|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
נזק גדול לבניין המגורים שנפגע באשדוד [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]

מטח רקטות לישובי הדרום; פגיעה ישירה בבניין באשדוד

17/05/2021  |   News1 News1   |   חדשות   |   מבצע שומר החומות   |   תגובות
פגיעה ישירה בבניין מגורים באשדוד [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]

ארגוני הטרור ירו מטח רקטות נוסף סמוך ל-12:30 לעבר ישובי הדרום, ובהם: באר שבע, אשקלון, אשדוד וישובי עוטף עזה. אחת הרקטות פגעה ישירות בבניין מגורים ישן באשדוד. שלושה נפצעו קל ופונו לבית החולים, חמישה לקו בחרדה. נזק גדול נגרם לבניין המגורים. רקטה נוספת נחתה בחוף הים באשדוד.

כשעה קודם לכן התריעו גורמי הביטחון והורו לתושבי ישובי עוטף עזה להיכנס למרחבים מוגנים וזאת עד להודעה חדשה. ירי הרקטות לישובי עוטף עזה נמשך גם כשעה לאחר מכן.

פראמדיק מד"א: דיירים שנשמעו להוראות שמרו על חייהם
נזק חמור לבניין מגורים שספג פגיעה ישירה [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]

פראמדיק מד"א איגור ארטל אמר בהגיעו לבניין באשדוד: "מדובר בבניין בן ארבע קומות שנפגע מנפילת הרק"ק. כל הדיירים של הבניין שהקשיבו ופעלו על-פי הנחיות פיקוד העורף היו במרחב מוגן בחדר המדרגות ובכך שמרו על חייהם וניצלו מפציעות קשות. 3 דיירים נפצעו קל בלבד משברי זכוכיות ו-5 לקו בחרדה. הענקנו לכולם טיפול רפואי ופינינו אותם להמשך טיפול".

תאריך:  17/05/2021   |   עודכן:  17/05/2021
מחלקה ראשונה
+השביתה הערבית תכלול עובדים בחברות ישראליות
01:18 18/05/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גורמי ביטחון מעריכים שהשביתה לא תהיה שקטה ותביא לחידוש המהומות ואולי אף לפגיעה ביהודים בישובים ערביים  ▪  בוועדת המעקב נזהרים מלומר שמדובר בשביתת הזדהות עם האויב בעזה, ומנמקים את ההשבתה בפגיעה כביכול באל-אקצה, בניסיון למנוע מיהודים להתיישב במזרח ירושלים וביחס אלים כביכול מצד המשטרה
[צילום: נאסר אישתיה/פלאש 90]
+ביידן שוחח עם נתניהו: "תומך בהפסקת אש"
00:48 18/05/21  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן. נתניהו הביע הערכה על תמיכתו העקבית של הנשיא בזכות של ישראל להגן על עצמה, ואמר לנשיא שהוא נחוש להשלים את מטרת המבצע להשיב את הביטחון לאזרחי ישראל. הבית הלבן אומר כי ביידן תומך בהפסקת אש.
+ירושלים: אין נפגעים בהשלכת מטען צינור לבית של יהודים
00:43 18/05/21  |  עידן יוסף
בשכונת אבו טור, גבעת חנניה, במזרח ירושלים השליכו מחבלים מטען צינור לעבר מרפסת בית יהודי במקום. אין נפגעים. כוחות המשטרה החלו בחקירת הפיגוע תוך איסוף ממצאים.

בשבוע שעבר ניפץ ערבי תושב השכונה את שמשות מכוניותיהם של תושבים יהודים בשכונה. בליל החג המכוניות הוצתו.
+נתניהו למסבירנים: אפשר לנחש מה מדינות אחרות היו עושות אם היו מותקפות כך
00:05 18/05/21  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים תדרוכים עם גורמי ההסברה המופיעים בתקשורת הבינלאומית, ממשרד החוץ, חטיבת דובר צה״ל, מטה ההסברה הלאומי ושגרירים ישראלים לשעבר.

נתניהו הודה לשגרירים שנרתמו למאמץ ואמר בשיחה: "תציגו את האמת והעובדות לעולם. חמאס עושה פשע מלחמה כפול והוא משתמש באזרחים שלו כמגן אנושי. ישראל עושה הכל כדי להימנע מפגיעה בבלתי מעורבים. אפשר לנחש מה מדינות אחרות היו עושות אם היו מותקפות כך ע״י ארגון טרור".
+מטח נורה מלבנון; אזעקה במשגב עם
23:18 17/05/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
בתגובה לירי של שישה שיגורים לעבר ישראל שנחתו כולם בשטח לבנון, כוחות ארטילריים של צה"ל השיבו כוחות ארטילריים באש לעבר מקורות הירי
[צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+ירי לעבר אשקלון ועוטף עזה
23:15 17/05/21  |  עידן יוסף
בג׳יהאד האיסלאמי הודיעו: פותחים בשיגור מטח חדש בתגובה לחיסול אחד ממפקדינו
+הרכבת מעדכנת לגבי שינוי בפעילותה מחר
22:15 17/05/21  |  עידן יוסף
ככל שלא תהיינה התפתחויות נוספות במצב הבטחוני שתשפענה על אילוצי תפעול הרכבות, מחר, יום שלישי 18.5.21, יחולו השינויים הבאים בתנועת הרכבות:

רכבות לא תופעלנה בקווים: ראשל"צ-לוד הראשונים, דימונה-ב"ש צפון האונ'

רכבות בקו כרמיאל-ב"ש: לא תופעלנה. הקו הפרברי הנוסע בין תחנות כרמיאל, אחיהוד וחיפה יופעל כסדרו, והנוסעים מ/אל תחנות כרמיאל ואחיהוד שיעדם או מוצאם דרומית לתחנת חיפה חוף הכרמל יבצעו החלפת רכבות בחיפה.

תנועת הרכבות בין תחנות ת"א ההגנה, לוד ורחובות תחודש החל מהשעה 7:00 (בקירוב). זאת בשל אילוצים תפעוליים הנובעים מהמצב הבטחוני, כגון הצורך בפתיחת צירים בשעות היום, בטרם העלאת נוסעים, ואילוצים נוספים.
בשל זאת, עד השעה 7:00 (בקירוב) רכבות בקו באר שבע-נהריה יופעלו מכיוון צפון (נהריה) עד תחנת ת"א ההגנה. בתחנה יופעלו שאטלים.
הרכבת הראשונה שתצא מתחנת באר שבע מרכז לכיוון צפון תצא בשעה 5:53 (רכבת מספר 22).

כמו כן רכבות בקו הפרברי בנימינה-ת"א-רחובות תופעלנה (עד השעה 7:00 (בקירוב) מכיוון צפון (בנימינה) עד תחנת ת"א ההגנה, ומכיוון דרום (רחובות) לא תופעלנה.
תנועת הרכבות בקווים אלה תחודש כסדרה החל מהשעה 7:00 (בקירוב).

אנו מזכירים כי בהתאם להנחיות גורמי הבטחון, לא מופעלות רכבות בין תחנות באר שבע ואשקלון (קו הנגב המערבי) וכן חלים שינויים בלוח זמני הנסיעה בין תחנות רחובות, אשדוד, ואשקלון.

להלן רשימת התחנות שתישארנה סגורות לאורך כל יום שלישי 18.5.21: דימונה, אופקים, נתיבות, שדרות,, ראשל"צ הראשונים, יבנה מזרח.

רכבות בקווים נהריה-מודיעין, הרצליה-י-ם האומה, נתניה-בית שמש ובכלל הקווים מצפון לתל אביב תופעלנה כסדרן.
+עד כה הושמדו 100 ק"מ של מנהרות
22:06 17/05/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הצבא ממשיך את השמדת המנהרות מתחת לעזה  ▪  בלב עזה הופצץ כלי לחימה היכול לצלול מתחת למים בלתי מאויש, שהיה מסוגל להגיע לנקודה כלשהי בחופי מדינת ישראל או לעבר כלי שיט של חיל-הים
חיל-התותחנים יורה לעבר רצועת עזה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+שדרות: רקטה פגעה בגן ילדים
21:46 17/05/21  |  עידן יוסף
בשדרות פגרה רקטה בגן ילדים שבו לא נכוח אדם בשעה זו. ישנן ארבע זירות פגיעה ברחבי העיר, בהן כנראה בבית אחד. בכל הזירות אין נפגעים.
+נתניהו: נבוא חשבון עם רוצחי יגאל יהושע
21:26 17/05/21  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו: אני משתתף בצער משפחתו של יגאל יהושע ז״ל שנרצח בלינץ' שבוצע על-ידי פורעים ערבים בלוד. אנו נבוא חשבון עם כל מי שהשתתף ברצח הזה. איש לא ימלט מעונש. יהי זכרו של יגאל ברוך ונצור בליבנו תמיד.

ח״כ אופיר סופר (הליכוד - הציונות הדתית): ״יגאל יהושע הי"ד. יהודי שנרצח בפרעות אכזריות רק משום היותו יהודי. משתתף בצער המשפחה, ומקווה שימצאו כמה שיותר מהר את הרוצחים השפלים. חובה למצות איתם את הדין עד תום. חיי יהודים אינם הפקר״.



+גורם מדיני: לא שוללים כניסה קרקעית
21:20 17/05/21  |  עידן יוסף
גורם ישראלי בכיר: "בשלב הזה ישראל לא מעוניינת בהפסקת אש, ממשיכים ככל שיידרש. כל האופציות על הפרק, כולל כניסה קרקעית. הקבינט יכריע אם הפגיעה מספיקה".
+צה"ל הרחיק מפגינים מגדר הגבול ליד מטולה
21:19 17/05/21  |  עידן יוסף
כוח של צה"ל ביצע בצהריים ירי הרחקה לעבר מפגינים שהתקרבו לגדר הגבול באזור מטולה.

+דוברת הבית הלבן: אנחנו חותרים לרגיעה
21:12 17/05/21  |  עידן יוסף
דוברת הבית הלבן בתדרוך לעיתונאים: הנשיא קיים כמה שיחות ובהן הדגיש שבחמאס צריכים להפסיק את המתקפה וכי לישראל יש את הזכות להגן על עצמה. היא אמרה כי ארה"ב עושה הכל כדי לצמצם את המתיחות.

"אנחנו חותרים לרגיעה, היו מעל 60 שיחות בימים האחרונים של הממשל לגורמים באזור. מנסים לראות איך אנחנו יכולים לתרום למגעים להפסקת אש. הדרך היחידה להביא לסיום של האלימות לאורך זמן - פתרון שתי המדינות. כדי שזה יקרה צריך ששני הצדדים ירצו בזה ולקדם את זה".

ארה"ב העבירה התנגדות לטיוטת החלטת מועצת הביטחון של האו״ם וחסמה את ההחלטה. ביום חמישי יתקיים דיון במליאת האו״ם. היועץ לביטחון לאומי בארצות הברית שוחח עם עמיתו מאיר בן שבת ואמר כי "פועלים כל הזמן באמצעים דיפלומטיים". שר החוץ של ארצות הברית בלינקן שוחח עם שר החוץ של תוניסיה. הוא הדגיש את הצורך להגיע לרגיעה באזור והביע את דאגתו מפגיעה בחפים מפשע.

שר החוץ של איחוד האמירויות שוחח עם מזכיר המדינה האמריקני בלינקן על ההתפתחויות בזירה הישראלית-פלשתינית ועל דרכים אפשריות להרגעת הרוחות.
+החמאס מאיים לחדש את הירי לת"א
21:08 17/05/21  |  עידן יוסף
דובר הזרוע הצבאית של חמאס אבו עוביידה מאיים: אם ישראל לא תעצור מיד את התקיפות על המבנים האזרחיים, נפציץ מחדש את תל אביב.
+הרוג ראשון בפרעות הערבים בלוד
21:07 17/05/21  |  עידן יוסף
נקבע מותו של יגאל יהושע בן ה-56, תושב לוד שנפצע מיידוי אבנים על רכבו בפרעות הערבים בעיר.
+לוחם צה"ל נפצע בינוני מירי פצמ"ר בעוטף
21:03 17/05/21  |  עידן יוסף
לוחם צה"ל נפצע באורח בינוני מירי פצצת מרגמה בעוטף עזה.
+כ-190 רקטות נורו ב-12 שעות
21:01 17/05/21  |  עידן יוסף
נכון לשעה 19:00: מהשעה 07:00, זוהו כ-190 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כ-25 שיגורים נפלו בשטח הרצועה. לוחמי ההגנה האווירית יירטו עשרות רקטות.
+אני מגנה כל תוקפנות
19:55 17/05/21  |  אורי שרגיל   |   לרשימה המלאה
ל'דפוק' ההוא, בן-גוריון, הייתה אג'נדה אישית-סודית והוא התעקש, עמד על הראש, להקים פה 'מדינה'. איך אני יודע שדווקא הוא האידיוט בסיפור? כי ההתיישבות היהודית בכלל לא התכוננה למאורע משפיל כזה
(דוד בן-גוריון [צילום: הנס פין/לע"מ])
+אין מקום לפייסנות
19:35 17/05/21  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה
פייסנות מסכנת את קיומה של מדינת ישראל  ▪  צה"ל מכלה את זמננו ואת דמינו תרתי-משמע ב"הכלת האויב" ולא בניצחון עליו  ▪  לפיכך, הוא ממציא ביצירתיות אדירה שלל רעיונות עיוועים, שיתמכו בהזיותיו
(הבלגה, הבלגה [צילום: אטיה מוחמד/פלאש 90])
+קונספירטיבי
19:13 17/05/21  |  דוד ארגז   |   לרשימה המלאה
התוכנית של אבו מאזן פשוטה ועם זאת גאונית סיכם קונספירטיבי: "לגרום לישראל להנחית מכת מוות על החמאס"
(אבו-מאזן. תוכנית הסתרים [צילום: פלאש 90])
+המערכה היא על ירושלים והר-הבית
18:40 17/05/21  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה
המאבק בין ישראל לחמאס לא יסתיים אחרי השגת הפסקת האש  ▪  מבחינת חמאס, העימות הנוכחי הינו רק השלב הראשון במערכה על ירושלים ומסגד אל-אקצה  ▪  חמאס רואה בהתססת המגזר הערבי בישראל חשיבות גדולה במערכה הזו והוא פועל ליצירת מרי אזרחי אלים בתוך ישראל כדי להחלישה מבפנים, כולל שבירת הדו-קיום בין יהודים לערבים
אל-אקצה. אליבי למתקפה נגד ישראל [צילום: ארי בוסל]
+ישראל תחת מטחי הטילים של חמאס
18:19 17/05/21  |  יוסף אליעז   |   לרשימה המלאה
ביבי אימץ שקרים של החמאס והעבירם לנו כדברי אמת  ▪  כמו בסיפורי "הברקים שהפעילו מטח טילים לכוון תל אביב"  ▪  עתה קם הגולם על יוצרו ועלינו, ושוב ביבי מופיע בטלוויזיה ומציג עצמו כגואל האומה  ▪  אבוי!

(מערך התקפי [צילום: אבי רוקח/פלאש 90])
+אהדת ישראל בארה"ב
18:07 17/05/21  |  יורם אטינגר   |   לרשימה המלאה
ישראל זוכה לאהדה רבה למרות החרפת הפעילות האנטי-ישראלית במספר רב של אוניברסיטאות בארה"ב, ועל אף הכרסום המשמעותי במעמד ישראל בשני בתי הקונגרס (במיוחד בבית הנבחרים), המהווים זירת תמיכה עקבית מ-1948
(אהדה [צילום: סבסטיאן שיינר/AP])
+נעצר חשוד ערבי בחשד להשלכת בקבוק התבערה ביפו שפצע קשה ילד ערבי בן 12
13:18 17/05/21  |  
הותר לפרסום: צעיר ערבי בשנות ה-20 לחייו נעצר בחשד לזריקת בקבוע תבערה לבית ביפו, פיגוע שבו נפצע קשה ילד ערבי בן 12. החשוד נחקר והובא לבית המשפט להארכת מעצרו. כלי תקשורת רבים בישראל הפנו תחילה אצבע מאשימה כלפי יהודים כמי שאחראים לפיגוע. בחקירה מאומצת של השב"כ והמשטרה נלכד החשוד-המפגע. בחקירתו התברר כי בקבוק התבערה שיועד לבית יהודי, הושלך בטעות לבית שבו מתגוררת משפחה ערבית.
+מטח נוסף של רקטות על באר שבע וישובי עוטף עזה
12:34 17/05/21  |  
סמוך ל-12:30 ירו ארגוני הטרור מטח של עשרות רקטות לעבר באר שבע וישובי עוטף עזה. לא דווח על נפגעים. נזק משמעותי נגרם בחבל אשכול באחד הלולים, שנשרף כליל מפגיעה ישירה. עוד קודם לירי מטח הרקטות נקראו תושבי ישובי עוטף עזה להיכנס מידית לתוך מרחבים מוגנים עד הודעה חדשה.
לול תרנגולות נשרף בחבל אשכול [צילום: דוברות מועצת ישובי חבל אשכול]
+צה"ל חיסל את מפקד החטיבה הצפונית בג'יהאד האיסלאמי
12:14 17/05/21  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
חסאם אבו-הרביד היה מעורב בפיגועים רבים נגד ישראל  ▪  הבית שבו שהה הותקף בהפתעה  ▪  במערכת הביטחון נערכים לתגובה חריפה מצד הג'יהאד האיסלאמי
(אבו הרביד. חוסל)
כאן11 - שידור חי מחדר החדשות
+לוחמי צה"ל סיכלו ניסיון פיגוע דריסה בחווארה ועצרו את המחבל
10:35 17/05/21  |  
לוחמי צה"ל זיהו סמוך ל-10:00 רכב חשוד בחווארה שבמרחב החטיבה המרחבית "שומרון". הלוחמים פרסו מחסום במרחב, הרכב החשוד האיץ לעברם, התנגש ברכב הסיור הצבאי שהיה בנקודה ולאחריו נעצר. הלוחמים פתחו בתגובה בנוהל מעצר חשוד שכלל ירי לאוויר ועצרו את המחבל החשוד בניסיון הפיגוע, שהועבר להמשך חקירת כוחות הביטחון. אין נפגעים.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מטח רקטות לישובי הדרום; פגיעה ישירה בבניין באשדוד
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מבצע שומר החומות
צה"ל חיסל הבוקר את חסאם אבו-הרביד, מפקד החטיבה הצפונית בג'יהאד האיסלאמי, שהיה מעורב בתכנון וביצוע פיגועים גדולים נגד ישראל. הבית שבו שהה הותקף בהפתעה. צה"ל ושב"כ אישרו דבר חיסולו של אבו-הרביד. במקביל חוסלו שלושה פעילי טרור נוספים שנסעו ברכב במערב עזה.
17/05/2021  |  יואב יצחק  |   חדשות
לאירן ולחיזבאללה לא מתאים העיתוי הנוכחי למלחמה - פוליטית, אסטרטגית וכלכלית. לפני שבוע הועמדו כוחות חיזבאללה בכוננות עליונה נוכח התמרון הצבאי שתכנן צה"ל לקיים (ונדחה). לפי דיווחים, זו הייתה הכוננות הגבוהה ביותר מאז מלחמת לבנון השנייה ב-2006. ביום ירושלים נשא מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נאום בו התייחס לכוננות הגבוהה של הארגון, אך נזהר מלאיים במפורש על ישראל, איום שלא יוכל לממש בעת הזו. בנאומו התפאר במו"מ של אירן עם סעודיה, שלדבריו צריך להדאיג את בנות בריתה של הממלכה. אלא שבמציאות, הקשיים בשיחות טהרן-ריאד רבים וסיכויי הפיוס אינם גבוהים כשהחות'ים יורים טילים מתוצרת אירן על סעודיה.
17/05/2021  |  ירון פרידמן  |   יומני בלוגרים
ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון בני גנץ, והרמטכ"ל אביב כוכבי, מכינים את הציבור לימים נוספים של לחימה במסגרת מבצע שומר החומות. השלושה מסרו הצהרות בשידור חי זמן קצר לאחר שסיימו ישיבה נוספת של הקבינט המדיני-ביטחוני, שבה הוצגו תוכניות לחימה ומאות מטרות נוספות.
16/05/2021  |  יואב יצחק  |   חדשות
פיגוע דריסה בוצע במחסום בדרך שכם בירושלים. שישה לוחמי משמר הגבול נפגעו מהדריסה. הנהג נורה ונהרג במקום. לוחם נוסף נפגע מהירי שכוון אל המחבל.
16/05/2021  |  יואב יצחק  |   חדשות
חמאס ירה בימים האחרונים עשרות רקטות לכיוון אסדת הגז תמר, הנמצאת מול חופי אשקלון. בכל המקרים השיגורים כשלו ומערכות ההגנה של ישראל לא נדרשו לשגר טילים מיירטים לצורך מניעת הפגיעה באסדה.
16/05/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il