אחרי שנה בבית, עם חנויות סגורות ועסקים שנאלצו לחשב מסלול מחדש, ברור לחלוטין שהעולם כולו נמצא בדיגיטל, והוא יישאר שם גם כשהקורונה תהיה זיכרון לא-מאוד-מתוק. אם העסק שלכם עדיין לא שם, זה הזמן לשנות את המצב ולמצב את עצמכם מחדש, והכלים המתקדמים של דרוקסיט יעזרו לכם לעשות את זה נכון.
כבר בימים הראשונים של הסגר הראשון, אי-שם במרס 2020, היה ברור היטב מי יהיו המנצחים הגדולים של המשבר. בעלי עסקים קטנים וגדולים, אלה שהשכילו להעביר את הפעילות העסקית שלהם לרשת, הם אלה שהמשיכו לעבוד גם כשהעסקים נסגרו. רבים מהם אף הגדילו את היקף הפעילות שלהם, וגילו שעם
בניית אתרים מקצועית ונכונה הם יכולים גם לחסוך בהוצאות וגם להרוויח יותר.
"המשבר העיר את בעלי העסקים בישראל"
האמת הפשוטה היא שתהליך בניית אתרים סיפק תועלת רבה לשורה ארוכה של בעלי עסקים, כמעט מכל ענפי התעשיה.
"גם מי שדחה את הצעד הזה במשך שנים בגלל שיקולים כאלה ואחרים הבין עד כמה המהלך הזה נכון, חשוב וחכם", אומר קובי זאבי, סמנכ"ל חברת דרוקסיט. "בניית חנות וירטואלית היא הזדמנות אדירה, ואפשר להגיד שהמשבר העיר את בעלי העסקים בישראל. היום הם מבינים שהם צריכים חנות וירטואלית וקידום אתרים מקצועי, והם חייבים לייעל את מערך המשלוחים ואת החוויה של הלקוח ברכישות אונליין".
"חשוב להדגיש שלא מדובר בתופעה חדשה", מוסיף אליאב זאבי, מנכ"ל החברה. "היום ברור לכל בעל עסק, גם מי שהתקשה לפתח משאבים דיגיטליים בעבר, שזו הדרך הנכונה עבורו. בהתאם, גם אנחנו דאגנו לשדרג את המערכות ולהעניק לקהל הלקוחות שלנו את כל הפתרונות הטובים ביותר, כדי שכל אחד יוכל לנהל את החנות הווירטואלית שלו בקלות, גם אם אין לו ידע מוקדם".
המערכת שמשנה את המסחר הווירטואלי בישראל
כדי לסייע לבעלי העסקים להיכנס לעולם המסחר הווירטואלי, ובעיקר כדי לייעל את תהליכי העבודה, בחברת דרוקסיט עמלו על מוצר חדשני. לדבריהם, מדובר במערכת שיכולה לשנות את המסחר הווירטואלי בישראל, והיא זכתה לשם הפשוט והקליט: שופיל'ה. הסלוגן שלה גם מספר את הסיפור כולו: "מעכשיו קל למכור באינטרנט".
המטרה המרכזית של שופיל'ה היא לספק מענה פשוט וחסכוני למי שעבורו בניית אתרים היא עסק יקר ומורכב. דרך הפלטפורמה החדשה ניתן להקים חנות וירטואלית בעלות נמוכה יותר, ובתוך שבוע בלבד החנות החדשה שלכם יכולה להיות באוויר, כולל פתרונות סליקה.
"השתמשנו בטכנולוגיות החדישות ביותר שיש היום בשוק", מסביר ענר לוי, ר"צ הפיתוח.
"החנויות כוללות תעודת הצפנה SSL, מוגנות בשתי חומות אש, עמוד הסליקה עומד בתקן PCI DSS LEVEL 1, ובקיצור, עשינו כל מה שאפשר כדי להבטיח מענה ברמה הגבוהה ביותר לכל בעל עסק".
בניית אתרים - וקידום מנצח
אין ספק כי עבור בעלי העסקים, בניית אתרים היא רק פיסה אחת בפאזל. את האתר המקצועי והמרשים צריך לקדם, הן באופן אורגני והן באמצעות קמפיינים ממומנים. בחברה חשבו גם על זה ופיתחו כלים מצוינים שיאפשרו לכם לעקוב אחר הקמפיינים - "מוניטור דרוקסיט". המוניטור מנתח את שיעורי ההצלחה של הקמפיינים, על בסיס ההמרות כמובן, ואלגוריתמים מתקדמים משווים נתונים היסטוריים, מספקים התראות בזמן אמת ומאפשרים ניצול אופטימלי של תקציב השיווק.
כדי להמשיך ולעמוד בדרישות ובציפיות של הלקוחות, ובעיקר כדי לספק מענה מדויק ואיכותי עוד יותר, בחברה בחרו להרחיב את הצוות, דווקא בזמן שבו עסקים רבים אחרים העדיפו לקצץ. הצוות המורחב של דרוקסיט עבר לאחרונה גם למשרדים חדשים, אשר תוכננו ועוצבו על-ידי
מעצבת הפנים מעיין חזוט.
"אנחנו תמיד עם היד על הדופק", מסביר אליאב. "הכנו את עצמנו מראש למשבר הקורונה, נתנו ללקוחות שלנו את כל הפתרונות הטובים והנכונים עבורם, ואנחנו ממשיכים לעקוב אחר הנעשה בשטח כדי להישאר צעד לפני כולם. בתוך שש שנים הפכנו מחברה קטנה עם משרד בעליית הגג - לחברה חזקה ומובילה שממשיכה להתרחב ולהעניק ללקוחות את כל השירותים המתקדמים תחת קורת גג אחת".
אם העסק שלכם עדיין לא נמצא ברשת, בוודאי הגיע הזמן לשנות את המצב, לייצר תשתית דיגיטלית מצוינת ולמכור יותר. הרבה יותר.