|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
החשיבות הרבה בבחירת עורך דין הפועל מתוך שליחות
כתיבת המומחים
איך מלבישים את הבית? טרנד עיצוב הקירות

מנהל רשות המיסים: "היקף ההון השחור בישראל - מיליארדים רבים"

במהלך סקירה בפני ועדת הכספים, הציג ערן יעקב את המאבק בהון השחור כאחת המטרות המרכזיות של הרשות, וציין כי ישראל מפגרת בתחום לעומת העולם המערבי, וכי הפתרון הוא מניעתי באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, לצד תיקוני חקיקה והחמרת הענישה "נבחן בעסקה מספר נתונים ונדע בהסתברות מאוד גבוה אם הפעולה פיקטיבית, ונעצור אותה" לצד כך הציג יעקב סיפוק מפעילות הרשות במסגרת חלוקת מענקי הקורונה, ועלייה באחוזי הגבייה בשנת 2021 גם בהשוואה לשנת 2019 שקדמה לקורונה
22/06/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
ערן יעקב [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

חברי הוועדה וארגוני העסקים קראו לרשות לייעל את מנגנון הפיצויים לקראת משברים עתידיים, תוך מתן דגש לגמישות במודלי הפיצויים ומענה מהיר ויעיל יותר לענפים שנופלים בין הכסאות. יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר: "צריכה להיות תורת לחימה שכולם יודעים מה לעשות, וברגע האמת לשלוף אותה מהמגירה, ובכך למנוע אי-ודאות. זה הזמן לעשות זאת, בשגרה כשלא יורים. לאחר שנסיים את אישור תקציב המדינה ניגש לזה"

במסגרת המשך הערכות ועדת הכספים הזמנית לדיוני תקציב המדינה, קיבלה (יום ג', 22.6.21) הוועדה סקירה של מנהל רשות המיסים, ערן יעקב. בפתח הדיון הציג יעקב את האתגרים השונים שעמדו בפני הרשות בשנת הקורונה, שהתבטאו בהפעלת מנגנוני המענקים, בהקמת מערכות ומענה לאלפי עסקים, תוך שימוש בכוח אדם חלקי נוכח ההגבלות: "מיקוד תשלומים במינימום ביורוקרטיה" ציין יעקב, שהציג כי עד היום כ-37.5 מיליארד שקל שולמו במסגרת מענקי הקורונה ע"י רשות המיסים, במסגרת סיוע לעסקים (מענק סוציאלי) וסיוע לעסק קטן - שולמו 24 מיליארד שקל ב-4.5 מיליון בקשות, במסגרת הוצאות קבועות לעסקים בעלי מחזור של עד 400 מיליון שקל שולמו 12.7 מיליארד ש"ח ב-511,531 בקשות, ובמסגרת מענק פגיעה ממושכת שולמו 0.8 מיליארד שקל ב-146 אלף בקשות.

לצד כך הציג יעקב כי הרשות הקימה לאחרונה מערכת להחזרת כסף מצד עסקים שקיבלו פיצויים שלבסוף התברר כי לא היו זכאים להם, כאשר ניתנת האפשרות להחזיר את הכספים בשלבים: "כרגע אין פעולות אקטיביות לגבייה, אנחנו סומכים על הציבור, כמו שיש כאלה שפנוי אלינו להחזיר, אנחנו מאמינים שיש לא מעט סכומים כאלה במצטבר. לצד כך, במסגרת המקדמות לעניין ההוצאות הקבועות שניתנו לפי בקשה, אם ראינו שבעל העסק זכאי לפחות ממה שקיבל, אז יש בקשה להחזר".

לשאלת ח"כ גלעד קריב לעניין מורכבות המערכת הממוחשבת ברשות, מה שמקשה על התאמת מענה גמיש לעסקים, כפי שעלה בדיוני ועדת הכספים במסגרת הדיונים בגין הפיצויים עבור מבצע שומר חומות, הודה יעקב כי יש צורך בשינוי מהותי בנושא: "זו שאלה שאני שואל את עצמי כמעט כל בוקר, זו מערכת של 60 שנה שאני כפוף במסגרתה לשכר, לתקציב, ולהסכמים. זה אחד הדברים ששמתי מטרה לשפר, כי אני חושב שזה עקב אכילס שלנו".

יעקב הציג כי במסגרת מבצע שומר חומות הוגשו למעלה מ-7,000 תביעות לעניין פיצוי בגין נזק ישיר: "מדובר על תקופה של 10 או 11 ימים, הוגשו יותר בקשות מכל התקופה של צוק איתן, שנמשך למעלה מ-40 יום".

יו"ר הוועדה, ח"כ אלכס קושניר, ביקש מיעקב להצביע על הנקודות המרכזיות לשיפור נוכח משבר הקורונה: "המשבר בעקבות המגיפה היה מאוד גדולה בהיקפו, מה הלקחים המרכזים? שלא נדע, אבל תבוא מגיפה או משבר חדש, מבחינת רשות המיסים, האם עמדתם ביעדים שלכם? ואם לא, מה צריך לעשות בפעם הבאה?"

יעקב: "עמדנו בצורה טובה מאוד, היה לנו תו"ל והתאמנו אותו לקורונה, תפיסת העבודה שלנו הותאמה לתקופת קורונה ופה צלחנו. ההתאמות היו שבמקום מלחמה זו מגיפה. אז כלקחים זה לקחת את מה שעשינו, לבנות את מערכות המחשוב כך שיהיו ערוכות לתת מענה. עניין נוסף הוא לחשוב על המבנה שבו מס רכוש עובד, אנחנו מגייסים הרבה מאוד אנשים מרשות המיסים ומדביקים אותם אליהם כדי לתת שירות, אנחנו צריכים לחשוב על הליך ההכשרה, כך שאם זה קורה אני לא צריך להכשיר תוך כדי את האנשים שמצטרפים לסייע למס רכוש, אלא עושה זאת מראש".

"אחרי שהוחלט על אופי הפיצוי, נקבע אופן פיצוי בעולם ההוצאות הקבועות, לכן הצלחנו לעמוד בזה. גם זה לוקח זמן, ההתאמה ויצירת המנגנונים. אם לא היה אזור אישי לכל אדם ואדם באתר רשות המיסים, היה מאוד קשה, זה אפשר לנו פלטפורמה נוחה למתן הפיצויים".

ח"כ אלכס קושניר: "לצד זה, המערכת יודעת לטפל במאסה הגדולה אבל תמיד נשארים אותם בעלי עסקים עם אפיון קצת שונה בשוליים, השאלה באיזה שלב הבנתם את זה, ובאיזה שלב טיפלתם בהם, והאם אתם יכול לומר שהם קיבלו מענה?".

יעקב: "יצרנו נוסחה שנתנה מענה, אני מסכים שהיו מגזרים שקיבלו קצת פחות או יותר מהמענה הזה, ועבורם משרד האוצר יצר מודלים מקבילים אחרים שנתנו גם מענה נוסף, למשל לבתי המלון לפי חדרים, לתיירות, אפשרנו לגשר על הפער, בכל מקום בו הובן שיש פער, כך נעשה. במבט לאחור תמיד רואים 6-6, מי שמסתכל בראייה אובייקטיבית לזמן אמת, ניתן מענה לא רע. תמיד צריך להשתפר ולהסתכל קדימה".

קושניר: "צריך להכין את עצמנו, בעקבות המגיפה כל המערכת למדה. אחת הטענות המשמעותיות היא שלא היה ממשק מספיק חזק עם השטח, התקבלו החלטות שלא תואמו, או לא שהייתה מספיק התייעצות עם השטח ועם הארגונים, לפחות בהתחלה, נושא שיכל לתת אינפוט מבפנים".

יעקב: "לא כולם רואים את כולם אותו דבר. יש לי שיח קבוע עם הלשכות, לא תמיד מסכימים, דווקא השיח הזה, גם פה, סייע לנו, נאמר לנו מצד העסקים, תתנו מענה בדומה לצוק איתן, וכך נבנה המענה".

ח"כ ולדימיר בליאק: "אנחנו צריכים לחשוב על מתווה אוניברסלי לחירום, כדי לא להמציא כל פעם מחדש מתווה תוך כדי תנועה".

רועי כהן, לשכת ארגוני העצמאים והעסקים בישראל: "אני חייב לציין שהיה שיח פורה לאורך תקופת הקורונה, אבל האמת היא שברגעים אלה יש אלפי השגות של עסקים שקיבלו רק 20 אחוז מקדמה, בעיקר כי לא היה להם יכולת להציג את התמורות בגין ההוצאות, וכי הם לא שילמו שכירות כי לא היה להם כסף לשלם שכירות. עצרו להם את המענקים, מבקשים מהם להחזיר רטרואקטיבי, כי לא היה להם כסף לשלם. עצרו להם את הדרך היחידה לקבל את הכסף מהמדינה. בנוסף כל העסקים החדשים שפתחו אחרי ה-1 למרץ, ולא ידעו שיהיה המשך לקורונה, עד רגע זה לא קיבלו שקל אחד מהמדינה ואיש לא נותן על זה את הדין. גם לא בארנונה שאמרו שיפתרו זאת".

"ועוד נושא טרי מהבוקר 1,500 עסקים שהגישו את הבקשות למענקים באיחור, נדחו אוטומטית כי אמרו להם שהם עברו את המועד. למה לא לבדוק את הבקשות שלהם? למה לדחות אוטומטית? איפה הרצון לסייע, נכון גם אם הם איחרו. בנוסף היו עשרות אלפי אנשים נפלו בין הכסאות, עסקים חדשים, נשים בהריון, עסקים שהפסידו ב-18 וקמו ב-19, לקח לאוצר חודשים לתקן את המנגנון".

מנהל רשות המיסים השיב לטענות: "התחלנו לתת את המענק כבר באפריל מאי לעסקים, מתוך 510 בקשות 483 קיבלו מענה. לעניין מי שלא הגיש בקשות בזמן - אני מזכיר שהחוק נתן 3 חודשים להגשת הבקשות עם אפשרות הארכה, בחלק גדול מהמקרים הארכתי את הזמן בשבועיים ויותר, היינו מאוד קשובים. לעניין ההתאמות למקרים, נתנו פתרונות תוך כדאי תנועה. לעניין 18-19 העירו את עינינו ותיקנו את זה ואפשרנו את הבחירה בין 18 ל-19 ואפשרנו את הגבוה בניהם, הלכנו לקולא כדי לסייע לאנשים. לגבי עסקים חדשים שיננו את ההחלטה גם כן, כל פעם הזזנו את האריכים. מי שפתח תוך כדי הקורונה, הרציונל היה שזה לא מישהו שנפגע כתוצאה ממנה".

בהמשך הדיון הציג יעקב כי במהלך שנת 2020 גבתה הרשות כ-310 מיליארד שקל, לעומת כ-317 מיליארד ב-2019. לדביר יעקב, חלק גדול בא מעולם הגביה, חלק משמעותי אחר ממס חברות ומע"מ.

ח"כ רינואי-זועבי ג'ידא: "נכון שהמדינה משקיעה במדיניות שלה בהטבות מס ספציפיות יותר להייטק, אבל צריך לשים לב גם להטבות מס לתעשיה מסורתית, מפעלים, לתעשיה יש גם כובד משקל לאורך שנים".

יעקב: "יש לא מעט הטבות שניתנות לתעשיה או על בסיס אזורי, אני מסכים שכל הזמן צריך לחשוב איך נותנים ומאפשרים, שכן זה מאפשר לא מעט הכנסות. יש הטבות רבות לתעשיה בחקיקה הישראלית".

ח"כ אביר קארה: "האסטרטגיה שלנו צריכה להיות הגדלה של התוצר וההכנסה לנפש, הדרך לעשות זאת זה להשקיע כמה שיותר בעסקים קטנים ובינוניים, זו הדרך היחידה. לכן הייתי רוצה את הסיוע שלכם חברי הכנסת, להפוך את המדינה לכזו שקל לעשות בה עסקים, זה תלוי באסטרטגיה שננקוט ובטקטיקה, ושהממשלה תפריע כמה שפחות לעסקים".

בהמשך הציג יעקב כי במסגרת שנת 2021 נרשמו אחוזי גבייה גדולים ממיסים: "15.4% יותר גבייה בחודשים ינואר - מאי ביחס לתקופה המקבילה ב-2019, הכנסות של 150.1 מיליארד שקל ממיסים לעומת 132.1 מיליארד שקל בתקופה המקבילה ב-2019".

יעקב הצביע על עליות גם במסגרת הכנסות המדינה ממיסי רכישה ומיסי שבח, מה שמצביע על התעוררות שוק הדיור, גם בהשוואה לשנת 2019, קודם לתקופת הקורונה, וכן על עלייה בגביה מרכישת כלי רכב לעומת 2020.

בהמשך הציג יעקב בפני הוועדה את אתגרי המס בשנים הקרובות, ובמרכזם המאבק בהון השחור: "האסטרטגיה שלנו לצמצום ההון השחור, מובנית מכמה נדבכים - ההתמודדות באמצעות אכיפה היא מוגבלת מאוד, הדרך להתמודד בצורה טובה היא באמצעות מניעה. אם נקדיש את כל כולנו לעולם המניעה, נוכל להתמודד היטב עם ההון השחור, להיות בקרות העסקה ולמנוע אותה, וזה אומר טכנולוגיה, טכנולוגיה, טכנולוגיה. יש לנו אסטרטגיה איך לטפל בזה, אנחנו מקווים שבאמצעות שינוי חקיקה מינורית, ויכולת שקיימת שאנחנו מנסים להביא לעצמנו. הטכנולוגיה קיימת. זה אומר שבלי להפריע ללקוח, נבדוק בעסקה כמה נתונים ונדע אם הפעולה פיקטיבית בהסתברות מאוד גבוה, ונעצור אותה. אני מקווה שיתאפשר לנו במסגרת התקציב להביא חקיקות להתמודד עם זה. משפחות פשע מתממנות בחשבונות פיקטיביים, הקטנים זה במיליונים, והגדולים זה במאות מיליונים ומיליארדים".

לשאלת חברי הכנסת ציין יעקב כי במבט בינלאומי ישראל יכולה לעשות יותר במישור ההון השחור: "כדי לעשות יותר צריך גם משאבים. כנראה יש יותר הון שחור פה בטח מארה"ב ומדינות אחרות, להן יש חקיקה והרתעה טובות יותר . לנו אין כלים חקיקתיים מספיקים. צריך לשפר אותם, צריך קנסות משמעותיים יותר, צריך נגישות למידע וחקיקה של ענישה משמעותית. מדובר במיליארדים רבים של הון שחור. לפי מחקרים שעשו ב-OECD, מדברים על 20-19 אחוז מהתוצר במדינת ישראל, האם המספרים מדויקים לא? אבל זה הרבה מאוד כסף של כלכלת צל".

יו"ר הוועדה סיכם את הדיון: "לא השלמנו את כל תמונת הפעילות של הרשות, אני רוצה לומר שאם אנחנו מתייחסים למשבר הקורונה שרשות המיסים קיבלה משימה שלא הייתה ערוכה אליה וסה"כ עמדה בגבורה, עדיין יש אנשים ועסקים שנשארו בשוליים ובהם אנחנו צריכים לטפל, לקיים דיון ולטפל בכל הבעיות והבקשות המאוחרות, וענף התיירות צריך לראות מה יקרה איתו בהמשך, כאשר מה שקורה בחו"ל לא כ"כ תלוי בנו.

"כל הנושא של פעילות הממשלה באופן כללי, ופעילות רשות המיסים, צריך להיות תו"ל שכולם יודעים מה לעשות וברגע שצריך לשלוף את זה מהמגירה, ובכך למנוע אי-ודאות מהאנשים. אתה מתחיל לעבוד ואז הדברים הרבה יותר ברורים לכולם, ועכשיו זה הזמן לעשות את זה, בשגרה כשלא יורים. לאחר שנסיים את הדבר העיקרי - שזה תקציב המדינה שצריך לאשר, ניגש לזה.

החשב הכללי הציג לנו את הגרעון האדיר שאנו עומדים בו, כל שנה אנחנו משלמים 40 מיליארד ש"ח רק ריבית, וכאן לגבי היעדים - אפשר להגדיר יעדים טיפה יותר מאתגרים, חייבים להגדיל את הגביה, ולא לחפש מתחת לפנס אצל אותם עסקים שעובדים ושכירים שעובדים ומשלמים את המיסים, אלא צריך באותם החורים השחורים של הכלכלה השחורה. צריך לראות איך אנחנו נכנסים למקומות בהם לא גבינו.

גם לעניין מיסוי של משאבי טבע, איחורים בגבייה ובתשלום בסוף פוגעים בנו, רשות המיסים צריכה לגבות בצורה צודקת ויעילה, וזה תפקיד מאוד חשוב. אני מקווה ומצפה לשיתוף פעולה כאן בוועדה, כך שנוציא את הכלכלה הישראלית מהבוץ אחרי קורונה ושנתיים וחצי ללא תקציב".

פעילות רשות המסים / מצגת
הצגה לוועדת הכספים הזמנית על ידי מנהל הרשות (37 עמ')
רשות המיסים: יחידות החקירה / דוח מבקר המדינה
דוח מבקר המדינה על כשלונה של רשות המיסים במאבק בהון השחור
היבטים במיסוי עסקאות מקרקעין / דוח מבקר המדינה
חשש לזרימת הון שחור ניכר לענף הנדל"ן, מערכות מיחשוב מיושנות ואובדן הכנסות בתחום מיסוי המקרקעין

תאריך:  22/06/2021   |   עודכן:  22/06/2021
עידן יוסף
+על החוק הנורווגי בישראל
08:52 23/06/21  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
ישראל הפעילה את "החוק הנורווגי" להקמת הממשלה ה-36, ושוב עשתה פלסתר את כוונתו ומטרתו. החוק שנועד לשמר את יכולתו של הפרלמנט להיות מחוקק ומבקר אפקטיבי אינו בא לאפשר הכנסת יושבי "הספסלים האחוריים" בקואליציה לממשלה תוך הגדלה מופרזת של מספר השרים בה
([צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+רע"ם חזרה בה מההסכמות עם בנט ושקד על חוק האזרחות
23:03 22/06/21  |  עידן יוסף
המחלוקת על חוק האזרחות: רע"ם חזרה בה מהסכמה עקרונית שהושגה (ב') בפגישה שהתקיימה בין מנסור עבאס, נפתלי בנט, איילת שקד ונציגים נוספים. הסיכום פוצץ לאחר שנציגי המשפחות הערביות שסובלות מהחוק צלצלו לכל לשכות הח"כים של רע"ם והבהירו להם כי הפשרה אינה מקובלת עליהם וכן בעקבות ביקורת ציבורית בחברה הערבית.

גורמים המעורים בפרטים אמרו כי הושגה הסכמה עקרונית עם שקד להעביר את החוק בקולות הקואליציה, אך עם מתן הקלות שתאשר שקד מאוחר יותר. ההקלות שהושגו: מתן טיפול רפואי למשפחות ערביות בישראל, ביטול הבדיקות הגנטיות, מתן רשיונות נהיגה בישראל למשפחות והענקת פטור לזוגות שנישאו לפני 2003 (באישור השב"כ) (כאן חדשות).
+רק 10% תמיכה לבנט כראש הממשלה
20:56 22/06/21  |  עידן יוסף
סקר ערוץ 20 (מכון מאגר מוחות) בשאלה למי היית מצביע אילו הבחירות היו נערכות היום: הליכוד 29; יש עתיד 22; שס 9; העבודה, כחול לבן, יהדות התורה, הציונות הדתית 7; הרשימה המשותפת, ישראל ביתנו, ימינה 6; מרצ, רע"ם 5; תקווה חדשה 4. גוש השינוי מקבל 62 וגוש המחנה הלאומי 52.

בהתאמה לראשות הממשלה, ממשיך ראש הממשלה בנט לדשדש מאחור - נתניהו 46%
לפיד 28%; בנט 10%; גנץ 8% וברקת וסער עם 4% כל אחד.
+סמוטריץ': אגיע כל ערב לשכונת שמעון הצדיק
18:11 22/06/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עופר עיני   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מנהל רשות המיסים: "היקף ההון השחור בישראל - מיליארדים רבים"
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אורי ... .
23/06/21 00:33
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ח"כ בצלאל סמוטריץ' מאיים להגיע כל ערב לשכונת שמעון הצדיק לאחר שהותקף במהלך ביקור במקום. יו"ר הציונות הדתית דורש לתגבר את האבטחה בשכונה (כאן חדשות).
22/06/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
צעקות וגידופים בכנס שארגנו חברי הכנסת מוסי רז ואעידה תומא סלימן בכנסת תחת השם "ישראל - בין כיבוש לאפרטהייד". במהלך ביקש יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן-גביר לדבר על בית המשפחה היהודית שערבים זרקו עליה אמש בקבוק תבערה וניסו לשרוף אותה.
22/06/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
המפלגת ליכוד יוצאת נגד נגד הח"כים שנעדרו מהכנסת בלי אישור: לתשומת לב חברות וחברי הליכוד - אנו נעדכן כאן באופן קבוע על נוכחותם של חברי הליכוד במליאת הכנסת ובוועדות. נפיל את ממשלת השמאל רק אם נשמור על משמעת ברזל". בהודעה בטויטר יצאה המפלגה נגד שלושה מחבריה, חברי הכנסת מירי רגב, אופיר אקוניס ופטין על שנעדרו מהמליאה במהלך הפיליבסטר.
22/06/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת הכספים הזמנית קיימה (יום ג', 22.6.21) דיון סקירה עם החשב הכללי במשרד האוצר, יהל רוטנברג, במסגרת הערכות לדיוני התקציב.
22/06/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ רם בן-ברק התייחס (יום ג', 22.6.21) לשיחות הגרעין עם אירן ואמר כי "בסופו של דבר מדינות אחרות יחתמו על ההסכם ולא אנחנו, לכן זה לא כל כך מעניין את האמריקנים מה אנחנו אומרים" בן-ברק אמר בראיון לגלי צה"ל: "צריך לשקול את האלטרנטיבה - לא רק מה לא, אלא מה כן"
22/06/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 24  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   תקציב המדינה  /  מי ומי  
"התחייבות לפיד לארה"ב פוגעת בביטחון"  /  עידן יוסף
מנכ"ל הכנסת הנכנס: "הבית הזה לא זר לי"  /  עידן יוסף
השרה לשוויון חברתי: 90% מתקציב 922 הוקצה  /  מירב ארד
לסגור לאלתר הוועדה למעמד האישה בכנסת  /  אפרים הלפרין
ראש ממשלה שעומד על ראש סיכה  /  בנימין נתניהו
נעבוד בשביל כולם  /  נפתלי בנט
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
רפורמת תעריפי התחבורה הציבורית החדשה מרחיבה את רפורמת דרך שווה ומגדילה הנחות לתושבי הפריפריה הגאוגרפית והחברתית    נוסעי אוטובוס בפריפריה החברתית ישלמו יותר מפי 2 מאשר מקביליהם בפרי...
הערכות שווי בוצעו בשנה החולפת [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
איילון חתמה על עסקה לרכישת פעילות הביטוח הדיגיטלית ווישור מידי בעלת השליטה שלה    מבחינת איילון - החברה מקבלת לידיים שלה זרוע דיגיטלית לצד פעילות הביטוח המסורתית
פרנקל. רווחים עצומים [צילום: אתר ועידת הנשיא]
תומר קורנפלד
עסקות שבוצעו מחוץ לבורסה בסכום של כ-65 מיליון ש"ח ובמחיר 2400 אגורות למניה הקפיצו את מניותיה של תמר פטרוליום    שער המניה נסגר במחיר הגבוה בכ-60% מעל המחיר בהצעת הרכש שפרסם אהרן פרנ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il