|
ענת בוגנר, מנכ"ל דלתא ישראל מותגים [צילום: שי פרנקו]
|
|
|
|
|
דלתא ישראל פרסמה הבוקר את דוחותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2021 והציגה גידול של 462% ברווח הנקי. הרווח הנקי של החברה גדל ב-20.8 מיליון שקלים לכ-25.3 מיליון שקלים, המהווים 13.1% ממחזור החברה, וזאת לעומת רווח נקי של 4.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, שהיוו 3% מהמחזור. החברה הכריזה על חלוקת דיבדנד בסך של 3.55 מיליון שקל.
המכירות ברבעון הראשון של 2021 זינקו בכ-30% מ-148.4 מיליון שקל מהרבעון המקביל אשתקד לכ-193.3 מיליון שקל. הרווח התפעולי זינק ברבעון ל39.2 מיליון שקל המהווה 20.3% מהמחזור לעומת רווח תפעולי של 7.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (המהווה 5.3% מהמחזור).
שיעור הרווח הגולמי גדל בכ-3.5% והסתכם בכ-115 מיליון שקל, המהווה כ-59.5% מהמחזור של החברה. ברבעון המקביל אשתקד הרווח הגולמי הסתכם בכ-83 מיליון שקל (המהווה 56% מהמחזור). מכירות האונליין של החברה ממשיכות להתחזק והגיעו ברבעון לכ-65 מיליון שקל - גידול של 367% מול שנה קודמת.
החברה, דלתא ישראל מותגים בע"מ, הוקמה כחלק משינוי ארגוני בחברה הציבורית דלתא גליל תעשיות. כחלק מהסכם הפיצול, הועברה פעילות 'דלתא ישראל' לחברה. בתוך כך, עוסקת כיום דלתא ישראל מותגים בעיצוב, פיתוח, שיווק ומכירה בישראל, של מוצרי הלבשה תחתונה לנשים, גברים וילדים, הלבשת בית, הלבשת ספורט ופנאי, הלבשת ילדים, גרביים והנעלה, בעיקר תחת המותגים Delta ו fix. המוצרים משווקים בישראל, דרך חנויות בבעלותה המופעלות תחת מותגי החברה ובאמצעות אתרי האינטרנט שלה. בנוסף משווקת החברה את מוצרי לחנויות פרטיות ורשתות קטנות, רשתות קמעונאיות גדולות ומותגים פרטיים לפי דרישת לקוח.
לפני כחודשיים החברה השלימה דלתא ישראל מותגים הנפקה ראשונה בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל. תמורת 20 אחוז ממניות דלתא ישראל, גייסה החברה 262.5 מיליון ש"ח (ברוטו). תחת דלתא ישראל נמצאות רשתות החנויות של דלתא ופיקס.
אייזיק דבח, יו"ר דירקטוריון דלתא ישראל מותגים אמר היום עם הצגת הדוחות הראשונים של חברת דלתא ישראל מותגים כחברה ציבורית כי הוא גאה על המשך המגמה החיובית, תוך מינוף מנועי הצמיחה המשמעותיים של החברה. "אני סמוך ובטוח כי זוהי רק תחילת דרכה של דלתא ישראל מותגים, כחברה ציבורית בשוק ההון הישראלי", אמר.
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה כי דוחות הרבעון הראשון של שנת 2021 מבטאים את מגמת הצמיחה החזקה של החברה, וזאת הודות לתשתית הניהולית המקצועית והחזקה בחברה, קידום מנועי הצמיחה והרחבת הפעילות של מותגי החברה ותמהיל המוצרים המגוון. "חשוב לציין כי גם כשחנויות הרשת נפתחו לאחר הסגר, האון ליין המשיך ושמר על קצב צמיחה גבוה, אל מול שנה קודמת", אמרה.