|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
[צילום: מן הטלוויזיה]

דרעי: ניתן לקיים בחירות ישירות בתוך 30 יום

19/04/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2021   |   תגובות

יו"ר שס, השר אריה דרעי, בפתח ישיבת סיעתו: ״אני מעריך שאם אכן החוק יעבור ונלך לבחירות בתוך שלושים יום, אני מאמין שהציבור יאמר את דברו - אני לא מסתיר שנתמוך בנתניהו - אבל אנחנו לא מחליטים. הציבור יאמר את דברו בצורה הברורה ביותר. אני מעריך שלאחר מכן תהיה למי שייבחר אפשרות להקים ממשלה״.

עוד אמר: "הצעת חוק בחירה ישירה נותנת פתרון למבוי סתום שישראל נקלעה אליו. היא לא משנה את הכללים. אנחנו לקראת בחירות חמישיות שיהיו הכנה לבחירות שישיות. לא מדובר בשינוי כללי המשחק. אנחנו במצב לא פשוט, במצב לא פשוט מחפשים פתרונות לא פשוטים. אני קורא לכל חברי הכנסת, זה הדבר הכי דמוקרטי שיכול להיות. דמוקרט אמיתי צריך לדעת שהציבור יגיד את שלו.

לטענתו, הוא זה ששכנע את נתניהו שנכון לקדם הצעת חוק זו והדבר לא היה קל.

תאריך:  19/04/2021   |   עודכן:  19/04/2021
עידן יוסף
+פורסמו שמות חברי הוועדה המסדרת של הכנסת
22:35 19/04/21  |  איציק וולף
הוועדה המסדרת של הכנסת שבה והתכנסה לדיון בהצעה למינוי סגנים ליו"ר הכנסת. זאת, לאחר שדחתה הצעה של יו"ר הוועדה, ח"כ מיקי זוהר, בנושא.

ובתוך כך פורסמו שמות חברי הוועדה:
נציגי סיעת הליכוד: חברי הכנסת מכלוף מיקי זוהר, יו"ר הוועדה, גלית דיסטל, אופיר כץ, חווה אתי עטייה, דוד ביטן, שלמה קרעי, קטי קטרין שטרית, ומאי גולן.
נציגי סיעת יש עתיד: קארין אלהרר, מירב בן ארי, יואב סגלוביץ', ובועז טופורובסקי.
נציגי סיעת ש"ס: יעקב מרגי ומיכאל מלכיאלי.
נציגי סיעת כחול לבן: איתן גינזבורג, ויעל רון בן משה.
נציגי סיעת ימינה: מתן כהנא ועידית סילמן.
נציגי סיעת העבודה: רם שפע ואפרת רייטן מרום.
נציגי סיעת יהדות התורה: יעקב אשר ויעקב טסלר.
נציגי סיעת ישראל ביתנו: עודד פורר ואלכס קושניר.
נציגי סיעת הציונות הדתית: שמחה רוטמן ואורית סטרוק.
נציגי סיעת הרשימה המשותפת: אחמד טיבי וחבר נוסף.
נציגי סיעת תקווה חדשה: זאב אלקין ויועז הנדל.
נציגי סיעת מרצ: תמר זנדברג ועיסאווי פריג'.
נציג סיעת רע"מ: ווליד טאהא.
+הוועדה המסדרת ננעלה ללא החלטות
22:27 19/04/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הוועדה המסדרת דחתה את הצעת יו"ר הוועדה, ח"כ מיקי זוהר, למינוי שני סגנים ליו"ר הכנסת  ▪  זוהר: לפי המסתמן, ראש האופוזיציה יהיה בנימין נתניהו. אנחנו נלך בראש מורם לאופוזיציה אבל תאמינו לי, לא יהיה לכם קל איתי
([צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת])
+הוועדה המסדרת תתכנס להקמת ועדות
20:23 19/04/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
על סדר יומה של הוועדה המסדרת מונחים הנושאים הבאים: הקמת ועדות זמניות, ועדת חוץ וביטחון וכן ועדת כספים  ▪  בנוסף, הוועדה תדון בהצעה לבחור סגנים ליו"ר הכנסת
(מיקי זוהר. נכשל בהצבעה על הרכב הוועדה [צילום: שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת])
+ח"כ בן גביר: מקווה שבליכוד יתפכחו מאשליית השווא של רע"מ
19:08 19/04/21  |  איציק וולף
ח"כ איתמר בן גביר (הציונות הדתית) שלח ביקורת לעבר הליכוד וטען כי הוא מקווה שמי שציפה להסתמך על רע"מ ילמד את הלקח ויבין שאין אמונה בתומכי טרור, שהצביעו נגד במליאה.

"אני סמוך ובטוח שגם בליכוד מבינים היום שאין אמונה בשונאי ישראל. המסר מההצבעה היום הוא שאין להאמין להצגות מתוקשרות שנועדו להציג מצג שווא. רעמ מעודדי שהידים ואנטי מדינת ישראל. טוב שבליכוד יתפכחו מאשליות השווא", אמר בעקבות הצבעת רע"מ נגד הצעת הליכוד לוועדה המסדרת.
+ימינה מצביעה בעד הצעת הליכוד להרכב הוועדה המסדרת
18:22 19/04/21  |  איציק וולף
מפלגת ימינה הצביעה בעד הצעת ח"כ מיקי זוהר להרכב הוועדה המסדרת של הכנסת. במליאת הכנסת החלה ההצבעה השמית ביחס להצעה וחברי הכנסת של ימינה הצביעו בעד ההצעה.
+נתניהו: לאיש אין סמכות להכריז על נבצרותי
18:01 19/04/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
טוען בתגובה לעתירה לבג"ץ, כי סמכות כזו אינה מצויה בידי היועץ המשפטי לממשלה או בית המשפט העליון; מזכיר שהכנסת נתנה בו את אמונה לאחר הגשת כתב האישום נגדו
(נתניהו. "ניסיון חמור ביותר" [צילום: אוריאל סיני])
+לפיד נועד עם עבאס והורוביץ
17:23 19/04/21  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ממשיך לנסות להרכיב ממשלה. אחר-הצהריים נפגש בנפרד עם יו"ר רע"ם מנסור עבאס ועם יו"ר מרצ ניצן הורוביץ.
+בנט סרב לומר לנתניהו כיצד יצביע
17:05 19/04/21  |  עידן יוסף
נתניהו עדכן את חברי יהדות התורה במהלך ישיבת הסיעה שאליה הצטרף: בנט סרב בפגישה לומר איך יצביע על הרכב הוועדה המסדרת. במהלך הישיבה אמר להם רא הממשלה שמשרד הבריאות טרם קיבל החלטה בנוגע להגבלות ל"ג בעומר במירון, אך הבטיח שיפעל שלא יהיו הגבלות. הנוכחים אמרו לו כי הם מצפים ממנו שימצא פתרון לתסבוכת.
+התקבלה הצעת יש עתיד לוועדה המסדרת
16:42 19/04/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ימינה הצביעה בעד הצעת הליכוד, אך ברגע האחרון הושג הרוב של המתנגדים עם ההצבעות של שלושה ח"כים מרע"ם  ▪  ח"כ מיקי זוהר: "הלכה למעשה בנט היום יכריע לא בעניין הוועדה המסדרת אלא יכריע מי הולך להרכיב ממשלה"  ▪  ח"כ מאיר כהן הציג ת הצעת יש עתיד: "יש גם בשמאל ויש גם בימין אנשים שהמשותף להם הוא הרבה יותר מה מפריד"
[צילום: דוברות הכנסת]
ח"כ מיקי זוהר [צילום: נעם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
ח"כ מאיר כהן [צילום: נעם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בנט וסער נפגשים בשעה זו
16:35 19/04/21  |  עידן יוסף
יו"ר ימינה ויו"ר תקווה חדשה, חברי הכנסת נפתלי בנט וגדעון סער, נועדים בשעה זו (חדשות 12). קודם לכן נפגשו היום חברי הכנסת יאיר לפיד ואביגדור ליברמן.
+נתניהו: "היום רגע האמת של בנט"
16:09 19/04/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הליכוד נועד עם יו"ר ימינה ובפתח ישיבת הסיעה הצהיר כי מינויו לראשות הממשלה היא אבסורד  ▪  "עליו להפסיק לדהור לממשלת שמאל יחד עם לפיד, מרצ והעבודה. עליו לתמוך בהצעתנו לוועדה המסדרת שמונעת את העברת הכוח בכנסת לשמאל ואף משאירה בידיו את זכות הוטו ולתמוך בפתרון הבחירה הישירה"
נתניהו מגיע לישיבת סיעת הליכוד [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+סמוטריץ': הססנות בנט מונעת מסער להצטרף לממשלת ימין
15:44 19/04/21  |  עידן יוסף
יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ בפתח ישיבת הסיעה: "מחלוקות לא מאפשרות לנו להמשיך ולבנות את המפעל הציוני שכולנו חלק ממנו ורוצים בטובתו". הוא קרא לראשי מפלגות המחנה הלאומי, כלשונו, לשנות את נתיב המלחמות הפנימיות ולהקים ממשלת ימין יציבה. "גדעון, אני מתייצב לימינך, נעבוד יחד ונמצא את הדרך להקים ממשלת ימין טובה עבור אזרחי ישראל. נפתלי, התעתוע הפוליטי והמשחק המקביל שלך עם השמאל ועם הימין משמר את התוהו ובוהו הפוליטי. הקמפיין הסתיים, הגיע הזמן להכריע, האם אתה מעוניין בממשלת ימין או בממשלת שמאל, כשתכריע, אפשר יהיה להקים ממשלה. כל עוד אתה יושב על הגדר, ממתין לכשלונו של נתניהו כדי להקים ממשלה עם לפיד, העבודה ומרצ תוך הפרת כל הבטחות הבחירות שלך, לא ניתן לצפות משחקנים אחרים [הכוונה לסער, ע.י.], שמחשבים גם הם את עתידם הפוליטי, להיכנס את המגרש ולהתחייב להקמת ממשלת ימין. לאזרחי ישראל מגיע לדעת לאן פניך, זה יבהיר להם, ויבהיר לכל השחקנים איך ניתן להקים ממשלה. בשעות הקרובות תהיה הצבעה על הוועדה המסדרת - הגיע הזמן שתחליט - אתה עם הימין או עם השמאל.

"אדוני ראש הממשלה, אני קורא לך, תעשה כל שביכולתך לבנות גשרים ואמון עם חבר הכנסת סער. העם מצפה מאיתנו להתגבר על המשקעים, לעשות ויתורים הדדים ולהצליח להקים ממשלה טובה לעם ישראל. אני מאמין שזה אפשרי, עוסק בכך לילות כימים מאז למחרת הבחירות, ומוכן להירתם לכל משימה כדי שזה שיקרה. ואני מאמין בכל ליבי שבעזרת השם כך יהיה".

בהתכתבות עם דברי מנסור עבאס לפיהם השיח המייחס למפלגתו תמיכה בטרור הוא גזעני, אמר יו"ר הציונות הדתית שמדובר בפופוליזם וביישור קו עם מי שקבעו בצביעות אנטישמית שהציונות היא גזענות.

"אין לי ספק שלמרות קולות מבולבלים שנשמעים בשולי מחנה הימין, לממשלה שנשענת ותלויה במי שמזדהים עם אויבי ישראל אף אחד מראשי מפלגות הימין לא באמת מעלה בדעתו להקים ממשלה שכזו. ראש הממשלה אמר בקולו בצורה ברורה שזה לא יקרה, וכמוהו גם ידידיי נפתלי בנט וגדעון סער. שלושתם אנשים אחראיים ששמים את מדינת ישראל בראש מעייניהם ולא יסכנו את עתידנו ולא יפקידו אותו בידי מי שמטרתם היא הרס החזון הציוני. זה ברור לי ואני מציע להוריד את הספין הזה מסדר היום", דבריו.
([צילום: מן הטלוויזיה])
+גנץ: אסור לבנט ולעבאס ליפול למלכודת של ביבי
15:27 19/04/21  |  עידן יוסף
יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ: ״אסור לבנט ולעבאס ליפול למלכודת של ביבי, שוב הבטחות סרק וניסיון לפגוע בפריטטיות. זה הזמן לגלות מנהיגות ואחראיות להקים ממשלת אחדות לאומית. כל מי שישתף פעולה עם נתניהו יקח חלק בהרס של החברה בישראל".
[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+יו"ר העבודה: ספינים על בחירות
15:25 19/04/21  |  עידן יוסף
יו"ר העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, בפתח ישיבת הסיעה: ספינים, ספינים וספינים על בחירות - בזמן שהכנסת משותקת, בזמן הארוך ביותר מהקמת המדינה".
[צילום: מן הטלוויזיה]
+נתניהו ובנט נפגשו בפעם הרביעית
15:16 19/04/21  |  עידן יוסף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ויו״ר ימינה, נפתלי בנט, נפגשו בשעה 14:00 בלשכת רה״מ בירושלים. הייתה זו פגישתם הרביעית של השניים.
+הורוביץ: קורא לנשיא לתת את המנדט ללפיד
15:10 19/04/21  |  עידן יוסף
יו"ר מרצ, ח"כ ‏ניצן הורוביץ בפתח ישיבת הסיעה: ״הבעיה בזירה הפוליטית היא לא מבנה המשטר אלא העובדה שבראשות הממשלה אוחז אדם מושחת ושקרן, הדרך להתגבר על הפקק הפוליטי היא ליצור משהו אחר וזה מה שנעשה שהמנדט יעבור לגוש שלנו; קורא לנשיא לתת את המנדט ללפיד, קורא לסיעות שלא המליצו על לפיד לעשות זאת״.
[צילום: מן הטלוויזיה]
+לפיד: אוכל להקים ממשלה בתוך 3 שבועות
15:02 19/04/21  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד אומר כי אם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה, יבקש מהנשיא את המנדט, כדי להקים ממשלת אחדות ישראלית, כלשונו. "בעוד שלושה שבועות יכולה להיות פה ממשלת אחדות ישראלית", אמר. "זה עדיף בהרבה על בחירות חמישיות".

על הצעת נתניהו ודרעי לבחירות ישירות לראשות הממשלה אמר: "זה לא בחירות אישיות, זה בחירות חמישיות". "כל העסק שוב. כל מה שאנחנו לא רוצים שיקרה: עוד חודשים של שיתוק פוליטי, חודשים של שנאת אחים ואלימות ושקרים וקלפיות וסרטוני פולחן אישיות מביכים של נתניהו. הסיבה היחידה להצעה הזו, היא שנתניהו לא מצליח להרכיב ממשלה. אז כרגיל, הולכים לטריקים ושטיקים ורמאויות", אמר לפיד.
([צילום: מן הטלוויזיה])
+עבאס קיבל את טיוטת החוק לבחירה ישירה מהליכוד
14:38 19/04/21  |  עידן יוסף
העיתונאית טל שניידר (זמן ישראל): ‏"‎מנסור עבאס אמר לי וליובל קרני (ידיעות אחרונות) במסדרון אחרי ההצהרה, שאת טיוטת חוק הבחירה הישירה הוא קיבל במוצאי יום העצמאות. 'מסר לי את זה מישהו מן הליכוד'. כלומר, לא שס מסרו לו את זה אלא הליכוד קידם את זה".
+יו"ר רע"ם: בוחנים החוק לבחירה ישירה
14:30 19/04/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנסור עבאס אינו שולל ישיבה בממשלה תחת נפתלי בנט  ▪  דוחה את התייחסות הציונות הדתית למפלגתו כאל תומכת טרור וטוען שמדובר ב"שיח גזעני"
(מנסור עבאס. יושב על הגדר [צילום: מן הטלוויזיה])
+סער: לא נכון לשנות את השיטה הפרלמנטרית באמצע ההליך
14:10 19/04/21  |  עידן יוסף
יו"ר תקווה חדשה ח"כ גדעון סער ‏בפתח ישיבת הסיעה: "עמדתנו לא השתנתה. בראיית תקווה חדשה יש שתי חלופות להקמת ממשלה. האפשרות הראשונה, ממשלת ימין בראשות מועמד אחר. האפשרות השנייה, הקמת ממשלת אחדות פריטטית עם הסדרים שיאפשרו לנו לעמוד על הערכים שלנו. שתי האפשרויות עדיפות על בחירות נוספות".

‏תקווה חדשה תתנגד לחוק בחירה ישירה של ראש הממשלה. סער יצטט את נתניהו שאמר בשנת 2006 על שינוי שיטת הממשל: ״שיטת הממשל אינה זוג גרביים שמחליפים כל יום״. לדבריו, במקום להחליף את הרכב יש להחליף את כיוון הנסיעה.



([צילום: מן הטלוויזיה])
+ח"כ מעוז: המצב מסוכן, בנט וסער צריכים להצטרף לממשלה
12:45 19/04/21  |  עידן יוסף
ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) קורא לגדעון סער ולנפתלי בנט להצטרף לממשלת ימין וזהות יהודית עכשיו. "האירנים מעשירים אורניום ל-60%, אמריקה בהנהגת ביידן נכנעת לאירנים, זהותה היהודית של המדינה בסכנה, ההתיישבות הצעירה עדיין ממתינה להסדרה, מערכת המשפט זקוקה לתיקון וניעור מהיסוד. גדעון ונפתלי במה אתם עסוקים? צריך ממשלת ימין וזהות יהודית עכשיו", דבריו.
+לפיד נועד עם בכירים במשותפת כדי לסכל הקמת ממשלת ימין
12:36 19/04/21  |  עידן יוסף
יו"ר יש עתיד, ח״כ יאיר לפיד, יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, ויו"ר סיעת הרשימה המשותפת, ח"כ אחמד טיבי, נפגשו היום פעם נוספת ודנו באפשרויות להקמת ממשלה חדשה "שתמנע ממשלת נתניהו, בן-גביר וסמוטריץ׳", כלשונם.

בפגישה המשיכו את הדיון במגוון הסוגיות הכואבות לחברה הערבית לרבות האלימות והפשיעה וביטול חוק קמיניץ המגביל בנייה שלא כחוק, ונושאים בוערים נוספים ועל פתרונות אפשריים לסוגיות הללו. השלושה קבעו להמשיך את השיח בזמן הקרוב.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דרעי: ניתן לקיים בחירות ישירות בתוך 30 יום
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורא משועשע
19/04/21 17:03
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
יו"ר רע"ם, ח"כ מנסור עבאס, נשא הצהרה במשכן הכנסת, שבה אמר (יום ב', 19.4.21) כי מפלגתו טרם הכריעה בסוגיית החוק לבחירה ישירה. לדבריו, עמדת הסיעה תיקבע בהתאם לאינטרסים של החברה הערבית.
19/04/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בצלאל שלום,
נתניהו מבין שהציונות הדתית עיקשת בסירובה ללכת לממשלה בתמיכת רע"ם, ושסער עיקש בסירובו ללכת איתו, וכך מתגבשת יוזמה חדשה ל-16 ימי המנדט האחרונים עליה מפרסם (יום א', 18.4.21) עמית סגל. על-פי היוזמה, שנולדה אצל אריה דרעי, שווקה לנפתלי בנט והוא שהעלה אותה כאפשרות אחת מכמה במהלך פגישתו עם נתניהו בשבוע שעבר, מוצעת בחירה ישירה מיוחדת לראשות הממשלה, בלי לקיים בחירות נוספות לכנסת.
18/04/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, אמר כי הוא מצפה שנשיא המדינה יטיל עליו את הרכבת הממשלה כשראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא יצליח להרכיב ממשלה חדשה.
18/04/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
שופט בית המשפט העליון, דוד מינץ, דחה על הסף (יום א', 18.4.21) עתירה שביקשה לשלול מראש הממשלה, בנימין נתניהו, את המנדט להקים ממשלה חדשה. העתירה הוגשה בידי 80 אזרחים, חלקם בכירים בתחומי האקדמיה והכלכלה, המנהלים מזה שנתיים מאבק משפטי נגד נתניהו.
18/04/2021  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il