|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
קבוצת ירדן
איך רוכשים ביטוח נסיעות לחול הכי זול ?

בעקבות איום תביעה

יאיר נתניהו מחק ציוץ נגד מראענה

בציוץ פרסם רשומה כוזבת של חברת הכנסת ממפלגת העבודה ולפיו התחייבה כביכול להפסקת הכיבוש בירושלים ח"כ אבתיסאם מראענה דורשת התנצלות
26/07/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
ח"כ אבתיסאם מראענה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

ח״כ אבתיסאם מראענה פנתה ליאיר נתניהו בדרישה להסיר פרסום הנחזה להיות מטעמה, ולהתנצל על הפצת שקרים. נתניהו פרסם ציוץ אמיתי של מראענה, האחד מוועדת החוץ והביטחון שבו כתבה בישיבתה הראשונה כי נוכחות הח"כיות נחוצה מתמיד, ולצידו זיף רשומה בפייסבוק שבה נראית תמונת הר-הבית ולצידה דבריה כביכול של מראענה: "ירושלים היא שלנו לנצח, אני מתחייבת לפעול הכיבוש מירושלים".

נתניהו הוסיף: "תודה לבנט, שקד וסער ששמו אותה בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת אשר שולטת בכל החומר המודיעיני של מדינת ישראל...".


לנוכח איומה של מראענה כי תתבע אותו, מחק נתניהו את הציוץ. זאת לאחר שלאחרונה, בעקבות תביעת דיבה נגדו, התנצל בפני קרן וקסנר ובוגריה על רשומות מכפישות שפרסם במהלך השנה וחצי האחרונות.

נתניהו טרם התנצל. ח"כ מראענה: "‏יאיר נתניהו הפיץ ציוץ שקרי בו תמונה מזויפת שלכאורה נלקחה מעמוד הפייסבוק שלי. פניתי לעורך דינו בדרישה שיסיר ויתנצל בטרם אנקוט הליכים משפטיים. די להסתה ולשקרים״.

תאריך:  26/07/2021   |   עודכן:  26/07/2021
עידן יוסף
+אלקין לאלחרומי: הרבה אנשים חיכו שתתמנה
23:33 26/07/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הכנסת: "אלחרומי הוא מסר למרחב הציבורי בכל שטח המדינה"  ▪  מנסור עבאס: "הצלחתך תצדיק את התהליך שאנו מובילים"  ▪  אלחרומי: "נעבוד כדי להשפיע לטובה על אוכלוסיות שסובלות שנים מאי-השפעה"
(אלקין ואלחרומי [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת])
+בן-גביר סרב לקרוא לטיבי 'אדוני' והורד מהדוכן
22:37 26/07/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ח"כ בן-גביר טוען כי סגן יו"ר הכנסת השתמש בסמכותו שלא כדין כשמנע ממנו לדבר במליאת הכנסת תוך שהוא דורש ממנו לכנות אותו 'אדוני'  ▪  "אחמד טיבי הוא מחבל, שנתן למאבטחים הוראות בניגוד לסמכותו"
([צילום: ערוץ כנסת])
[צילום: ערוץ כנסת]
+הכנסת דחתה את כל הצעות אי האמון שהגישה האופוזיציה
19:22 26/07/21  |  איציק וולף
מליאת הכנסת דחתה את כל הצעות אי האמון שהגישו סיעות האופוזיציה.

ההצעה "ממשלה הנשענת על גורמים השוללים את קיומה של ישראל כמדינה יהודית בניגוד לחוק יסוד ובניגוד לרוח מגילת העצמאות" (הליכוד) נדחתה ברוב של 65 מתנגדים לעומת 50 תומכים.

ההצעה "פגיעה זוחלת בסטטוס קוו במסגד אלאקצא" (הרשימה המשותפת) נדחתה לאחר הצבעה שמית ברוב של 53 מתנגדים מול 6 תומכים

"ממשלת טריפה" (יהדות התורה וש"ס) נדחתה ברוב של 59 מתנגדים לעומת 50 תומכים ושלושה מתנגדים.
+בקשת הממשלה לאסור יציאה ל-4 מדינות נבלמה
16:55 26/07/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת החוקה דחתה את ההצבעה על הרחבת רשימת המדינות שנאסר על ישראלים לצאת אליהן עקב דרישת היו"ר לקבל עידכון על התקדמות השימוש באמצעים מידתיים יותר ועל איכות האכיפה של חובת הבידוד על החוזרים ארצה
(ח"כ גלעד קריב [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+לפיד: האופוזיציה מנסה להרעיל ולשנוא
15:54 26/07/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר יש עתיד: "מאז שהממשלה הזו הוקמה, יש שיפור ניכר, מורגש, באווירה בישראל"  ▪  על המינויים הפוליטיים: "לא מה שרצינו. זה צורך פוליטי גרוע"
([צילום: יונתן זינדל/פלאש 90])
+איקי כהן מונה ליועצו הפוליטי של נתניהו
15:31 26/07/21  |  עידן יוסף
יו"ר הליכוד בנימין נתניהו בישיבת הסיעה: "איקי כהן מונה לתפקיד היועץ הפוליטי שלי. המשימה שלו תהיה לעזור במפקד המוני להרחבת שורות הליכוד. כרגע התפקדו בכמה ימים למעלה מ-6,000 איש. הכוונה שלי היא להגיע לעשרות אלפים".

לישיבה הגיע גם משה פייגלין, ונתניהו אמר: "אני רוצה לקדם בברכה את משה פייגלין שחזר אלינו לליכוד ואנחנו מברכים אותך - ברוך שובך".

נתניהו שב וקרא לממשלה להביא חיסונים "ולא ג'ובים".
[צילום: דוברות הליכוד]
+ח"כ השכל החלה לשמש כיו"ר ועדת החינוך
15:06 26/07/21  |  עידן יוסף
ועדת החינוך, התרבות והספורט התכנסה (יום ב', 26.7.21) לישיבתה הראשונה במהלכה נבחרה פה אחד חברת הכנסת שרן השכל לעמוד בראש הוועדה.

השכל (תקווה חדשה) אמרה עם היבחרה: "השנה האחרונה במערכת החינוך הייתה שנה קשה מאוד למורות ולמורים וגם לתלמידים. לא רק שבשנה הזו נוצרו פערים אדירים בהוראה, אלא שגם הנזק הנפשי, הרגשי והחברתי של התלמידות והתלמידים שנוצר הוא חסר תקדים. בנוסף לזה, יש גם רפורמות ומהלכים גדולים על הפרק, כך שצפויה לנו הרבה עבודה. תקופת הקורונה הייתה מאתגרת במיוחד גם לאנשי התרבות, האמנות והספורט. המון נושאים שהוזנחו במשך שנים יצרו מצוקות קשות. אני מאמינה שיש צורך אמיתי לעזור לטפח את ההון האנושי המעולה שצומח כאן".

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון (תקווה חדשה) בירכה את השכל: "אני מכירה את האיכויות שלך ויודעת שתצליחי בתפקידך. אנחנו מתחילים את העבודה בפיק של תחילת שנת הלימודים ולא נצליח לעשות את הכל מיד בהתחלה. בהמשך הדרך נוכל להביא רפורמות גדולות וחשובות". עוד אמרה השרה כי הציגה בממשלה את המתווה לפתיחת שנת הלימודים והוא התקבל בחיוב. "יש עדיין עניין לא פתור של משך זמן הבידוד שאני מאמינה שגם הוא ייפתר".
[צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+נכנס בשיר לוועדת הכלכלה
15:01 26/07/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ח"כ ביטון נבחר ליו"ר ועדת הכלכלה ולאחר שקרא את השיר "קו העוני" אמר: דמעת העשוקים והקו הדמיוני והשקוף הזה הם המחזות שראיתי מול עיני כשהתבקשתי לעמוד בראש הוועדה הזו  ▪  יו"ר הכנסת לוי איחל הצלחה ליו"ר החדש ואמר: לוועדה השפעה עצומה על כלכלה הישראלית ולכן ראינו דחיפות להקימה - מצר שלא הגענו להסכמות עם האופוזיציה על הקמת הוועדות
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+כחול לבן שוקלת עוד ניצול של החוק הנורבגי
14:47 26/07/21  |  עידן יוסף
גם בכחול לבן שוקלים בימים אלה למצות את זכותם ולהשתמש גם בחוק הנורבגי - עבור בני גנץ, או עבור סגן שר הביטחון אלון שוסטר, שיתפטרו מן הכנסת (ישראל היום).
+ח"כ אפרת רייטן מרום תכהן כיו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות
11:04 26/07/21  |  מירב ארד
ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה את מינויה של ח"כ אפרת רייטן מרום מסיעת העבודה לתפקיד יו"ר הוועדה. יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות הנבחרת, ח"כ אפרת רייטן מרום: "מבטיחה לשמוע ולראות כל אדם בכאבו, מצוקתו והתמודדותו".

([צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יאיר נתניהו מחק ציוץ נגד מראענה
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שאול א.
26/07/21 12:55
2
יוסס
26/07/21 13:33
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
עדת הכנסת אישרה (יום א', 25.7.21) את הצעת יו"ר הוועדה ח"כ ניר אורבך לתקן את תקנון הכנסת בהוראת שעה. על-פי ההצעה, סמכויות ועדת הפנים והגנת הסביבה יחולקו בין שלוש ועדות:
25/07/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
גורמים בקואליציה אומרים כי השר בני גנץ מסרב לשוויון מספרי בוועדת הכלכלה, שבראשה יעמוד מיכאל ביטון מכחול לבן, בטענה כי הדבר ירוקן אותה מתוכן, וציין כי אם לא יהיה בה רוב - הקואליציה לא תביא אליה החלטות משמעותיות (סרוגים).
24/07/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
יו״ר הקואליציה עידית סילמן שלחה מכתב למרכז סיעות האופוזיציה, יו״ר סיעת הליכוד יריב לוין, שבו כתבה: "הגענו לקצה גבול הוויתורים. אם לא תסכימו להתקדם, ניאלץ להמשיך בהקמת הוועדות בלעדיכם".
24/07/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ערב מינויו לשר המודיעין, מעדכנת (יום ו', 23.7.21) לשכתו כי בתחילת חודש יולי התחסן חבר הכנסת אלי אבידר בחיסון נגד נגיף הקורונה. אבידר מסר שההחלטה להתחסן נבעה מסיבות משפחתיות פרטיות. ומתוך אחריותו כאיש ציבור.
23/07/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
היועצת המשפטית של הכנסת עו"ד שגית אפיק השיבה לפנייה מטעם סיעות האופוזיציה באשר לצמצום ייצוגה בוועדות הכנסת. "גם לעמדתנו ישנם קשיים שונים בהחלטת הוועדה המסדרת שאושרה על-ידי מליאת הכנסת, והיועצת המשפטית של ועדת הכנסת אף עמדה עליהם במהלך הדיון בוועדה".
23/07/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
מאז ועד היום איש לא מעז לקרוא לבן שלו המן, למרות ששמעתי על מישהו שקראו לו כך, אבל זה בגדר שמועה
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il