|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

ישראל ביתנו: החרדים חריגים, תעשו את הבחירות שלכם

03/03/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2021   |   תגובות

ישראל ביתנו פרסמה סרטון תעמולה שבו נשמעת כביכול פקידה בוועדת החריגים המונעת מישראלי עובד המשרת במילואים לחזור לארץ, וממליצה לו להיות חריג - לא לעבוד ולא לשרת בצה"ל - ולקבל אישור כניסה לארץ כפי שמקבלים חרדיים.

הסרטון מתפרסם על-אף שבימים הוכיחה הוועדה ועיתונאים שונים כי אין תחקיר חדשות 12 בנושא היה מצוץ מן האצבע, וכי אין ממש בטענות להעדפת חרדים בכניסה לארץ.

תאריך:  03/03/2021   |   עודכן:  03/03/2021
עידן יוסף
+יהדות התורה: לא לשתף פעולה עם המשטרה
14:16 03/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בישיבת חברי הכנסת של הסיעה לנוכח הירידה בסקרי הבחירות הוחלט לדרוש מהמשטרה התנצלות ולא לשתף פעולה עם כלי תקשורת שמפרסמים שקרים נגד חרדים  ▪  עם זאת, בסיעה נזהרים מאי-שיתוף פעולה עם החלטות הממשלה
[צילום: דוברות הסיעה]
+שליש מהחסידים: נצביע לציונות הדתית
12:49 03/03/21  |  עידן יוסף
סקר רדיו קול חי: ירידה של 17% בתמיכה ביהדות התורה - 49% מהחרדים הצהירו כי יצביעו ליהדות התורה, לעומת 66% שהצהירו כי הצביעו כך לפני שנה. 30% מהמגדירים עצמם חסידים - יצביעו לציונות הדתית. בקרב המצביעים הספרדים: 25% הצהירו כי יצביעו שס, בדומה לבחירות הקודמות, ובציבור הליטאי: 86% יצביעו ליהדות התורה, לעומת 98% שהצהירו כי הצביעו כך לפני שנה.

רק שליש מהחרדים מרוצים מנבחרי הציבור במפלגות החרדיות. שליש נוסף נתן להם ציון בינוני ועוד שליש אמרו כי אינם מרוצים. בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה: נתניהו 71%, גדעון סער 5%, נפתלי בנט 4%, לפיד 1% "לא יודע" 19%. בפילוח פנים חרדי: 83% ממצביעי שס תומכים בנתניהו, 74% מהליטאים תומכים בנתניהו, ו-52% בלבד מהחסידים תומכים בנתניהו.

+אקוניס: לליכוד יש 32-31 מושבים במחקרי עומק
12:27 03/03/21  |  עידן יוסף
השר אופיר אקוניס: "אני לא חושב שהליכוד בדעיכה. בסקרים שלנו אנחנו עומדים ב-30 מנדטים, ובמחקרי עומק אפשר אפילו לומר שאנחנו עומדים על 32-31. חושב לזכור כשמסתכלים על כלל המפלגות, גם הם נמצאים על אותם מספרים בתקופה האחרונה, ולכן אני חושב שאנחנו נמצאים כחוט השערה של ממש מהקמת ממשלת ימין של 63" (כיכר השבת).
+בן-גביר פתח בקמפיין נגדי נגד לפיד
12:13 03/03/21  |  עידן יוסף
עו"ד איתמר בן-גביר (הציונות הדתית) מגיב לקמפיין שמנהלת נגדו יש עתיד, יוצא בקמפיין נגדי שבו נטען כי אם יהיה בכנסת - לפיד לא יהיה בממשלה.
()
+"בנט זה עוד מפלגת אווירה"
11:30 03/03/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
על סער אמר: "הוא בהחלט שותף לגיטימי"  ▪  על תמיכתו בנתניהו השיב: "נתניהו רחוק מלהיות מנהיג הימין האולטימטיבי. אבל בפוליטיקה בוחרים בין חלופות"  ▪  על ריבונות תחת ממשל ביידן אמר: "חלום הריבונות יכול לקרות תחת ממשל ביידן"
(סמוטריץ'. מדיניות ימין על מלא [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90])
[צילום: ועידת הנדל
+מתנות לאביונים
08:33 03/03/21  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים  ▪  והפעם - פתפותי ביצים, בעד תומכי טרור, אות, וזיהום  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  הרבה בריאות ואושר  ▪  "משנכנס אדר - מרבין בשמחה" (מסכת תענית)
(מיטיבים עם בעלי הקשרים [צילום: שרה שומן/פלאש 90])
+ח"כ אחמד טיבי: "אנחנו נגד קידום תופעת הלהט"בים"
02:04 03/03/21  |  עידן יוסף
ח"כ אחמד טיבי, מראשי הרשימה המשותפת, אומר כי יתנגד לכל הצעת חוק לקידום הקהילה הלהט"בית. "שואלים אותנו בחוגי בית מה עמדתנו בקשר ללהט"בים", אמר טיבי בראיון בשפה הערבית. "אנחנו נגד קידום תופעת הלהט"בים. אם יהיה חוק לקידום להט"בים, הייתי מצביע - עם כל חברי הרשימה המשותפת - נגדו.

"כך למשל היה חוק אותו הציע ח"כ הומוסקסואל מיש עתיד (עידן רול), שהציע שבמקום 'אבא ואימא' יהיה כתוב במסמכים רשמיים 'הורה 1' ו'הורה 2'. זו הצעה מתגרה, ואמרתי לו את זה. אמרתי לו: 'אתה לא תכפה את מצבך עלינו'. אני מאוהב במילים 'אבא ואימא'. הרשימה המשותפת הצביעה כולה, כל 15 הח"כים שלנו, נגד החוק". טיבי הוסיף: "אם הייתה עולה הצעת חוק על מצעדי הגאווה, או הצעת חוק שמטרתה לאפשר להם לבצע הסברה בבתי ספר - הייתי מתנגד גם לזו וגם לזו" (ישראל היום).
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+סער מתחייב לאפשר תחבורה ציבורית בשבת
01:59 03/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר תקווה חדשה גדעון סער מבטיח להילחם בכפייה הדתית, כלשונו, ולתת חופש לראשי רשויות להפעיל תחבורה ציבורית בשבת. הוא אמר את הדברים בכינוס בחירות מקוון לתושבי פתח תקוה ורמת גן (רדיו קול חי).
+גלית דיסטל: "אין רפורמים בישראל"
01:26 03/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אומרת כי היהודים בישראל, מחרדים עד חילונים, כולם על רצף האורתודוקסיה  ▪  "ישראל ביתנו פוצעת את החברה מבפנים, ואעמוד כמו נמרה נגד כל ניסיון שלה לייצר אנטישמיות נגד הקהל החרדי הקדוש"  ▪  נציג מרצ: "שקר, יש הרבה רפורמים"  ▪  נציג הציונות הדתית לנציג ימינה: "עם מי תעצרו את הגיור הרפורמי - עם לפיד, ליברמן ומיכאלי?"
גלית דיסטל-אטבריאן. בג"ץ לא יכול לשפוט את הזהות היהודית שלי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+יהדות התורה נגד סמוטריץ': "רק מתחפש לחרדי"
00:09 03/03/21  |  עידן יוסף
יהדות התורה, שבחלק מן הסקרים מאבדת את המושב בשמיני לטובת הציונות הדתית, תוקפת בסרטון תעמולה את ח"כ בצלאל סמוטריץ', ואומרת כי לפני הבחירות הוא מתחפש לחרדי ואוהב צ'ולנט, אך בחדרים סגורים תוקף את החרדים.

אולם בהקלטה המובאת בסרטון מכינוס בחירות מלפני שנה נשמע סמוטריץ' תוקף את המפלגות החרדיות ולא את החרדים, על כך שאינן נאבקות כראוי בסוגיות דת ומדינה. בין היתר אמר אז: "לא מעניין אותם כלום, הכל ציניות. ברמה המעשית אנחנו פי אלף טובים מהחרדים גם בדת ומדינה. היחידים שיש להם אחריות ואכפת להם - זה אנחנו. מה הם עשו ב-30 שנות שלטון ברבנות הראשית? סיאבו אותה, השחיתו אותה, כמה חילול השם. אתה חי טוב עם תעשיית הג'ובים של המועצות הדתיות? עם השם רע שיש לשירותי הדת? תלכו עם דרעי שהלך לאוסלו? גפני אומר - 'אני שמאלני'. גפני יורד לחיי המוסדות שלנו, אתם לא מבינים עד כמה, אלו קרבות אנחנו מנהלים איתם בוועדת כספים על הישיבות שלנו. תסתכלו איך הם מתייחסים לרבנים שלנו? עכשיו הם הולכים לרב דוד חי, עולים אליו לרגל, יושבים איתו. ביום רגיל, למניין הם לא מצרפים אותנו".
+תקווה חדשה: המשותפת ובן-גביר פסולים; השאר כשרים
23:58 02/03/21  |  עידן יוסף
תקווה חדשה פרסמה סרטון תעמולה שבו נאמר כי נתניהו ולפיד לא יוכלו להרכיב ממשלה כי לא יהיו להם 61 מושבים, אך גדעון סער יוכל כי הוא פוסל רק את הרשימה המשותפת ואת איתמר בן-גביר.
+לפיד: יהדות התורה הצטרפה לאנטישמים
23:55 02/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד תקף בטוויטר את סרטון התעמולה של יהדות התורה נגד הגיור הרפורמי שבו נראים כלבים עם טלית ותפילין. "אבא שלי סיפר לי פעם שעל הפרלמנט בבודפשט היה שלט גדול: 'אין כניסה ליהודים וכלבים'. אנטישמים בכל הדורות תמיד השוו בין יהודים לכלבים. עכשיו יהדות התורה הצטרפה אליהם. גועל נפש". בתגובה, העירו הגולשים ללפיד כי מדובר בתמונות הלקוחות מטקסי ברק-מצווה שעורכים רפורמים לכלבים, והבדיחה על חשבונו.
+נדחתה עתירת הליכוד לשידור תוכנית הסאטירה בערוץ 13
22:05 02/03/21  |  עידן יוסף
בג"ץ דחה הערב (שלישי) את עתירת ראש הממשלה בנימין נתניהו ותנועת הליכודנגד החלטת יו"ר ועדת הבחירות המרכזית לכנסת, השופט עוזי פוגלמן שאסר לשדר קטע הסטנד אפ שבו מופיע נתניהו עד לאחר הבחירות.
+סקר חדשות 13: לראשונה - תיקו בין בנט לסער
21:29 02/03/21  |  עידן יוסף
הליכוד 27; יש עתיד 19; תקווה חדשה, ימינה 11; הרשימה המשותפת 8; שס, יהדות התורה, ישראל ביתנו 7; העבודה 6; הציונות הדתית 5; כחול לבן, מרצ, רע"ם 4. גוש הימין (ללא ליברמן) 68 וללא סער - 57 בלבד.

לא עוברת את אחוז החסימה: הכלכלית החדשה 2.1%.
+סקר חדשות 12: מרצ נמחקת, יהדות התורה נחלשת ומפלגות השמאל מתחזקות
21:08 02/03/21  |  עידן יוסף
סקר חדשות 12 (מכון מדגש): ליכוד 28; יש עתיד 19; תקווה חדשה 14; ימינה 12; הרשימה המשותפת 9; שס 8; העבודה, ישראל ביתנו 7; יהדות התורה 6; כחול לבן, הציונות הדתית 5. גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 73, וללא סער - 59.

לא עוברות: רע"ם 2.8%; מרצ 2.5%; הכלכלית החדשה 1.8%.
+פוגלמן: לא כל תעמולת בחירות באמצעות חיילים וילדים אסורה
21:00 02/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
התנועה לאיכות השלטון טענה כי השימוש שנעשה בסרטון בחיילים ובילדים מפר את כללי הבחירות  ▪  יו"ר ועדת הבחירות קבע כי לא התקיים ניכוס של צה"ל וכי פעילות הילדים המוצגת היא שגרתית
[צילום: יוסי זמיר/פלאש 90]
+סקר ערוץ 20: ימינה נחלשת; לנתניהו אין 61
20:20 02/03/21  |  עידן יוסף
‏סקר חדשות 20 (מאגר מוחות): הליכוד 29; יש עתיד 18; תקווה חדשה 13; ימינה, הרשימה המשותפת 10; שס 8; יהדות התורה, ישראל ביתנו 7; העבודה, כחול לבן 5; הציונות הדתית, מרצ 4. גוש הימין (ללא ליברמן) 71 וללא סער - 58. לא עוברת את אחוז החסימה: רע"ם - 2.1%.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ישראל ביתנו: החרדים חריגים, תעשו את הבחירות שלכם
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט עוזי פוגלמן, דחה עתירה שהגישה התנועה לאיכות השלטון נגד שס. וקבע כי תמונות של ילדים וחיילים בקליפ לשיר בחירות לטובת שס מפי הזמר חיים ישראל באורך 3:20 דקות, אינו מהווה תעמולה אסורה.
02/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומפלגת הליכוד עתרה לבג"ץ נגד החלטת יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט עוזי פוגלמן, לאסור את שידור הקטעים בהשתתפות נתניהו בתוכנית "סטנדאפ ניישן" בערוץ 13.
02/03/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
גדעון סער, אתה באמת מאמין לזגזגן הסדרתי זאב אלקין שיתמוך בך? ימים יגידו, עיין ערך ביבי ובראש בראשונה: מי שמך בג"ץ לפסוק בענייני גיור והלכה? האם הפכנו למדינת בג"צ?
02/03/2021  |  ציפי לידר  |   יומני בלוגרים
לאחר הקמת ממשלת הרוטציה של בנימין נתניהו ובני גנץ ב-2020, בעקבות הבחירות השלישיות, הוגשה עתירה לבג"ץ בבקשה להוציא את נתניהו לנבצרות בשל ניגוד העניינים המהותי, המוטבע בכהונתו, מפאת היותו נאשם בפלילים העומד לדין. במבוא לדיון השיפוטי העירה נשיאת ה"עליון" הערה מעניינת שלפיה גם אם לא יחויב נתניהו בנבצרות "המבצר לא ייפול". לצערי הרב, מחיר המשך כהונת בנימין נתניהו כראש ממשלה, בא לידי ביטוי בכל תחומי החיים במדינת ישראל. העובדות מצביעות על כך שמבצר הביטחון הלאומי של מדינת ישראל הולך ומתערער. תהליכי אנטרופיה ושחיתות פושים ברקמות הריבונות הישראלית וממשלתה. כל זאת למרות זיגזוג מאמצי העל הספינולוגיים הווירטואוזיים של נתניהו לצבוע את המציאות בוורוד ולהסיח את הדעת מהתהום הבולענית ההולכת ונפערת מתחת יסודות קיומה של מדינת ישראל הישראלית הריבונית.
30 יום לבחירות - הרצים נכנסים לאצטדיון לסיבוב הסופי ואחריו סיבוב נצחון למנצח שיר מזמור.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
מיכאל מירו
מיכאל מירו
ישראל נכנסה לעזה בלי תוכנית מסודרת. הרצועה הפכה לאיי חורבות, אזרחים עזתים נהרגו ובאמת לא משנה אם מדובר בשלושים אלף או בפחות
הזה ניצחון? [צילום: פטימה שאביר/AP]
גדי חיטמן
ישראל, על-פי הפרסומים, הרגה 30,000 אנשים ברצועת עזה   האם זה אומר שניצחנו כי מתו יותר פלשתינים מישראלים?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il