|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

ועדת חוקה אישרה:

חובת הבידוד במלוניות תוארך ב-24 שעות

ח"כ אשר הציע חלופה: "מכשיר אלקטרוני כזה או אחר" אלרעי-פרייס: "אין כרגע אופציה לאזיק אלקטרוני שניתן להפעיל מהיום להיום" הוסיפה: שמירת הבידוד של הבאים מחו"ל ירד ל-20% אחוז סגן השר מקלב: סגירת השמים מתארכת, מאות משפחות מפוצלות לא יכולות לחזור
21/02/2021  |   מירב ארד   |   חדשות   |   מגיפת הקורונה   |   תגובות
[צילום: דוברות הכנסת]
[צילום: דוברות הכנסת]

ועדת חוקה של הכנסת קיצרה (יום א', 21.2.21) את תוקף ההכרזה על חובת הבידוד במלוניות לשבים מחו"ל ל-24 שעות במקום להאריכה ב-8 ימים כבקשת הממשלה. ההכרזה אמורה הייתה לפוג הלילה בחצות ומשמעות פקיעתה הייתה כי כל השבים מחו"ל היו עוברים לבידוד ביתי במקום בידוד במלוניות. היו"ר ח"כ אשר אמר כי יאפשר לממשלה 24 שעות נוספות לצורך גיבוש פתרונות. ההצעה אושרה ללא מתנגדים.

יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר: "המשטרה יכולה לאכוף בדרכים יותר יעילות וצריך למצוא אפשרות בהסכמת אנשים לאכיפה דרך טלפונים ניידים ולאו-דווקא באיזוק. הוא פנה לד"ר אלרעי פרייס וביקש לקצר את תקופת הבידוד לשבים מחו"ל: "יש לשקול לקצר את חובת הבידוד מ-10 או 14 ימים לשישה ימים או מספר אחר יותר ידידותי. הגענו לנקודה שצריך לנהל שיח אחר עם הציבור. קיימות דרכים אחרות פחות פוגעניות".

עוד אמר כי הוועדה תתכנס שוב מחר ותדון בתקנות הפעימה השנייה של ההקלות שנכנסה הבוקר לתוקף.

מוקדם יותר בדיון אמר יו"ר הוועדה, ח"כ יעקב אשר: "אני נוטה מאוד שלא לאשר את הארכת הבידוד במלוניות. אין לזה יותר הצדקה. שליחת השבים מחו"ל לבידוד ביתי תשחרר את צוואר הבקבוק ותאפשר להביא יותר ישראלים ארצה בהתאם למכסת ה-2000 כיום".

היו"ר אשר הוסיף: "אני חושב שאם יש חשש למוטציה מסתורית שאנו לא יודעים עליה - לא השליש של אלה במלוניות עשרה ימים יציל את המצב. כמו שידענו ללכת לקראת הממשלה מחשש מה יקרה אני חושב שצריך להפעיל את השכל הישר. אני חושב שכשיבואו לבן אדם ויגידו לו או מלונית או מתקן מעקב אלקטרוני שיאכוף את הסגר שלך בבית אז זה מצוין. או שהמשטרה תדאג לעשות את זה".

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, הד"ר שרון אלרעי-פרייס התייחסה להצעה בדיוק ואמרה: "למיטב ידיעתי אין כרגע אופציה לאזיק אלקטרוני שניתן להפעיל מהיום להיום. הטכנולוגיה קיימת אבל אני לא חושבת שהיא נמצאת בישראל. גם אם נדרש לחקיקה מהירה העזר הטכנולוגי לא בידינו כדי שנעשה עכשיו שינוי במלוניות".

היא ציינה כי "היה כבר אירוע שאוטובוס הגיע למלונית עם 20 עד 30 אנשים כשאין לנו אופציה טכנולוגית לוודא שהם בבית ושהמשטרה סוגרת את עניין האכיפה. שמירת הבידוד של הבאים מחו"ל ירד ל-20% אחוז. אנשים שמשתחררים הביתה לא שומרים על בידוד".

סגן שר התחבורה ח"כ אורי מקלב האשים בדיון את משרד הבריאות בעיכוב בהגדלת מכסות הנכנסים מ-600 ביום ל-2000. "לא יכול להיות שיגבילו ב-600 כשכל המשרדים האחרים העמידו את האנשים כך שניתן יהיה להגדיל ל-2000. המעכב היום את הכנסתם הוא משרד הבריאות. ההחלטה יכולה להתממש כבר מעכשיו. משרד התחבורה עושה את כל המאמצים ולא מנותק מהציבור. הוועדה עובדת ביעילות ומנפיקה באופן מידי את האישורים. לוועדת החוקה יש את הכוח לשפר את החלטות הממשלה", אמר ח"כ מקלב.

תאריך:  21/02/2021   |   עודכן:  21/02/2021
מירב ארד
+36 עצירים מאומתים לקורונה בבית המעצר קישון
00:43 22/02/21  |  עידן יוסף
בבדיקות שבוצעו בבית המעצר ׳קישון׳ נמצאו 36 עצירים מאומתים לנגיף קורונה. כולם במצב טוב ללא תסמינים. נערך חקר אפידמיולוגי ובמקביל יידגמו כל הכלואים השוהים במתקן.

עד לקבלת תוצאות הבדיקות ימעטו התנועות אל המתקן וממנו, ודיוני בתי משפט ייעשו בוויעוד חזותי.
+נתניהו באילת: "מתחנן בפניכם, לכו להתחסן"
20:57 21/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+מנכ"ל פייזר יבקר בארץ בחודש הבא
20:24 21/02/21  |  עידן יוסף
מנכ"ל חברת פייזר, אלברט בורלה, יגיע לביקור בארץ בחודש מרס (חדשות 12).
+15 ערים יחזירו תלמידי ז'-י' השבוע
19:39 21/02/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
קבינט הקורונה קבע כי כיתות ז' עד י' לא יחזרו ללימודים בבתי הספר לפני 9 במרס, בעוד יותר משבועיים, אך ראשי הערים הגדולות (למעט ירושלים) החליטו לאפשר פתיחה של הכיתות הללו כבר ביום רביעי הקרוב, בשל "ההיעדרות הממושכת של תלמידים אלה מבתי הספר, וההשפעה הפדגוגית, החברתית והנפשית הקשה עליהם"
(ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+ועדת החוקה האריכה את חובת הבידוד לנכנסים לישראל ב-24 שעות בלבד
18:40 21/02/21  |  איציק וולף
ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת, בראשות ח"כ יעקב אשר, קיצרה את תוקף ההכרזה על חובת הבידוד במלוניות לשבים מחו"ל ל-24 שעות במקום להאריכה ב-8 ימים כבקשת הממשלה.

ההכרזה אמורה הייתה לפוג הלילה בחצות ומשמעות פקיעתה הייתה כי כל השבים מחו"ל היו עוברים לבידוד ביתי במקום בידוד במלוניות. היו"ר ח"כ אשר אמר כי יאפשר לממשלה 24 שעות נוספות לצורך גיבוש פתרונות.
+כ"ץ מתעלם מהייעוץ המשפטי בגיבוש התוכנית הכלכלית
17:48 21/02/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
אומר שלמרות שעבר חודש מן ההודעה על התוכנית - רק שניים ממרכיביה הגיעו לשולחנו  ▪  מזהיר מפני כלכלת בחירות שמטרתה "תעמולה או השגת יתרון בלתי הוגן למפלגה או מועמד"
(כ"ץ. דרושים ריסון ואיפוק [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90])
+אם לא תהיה אחריות - יהיה סגר נוסף
17:10 21/02/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
פרופ' נחמן אש הביע חשש מהפרות של הנחיות הקורונה במהלך חג הפורים שיחול בסוף השבוע  ▪  שר הבריאות ומנכ"ל משרדו הודיעו לקופות החולים כי בחודש מרס יגיעו לישראל מאות אלפי מנות חיסון מתוצרת מודרנה
(חשש מהפרת ההנחיות [צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+משרד הבריאות: 1,240 נדבקים חדשים אתמול
14:16 21/02/21  |  מירב ארד
משרד הבריאות: 1,240 נדבקים חדשים אתמול, סה"כ בוצעו אתמול 19,586 בדיקות. 857 חולים במצב קשה, מהם 273 מונשמים.
+האיטלקים מתוסכלים ותשושים
13:05 21/02/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הגל השני שפגע במדינה היה חמור בהרבה מהראשון, אך ההקפדה על המגבלות הייתה רופפת, המוטציה הבריטית מתפשטת והחיסונים מתנהלים בעצלתיים - מדווח טיימס
(מזרקת טרווי. עיר רפאים [צילום: אלסנדרה טרנטינו, AP])
הממשלה החדשה באיטליה, 19.2.21 / France 24
+פקודת בריאות העם
11:39 21/02/21  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - בדבש טובלת, משיתים עלינו, אבנים הורגות, מעילה בתפקיד, לא-מתחסנים ומאוסלו ל"חומת מגן" והלאה  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  הרבה בריאות ואושר  ▪  "משנכנס אדר - מרבין בשמחה" (מסכת תענית)
(חשוב לחייב [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90])
+משנכנס אדר מרבין בשמחה
11:10 21/02/21  |  ארי בוסל   |   לרשימה המלאה
הוא מבלבל מספרים, מתקשה לדבר, ולכולם ברי שהוא בשלבים של מחלת השכחה  ▪  מכאן שמחצית מבוחרי ארה"ב בחרו בידיעה ברורה מראש שהם לא בוחרים בו כי אם במישהו אחר  ▪  אמרתי לכם - שמח!
(ביידן. מחלת השכחה [צילום: אוון ווצ'י/AP])
+עניין הומאני
10:34 21/02/21  |  אברהם בנמלך   |   לרשימה המלאה
אם ביבי וגנץ יושבים יחד בלי להתקוטט הסיבה היא רק מלחמה  ▪  אמרו שהעניין הומאני, מלחמה היא לא דבר הומאני  ▪  אל תשמיץ, צה"ל הוא הצבא הכי הומאני  ▪  אז למה בית הדין הבינלאומי פותח בחקירה?
(צבא הומאני [צילום: ארכיון צה"ל במשהב"ט])
+מלחמת שלוש החזיתות
09:35 21/02/21  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
העסקונה החרדית מוצאת עצמה שלא בטובתה במערכה קיומית בשלוש חזיתות: רבני פייק 'דעת תורה' כנגד החיסונים; ה'פייק השקופע' שנחשפה במפגש 'צעירי הצאן' החרדים עם הבחורים 'הסרוגים'; והנהירה אחר 'החרדיות של סמוטריץ'
(סמוטריץ'. ברירת מחדל [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חובת הבידוד במלוניות תוארך ב-24 שעות
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מגיפת הקורונה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים והפעם - בדבש טובלת, משיתים עלינו, אבנים הורגות, מעילה בתפקיד, לא-מתחסנים ומאוסלו ל"חומת מגן" והלאה "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג) הרבה בריאות ואושר "משנכנס אדר - מרבין בשמחה" (מסכת תענית)
כבר מחצית החודש, ואין ספק ששמח. בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות הכל אפשרי חוץ מאשר חיסון. פשוט ארץ מפגרת. סופת שלג, והחיסונים מתמהמהים - בגלל בעיות לוגיסטיקה. ניתן לחשוב שבארה"ב לא רגילים לשלג, לכפור ולתנאי מזג אוויר קשים עד לא נוחים. ואם שינוע במשאיות מקוררות אינו אפשרי, ואם כל מערכת הרכבות בארה"ב כשלה, עדיין יש טיסות. כשלא רוצים, מתרצים, אך למה לתרץ, כשאפשר להציג מצגת שווא שהכל טוב, ורק תודות לנשיא ביידן אנחנו מקבלים חיסונים (טוב שבחדשות, כך מודיעים, מבסוטים לחלוטין, ולא מרפים, גם אם אנחנו, בשטח, לא מודעים כלל ועיקר למציאות הדימיונית הזו).
21/02/2021  |  ארי בוסל  |   יומני בלוגרים
לאן אתה רץ?
21/02/2021  |  אברהם בנמלך  |   יומני בלוגרים
אל תקנאו בעסקונה החרדית, שנאלצת לנהל מערכה משולשת בשלוש חזיתות: המלחמה נגד מכחישי החיסונים הנוהים אחר קבוצה גדולה של רבנים חרדים שפירסמו 'דעת תורה' נגד החיסונים; והמאמץ לשכנע את בחורי 'הישיבות הקדושות' שנקלעו למלונית עם קבוצה של בחורים מהישיבות הציוניות, שנפעמו לגלות, בניגוד למה שפימפמו להם, שסרוגים בני גילם בישיבותיהם הציבור הדתי-לאומי מעמיקים בתורה ומקפידים ביראת שמיים לא פחות מהם (ולפעמים יותר, כפי שפורסם כאן בעבר); ואם לא די בכך, באה המערכה לשיכנוע 'צעירי הצאן' שנקעה נפשם ממפלגות המיינסטרים החרדיות, שלא לנהות אחר מפלגות חדשות שמעוררות עניין והערכה, ובראשן מפלגתו של סמוטריץ' שצוברת פופולריות ברחוב החרדי. שוד ושבר! מלחמת בשלוש חזיתות. ירחם השם.
21/02/2021  |  מנחם רהט  |   יומני בלוגרים
חברת ישראייר הודיעה (יום א', 21.2.21) כי תתחיל להפעיל פיילוט של טיסות ייעודיות לאילת עבור מתחסנים ומחלימים. הטיסות הללו הן חלק מבחינת מתווה חדש ליוצאים ונכנסים לנתב"ג ולאור פתיחת בתי המלון בעיר לפי תקן התו הירוק ומיועדות עבור נוסעים שיוכלו להציג תעודת מתחסן או מחלים מקורונה.
21/02/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il