|   15:07:40
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

יספור אצבעות ולא כתבי אישום

"הנשיא לא יסכל הכרעה של הציבור"

מנכ"ל בית הנשיא מבהיר כי אם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המצוי בעיצומו של משפט פלילי נגדו, ישיג 61 ממליצים ביום שאחרי הבחירות - נשיא המדינה, ראובן ריבלין, ימסור לו את המנדט להרכיב את הממשלה "אם יש לאחד המועמדים 61 ממליצים - אין לנשיא יותר שיקול דעת. הנשיא כבר אמר בפעמים הקודמות ש-61 זה העם ושאל מול רצון העם - שיקול הדעת שלו ניטל"
22/03/2021  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2021   |   תגובות
ריבלין. לא יהיו התייעצויות מחוץ לחדר [צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ]

מנכ"ל בית הנשיא, הראל טובי, מבהיר כי נשיא המדינה לא יפעיל שיקול דעת בהטלת מלאכת הרכבת הממשלה על מועמד כלשהו, אם אותו מועמד ישיג תמיכה של 61 חברי כנסת.

"הנשיא הוא שליח של הציבור. אם תהיה הכרעה ברורה של הציבור, הנשיא לא יסכל אותה ולא ישנה אותה. כאשר יהיו 61 ממליצים למועמד כלשהו - המנדט יינתן לו", אמר (יום ב', 22.3.21) בראיון לכאן חדשות, בתשובה לשאלה האם הנשיא יתחשב במשפט הפלילי המתנהל של בנימין נתניהו בהחלטתו למי לתת את המנדט להרכבת הממשלה אחרי הבחירות.

לדברי טובי, כל עוד אין לאף אחד מן המועמדים 61 ממליצים - הנשיא שוקל שיקולים נוספים מלבד 'ספירת אצבעות', שהיא כשלעצמה שיקול משמעותי. "אם יש לאחד המועמדים 61 ממליצים - אין לנשיא יותר שיקול דעת. הנשיא כבר אמר בפעמים הקודמות ש-61 זה העם ושאל מול רצון העם שיקול הדעת שלו ניטל", אמר. עוד הוסיף כי הנשיא והמציאות החוקתית בישראל הם די שמרנים. "הנשיא צריך להביא להרכבת ממשלה מתפקדת ויציבה מהר ככל שניתן. זו מטרת העל של כל התהליך. הציבור בישראל מבין כמה זה דחוף כשבחירות חמישיות בשנתיים מרחפות מעלינו", ציין.

מנכ"ל בית הנשיא הבהיר כי בדומה לכל מערכות הבחירות האחרונות - גם הפעם יתנהלו דיוני ההתייעצות בבית הנשיא באופן שקוף לחלוטין בפני הציבור. "הנשיא ריבלין הצליח ליצור מודל, שאני מעריך שיהיה חלק מהמורשת שלו, שההתייעצות מתנהלת באופן פתוח ושקוף לציבור. אין דברים שנאמרים בתוך החדר ודברים שנאמרים מחוץ לחדר. אין מקום לשמועות ולספקולציות. כל אזרח יכול להיכנס לערוץ השידור ולראות מה קורה בחדר ההתייעצויות", ציין.

תאריך:  22/03/2021   |   עודכן:  22/03/2021
איציק וולף
+בגנות הגיחוך ההשטחה והרדידות
10:46 23/03/21  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה
בימים האחרונים כמעט כולם חותמים לעיני המצלמות על מסמכים שהם כותבים לעצמם כחלק מהגימיקים הבלתי נגמרים, מישרים מבט למצלמות וחותמים על עוד מסמך חסר חשיבות, ריק מתוכן  ▪  ופוליטיקאיך כולם חותמים ובטוחים שאנו, הבוחרים, מאמינים ליוצא מפיהם או להתחייבויותיהם חסרות המשמעות
(ללא רעשי רקע [צילום: פלאש 90])
+השר אדלשטיין: "תקום ממשלה בראשות נתניהו"
10:39 23/03/21  |  מירב ארד
שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין הצביע (יום ג') עם רעייתו אירינה בקלפי בהרצליה: "הצבעתי יחד עם אשתי בהרצליה. ממשיך עכשיו לסיבוב בערים השונות. מבקש מכל אחת ואחד לצאת להצביע, מי שרוצה ממשלת ימין חזקה שישים מחל בקלפי, תקום ממשלה בראשות נתניהו והליכוד שתוביל את המדינה בארבע השנים הקרובות. צאו להצביע!".
(0)
+יו"ר יהדות התורה: "להצביע כדי להגיד לא להסתה נגד הציבור החרדי"
10:17 23/03/21  |  מירב ארד
יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הצביע בקלפי בבי"ס בית יעקב רחוב אורליאן בבני ברק, בסיום ההצבעה אמר ח"כ גפני: "היום תאמצנו! היום תגדלנו! כולנו יוצאים היום להצביע כדי להגיד 'לא!' כנגד ההסתה על הציבור החרדי, להגיד 'כן!' להמשך הקיום היהודי של עם ישראל, אני קורא לכולם לבוא לקלפיות ולהצביע ג' יהדות התורה."
(0)
+יו"ר מרצ: המאבק צמוד ויוכרע על קולות בודדים
10:16 23/03/21  |  מירב ארד
יו״ר מרצ, ח״כ ניצן הורוביץ הצביע בקלפי בבית הספר אנטוקולסקי בתל אביב. "ביבי מתפלל שמרצ לא תעבור. זה הצ’אנס היחיד שלו להגיע ל-61. אסור לתת לו את זה", אמר ביציאתו מן הקלפי.

לדברי הורוביץ, המאבק צמוד ויוכרע על קולות בודדים. "מצביעי מרצ יקבעו את תוצאות הבחירות. אלה הבחירות הכי צמודות שהיו פה כבר שנים. אם מרצ תהיה בפנים, לנתניהו לא תהיה ממשלה עם החשוכים. זאת ההכרעה הכי דרמטית שהייתה בבחירות בישראל מזה שנים רבות", אמר.

(הורוביץ. נתניהו מתפלל שלא נעבור את אחוז החסימה)
+ח"כ איימן עודה: מצביעים בעד שלום ונגד הכיבוש
09:58 23/03/21  |  איציק וולף
יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, הצביע בקלפי בחיפה. "היום מצביעים ודעם - ומונעים מהגזענים להכנס לכנסת הבחירה האידיאולוגית בעד שוויון ושותפות אמיתיים, בעד שלום ונגד הכיבוש, בעד דמוקרטיה וצדק חברתי לכל האזרחים, ערבים ויהודים", אמר.
+התקיעות, אוי התקיעות....לכו להצביע
09:57 23/03/21  |  ד"ר אורנה מרקוס בן-צבי   |   לרשימה המלאה
הימנעות מהצבעה היא הרמת דגל לבן  ▪  כניעה לכל אלו הרוצים להשאיר אותנו במצב של כאוס פוליטי, חברתי ופוליטי.

(לא לוותר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+61 קלפיות נפתחו בבתי הסוהר עבור כ-8,300 מצביעים
09:29 23/03/21  |  איציק וולף
61 קלפיות נפתחו בבתי הסוהר ברחבי הארץ ובבתי הסוהר החל תהליך ההצבעה. משירות בתי הסוהר נמסר כי פוטנציאל המצביעים בקרב האסירים עומד על כ-8,300 בעלי זכות בחירה. הקלפיות צפויות להסגר בכל מתקני הכליאה בשעה 20:00 ולהיאסף על ידי ועדות הקלפי.
+ח"כ שקד הצביעה בתל אביב: יכולים לשים סוף ללופ הבחירות האינסופי
09:14 23/03/21  |  איציק וולף
יו״ר סיעת ימינה, ח״כ איילת שקד, הצביעה בקלפי הסמוכה לביתה שבתל אביב. "אזרחי ישראל היקרים, צאו להצביע. אנחנו יכולים הפעם לשים סוף ללופ הבחירות האינסופי הזה", אמרה.
(ח"כ שקד מצביעה הבוקר)
+ח"כ ליצמן הצביע: את השנאה נגד הדת מנצחים בקלפי
09:00 23/03/21  |  איציק וולף
שר השיכון, ח"כ יעקב ליצמן, הצביע בקלפי בירושלים ואמר עם צאתו מן ההצבעה כי היהדות החרדית וכל קודשי ישראל על כף המאזניים. "אני קורא לכולם לצאת ולהצביע היום בהוראת גדולי הדור. הגיע הזמן להכריע. כי את ההסתה והשנאה נגד הדת אנחנו מנצחים בקלפי", אמר.
([צילום: יונתן זינדל, פלאש 90])
+צוות הקלפי מנע מהשר אוחנה להצטלם בעת ההצבעה
08:57 23/03/21  |  עידן יוסף
השר אמיר אוחנה הצביע בקלפי בתל אביב. צוות הקלפי מנע מהתקשורת והדובר השר לצלם את רגע ההצבעה וזאת למרות שפוליטיקאים רבים מכל הקשת הפוליטית כבר תועדו. מדוברות השר נמסר כי הדבר חריג ובלתי מתקבל על הדעת, בפרט לנוכח העובדה שאחד מחברי הקלפי צילם את ההצבעה. "לאור האמור, לא נוכל לשתף עמכם תיעוד מהצבעה זו להבדיל משנים עברו", מסרה הדוברות.
+ח"כ מיכאלי: נחושה להחזיר את ישראל ואת העבודה לחזון רבין
08:47 23/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

([צילום: מפלגת העבודה])
+עו"ד בן גביר: הזדמנות להקמת ממשלת ימין מלא מלא
08:24 23/03/21  |  איציק וולף
יו"ר עוצמה יהודית והמעומד ברשימת הציונות הדתית לכנסת, עו"ד איתמר בן גביר, הצביע הבוקר בקלפי הסמוכה לביתו בקרית ארבע.

"הבוקר הזה זה בוקר של הכרעה ובשורה - הימין יכול לנצח את הבחירות האלה. זה בידיים שלנו. זה ביכולת שלנו. יש לנו הזדמנות להקים ממשלת ימין מלא מלא, לתת גיבוי לחיילי צה"ל, לחזק את ההתיישבות, לשמור על הדרום והצפון, למנוע פרוטקשן, לעשות שינוי במערכת המשפט, יש לנו הזדמנות נדירה לחזק את הזהות היהודית של המדינה. בעזרת השם - ננצח", אמר.
([צילום: עוצמה יהודית])
+דרעי הצביע בירושלים: צאו להצביע
08:23 23/03/21  |  איציק וולף
ו״ר ש״ס, שר הפנים אריה דרעי, הצביע הבוקר בקלפי הסמוכה לביתו ברחוב הקבלן בירושלים.

ביציאתו מהקלפי אמר דרעי כי בפני הבוחר יש 2 אפשרויות גוש שרוצה מדינה יהודית בראשות נתניהו והגוש השני שרוצה מדינה אזרחית בראשות לפיד. "הגוש שיביא 61 יקים את הממשלה ולכן אני אומר לכל עם ישראל צאו להצביע. אני מקווה מאוד שהציבור ישכיל לתת לנו להמשיך לעבוד למען עם ישראל למען מדינה יהודית שעוזרת לחלשים".
+לקראת ה-1 באפריל 2021
08:15 23/03/21  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
אצלנו הקדימו השנה את "חג השוטים" וחוגגים אותו כבר ב-23 למרס. למעשה ה"פייק ניוז", ההבטחות והתהילה העצמית רצים בתקשורת לסוגיה כבר מספר חודשים מראש
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+אוהלי קלפיות קרסו ברוח העזה, ועדת הבחירות תשלח את ה'קלפי בוס'
08:02 23/03/21  |  איציק וולף
הרוחות המזרחיות העזות שנושבות ברחבי הארץ מאז שעות הבוקר המוקדמות גרמו להפלה של כמה אוהלי קלפיות שהקימה ועדת הבחירות המרכזית. אוהלים קרסו בבאר שבע ובאזור הצפון. מנכ"לית ועדת הבחירות המרכזית, עו"ד אורלי עדס, הנחתה להקים את האוהלים ולהפעיל את הקלפיות בתוך שעה וחצי.

בוועדת הבחירות המרכזית מתכננים לשלוח את ה'קלפי בוס' - תחנת קלפי שהותקנה בתוך אוטובוס - למתחמים שבהם לא ניתן יהיה להקים מחדש את האוהלים.
+גדעון סער: זה יום היסטורי, צריך להביא שינוי
07:26 23/03/21  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת תקווה חדשה, גדעון סער, קורא לתומכיו לשכנע מתלבטים ומכנה את יום הבחירות "יום היסטורי".

"זהו יום היסטורי שמאפשר לנו להשפיע על עתיד ישראל. לפני שלושה וחצי חודשים יצאתי לדרך על מנת להביא שינוי למדינתנו האהובה. אפשר וצריך להביא את השינוי. זה תלוי רק בנו. תביאו את המשפחה, את החברים. שכנעו את המתלבטים. השינוי בהישג יד", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.
+הנשיא הצביע "כאזרח מודאג מאוד"
07:19 23/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
נשיא המדינה הצביע בפעם האחרונה בכהונתו וצין שהוא מודאג מאוד מן המצב הפוליטי  ▪  "גם בתוך הקושי הגדול שאנחנו שרויים בו הבחירות לכנסת הן קודש הקודשים של הדמוקרטיה הישראלית שלנו"  ▪  בני הזוג נתניהו הצביעו בירושלים: "יום חג של שמחה וחיוכים"  ▪  דיווח מתגלגל ומתעדכן
הנשיא ריבלין מצביע [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
נתניהו בקלפי בירושלים [צילום: מרק ישראל סאלם, פלאש 90]
+בחירה בין יהודית לבין דמוקרטית
05:55 23/03/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
למרות העייפות מן הבחירות החוזרות ונשנות, אלו המתקיימות היום עשויות להיות מן החשובות בתולדות המדינה  ▪  מחנה הימין שואף לפוליטיזציה של מערכת המשפט בכלל ובית המשפט העליון בפרט - צעד שמשמעותו הרס הדמוקרטיה  ▪  מחנה המרכז-שמאל מוכן להכניס לממשלה את הרשימה המשותפת - מהלך החותר תחת קיומה של ישראל כמדינה יהודית  ▪  זוהי בחירה נוראה ואנו חייבים לשאול את עצמנו כיצד הגענו אליה ובעיקר כיצד יוצאים ממנה
עייפות, מיאוס ודאגה [צילום: פלאש 90]
+בנט קורא לנתניהו: בטל את שיתוף הפעולה הסודי עם מנסור עבאס
23:15 22/03/21  |  איציק וולף
יו"ר ימינה, נפתלי בנט, הגיב לקריאת נתניהו שיבטל את הסכם העודפים בינו לבין מפלגת תקווה חדשה וקרא לו לבטל את שיתוף הפעולה בין הליכוד לבין ח"כ מנסור עבאס. "בטל את הסכם שיתוף הפעולה הסודי שלך עם מנסור עבאס שהופך את ישראל לבת ערובה של התנועה האיסלמית", אמר.
+נתניהו קורא לבנט: בטל הסכם העודפים עם תקווה חדשה
22:38 22/03/21  |  News1
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קורא ליו"ר ימינה, נפתלי בנט, לבטל את הסכם העודפים עם סער. זאת, לאחר שסער ציין כי לא יתנגד לרוטציה עם יאיר לפיד ועם בנט.
+גנץ: לא חשבתי שנתניהו יכבד הרוטציה
18:21 22/03/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון, יו"ר כחול לבן בני גנץ, טוען כי מעולם לא האמין שנתניהו יכבד את הסכם הרוטציה וטוען כי מדינת ישראל נמצאת בסכנה ברורה ומיידית  ▪  "ה לא אויב מבחוץ ולא האירנים אלא סכנה שבאה מתוך קבוצה קיצונית שמאיימת לפורר את החברה הישראלית. בראשה, ראש ממשלה שמבקש לכרסם ביסודות הדמוקרטיה"
(גנץ. לא האמנתי [צילום: כחול לבן])
+נתניהו הגיע לביקור בבית החולים שערי צדק
17:09 22/03/21  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד נתניהו מבקר כעת בבית החולים שערי צדק, במחלקת קורונה שנסגרה. קדם לכך ביקור בשוק מחנה יהודה וסיור בבתי אזרחים בירושלים.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"הנשיא לא יסכל הכרעה של הציבור"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מטריקס
23/03/21 00:57
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, טוען כי מעולם לא חשב שראש הממשלה, בנימין נתניהו, יכבד את הסכם הרוטציה שעליו חתם עם הקמת ממשלת החילופים בשנה שעברה.
22/03/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע (יום ב', 22.3.21) עם ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, להנחת אבן פינה לשכונה חדשה ביישוב רבבה בשומרון ע"ש הרב אחיעד אטינגר הי"ד שנרצח בפיגוע ירי בצומת אריאל לפני שנתיים בדיוק, והותיר אחריו אלמנה ו-12 יתומים.
22/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ביום שלישי הקרוב ילכו אזרחי ישראל לקלפיות בפעם הרביעית תוך שנתיים. אם מסתכלים על מערכת הבחירות במהותה ניתן לשים לב לשלושה שינויים: הטקטיקה שנקט בה ראש האופוזיציה ומפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד, והמהלך שעשה גדעון סער שבחר לעזוב את ביתו הפוליטי מפלגת "הליכוד" ולהקים מפלגה חדשה העונה לשם "תקווה חדשה", וההחלטה של ראש הממשלה נתניהו ללכת על קמפיין חיובי ואופטימי.
22/03/2021  |  רועי אורן  |   מאמרים
בליכוד ממשיכים (יום 22.3.21) למקד את הקמפיין ביו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט. השר אמיר אוחנה העריך כי על-אף חתימתו של בנט באולפן ערוץ 20 כי לא יישב תחת לפיד, הפיתוי לכהן כראש הממשלה ברוטציה עלול לגבור ברגע האמת.
22/03/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בַּיּוֹם הַשְּׁלִישִׁי, פַּעֲמִיִּים כִּי-טוֹב,
22/03/2021  |  ערן גרף  |   שירים
רשימות נוספות   /   בחירות 2021  
בנט קרס לזרועותיו של נתניהו  /  מירב ארד
לנדבר שוברת שתיקה: ליברמן משחק בכם כמו בתיאטרון"  /  עידן יוסף
זה לוח הזמנים להרכבת הממשלה  /  עידן יוסף
עוד 48 שעות  /  עמנואל בן-סבו
דרושה הכרעה חדה  /  יוסי אחימאיר
הח"כ המכוער  /  ציפי לידר
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il