|
[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
|
|
|
|
|
קבוצת מרום אפ.ג'י.פי בע"מ, מדווחת (יום ה', 25.2.21) על ירידה של 80% במכירת תחפושות וקישוטי מסיבות לפורים. מסכומי המכירות מסתבר שהסגר משפיע וישפיע לפחות לפי סימני ההתארגנות וחוסר ההצטיידות. על-פי הדיווח, כל מלאי דגלי ושרשראות דגלוני הליצנים שיוצר נשאר על המדפים והמעט שנרכש הם שרשראות שרוולים צבעוניות ומשולשים צבעוניים.
כאשר שאל יו"ר הקבוצה את הרוכשים מדוע רכשו דווקא קישוטים אלה, נענה כי אם לא ישמשו לחג מכיוון ואין עליהם הדפסה של מוטיבים לפורים היה ולא יערכו הנשפים יוכלו להשתמש בהם לאירועים אחרים ולא בהכרח לפורים.
גם במסכות הפנים נרשמה ירידה חדה כשהיחידים שרכשו אותן הם מעצבי חלונות ראוה ובעלי חנויות לצורך קישוט נקודות המכירה בערים השונות. עוד מדווחת קבוצת מרום אפ.ג'י.פי על החזרת סחורה שנרכשה בשבועיים האחרונים - תופעה של הייתה קיימת ב-37 האחרונות.