|   15:07:40
דלג
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

לפיד שבוע לפני הבחירות:

"נתניהו רוצה מלחמת הכפשות אישית"

הסביר כי המטרה של נתניהו היא להסתיר את העובדה שיצטרך להקים ממשלה סחטנית וקיצונית שבה מפלגת הליכוד לא תהיה מפלגת השלטון הוסיף: "ב-6 מנדטים לא עוצרים כפייה דתית, והכי חשוב לא מחליפים את נתניהו"
16/03/2021  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2021   |   תגובות

לפיד במסיבת העיתונאים [צילום: מסך פייסבוק]

שבועות ארוכים שנתניהו מנסה להפוך את הבחירות לקרב אישי ביני לבינו, אני לא אתן לו. הבחירות הן על איזה ממשלה תהיה פה. הוא רוצה מלחמת הכפשות אישית כדי להסתיר את נקודת החולשה שלו והיא הממשלה שהוא הולך להקים עם דרעי, ליצמן סמוטריץ' ובן-גביר. ממשלה סחטנית קיצונית" - כך פתח יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד את מסיבת העיתונאים שבוע לפני הבחירות לכנסת ה-24.

לדברי לפיד, הליכוד יהיה שבוי בממשלה כזאת לא מפלגת שלטון. "נתניהו חייב שהם יתנו לו חסינות והוא ישלם בכסף שלנו של עתיד של הילדים שלנו ובעתיד היחסים הבינלאומיים שלנו. הממשלה היחידה שהוא יכול להקים: ליצמן, דרעי, סמוטריץ' ובן-גביר.. ממשלה של חסידי הרוצח ברוך גולדשטיין שקוראים לשחרור הרוצח יגאל עמיר. ממשלה סחטנית, שתיקח את הכסף של אנשים עובדים כדי לתת אותו לאנשים שלא עובדים". דבר אחד יכול לעצור את הסחטנות הזאת - יש עתיד גדולה. בלי כוח פוליטי לא יהיה כאן מהפך. זו ההחלטה שהציבור צריך לעשות בדיוק שבוע מהיום".

לדברי לפיד, "ב-7 מנדטים לא עוצרים סחטנות וכפייה דתית. ב-6 מנדטים לא משנים את חוק הלאום ולא מגינים על בית המשפט העליון. והכי חשוב – ב-6 מנדטים לא מחליפים את נתניהו". עוד הוסיף: "אם מישהו רוצה להצביע מרץ, שיצביע מרץ - חשוב שהם יעברו את אחוז החסימה. מעבר לזה, עם כל הכבוד לכל חישובי הגוש, אי-אפשר להחליף שלטון בלי מפלגת שלטון גדולה שתקים את הממשלה".

לפיד התייחס לנתון אודות מספר רב של מתבלטים וציין כי "הם צריכים לדעת שאם הן לא יצביעו יש עתיד תקום פה ממשלה סחטנית והומופובית . עם כל הכבוד לחישובי הגוש אי-אפשר להחליף שלטון בלי מפלגה גדולה שתקים ממשלה".

באשר לטענה כי הוא מנסה להקטין את כוחה של כחול לבן השיב לפיד: "אני לא חושב שאני הולך על הראש של מישהו. אם אנחנו רוצים לעצור את זה שהליכוד יהיה שבוי, אנחנו צריכים מפלגה גדולה שתעשה את זה. אני לא סוגר חשבונות אישיים עם אף אחד אלא עושה מה שטוב לישראל".

תאריך:  16/03/2021   |   עודכן:  16/03/2021
מירב ארד
+נתניהו צפוי לבקר ביום חמישי באיחוד האמירויות
22:44 16/03/21  |  עידן יוסף
רה״מ נתניהו מתכנן לטוס לביקור מדיני באיחוד האמירויות ביום חמישי (גלי צה"ל)
+הססמה "חוזרים לחיים" - "נכס הציבור"
22:39 16/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית אוסר על הליכוד לעשות שימוש בסיסמת משרד הבריאות "חוזרים לחיים" לעידוד מבצע החיסונים  ▪  הסיבות: חשש לרושם של פרסום ממשלתי, לפגיעה באמון הציבור בשירות הציבורי ולשימוש בנכס ציבורי שלא למטרה אליה יועד  ▪  התיר ביקורים של מתמודדים בבחירות במתחמי החיסונים בנימוק שלא הוכח כי הביקורים במתחמי החיסונים עולים כדי שימוש בנכסי הציבור
([צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+תמנו-שטה בעד הגיור הרפורמי: הרבנות שוכחת להיות מסבירת פנים
22:00 16/03/21  |  עידן יוסף
שרת העלייה והקליטה פנינה תמנו-שטה (כחול לבן) מגיבה להחלטת בג"ץ בהכרה של גיורים רפורמיים וקונסרבטיביים בישראל. בוועידת 'בוחרים להסכים' של הקונגרס הישראלי ומקור ראשון, אמרה תמנו-שטה כי "לא ייתכן שהמדינה מכירה בגיורים מחו"ל לצורך חוק השבות ועלייה לישראל, ולא מכירה בגיורים בישראל, הרי אין הבדל. הלכה צריכה להיות מסבירת פנים ומקבלת. את הדבר הזה הרבנות הראשית שוכחת".
+לפיד נפגש עם יו"ר רע"ם
21:08 16/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר יש עתיד ניסה לשכנע את מנסור עבאס להמליץ עליו לנשיא להרכיב את הממשלה, לא ידוע מה תמורת מה  ▪  עבאס לא הסכים להתחייב לדבר  ▪  עבאס פנה לסער וביקש ממנו שלא לכלול אותו בגוש נתניהו
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+סקר: התחזקות לליכוד; ארבע מפלגות בגבול החסימה
20:44 16/03/21  |  עידן יוסף
סקר חדשות 12 (מכון מדגם), אם הבחירות היו מתקיימות היום: הליכוד 30;
יש עתיד 18; ימינה, תקווה חדשה 10; הרשימה המשותפת, שס 8; ישראל ביתנו, יהדות התורה 7; העבודה 6; הציונות הדתית, כחול לבן, רע"ם, מרצ 4. גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 69 ובניכוי סער - 59.

מתחת לאחוז החסימה: הכלכלית החדשה 1.4%
+סקר: סער יורד, סמוטריץ' עולה ויש רוב לממשלת הליכוד
20:17 16/03/21  |  עידן יוסף
סקר ערוץ 20, אילו היו הבחירות נערכות היום: הליכוד 30; יש עתיד 18; ימינה 11; המשותפת 10; תקוה חדשה, ישראל ביתנו, שס 8; יהדות התורה 7; הציונות הדתית 6; כחול לבן, העבודה 5; מרצ 4. גוש הימין (ללא ליברמן) מקבל 70 מושבים, ובניכוי סער - 62, מספר המאפשר הקמת ממשלה.

לא עוברות את אחוז החסימה: הכלכלית החדשה 2%, רע"ם 1.6%.
+תחבורה בגובה העיניים
20:03 16/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

(0)
שר התחבורה לשעבר, ח''כ בצלאל סמוטריץ'
+סמוטריץ': כשבנט עוד לא נולד, הציונות הדתית הובילה מהפכות
19:28 16/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית ח"ב בצלאל סמוטריץ' מגיב לכינוי "מש"ק דת" שהצמיד לו יו"ר ימינה נפתלי בנט. בוועידת הבחירות של ערוץ 20, אמר סמוטריץ': "יש משהו מקומם בפטרונות המתנשאת והמזלזלת באמירה של נפתלי כלפי הציונות הדתית.

"כאילו, עד שבאתי אני - האביר על הסוס הלבן - מה הייתם, גבאי בתי כנסת? משקי דת. כשנפתלי בנט עוד לא נולד, הציונות הדתית הובילה מהפכות במדינת ישראל. כל מפעל ההתיישבות, הקיבוצים והמושבים הדתיים, ההתיישבות ביהודה ושומרון, מפעלי התורה והחינוך.

"נפתלי, של נעליך מעל רגליך. זה בסדר, זכית להנהיג את הזרוע הפוליטית של הציבור הזה שש שנים, זכית להוסיף עוד חוליה. עשית דברים טובים. המחשבה כאילו 'אני עשיתי אתכם למה שאתם' זו התנשאות מעליבה ומזלזלת".

עוד אמר: "ישבתי עם נפתלי בארבע עיניים, אם זה רק קמפיין, אז אין בעיה. אני רציתי לדעת שמטרת העל שלו היא נאמנות לערכים. נפרדנו כי נפתלי אמר לי שהוא רוצה להחליף את רה"מ נתניהו".
+נתניהו: בנט יהיה שר, או בממשלתי או בממשלת לפיד
18:58 16/03/21  |  עידן יוסף
ראש הממשלה נתניהו באירוע הליכוד בגבעת שמואל: "תצביעו ליכוד - תקבלו את בנט כשר מכובד בממשלה שלי. תצביעו לבנט - תקבלו אותו כשר בממשלה של לפיד".
+מפלגת מען לא תתמודד בבחירות
17:20 16/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
במסיבת עיתונאים משותפת עם בכירי הרשימה המשותפת הכריזה מפלגת מען על פרישתה מהמרוץ לכנסת ה-24 ועל תמיכתה ברשימה המשותפת
([צילום: הרשימה המשותפת])
+ליצמן בתגובה לדברי לפיד: "שוב הופך את החרדים לאויבים"
13:59 16/03/21  |  מירב ארד
שר הבינוי והשיכון ח"חכ יעקב ליצמן בתגובה לדברי יאיר לפיד: "יאיר לפיד ניסה להסתתר ולהתחפש, אך ככל שהוא מתקרב לבחירות הוא שוב הופך את החרדים לאויבים והוא מאבד את זה. לפיד נחשף היום שוב בשנאתו המוכרת מהעבר וחזר להסתה הישנה והמסוכנת שלו כלפי המסורת ושומרי המצוות בישראל. אותו לפיד שמכנה אותנו סחטנים וקיצונים, מתכוון להקים ממשלה עם איבתיסאם מרעננה, וזה לא מספיק קיצוני בשבילו. מי שקנה את תרמית לפיד ש”השתנה, התבגר והפסיק להילחם בחרדים”, התבדה ומקבל היום את לפיד המקורי, המפלג והמסית, בדיוק כמו שותפו ליברמן, איתו חתם הסכם עודפים".
+במריצה של אביגדור
11:44 16/03/21  |  דוד ארגז   |   לרשימה המלאה
אלו שמצביעים לליברמן כי הוא מגן על החילונים מפני הדתיים צריכים לקחת בחשבון שהעקרונות של ליברמן עלולים להתחלף  ▪  מה שנשאר אצלו קבוע הוא רק אהבה עצמית חסרת גבולות, תאוות כוח וסגנון מבהיל ומבחיל
(ליברמן. תאוות כוח [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+סמוטריץ': בנט מפזר מסך עשן מטשטש
10:03 16/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הציונות הדתית טוען שיו"ר ימינה מנסה לאחוז את החבל הפוליטי בשני קצותיו מבלי שהוא מסביר איך יצליח לקדם אג'נדת ימין כשיישב יחד עם לפיד, מרב מיכאלי וליברמן
("ללכת עם ולהרגיש בלי")
+איש הארס וההרס
09:21 16/03/21  |  אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה
עכשיו ליברמן שולח את הארס שלו כלפי החרדים, תוך כדי ניבולי פה ושפת שוק נמוכה, וכול זאת כדי לזרות הרס ותהו ובהו במחנה שהיה שותפו תמול-שלשום ואשר הקיא אותו ממנו
(ליברמן. לנקום בליכוד [צילום: צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הסבה פוליטית
08:29 16/03/21  |  מתי דוד   |   לרשימה המלאה
כך חולפת התהילה של מפלגה היסטורית שאיבדה את דרכה, בגלל כשלון מנהיגותה ומדיניותה שהפכה למשלט פופוליטי חצי עזוב שעליו התנחלה הפזורה של השמאל המיואש
(מיכאלי. בחירות שגויות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"נתניהו רוצה מלחמת הכפשות אישית"
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
לאביגדור ליברמן יש טענות לגיטימיות. השאיפה להחליף את השלטון היא שאיפה לגיטימית. הדרישה לשלב את החרדים בשוק העבודה ובצבא היא דרישה לגיטימית. התביעה לשלב לימודי ליבה בתוכנית הלימודים החרדית מוצדקת ואפילו חיונית. גם הכעס שהוא מבטא כלפי המגזר החרדי והממסד הרבני הוא לגיטימי. רבים בחברה הישראלית ממורמרים ומתוסכלים כמוהו מהערבוב של דת ומדינה. מה שאינו לגיטימי היא הדרך הפסולה שבה הוא טוען ופועל, דרך שכולה התרסה, שיסוי ושנאה. הסכסוך הישראלי/יהודי לא פחות ואולי יותר מהסכסוך עם בני דודנו, מצריך אורך רוח ורצון טוב שאין לליברמן. לקראת כל מערכת בחירות "הליברמן" פורץ למרקעי הטלוויזיה כמו שור זועם לזירה ורומס כל דבר חיובי שסביבו.
16/03/2021  |  דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', תוקף את יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, ואומר כי הוא מבין את הרצון של בנט לטשטש את המחלוקת שיש ביניהם ולטעון שנפרדו בשל ויכוח על מקומות.
16/03/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
עד למערכת הבחירות של 2019 הוא היה עסוק בניסיונות ההרס שלו והשתמש בתעמולת ארס. הכל אצלו אז היה ממוקד נגד הערבים. זו לא הייתה ביקורת פוליטית של ממש אלא ניסיונות איום בניתוק שליש מהאוכלוסייה הערבית בישראל מהמדינה, והפיכתה לחלק משטחי הכיבוש של הגדה המערבית, תוך הפקעת זכויותיה האזרחיות של האוכלוסייה הזו. הוא גם העביר את החוק שהעלה את אחוז החסימה כדי ששלוש רשימות ערביות לא תעבורנה את האחוז החדש וכך האוכלוסייה הערבית תיוותר ללא נציגות פרלמנטארית. אבל הצעת החלם הזו רק איחדה את הערבים לרשימה פרלמנטארית אחת וזו העלתה את הכוח הערבי לחמישה עשר מנדטים מעשרה בלבד של אותן רשימות, כשהן רצו לבד, ואילו מנגד עבד החוק הזה כבומרנג וכמעט ש"ישראל בתנו" של ליברמן לא עברה בגללו את אחוז החסימה ונותרה בחוץ - בסיבוב הראשון של בחירות 2019. אבל למי שחשב כי לפחות הארס של ליברמן היה עקרוני ורעיוני הרי מיד ההנחה הזו התפוגגה. האיש שהתלהם נגד הערבים באופן קיצוני יותר מכול ארבעת ראשי "עוצמה יהודית" לפתע שינה את מעופו וכיוון הארס שלו הופנה מהרחוב הערבי והועבר לחזית אחרת, ואילו הערבים הפכו לפתע ל"בני ברית" פוליטיים אבל בשתיקה.
"עוז לתמורה בטרם פורענות"
16/03/2021  |  מתי דוד  |   יומני בלוגרים
אומדן בני 18 ומעלה בעלי זכות בחירה החיים היום בישראל עומד על כ-6 מיליון איש. כך פרסמה (יום ב', 15.3.21) הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. כ-13% מבעלי זכות הבחירה הם צעירים בני 24-18, 29% בני 39-25, ו-32% בני 59-40. חלקם של בעלי זכות בחירה בני 60 ומעלה עומד על כ-26%.
16/03/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il