בנק הפועלים מותיר את המלצת הקניה שלו למניית יצרנית ההלבשה התחתונה, דלתא. הבנק מציב בשלב זה מכפיל 11-12 בלבד, המגלם מחיר יעד ל- 12 חודשים של כ- 53 ש"ח, לעומת מחיר הנוכחי בשוק של 39.3 ש"ח למניה.
האנליסט עוז לוי מבנק הפועלים מעריך, כי הסיכון העיקרי למניית החברה, נובע מהחשיפה המטבעית שלה, לשערי הליש"ט והשקל מול הדולר. זאת בעקבות ההשפעה המשמעותית של שינויים בשערי מטבע אלו על רווחיות החברה.
דלתא פועלת בעיקר בשוק האמריקני והבריטי, מול רשתות שיווק גדולות. בארה"ב צברה דלתא פיזור ומגוון בתמהיל הלקוחות ומרבית המכירות מופנות לשוק העממי ולרשתות השיווק הענקיות: וול-מארט וקיי-מארט. אלה מאופיינות בחסינות יחסית להאטה כלכלית. לוי מעריך, כי האטה כלכלית זו, עשויה להעיב במיוחד על מכירותיה לשוק האקסלוסיבי ברבעונים הבאים.
בבריטניה מהווה רשת מארקס-אנד-ספנסר את הלקוח העקרי של דלתא ( %27). הרשת הבריטית עברה לאחרונה הליך רה-ארגון, בו ישרה קו מול מתחרותיה בבריטניה במספר פרמטרים שונים (בעיקר רמת מחירים). בפועלים מעריכים, כי לרשת הבריטית יכולת טובה יותר להתמודד בתחרות בשוק הבריטי ולייצב את רמת מכירותיה. תהליך שחיקת מחירי מכירה מחד, השפיע באופן מהותי על דלתא ורווחיותה השנה ומאידך, עשויה לאושש את הרשת הבריטית ורמת מכירותיה בעתיד.
בנוסף, הסיכויים לשחיקה דרמטית נוספת במחירי המכירה מצד לקוח זה נראים נמוכים יחסית.
למרות התפתחותה ההאטה הכלכלה העולמית, חברת דלתא מציגה ירידה של %4 בלבד במכירותיה ברבעון השלישי, לעומת מקבילו אשתקד. ירידה הנובעת בעיקרה מהשחיקה בשער הליש"ט אל מול הדולר ( %13) ומשחיקה במחירי המכירה למרקס אנד ספנסר. בבנק מציינים, כי שולי הרווח של החברה הצביעו על נסיגה, מעבר לצפוי, בעיקר בעקבות הפחתה חד פעמית של מיליון דולר במלאי ואין הדבר מצביע, להערכתנו, על בעיה שיגרתית.
עוד מציין לוי, כי מול התלות המהותית בשערי המטבע וההשפעה השלילית של ההאטה העולמית על מכירותיה ורווחיותה, מבצעת החברה שני מהלכים אשר ישפרו להערכת, באופן קבוע את יעילותה התפעולית. הכוונה היא להעברת הייצור למדינות בהן כח ייצור זול והטמעת שתי החברות המשווקות שרכשה דלתא בארה"ב. אלה יאפשרו לה להתמודד בהצלחה עם התחרות ושחיקת המחירים בענף.