלטה הזאת נקבל בישיבת ממשלה ביום שלישי, לכל המאוחר ביום רביעי ונודיע על כך בהתאם״.
+נאסרה כניסת מבקרים למרכז הרפואי בני ציון
11:35 17/01/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
בשל עלייה משמעותית בתחלואה - 77 חולי קורונה, מרביתם במצב קשה  ▪  במרכז הרפואי נערכים לפתיחתה בימים הקרובים של מחלקת קורונה חמישית
([צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90])
+ח"כ אשר: "הצהרת חולדאי - אמירה פופוליסטית"
11:10 17/01/21  |  מירב ארד
יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר התייחס בראיון ברשת ב' להצהרת רון חולדאי בדבר פתיחת אולמות התרבות למתחסנים: "אמירה פופוליסטית שמנסה לרכב על יוזמה שהממשלה מקדמת ממילא, אנו עובדים בצורה אחראית על הסגירות האחרונות של הדרכון ונקווה שהוא יפעל בהקדם".
+בג"ץ תוהה על השימוש בכלי השב"כ
10:13 17/01/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המדינה: החוק יוארך אוטומטית עד יולי, אך בימים הקרובים ייבחן צמצום השימוש בו; בהמשך ייבחנו הנתונים  ▪  חיות: יש להביא בחשבון את השפעת החיסונים ואת היעילות המוטלת בספק של הכלי, ולבדוק את התועלת מול הנזק  ▪  מלצר: בהחלט סביר שהתקדמות החיסונים תייתר את השימוש בכלי
הדיון בבית המשפט העליון / שידור חי
שבעת השופטים בדיון היום [צילום: לע"מ]
האם החיסונים ייתרו את הכלי [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+חתונה מהאגדות
09:58 17/01/21  |  שירה ויזל   |   לרשימה המלאה
עולם החתונות ספג, ועודו סופג, פגיעות שהכניסו את התחום הכי חלומי ושמח למצב של זירת מאבק  ▪  בתחילתה של השנה, התחוללו ויכוחים בתוך אירועי החתונות ואלו הגיעו עד לפתחו של בית המשפט  ▪  כל צד בטוח שהצדק עימו, בזמן שכולם רוצים בסך-הכל - להתחתן
(מחוזות שאיש לא העלה בדעתו [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90])
+משרד הבריאות: שני חולי קורונה היו בטיסה מדובאי לתל אביב
09:46 17/01/21  |  מירב ארד
משרד הבריאות מעדכן על שני חולי קורונה שחזרו בטיסה של חברת FLY Dubai מדובאי לתל-אביב. הטיסה FZ1163 המריאה ב-9.1.21 בשעה 09:40 בשדה התעופה בדובאי ונחתה ב-9.1.21 בשעה 11:35 בנתב"ג תל אביב. כל הנוסעים בטיסה חייבים להיות בבידוד ולדווח באתר משרד הבריאות על בידוד ביתי. תקופת הבידוד הנדרשת היא 14 ימים.
+חולדאי: "נפתח את אולמות התרבות בתל אביב בתחילת פברואר"
09:28 17/01/21  |  מירב ארד
יו"ר מפלגת הישראלים וראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, הודיע (יום א') כי יפתח את מוסדות התרבות בעיר בתחילת החודש הבא. "בתחילת פברואר אפתח את כל מוסדות התרבות בת"א-יפו לכל מי שקיבל שני חיסונים. לא נחכה לממשלה של ביבי-גנץ שלא יודעת לנהל כלום. אצלנו זה מעשים ולא דיבורים. ככה באמת חוזרים לחיים ולא רק עוסקים במסיבות עיתונאים" - כתב חולדאי בחשבון הטוויטר שלו.
+‏שירות התעסוקה: מתחילת הסגר נרשמו 129,747 דורשי עבודה חדשים
09:11 17/01/21  |  מירב ארד
שירות התעסוקה מדווח כי מאז תחילת הסגר נרשמו 129,747 דורשי עבודה חדשים, 6,399 בסוף השבוע האחרון. מאז הודק הסגר נרשמו כ-69 אלף דורשי עבודה חדשים, כ-54% מכלל הנרשמים. כ-23 אלף פוטרו או התפטרו מאז החל הסגר. כ-34 אלף עובדי הוראה, חינוך והדרכה נרשמו כדורשי עבודה מאז החל הסגר, 91% מהם מאז הודק הסגר ונסגרה מערכת החינוך.

+שב"ס: לאחר השלמת חיסוני הסגל - יחלו חיסוני הכלואים
08:59 17/01/21  |  מירב ארד
ש"ס הודיע כי מבצע הליך חיסון סגל שב״ס שהחל לפני כשלושה שבועות והסתיים יחתם היום. לאחר השלמת חיסוני הסגל, בהמשך להנחיית השר לביטחון הפנים ובתיאום עם גורמי המשרד לביטחון הפנים ומשרד הבריאות, יחלו חיסוני הכלואים בבתי הכלא בהתאם לתוכנית רפואית ומבצעית שהוכנה בשב״ס בתקופה האחרונה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בג"ץ רומז: לצמצם השימוש באיכון השב"כ
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
עוד סתם אזרח
17/01/21 14:12
2
עוד סתם אזרח
17/01/21 14:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
(14-01-21) אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה מבקשת (14.1.21) מבית המשפט המחוזי מרכז לאסור על האוניברסיטה לבחון את 40,000 תלמידיה מרחוק בתוכנת תומקס. האגודה טוענת, כי זוהי תוכנה פולשנית הפוגעת בפרטיות ואוספת מידע מהמחשב של הסטודנט, והופכת כל סטודנט לחשוד מיידי, ומבקשת לאפשר להימשך באמצעות הזום. האוניברסיטה אומרת בתגובה, כי אין בסיס לעתירה ולטענות שהועלו בה.
17/01/2021  |  יצחק דנון  |   חדשות
משרד האוצר מעריך כי הצמיחה בשנת 2021 צפויה לעמוד, ככל הנראה, על 4.6%. מדובר בתרחיש אחד - הסביר יותר מתוך שניים - לתחזית הצמיחה. על-פי תרחיש שלו מייחסים באוצר הסתברות נמוכה, של החמרה במצב הבריאותי בישראל בשל המשך התפשטות הקורונה, צפויה הצמיחה לעמוד על 1.9% בלבד.
17/01/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
מהמרכז הרפואי בני ציון נמסר כי לנוכח העלייה המשמעותית בתחלואה ומתוך דאגה למטופלים, לצוותים הרפואיים ולעובדי ביה"ח, נאסרה החל מהבוקר ותיאסר עד להודעה חדשה כניסת מבקרים לביה"ח והיא תותר רק במקרים חריגים ובהם: הורה מלווה לילד, ליווי יולדת, פרידה מבן משפחה במצב סופני ומטפל סיעודי קבוע.
17/01/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
עוד כמה חודשים אנו מסכמים שנה לתחילתה של המגיפה העולמית, הקורונה. ומי יודע אולי נציין בקרוב גם את סופה. אך בנתיים, זוגות שחיכו לחתונת חלומותם, נאלצו לדחות עקב המצב המשתנה, לפעמים אף לא פעם אחת, את היום המיוחל. הדבר לא נגמר בכך, אלא פירוש הדחיה, חוץ מעוגמת נפש ואי ודאות בתקופה, שמבורכת כשלעצמה, באתגרים שונים, הוא כסף ההולך לריק.
17/01/2021  |  שירה ויזל  |   יומני בלוגרים
ההיתר להכניס חמץ בפסח בבתי חולים זו התערבות בוטה של בג"ץ בתחום ההלכה הבית של המתמודדים סגור ולקינוח פסוקו
17/01/2021  |  ציפי לידר  |   יומני בלוגרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il