|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?

מאמצי שכנוע אחרונים מול חגית משה

04/02/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2021   |   תגובות

יו"ר הבית היהודי חגית משה מקיימת פגישה בביתו של הרב איתן אייזמן, יחד עם משה ליאון בטלפון בניסיון למצוא פשרה שתביא לריצה משותפת (וואלה). סמוטריץ' הודיע למשה כי תוכל להצטרף לרשימה, אך לא מטעם הבית היהודי כחברה מטעם האיחוד הלאומי. זאת מחשש שתתפצל אחרי הבחירות. במקביל, התחייב נתניהו למנות את משה לשרה אם תחבור לרשימת הימין הדתית (חדשות 12).

תאריך:  04/02/2021   |   עודכן:  04/02/2021
עידן יוסף
+אל תבלבלו אותם עם העובדות
09:51 05/02/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הטענה כאילו משפט נתניהו נועד להפיל "ראש ממשלה חזק מן הימין" אינה עומדת במבחן המציאות  ▪  כך גם הטענה כאילו נתניהו קובע את הסגר כדי לדחות את משפטו  ▪  תומכיו של טראמפ מתעלמים מהאמת בנוגע לתוצאות הבחירות, ומתנגדיו תוקפים אותו בצורה צבועה על מעשים כשרים לחלוטין  ▪  התקשורת הישראלית חוטאת לתפקידה בסיקור החיסונים לקורונה וסקרי הבחירות  ▪  המשימה החשובה ביותר של בתי הספר: ללמד את ילדינו כיצד לברור את המידע שהם צורכים
ה"חפץ חיים". בגלל הרכבת
+עימות בוועדת הבחירות בין קרעי לחברי הרשימה המשותפת
02:19 05/02/21  |  עידן יוסף
רגע לפני סגירת הגשתן של 39 הרשימות המתמודדות לכנסת ה-24, עימות פרץ בין חבר ועדת הבחירות המרכזית מטעם הליכוד, ח"כ קרעי לנציגי שלוש המפלגות המרכיבות את רשימת הרשימה המשותפת. המחלוקת נבעה באשר לסוגיה האם בעצם הגשת הרשימה יש משום הכרה בישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.
[צילום: הדובר של יונתן]
+חגית משה רגע לאחר תמיכתה בנתניהו כרה"מ: "בנט צריך להנהיג"
01:49 05/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הבית היהודי משנה עמדות בתוך זמן קצר ומחליקה בלשונה  ▪  רק לפני שבועיים תקפה את בנט: "בנט זרק אותנו", "רואה אותנו כמשהו שהוא 'על הדרך'" ו"אמר שהוא לא ציונות דתית"
(חגית משה. זיגזג [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+הרב דרוקמן: חגית משה הסתירה מידע; אתמוך ברשימת הציונות הדתית
23:15 04/02/21  |  עידן יוסף
הרב חיים דרוקמן, מזקני הציונות הדתית, הגיב בחריפות למהלך של בנט: ״מפרסמים שהמהלך של תמיכת הבית היהודי הוא על דעתי, וזה לא נכון. חגית משה עדכנה אותי שבאופן חד-פעמי ניתן את האות ב' לימינה, ובתמורה - היא תהיה שרה. לא אמרה לי אף מילה שההסכם הוא שהבית היהודי תומך בימינה". על השאלה במי יתמוך, השיב: ״במפלגת הציונות-הדתית״.
([צילום: AP])
+רשימת הציונות היהודית: 3 נשים בשמינייה הראשונה
23:11 04/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
נציגי שלוש המפלגות הגיעו להגשת הרשימה  ▪  עו"ד בן גביר אמר לאחר ההגשה כי מטרת האיחוד היא סיכול הקמת ממשלת שמאל והקמת ממשלת ימין חזקה  ▪  "למצביעי הימין יש בית פוליטי אמיתי"
[צילום: מן הטלוויזיה]
+תקווה חדשה: תמיכת משה בנתניהו מוכיחה שבנט יהיה בממשלת נתניהו
22:52 04/02/21  |  עידן יוסף
רשימת תקווה חדשה מסרה בתגובה להסכם בין הבית היהודי לימינה: "חגית משה חותמת על הסכם עם בנט ומודיעה על תמיכה בנתניהו לראשות הממשלה. עוד הוכחה שהצבעה לבנט היא הצבעה לנתניהו".
+חוברים לימינה: בנט התחייב למינוי חגית משה לשרה
22:30 04/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ההסכם הדרמטי: הבית היהודי לא תרוץ לכנסת ה-24, ותביע את תמיכתה בנפתלי בנט לראשות הממשלה  ▪  ימינה תרוץ תחת האות ב׳ וחגית משה תמונה לשרה בממשלה הבאה  ▪  חגית משה הייתה המועמדת של נתניהו במטרה להכות בבנט
(בנט. 1:0 מול נתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הוגשה רשימת הליכוד: כוללת שישה שריונים
22:04 04/02/21  |  
הליכוד הגיש את רשימתו לכנסת ה-24. הרשימה כוללת שישה שריונים: 10 גלית דיסטל; 26 אורלי לוי אבקסיס; 28 אופיר סופר (עתיד אחד); 36 יאיר גבאי; 39 נאיל זועבי; 40 בוריס אפליצ׳וק.

להלן הרשימה המלאה: 1. בנימין נתניהו; 2. יולי יואל אדלשטיין; 3. ישראל כ״ץ; 4. מירי רגב; 5. יריב לוין; 6. יואב גלנט; 7. ניר ברקת; 8. גילה גמליאל;, 9. אבי דיכטר; 10. גלית דיסטל; 11. חיים כץ; 12. אלי כהן;
13. צחי הנגבי; 14. אופיר אקוניס; 15. יובל שטייניץ; 16. דודי אמסלם; 17. גדי יברקן; 18. אמיר אוחנה; 19. אופיר כץ; 20. אתי חוה עטיה; 21. יואב קיש; 22. דוד ביטן; 23. קרן ברק; 24. שלמה קרעי; 25. מיקי זוהר; 26. אורלי לוי אבקסיס; 27. קטי שטרית; 28. אופיר סופר; 29. פטין מולא; 30. מאי גולן; 31. טלי פלוסקוב; 32. עוזי דיין; 33. אריאל קלנר; 34. אוסנת הילה מארק; 35. עמית הלוי; 36. יאיר גבאי; 37. ניסים וטורי; 38. שבח שטרן; 39. נאיל זועבי; 40. בוריס אפליצ׳וק; 41. איוב קרא; 42. מטי יוגב; 43. יהודה גליק; 44. נורית קורן; 45. זאב פליישמן.
+בן-גביר נדחף בכנסת בידי עוזר פרלמנטרי מהרשימה המשותפת
21:49 04/02/21  |  עידן יוסף
עימות במשכן הכנסת בין קבוצת עובדי הרשימה המשותפת ליו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר ואנשיו בתוך משכן הכנסת. לאחר חילופי דברים, נצמד רג'א זעתרא לבן-גביר ודחף אותו.

בעוצמה יהודית אומרים כי מדובר ב"התנהלות חלמאית ובזיונית של משמר הכנסת, שהסתפק באזהרה, במקום להרחיק את התוקף מהמשכן. בן גביר, שהודיע כי יגיש תלונה במשטרה ואף יגיש נגדו תביעה אזרחית", אמר בתגובה: "ברשימה המשותפת רועדים מפחד. הם יודעים שכשאהיה בכנסת - החגיגה שלהם תסתיים".

דובר ועדת הבחירות המרכזית אישר את הפרטים ל-News1: "נפגשו באחד הפרוזדורים, קצת קללות, אנשי משמר הכנסת הרגיעו. זאת לא הפעם הראשונה. כל מערכת הבחירות אותו ריטואל".
+ח"כ אופיר סופר ישוריין בליכוד
21:19 04/02/21  |  עידן יוסף
חבר הכנסת אופיר סופר (ציונות דתית) ישוריין במקום ה-28 בליכוד (חדשות 12).
+אחרי ההתכתשויות: הוגשה רשימת יהדות תורה לכנסת
21:05 04/02/21  |  עידן יוסף
נציגי יהדות התורה 'אגודת ישראל דגל התורה' שסימנה ג’ הגישו את רשימת המועמדים לכנסת ה-24, לאחר שלאחר הליך גישור הצליחו להגיע לפשרה. ‏חבר הכנסת לשעבר אליהו חסיד ביקש שלא להשתלב ברשימת המפלגה לכנסת, במקומו, את המקום השני של הסיעה המרכזית (גור) תפס נציג החסידות באשדוד יחיאל וינגרטן ששובץ במקום ה-18.

להלן הרשימה: 1. משה גפני; 2. יעקב ליצמן; 3. אורי מקלב; 4. מאיר פרוש; 5. יעקב אשר; 6. ישראל אייכלר; 7. יצחק פינדרוס; 8. יעקב טסלר; 9. אליהו ברוכי; 10. משה שמעון רוט.

בהצהרה משותפת לגפני ולליצמן, נאמר: "במיוחד בתקופה מורכבת זו, בתחומים הערכיים, הבריאותיים, הכלכליים והחברתיים, על-רקע הסתה מבישה נגד החרדים, תוך הכללה קשה, וניסיונות רבים לפגוע במסורת ישראל, בצביון היהודי ובכל הקדוש והיקר לנו, נפעל יחד בכל כוחנו לרתימת כל הכוחות למען הצלחת המערכה, לדאוג לכלל הציבור, תוך ערבות הדדית וקידוש שם שמיים באמצעות הגדלת כוחה של יהדות התורה בכנסת".

במקומות לא ריאליים ברשימה הוצבו: דוד אוחנה (ספרדי), בנימין הרשלר, יצחק רייך ויוסף באהם.
+לראשונה בתולדות הליכוד: שריון למוסלמי
20:21 04/02/21  |  עידן יוסף
נאיל זועבי (49), איש חינוך ותיק אשר שימש כמנהל בית ספר, ישוריין ברשימת הליכוד לכנסת במקום 39. זועבי, שלא הצטלם צילום משותף עם ראש הממשלה, אמר כי בשנים האחרונות עשה נתניהו רבות לטובת המגזר הערבי ושילובם בחברה בישראל, והתוצאות נראות בשטח. "השילוב שלי בתנועת הליכוד מהווה הבעת אמון בערביי ישראל. ערביי ישראל רוצים להיות חלק מההצלחה ולכן גם באים לשורות ליכוד ולמפלגת השלטון".

יו"ר הליכוד נתניהו אמר: ״לפני כמה שבועות קראתי בנצרת לעידן חדש עבור אזרחי ישראל הערבים, שהם חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית. נאיל זועבי יוביל את המאמצים שלנו לטובת אזרחי ישראל הערבים מתוך הליכוד: יישום התוכנית שלנו למאבק בפשיעה ובאלימות, ושיפור חייהם של אזרחי ישראל הערבים בכל התחומים - חינוך, בריאות ורווחה. אזרחי ישראל הערבים מגיעים לליכוד כי רק הליכוד בהנהגתי הביא להם הישגים אדירים. לאזרחי ישראל הערבים נמאס לבזבז את קולם על מפלגות באופוזיציה".
(נאיל זועבי)
+בוריס אפליצ׳וק ישוריין ברשימת הליכוד
20:12 04/02/21  |  עידן יוסף
המהנדס בוריס אפליצ'וק, שעלה ב-1990 ממוסקבה, יששוריין ברשימת הליכוד. לאחר שירותו הצבאי היה אזרח עובד צה״ל, ואחר כך השתלב בחברות טכנולוגיה עילית והפך לעצמאי.

אפליצ׳וק, חבר הליכוד מאז 2006, אמר: "אני מודה לראש הממשלה נתניהו על הכבוד שנפל בחלקי לשרת את אזרחי ישראל בכנסת, ואני בטוח שבהנהגתו הליכוד יביא לפחות 40 מנדטים".
(בוריס אפליצ'וק)
+חולדאי פורש מהמרוץ לכנסת ה-24
18:29 04/02/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר מפלגת הישראלים הודיע כי לא יתמודד עם מפלגתו בבחירות לכנסת  ▪  "החלטתי שיהיה זה נכון יותר לפרוש מהתמודדות לכנסת"
([צילום: הישראלים])
+עפר שלח: לא אתמודד בבחירות לכנסת
18:11 04/02/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר מפלגת תנופה הודיע כי לא יגיש את רשימת המפלגה  ▪  "עשיתי כל מאמץ שהחיבור יקום ויצלח. זה לא קרה, ולא בגלל שום דרישה שלי. יו״ר העבודה מרב מיכאלי החליטה שטוב לה לרוץ לבד"
(שלח. "סכנה קיומית גדולה מכל איום חיצוני" [צילום: מפלגת תנופה])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מאמצי שכנוע אחרונים מול חגית משה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, הודיע על פרישתו מן המרוץ לכנסת ה-24. בהודעה ששלח (יום ה', 4.2.21) לחברי מועצת עיריית תל אביב-יפו כתב כי הודיע לפני כחודש על כוונתו להתמודד בבחירות לכנסת מתוך תחושה פנימית שאינו יכול לעמוד מן הצד מול השבר במדינת ישראל.
04/02/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
ח"כ לשעבר עפר שלח הודיע (יום ה', 4.2.21) על פרישה מן המירוץ הפוליטי.
04/02/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
בנימין נתניהו הצליח לגייס את נציגי רע"ם בכנסת, ובכך הוא מחזיר אותנו לימים בכנסות הראשונות, בהן כיהנו חברי כנסת ערבים, שהרבו בדברי חנופה לשלטון והשמיעו אפילו שירי הלל לממשל הצבאי. הם כביכול התמקדו בדאגה לאוכלוסייה הערבית. היה זה אחד המחזות האבסורדיים שקשה להאמין שהתרחשו, כשחברי כנסת ערבים, הקנויים על-ידי ממשל מפא"י, הצביעו בעד המשך קיום הממשל הצבאי ואילו יו"ר תנועת החרות, מנחם בגין, מצא עצמו בחזית אחת נגדם עם מק"י במאבק נגד הממשל הצבאי, ונושא נאום מרגש נגד התופעה הלא דמוקרטית של כליאת אזרחי מדינה בתחום ממשל צבאי.
תמיד הסתייגתי מפסילת רשימות המבקשות להתמודד לכנסת. הן לפסילת רשימתו של מאיר כהנא והן של בל"ד. קטטה טלוויזיונית סוערת עם ח"כ ג'מאל זחלקה ב"ערב חדש" לא שינתה את עמדתי למרות שחשתי קבס מדבריו.
04/02/2021  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
הפרשנים השונים משתמשים שוב ושוב במינוח "גוש המרכז-שמאל", בשעה שכלל לא קיים גוש כזה. מדובר למעשה במחנה של שמאל קיצוני יותר או קיצוני פחות, שכל המצע שלו מסתכם ב-3 מלים בלבד: "רק לא נתניהו"! אפילו בשביל יעד זה קיימים במפה הפוליטית גופים יעילים ומבטיחים יותר, שניהם ב"גוש המרכז-ימין", מינוח שכלל אינו קיים בפי השמאל/תקשורת.
רשימות נוספות   /   בחירות 2021  /  מי ומי  
הבית היהודי מודיעה: "נרוץ בנפרד"  /  עידן יוסף
נתניהו מינה פרויקטור למגזר הערבי  /  איציק וולף
הציונות הדתית תרוץ עם עוצמה יהודית  /  איציק וולף
בשולי הסער  /  ציפי לידר
חיסון תמורת גופות  /  אביתר בן-צדף
בחזרה לקומה ה-12  /  יוסי אחימאיר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
חיים רמון
חיים רמון
החד-ממדיות של תוכנית "עובדה" משקפת רק חלק מהאמת ובכך מחזקת את התחושה בקרב תומכי נתניהו כי עורכי התוכנית לא מעוניינים בהצגת התמונה העובדתית המלאה אלא מעוניינים אך רק באשמתו של ראש ה...
בלפור חקק
בלפור חקק
הספר מסכם קריירה מפוארת כאיש תקשורת בכיר, שזכה להישגים רבים בשל כישרונותיו אך ידע כל חייו שיש משימה אחת שלא יוכל לברוח ממנה: לקום לספר את הסיפור המשפחתי, להסיר את כתם הנידוי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il