|   15:07:40
  מירב ארד  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

הקיבוץ הדתי לנפתלי בנט:

להקים את הממשלה עם לפיד

המסר לבנט: "על ראשי ימינה וחברי הכנסת שלה לפעול למניעת בחירות חמישיות בכל דרך ולהקים את הממשלה האפשרית לישראל" הוסיף: האיומים ההסתה כנגד חברי ימינה מגונים, מכוערים ומסוכנים - ויש לפעול נגדם בעוז ובכל דרך.
30/05/2021  |   מירב ארד   |   חדשות   |   בחירות 2021   |   תגובות
יאיר לפיד, נפתלי בנט [צילום: מארק ישראל סלם/פול]

תנועת הקיבוץ הדתי פנתה (יום א', 30.5.21)) ליו"ר 'ימינה' ח"כ נפתלי בנט וקראה לו להקים ממשלה יחד עם ח"כ יאיר לפיד ובכך למנוע הליכה לבחירות חמישיות.

מזכ"ל הקיבוץ הדתי אמיתי פורת במסר לראשי ימינה: "נדרשת דבקות במשימה לאור המטרה, כפי שלמדנו בערכי צה"ל", אמר. "ומהי המטרה? הקמת ממשלה הטובה ביותר האפשרית לעם ישראל ומניעת בחירות חמישיות".

לדבריו, "כרוב מצביעי ימינה, גם חברי הקיבוץ הדתי מעדיפים ממשלה לאומית עם רוב ימני ברור. כל הסימנים מעידים שאין כזו ממשלה בנמצא, וההתחפרות של שחקנים שונים במשחק השח-מט וההפחדות, לא הועילה למציאת פתרון".

"במצב כזה על ראשי ימינה וחברי הכנסת שלה לפעול למניעת בחירות חמישיות בכל דרך ולהקים את הממשלה האפשרית לישראל", הוסיף. "לעשות כל שניתן לעבוד ביחד עם יריבים פוליטיים בתחומים העיקריים המוסכמים, ולחדד את המכנה המשותף".

"ובשולי הדברים", הוסיף ואמר: "האיומים ההסתה כנגד חברי ימינה מגונים, מכוערים ומסוכנים - ויש לפעול נגדם בעוז ובכל דרך. גם הסגנון האפוקליפטי של הוויכוח, והאלמנטים של הטרור התודעתי, מופרזים ולפיכך אינם אמינים וגם פחות משפיעים. דברו חלש או לפחות בעוצמה המתאימה."

תאריך:  30/05/2021   |   עודכן:  30/05/2021
מירב ארד
+מעוז נגד בנט: לאומיות חילונית לא מחזיקה מעמד
23:02 30/05/21  |  עידן יוסף
ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) תוקף את יו"ר ימינה נפתלי בנט, ואומר כי "כמו אצל שרון בשעתו, שוב מתגלה כי ללא חיבור אמיתי ומחייב לתורה ולערכיה, לאומיות חילונית לא מחזיקה מעמד, ומנהיג שאוחז בה מתבלבל בין ערכים לקידום עצמו, עד כדי חורבן גדול.

לדבריו, דבר אחד בלבד מאחד את הממשלה המסתמנת - חורבן הזהות היהודית של מדינת ישראל. "אני קורא לאזרחי ישראל: בקרוב מאוד יופעל מכבש של הנדסת תודעה על הזהות היהודית שלכם. יקראו 'סובלנות והכלה' להרס המשפחה, 'מגוון דעות' לתמיכה באויב, ו'ריבוי גוונים' למחיקת עם ישראל. הם יעשו הכל כדי להוכיח שממשלת השיתוק הביטחונית, הכלכלית והחברתית פועלת ועושה - ויעשו את זה דרך 'קידמה' ו'נאורות' שהם יביאו לישראל. אל תפלו בפח ואל תהונדסו".
+הציונות הדתית יוצאת למפקד
22:53 30/05/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הציונות הדתית הודיע על פתיחת שורות המפלגה למיפקד ועל בחירות מקדימות  ▪  ""אם חלילה תקום אכן ממשלת האנדרוגינוס הבלתי אפשרית, היא לא תחזיק מעמד. רגע אחרי שהפוליטיקאים חסרי עמוד השדרה מימין יממשו את מאוויי השמאל להפיל את נתניהו ואת הימין, השמאל יתהפך עליהם ויזרוק אותם"
([צילום: נתן וייל])
+ימינה: אבטחה תוצמד לאיילת שקד
22:29 30/05/21  |  עידן יוסף
ימינה הודיעה כי ממחר (ב׳) תלווה ח״כ איילת שקד באבטחה צמודה. לטענת ימינה, הדבר נעשה בהנחיית קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, ובהוראת המשטרה.
+מפלגת בל"ד הודיעה: נתנגד לממשלת בנט-לפיד
21:47 30/05/21  |  עידן יוסף

+בכירים בכחול לבן: לפיד הקים ממשלת ימין
21:39 30/05/21  |  עידן יוסף
‏בכירים בכחול לבן על המו״מ הקואליציוני: ״יאיר לפיד מכר הכל והקים ממשלת ימין״ (ynet). ייתכן שמדובר בסחריר מתואם, על-מנת לתת גיבוי לבנט ולסער.
+ממשלת השינוי: חמישה שרים בקבינט לכל גוש
21:09 30/05/21  |  עידן יוסף
מטעם גוש השמאל מרכז יכהנו בקבינט המדיני-ביטחוני יאיר לפיד, ניצן הורוביץ, בני גנץ, אביגדור ליברמן ומרב מיכאלי. מטעם גוש הימין יכהנו נפתלי בנט, זאב אלקין, מתן כהנא, גדעון סער וזאב אלקין (חדשות 12).
+דרעי: בנט חוזר פעמיים אל אותה טעות
20:46 30/05/21  |  
‏יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מגיב להצהרת בנט: "נפתלי, אמרת בעבר שהטעות הגדולה שלך מאז שנכנסת לפוליטיקה הייתה הברית עם לפיד. כולנו עושים טעויות בחיים אבל לחזור על אותה טעות פעמיים בכוונת מכוון זו כבר טעות בלתי נסלחת".

+‏צוותי המו״מ של ימינה ויש עתיד ייפגשו הערב
20:45 30/05/21  |  עידן יוסף
‏צוותי המו״מ של ימינה ויש עתיד ייפגשו בהמשך הערב ויחדשו את המגעים להקמת ממשלה.
+נתניהו: את בנט מעניין רק להיות ראש ממשלה
20:44 30/05/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
קורא לאנשי סיעות הימין בממשלת השינוי המתגבשת שלא לתמוך בה, וטוען שאם לפיד לא יצליח להקים אותה - ניתן יהיה להרכיב ממשלת ימין
("ממשלת הונאה וממשלת רפיון"
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+זנדברג: רוב האזרחים רוצים ממשלה אחרת
20:44 30/05/21  |  
יו"ר סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג: "‏רוב אזרחי ישראל, שמאל, מרכז וימין, רוצים ממשלה אחרת. לא שקרים ושנאה, אלא ממשלה שעובדת בשביל הציבור ולא בשביל נאשם בשוחד. ממשלת אחדות. ממשלת שינוי. בהצלחה לנו".
+מיקי זוהר: אמרנו לכם, הצבעתם בנט - קיבלתם לפיד
20:22 30/05/21  |  עידן יוסף
יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר בתגובה לנאום בנט: "אמרנו אז, והוכח היום: הצבעתם בנט - קיבלתם לפיד. הציבור לא ישכח. נמשיך לשרת את העם גם באופוזיציה ובע״ה נחזור חזקים ומגובשים יותר להנהגת המדינה מהר ובהקדם האפשרי".
+סמוטריץ': הכל הצגה. בנט משקר בלי למצמץ
20:19 30/05/21  |  עידן יוסף
יו"ר הציונות הדתית: בצלאל סמוטריץ': ‏"היכולת של בנט לשקר מול המצלמות בלי למצמץ פשוט מדהימה. חודש וחצי הוא מחבל במודע ובמעשים במאמצים להקים ממשלת ימין ואז טוען שלא ניתן להקים כזו ועורק שמאלה עם תומכי טרור. הכל היה מתואם ומתוכנן מראש. הצגה. תרגיל ההונאה הגדול בתולדות הפוליטיקה הישראלית. כל היתר סיסמאות וקלישאות שקר".
+ראשי שס והציונות הדתית פועלים לשכנוע תקווה חדשה
20:13 30/05/21  |  עידן יוסף
דרעי וסמוטריץ׳ ממשיכים במאמצים גם בשעות אלו, להביא את גדעון סער לממשלת הימין (חדשות 12).
+בנט מודיע: מצטרפים לממשלת השינוי
19:56 30/05/21  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
"אפשר ללכת לבחירות חמישיות, שישיות ועשיריות; לפרק את קירות המדינה לבנה אחר לבנה עד שהבית יפול עלינו. ואפשר לקחת החלטה. אין ממשלת ימין בראשות נתניהו; זה שקר מוחלט. זה או בחירות חמישיות או ממשלת אחדות. מי שאומר לכם אחרת - משקר לכם במצח נחושה"  ▪  הצטרפות ימינה והתמיכה מבחוץ של עבאס אמורות להבטיח לממשלה רוב של 61 חברי כנסת  ▪  הממשלה בראשות בנט אמורה להיות מושבעת בשבוע הבא
(בנט. אין היתכנות לממשלת ימין [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
הצהרתו של נפתלי בנט, 30.5.21
+"הכיוון הוא הרכבת ממשלה עם לפיד"
15:00 30/05/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
חברי סיעת ימינה בתום ישיבת הסיעה:"מגבים פה אחד את בנט במאמציו להקמת הממשלה ולמניעת בחירות"  ▪  בנט עשוי למסור הצהרה לתקשורת הערב  ▪  רה"מ נתניהו הציע רוטציה משולשת - סער דחה את ההצעה  ▪  סער הבהיר בציוץ שפרסם הבוקר כי הוא מחויב להחלפת שלטון נתניהו
בנט. בדרך לממשלת שינוי? [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+סער לשיקלי: "היה לך קו אחר לגמרי כשסימסת לי נרגשות בערב הקמת תקווה חדשה"
14:26 30/05/21  |  מירב ארד
יו"ר תקוה חדשה גדעון סער מגיב לעמיחי שיקלי: "‏‎מעניין. היה לך קו אחר לגמרי כשסימסת לי נרגשות בערב הקמת תקווה חדשה בעקבות דברי החד-משמעיים שהבהירו מדוע צו השעה הוא החלפת השלטון. למקרה שזה לא שמור אצלך וככל שתרצה לרענן את זכרונך - אנא עדכן.

עמיחי שיקלי עונה לסער: "‏‎זוכר היטב, חזק ואמץ כתבתי לך, חשבתי שנכון שתקום מפלגת ימין נוספת כדי לחזק את הגוש. אז לא היה לי מושג שהחד נס הז׳בוטינסקאי יומר בדגל שחור מבית היוצר של קריים מיניסטר, מהנקודה הזו איבדתי אותך לצערי".
+הרב דרוקמן: בנט אמר לי היום שמסכים לכהן כשר
12:24 30/05/21  |  עידן יוסף
הרב חיים דרוקמן לכאן רשת ב': "נפתלי בנט התקשר אלי היום. הוא אמר שהוא מוותר על תפקיד ראש הממשלה ומוכן לכהן כשר, ושהוא מסכים להצעה שגדעון סער יכהן ראשון ברוטציה. לא אתן לו את ברכת הדרך לממשלה עם לפיד. אי-אפשר לזייף את קולות הבוחר".

עוד אמר: "ימינה לוקחים את הפתקים מהקלפי ומזייפים אותם, לוקחים פתקים של ימין ונותנים מתנה לשמאל ולערבים. בנט מוותר על כל האידיאולוגיה שלו. כל השאלה היא, איך מתנהלת המדינה הזאת. אם ברשימת מפלגת העבודה יש מישהי שהיא שמחה ביום הזיכרון לחללי צה"ל, איך אפשר לשבת איתם בממשלה? אני מקווה מאוד שהממשלה הזאת לא תקום. יש אפשרות להקים ממשלה שהעם רוצה בה, וזה בידי גדעון סער. קודם כל, מיליון אזרחי ישראל נתנו את קולותיהם לליכוד, 30 מנדטים. כמה נתנו לגדעון סער? שישה. לפיד הוא שמאל, ועוד איך שמאל, איך אפשר לדבר על אחדות, כשליברמן עושה חרם על החרדים. בנט מוותר על הצעה שראש הממשלה הציע לו, אם יש ממשלת ימין הוא הולך לממשלת ימין. אני קורא לשניכם להצטרף להקמת ממשלת ימין המורכבת מרוב העם".
+נתניהו קורא לבנט וסער להיפגש
12:05 30/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה קורא לגדעון סער ולנפתלי בנט להיפגש מיד איתו ועם ראשי סיעות הימין  ▪  ההצעה שעל הפרק - ממשלת רוטציה משולשת  ▪  סער כבר הבהיר בציוץ שפרסם הבוקר כי הוא מחויב להחלפת שלטון נתניהו
(נתניהו. קורא לפגישה מיידית)
+סער מבהיר: מחויב להחלפת שלטון נתניהו
10:42 30/05/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
מסיר מעל השולחן את האפשרות שיחבור לראש הממשלה, בנימין נתניהו, לאחר שהבוקר דווח כי הליכוד העביר לסער הצעה מעודכנת שלפיה יכהן ראשון כראש ממשלה, אם יחבור לנתניהו
(סער. "התעלמו מספינים" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להקים את הממשלה עם לפיד
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מ. עמיר
30/05/21 17:08
2
קורא מתעניין
30/05/21 17:47
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2021
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, וראשי מפלגות הימין - יהדות התורה והציונות הדתית - קראו לגדעון סער ולנפתלי בנט להיפגש עם נתניהו מיד, בניסיון להגיע למתווה שיאפשר הקמת ממשלת ימין.
30/05/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
יו"ר מפלגת תקווה חדשה, ח"כ גדעון סער, מסיר מעל השולחן את האפשרות שיחבור לראש הממשלה, בנימין נתניהו. זאת, לאחר שהבוקר דווח כי הליכוד העביר לסער הצעה מעודכנת שלפיה יכהן ראשון כראש ממשלה, אם יחבור לנתניהו.
30/05/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
בכירי מפלגת ימינה הציבו בפני הליכוד אולטימטום ולפיו על הליכוד להציג בפניהם עד הערב תרחיש להקמת ממשלת ימין עם מפלגת תקווה חדשה או עם עריקים אחרים. שאם לא כן, ימינה תלך יחד עם יאיר לפיד ותקים איתו ממשלה.
30/05/2021  |  איציק וולף  |   חדשות
בתקווה חדשה לא מתרגשים מהדיווח על הצעה חדשה של נתניהו שבו גדעון סער ישמש ראשון כראש ממשלה. הם אומרים שאין הצעה ומדובר בניסיון נוסף לפרק את גוש השינוי. פעילים מתנגדי נתניהו קיימו הערב הפגנה מול ביתו בת"א של ח"כ גדעון סער.
29/05/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט צפוי להודיע מחר בערב (יום א', 30.5.21) על הסכמתו לממשלה עם יאיר לפיד. לפיד אמור להודיע לנשיא כבר מחרתיים שעלה בידו להקים ממשלה, ובנט יהיה ראשון ברוטציה עד ספטמבר 2023 (חדשות 12). לפני שיכריע, בנט מקיים במוצאי השבת שיחת התייעצות עם מקורביו, וייתכן שאף ידחה את ההחלטה בעוד יום-שלושה ימים (וואלה), אולם העיתונאי בועז גולן (חדשות 0404) טוען כי כבר במהלך השבת התקיימו התייעצויות. לראיה, הביא תיעוד מהווטסאפ של בנט, שבו נראה כי היה במצב מקוון.
29/05/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il