חברת אב הבית בעלי מקצוע, המעניקה שירותי תיקונים למבוטחים, תובעת 2.8 מיליון שקל מחברת הביטוח הכשרה. התביעה הוגשה (13.4.21) לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
לדברי התובעת, הכשרה חתמה עימה על הסכם לקבלת שירותי תיקונים הנובעים מאירועי ביטוח. אולם, מאז תחילת ההתקשרות באוגוסט 2018 לא עמדה הכשרה בהתחייבויותיה כלפיה, ובין היתר לא שילמה כסדרם את התשלומים המגיעים לה בגין קריאות השירות שביצעה. הכשרה שילמה לתובעת סכומים חלקיים ומזעריים בלבד, והתחמקה בתירוצים שונים מתשלום היתרה. הדבר נבע מכך שהכשרה לא דאגה להקצות מספיק כוח אדם לטיפול בתיקים ובביצוע התשלומים, באופן התואם את כמות קריאות השירות שסיפקה לה.
לדברי התובעת, היא הקימה בעצמה מערכת ממוחשבת משותפת, ששימשה אותה ואת הכשרה לניהול התביעות וקריאות השירות. היא ניהלה בצורה מסודרת וממוחשבת את קריאות השירות, דבר המוכיח את זכאותה לתשלומים המגיעים לה. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד מאור בשן וטרם הוגש כתב הגנה.