|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

כתב אישום חמור מפי השרה לשעבר

לנדבר שוברת שתיקה: ליברמן משחק בכם כמו בתיאטרון"

סופה לנדבר, אשת אמונו של אביגדור ליברמן, קוראת שלא להצביע לישראל ביתנו לדבריה, נמנעה מלדבר עד כה בשל לחצים שתשתוק חושפת: ליברמן סולד מהומואים, שימש כדיקטטור במפלגה והנחה להתנגד לקידום חוקים למען הלהט"ב וחוקים להפרדת דת ומדינה
21/03/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2021   |   תגובות
סופה נדבר. "ליברמן שקרן, אל תאמינו לו" [צילום: נועם ריבקין פנטון/פלאש 90]

עידן יוסף
"ליברמן היה שותה אצלי יין בעשרות אלפי אירו"

עידן יוסף
"ליברמן ביטל השתתפות באירוע בנוכחותי, אולי בגלל שאני הומו"

השרה לשעבר, סופה לנדבר, שבמשך 13 שנה שימשה כיד ימינו של אביגדור ליברמן, שוברת שתיקה אחרי כשנתיים. במבט כבוי ומיואש העלתה לפייסבוק שני קטעים, בעברית וברוסית, שבהם פנתה לאזרחי ישראל, וקראה שלא להצביע לישראל ביתנו.

"אזרחי ישראל, לא דיברתי עד כה. הופעלו עלי לחצים שאשתוק, שאהיה בבית בשקט", פתחה לנדבר במבטא רוסי כבד. "אבל היום לקראת הבחירות, שזה הגורל של כולנו, אנחנו חייבים כולנו לדעת את האמת".

לדבריה גם אחרי שסיימה את תפקידה כשרת העלייה והקליטה מטעם ישראל ביתנו שתקה כי ‏פחדה.

"היום אני רוצה להזהיר אתכם. ‏אתם מצביעים עבור מפלגה שמכרה את עצמה כמפלגת ימין, כך אתם מכירים אותו, אבל זה לא נכון. איווט מוכן לשבת עם השמאל, ‏עם הרשימה המשותפת, וכך זה יהיה אחרי הבחירות.

"אני רוצה ‏לפתוח את הווילון ולהגיד מי הבן אדם - ‏דיקטטור, צאר והכל צריכים לעשות לפי הדרישה שלו. הוא ‏שונא את כולם. היום הוא שונא את ‏החרדים, אתמול את הערבים ואתם רואים ‏את המחיר - ‏היום הוא יושב איתם יחד ‏כאשר זה בעצם אחד הדברים [אחת ההבטחות] ‏שמכר לבוחרים. כאשר זה היה לפני כמה שנים. ‏אותו הדבר עם חרדים - היום הוא שונא אותם ו‏מוכן לזרוק אותם לפח הזבל, אבל ‏עד לפני שנתיים התנשק עם כולם ‏באולם המליאה של כנסת ישראל - ‏עם דרעי, עם ליצמן, עם כולם.

"‏אתם צריכים לדעת מי זה באמת אביגדור ליברמן. ‏לא את מה שהוא מוכר לבוחרים, אלא את הפרצוף האמיתי של הבן אדם. ‏את הג'סטה שלו לנצל ולזרוק. ‏אין לו שום דאגה [לאחרים]. תסתכלו בבחירות האלו - שנאה, שנאה, שנאה.

לנדבר גילתה כי ‏גם בחוקי דת ומדינה, בחיים לא נתן לחברי הכנסת של ישראל ביתנו אישור להעביר את החוקים האלו, משום שלא באמת היה מעוניין בהפרדת דת ומדינה, אך הוא בחר לשקר.

על יחסו של ליברמן ללהט"ב, אמרה: "יש לו סלידה מהחברה הגאה. ‏‏יש לו סלידה מהומואים, יש לו סלידה מהחברה הזאת. הוא בחיים ‏לא נתן להם תמיכה, ומה שהיום ‏הוא מנסה לקשקש - הוא משקר. ‏אני עדה לכך שלאירועים בהם היו נציגי ‏הקהילה הזאת הוא לא היה מגיע. ‏השר אוחנה האשים אותי שלא הצבעתי עבורך חוקים לקהילה הגאה, אבל זו לא הייתה החלטה אישית [שלי], לא בממשלה ולא בכנסת. [הייתי צריכה לקבל] אישור מלמעלה - ככה צריכים להצביע".

על ליברמן האנטי-חברתי מספרת השרה לקליטת עלייה לשעבר: "ומה קורה עם אותם קשישים, שלהם חייבים לדאוג. מה עם ילדים של קשישים שחייבים לבנות את העתיד, מה קורה איתם? הוא ‏ינצל אתכם בבחירות וישליך אותם כפי שהשליך את האחרים ‏ששירתו אותו והיו נאמנים לו. ‏ואחרי שניצל - השליך.

"במרכז הפעילות של איווט, בחיים לא היו דאגות ‏לעולים - רק דיבורים. ‏הוא לא דאג לפנסיות, הוא לא דאג לבנייה. פשוט הכרחתי אותו. אם היום אתם חושבים שהוא ינסה לדאוג לקשישים, לפנסיות לאיך שהם חיים - זה שקר, ‏לא יהיה דבר כזה!".

לנדבר פנתה לבוחרים וקראה להם להצביע לכל מפלגה שירצו, חוץ מלליברמן ואמרה: "‏אל תבזבזו את קולכם על ישראל ביתנו. ‏הוא מטעה אתכם. שירות לאזרח זו מילה גסה בישראל ביתנו. אל תצביעו לליברמן - הוא משקר, הוא משחק בכם כמו בתיאטרון שהוא בנה בדמיון שלו. תצביעו עבור מפלגה חזקה שתשנה את העתיד שלנו של ילדינו שתשנה את מדינת ישראל לטובה".

מדוברות ישראל ביתנו נמנעו מלהתייחס לגופן של טענות, ומסרו: "צר לנו שסופה לנדבר בחרה להמיר כעסים ותסכולים אישיים מכך שלא שובצה לרשימת ישראל ביתנו לכנסת לשקרים והשתלחויות אישיות ביו"ר המפלגה. אנחנו מאחלים לגב' לנדבר בריאות והצלחה בהמשך הדרך".

תאריך:  21/03/2021   |   עודכן:  21/03/2021
עידן יוסף
+בכיר לשעבר בישראל ביתנו: "מה עשתה המפלגה עבור הלהט"ב?"
12:52 22/03/21  |  
עוד בכיר לשעבר במפלגת ישראל ביתנו יוצא נגד היו"ר אביגדור ליברמן בסוגיית הלהט"ב. יו"ר סיעת ישראל ביתנו לשעבר, רוברט אילטוב, גיבה את דברי השרה לשעבר סופה לנדבר שאמרה כי ליברמן סולד מהומואים וסיכל הצעות חוק נגד הקהילה.

"הדברים הם נכונים, רואים באופן ברור סלידה מחרדים ומלהט"בים", אמר אילטוב בראיון בגלי צה"ל. "מה ישראל ביתנו עשתה למען הקהילה הגאה במשך 22 שנה? מנסים היום להצטייר אחרת בשל מערכת הבחירות".
+סמוטריץ׳: ״הסקרים שלנו מדאיגים״
12:33 22/03/21  |  עידן יוסף
יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ התייחס לניסיונות מצד אנשי ימינה לטעון כאילו הציונות הדתית הכפילה את כוחה בסקרים מאז יום שישי. ברשומה שפרסם בפייסבוק, כתב: "הסקרים הפנימיים שלנו מדאיגים. אנחנו ברוך ה' עדיין מעל אחוז החסימה אבל זה הולך להיות גבולי".

לדבריו, אפילו 5 מושבים בסקרים יכולים בקלות להיגרר אל מתחת לאחוז החסימה. הוא הזכיר כי במועד א' ההבדל בין 5 מושבים בסקרים ל-0 בתוצאות האמת עמד על 20,000 קולות בסך-הכל. "בסקר האחרון של חדשות 12 מלפני יומיים עמדנו על 4, והמצב לא השתנה", המשיך סמוטריץ'. "אל תאמינו לספינים המופרכים של בנט, שיודע בדיוק מה הוא עושה. מאתמול הוא רץ מאולפן לאולפן וטוען שהכפלנו את כוחנו תוך 24 שעות. מדובר בקמפיין שקרי וחסר אחריות כלפי מצביעי הימין, שבניגוד אליו כן רוצים לראות את הציונות הדתית בכנסת ואת הימין מגיע ל-61".
+דרעי אינו שולל ישיבה בממשלת מיעוט הנתמכת מבחוץ ע"י רע"ם
09:23 22/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר שס, השר אריה דרעי, אינו פוסל ישיבה בממשלה צרה שתיתמך מבחוץ על-ידי רע"ם. כאשר נשאל על כך בכאן חדשות, השיב: "אני לא יודע. אני לא יכול להגיד לך - לא 'כן' ולא 'לא', כיוון שלא נכנסתי לעובי הקורה. אני לא מכיר את האיש. הייתי מעדיף לא להסתמך עליו, אלא על 61 שלנו".
+הח"כ המכוער
08:42 22/03/21  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
אומר דרשני: שיכחת פעוטות ברכב - אביזרים טכניים במקום קשר אנושי?  ▪  איווט המכוער - הלאה המוסר! יחי האגו, התככנות הכסף הגדול והכיסא הנחשק לעד!
(ליברמן. חצה קווים אדומים במשכן )
+בנט קרס לזרועותיו של נתניהו
08:17 22/03/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הוסיף: הוא תיבל את הקריסה בספינים מבית היוצר של אדונו  ▪  לפיד: יש הבדל בין בנט של הטלוויזיה לבנט של השיחות בחדרים הסגורים
(בנט. חתם על מסמך התחייבות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+הרב דרוקמן נגד ימינה: "מפריחה דברי שווא"
08:13 22/03/21  |  עידן יוסף
הרב חיים דרוקמן, מזקני הציבור הדתי לאומי, תוקף את מפלגת ימינה בעקבות התבטאות מועמדיה כלפי מפלגת הציונות הדתית, ואומר: "הצטערתי לשמוע על כאלה שמנסים לחבל בהצלחת המפלגה, ובעוד היא זקוקה לכל קול כדי לעבור את אחוז החסימה, הם מפריחים דברי שווא על כך שהמפלגה עומדת על מספר גבוה של מנדטים".

עוד הוסיף: "יש הרבה ציונים דתיים בהרבה מפלגות ומקומות, אך מפלגה 'ציונית דתית' יש רק אחת. מפלגה שדואגת לערכי המדינה, למפעלי החינוך והקודש שלה שיוצקים מהות לחוסנה הפיזי של מדינתנו". לדבריו, בצלאל סמוטריץ' הוא "שליח ציבור שנושא בגאון את דגלי הציבור הדתי לאומי בלא לכוף ראש כנגד המנסים לפגוע ולהחליש את הציבור היקר הזה".


+אחוז ההצבעה יקבע גורל הבחירות
00:44 22/03/21  |  אלכס טנצר   |   לרשימה המלאה
בגלל נוכחות דלילה בתקשורת הרוסית ופסיביות בשטח של מפלגות אחרות שלא מעזות לתקוף את ישראל ביתנו על כשלונות בפתרונות למצוקות של המגזר, נפתחה בפני ליברמן האפשרות להפוך קמפיין אנטי-חרדי לכל כך מוצלח וסיכוייה של מפלגת ישראל ביתנו להתחזק עולים
ליברמן ואנשי ישראל ביתנו בסיור [צילום: פלאש 90]
+בנט חתם על התחייבות שחיבר, שלא לשבת תחת לפיד
23:43 21/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר ימינה בנט חתם בערוץ 20 על מסמך התחייבות שחיבר שבו נכתב: ״לא אשב עם לפיד כראש ממשלה", וקרא: "נתניהו, תחתום שלא תשב עם מנסור עבאס״. נתניהו לא נכח באולפן, אך איתמר בן-גביר שהתראיין אחריו ביקש לאתגר את בנט בחתימה על מסמך שבו יתחייב בנט לא לשבת גם עם לפיד ומיכאלי, אך יו"ר ימינה לא חתם.
+דרעי: לא נתמוך ביוזמה לעצור את משפט נתניהו
21:09 21/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי התראיין לערוצים 11 ו-13 ואמר שלא יאפשר פגיעה במערכת המשפט, אך הבהיר שיתמוך בפסקת התגברות "כדי לאפשר לכנסת למשול". עוד אמר דרעי כי לא תהיה יוזמה לעצור את משפט נתניהו - ואם תובא, כפי שהציעו ב-גביר ואוחנה, ש"ס לא נתמוך בכזו. על סקרי העומק של מפלגתו אמר: "נשמור על כוחנו - אך אין לגוש שלנו 61".
+שני פעילי דגל התורה הותקפו בעצרת בחירות
20:54 21/03/21  |  עידן יוסף
מעט לפני עצרת הבחירות של מפלגת דגל התורה ברשימת יהדות התורה, סמוך לביתו של הרב חיים קניבסקי, תקף נער שוליים חרדי עם אלה שני פעילים של הסיעה. זהותו של התוקף אינה ידועה. לעצרת הגיעו רק כמה מאות בני אדם.
+סמוטריץ' קורא לבנט להגיע לעימות מולו
20:48 21/03/21  |  עידן יוסף
יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ פנה ליו"ר ימינה ח״כ נפתלי בנט והזמין אותו לעימות, ובלשונו "שיח משותף על ערכי הימין והציונות הדתית".

במסר פומבי אמר סמוטריץ': "נפתלי, אחרי חודשים שבהם אני מנסה לנהל איתך שיח ענייני חברי ומכובד סביב ערכים ובעיקר סביב הדרך לממש אותם בשדה הפוליטי המורכב, אתה בוחר בימים האחרונים במקום לפזר את מסך הערפל ולומר דברים ברורים ללכת ולעסוק בשיח של הכפשות וכינויי גנאי.

"איך כבר לא קראת לי? מש״ק דת, גבאי בית כנסת, ילד כאפות, סמרטוט שכולם בזים לו ואפילו אבק על החליפה של נתניהו.

"אתה ואני יודעים מצוין, שישבנו בחדר ודיברנו על ערכים ולא הגענו להסכמות ולכן נפרדו דרכנו. אני חושב שמגיע לציבור לדעת על מה ולמה. בוא נפגש עוד היום איפה שתגיד מתי שתגיד. אתה תציג את האני מאמין שלך ואני את האני מאמין שלי. נעשה את זה הכי ענייני והכי חברי אבל ניתן לציבור לדעת מה ההבדל בינינו וניתן לו לשפוט".
+ראשי המפלגות החרדיות לחצו על נתניהו על-מנת שיקרא להצביע עבורן
20:13 21/03/21  |  עידן יוסף
קריאתו של יו"ר הליכוד נתניהו להצביע למפלגות החרדיות ולא רק לציונות הדתית באה בעקבות שיחה קשה שניהלו איתו היום גפני וליצמן ברקע העזרה שלו לסמוטריץ' על חשבון יהדות התורה כביכול. הם הציגו לו סקר לפיו סמוטריץ' עובר ודרשו ממנו להפסיק להתערב בשאלה כיצד הגוש מחלק את קולותיו (חדשות 12).
+סמוטריץ': סגירת תיק נוה מראה את תוצאת העדר הפיקוח על הפרקליטות
19:54 21/03/21  |  עידן יוסף
יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ בתגובה לסגירת התיק נגד אפי נוה: "‏כולנו מביטים עכשיו בשידור חי כיצד פועל הגוף החזק במדינה כשאין עליו שום פיקוח, שום ביקורת, ואיש אינו יכול להגביל אותו: פשוט פותחים תיק, מזיזים אדם וסוגרים את התיק. יש להחזיר את הרשות השופטת לגודלה הטבעי, ולהשיב את הפרדת הרשויות כפי שהיא צריכה להיות".
+בנט: "בסקר שלנו סער מתרסק"
19:47 21/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר ימינה טוען בערוץ כנסת כי בסקר פנימי של ימינה מתרסקת תקווה חדשה לחמישה-שישה מושבים. - הסיפור עם סער נגמר, אמר בנט.

בתקווה חדשה אומרים מנגד כי מדובר בסקר כוזב ומוסיפים: "מוטב לבנט, שכבר פעם אחת לא עבר את אחוז החסימה, להפסיק לנהוג בפזיזות ברגע גורלי לישראל, ולהצטרף למחנה השינוי במקום לעבוד אצל נתניהו".
+זה לוח הזמנים להרכבת הממשלה
19:42 21/03/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ב-31 במרס יוגשו תוצאות הבחירות הרשמיות לנשיא המדינה ובחול המועד יחלו ההתייעצויות עם הנשיא  ▪  ב-7 באפריל יחול המועד האחרון על-פי חוק להטלת מלאכת הרכבת הממשלה על אחד מחברי הכנסת, שהסכים לכך
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+נדחתה עתירת תקווה חדשה נגד יעקב ברדוגו
19:27 21/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט עוזי פוגלמן דחה ללא הוצאות את עתירת תקווה חדשה בראשות גדעון סער, למנוע מיעקב ברדוגו לתת פרשנויות בגלי צה"ל.

בהחלטתו כתב השופט: "בנוגע לתעמולת בחירות בידי ברדוגו בכל שידורי גלי צה"ל רשמתי לפניי את הצהרת המשיבים בדבר 'שיחת החידוד' שתיערך כאמור לברדוגו. חזקה על גלי צה"ל ועורכיה שיסבירו לברדוגו היטב את המותר והאסור, ושיפעלו בהתאם לשיקול דעתם המקצועי למנוע תעמולת בחירות בשידורי התחנה בניגוד לדין".
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לנדבר שוברת שתיקה: ליברמן משחק בכם כמו בתיאטרון"
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מטריקס
21/03/21 23:56
2
יוסי מ.
22/03/21 00:26
3
את הודעת
22/03/21 08:54
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
ההתייעצויות לקראת הטלת מלאכת הרכבת הממשלה על מועמד נבחר, ייערכו בבית הנשיא לאחר שתוצאות הבחירות יהיו ברורות, רשמיות וסופיות, ויימסרו לנשיא המדינה על-ידי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון עוזי פוגלמן, בתום שמונה ימים מיום הבחירות בהתאם לקבוע בחוק (על-פי סעיף 11 לחוק-יסוד: הכנסת).
21/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
למען השם פרופסור ירון זליכה, רגע אחד של אי-נעימות, לילה אחד של נדודי שינה, והסיוט מאחוריך. אתה באמת רוצה לרשום לעצמך כישלון שלא ניבחרת? להאשים את כל העולם שלא יסלח לך על שנתת בדיעבד יד להאריך את שלטונו של בנימין נתניהו?
21/03/2021  |  דן מרגלית  |   יומני בלוגרים
בפגישת מחזור של התיכון סיפרה תלמה, בתו של מנהל בית הספר "אהל שם" ברמת גן, שהמורה שלנו לספרות נפל על המדרכה בעיר ונשאר שם עד מותו. הכנס היה שנים אחרי שסיימנו את הלימודים והאירוע נראה כל כך רחוק. מה יכולנו ללמוד מהאירוע הקשה, שהיה למורנו? אותו מורה, שהיה מבוגר מאיתנו בשנים רבות. היום, כשיש בין בוגרי המחזור שלי המתקדמים על כסא גלגלים או עם הליכון, ויש שכבר אינם - המציאות שונה.
21/03/2021  |  יאיר דקל  |   יומני בלוגרים
מפקד תחנת גלי צה"ל שמעון אלקבץ מבקש (יום א', 21.3.21) שלא לדון בעתירה שהגישה לוועשת הבחירות המרכזית מפלגת תקווה חדשה נגד הפרשן הפוליטי של התחנה, יעקב ברדוגו, בטענה שביומיים שנותרו עד ליום הבחירות ייערכו משדרים מיוחדים עם ערוץ הכנסת במסגרתם ברדוגו ישמש רק כפרשן וממילא, לדבריו, ערוץ הכנסת הוא שאחראי על עריכת המשדר.
21/03/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
לנוכח העמימות שיצרה ימינה באשר לכוונותיה, מפיג יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט את העננה במה שנראה כהתקרבות לנתניהו. בהבהרה שנשלחה (יום א', 21.3.21) לערוץ 20, אמר בנט: "לפיד אינו איש רע, אך בעל דעות שמאל שהפוכות ב-180 מעלות לעמדותי. כפי שתמיד אמרתי, אומר שוב: לעולם לא אתן ידי לממשלה בראשות לפיד, גם לא ברוטציה. זה נוגד את ערכיי כאיש ימין. נקודה".
21/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
עידן יוסף
עידן יוסף
כ-900 אלף כרטיסי רב-קו עם יתרות בשווי עשרות מיליוני שקלים יופקעו מהציבור ויגיעו לאוצר המדינה    משרד התחבורה טוען שהמצב הנוכחי מקשה עליו טכנולוגית, אך בפועל "תורם" את כספי הנוסעים ל...
איתמר לוין
איתמר לוין
עם חיוך תמידי והמון סבלנות ואנושיות, חוי טוקר מנהלת בנינוחות דיוני חדלות פרעון - אם כי לעיתים תכונות אלו גורמות לה לאפשר לעורכי דין להאריך מדי ואף לנהל שיחות ממש מתחת לדוכן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il