|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  

  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך

אין הפתעות: גיל לימון מונה למשנה ליועמ"ש

הממשלה אישרה פה אחד את הצעת ההחלטה שהגיש שר המשפטים למינוי ד"ר גיל לימון, עוזרו הבכיר והנאמן של היועמ"ש מנדלבליט, למשנה ליועץ המשפטי לממשלה ועדת האיתור, שבראשה עמד מנדלבליט, המליצה רק על לימון בפני שר המשפטים
08/08/2021  |   איציק וולף, איתמר לוין   |   חדשות   |   ממשלה 36   |   תגובות
ד"ר גיל לימון [צילום: גדעון שרון]

הגיע הזמן שמישהו יגיד להם
איתמר לוין
אם כולנו היינו אומרים זה לזה את כל מה שאנחנו חושבים, העולם היה נחרב תוך 48 שעות - אמר פעם אדם חכם * אלא שלעיתים אין ברירה אלא להגיד את הדברים המתבקשים, גם אם הם בוטים ואפילו אם השומע עלול להיפגע * הנה כמה דוגמאות - החל מחיי הציבור, דרך הקורונה וכלה בשידורי הספורט
לרשימה המלאה

ד״ר גיל לימון מונה למשנה ליועמ״ש לממשלה (משפט ציבורי-מנהלי). לימון היה המועמד היחיד שעליו המליצה הוועדה שבראשה עמד היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שלימון היה עד היום עוזרו הבכיר במשרד המשפטים, במזכירות הממשלה ובפרקליטות הצבאית.

חבריה הנוספים של ועדת האיתור היו נציב שירות המדינה, פרופ' דניאל הרשקוביץ; מנכ"ל משרד המשפטים, עו"ד ערן דוידי; נציגת האקדמיה, פרופ' רות קנאי; ונציגת הציבור, עו"ד גלי מיארה. ההמלצה על מינוי לימון ניתנה בוועדה פה אחד, לאחר שהוועדה ראיינה את המועמדים הסופיים שהופיעו בפניה. מנדלבליט - שהיה הממונה הישיר על לימון - מילא תפקיד מפתח במינויו לתפקידו הבא.

מינויו של לימון עלה היום (יום א', 8.8.21) על שולחן הממשלה והיא אישרה פה אחד את הצעת ההחלטה שהגיש שר המשפטים, גדעון סער, למינוי לימון לתפקיד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט ציבורי-מנהלי).

לימון, בן 44, משמש מאז 2016 בתפקידו הנוכחי ואחראי על תחום המשפט החוקתי והמינהלי בלשכת היועץ המשפטי. הוא שירת במגוון תפקידים בפרקליטות הצבאית (בראשה עמד מנדלבליט בשעתו) וכן שימש כיועץ המשפטי למשלחת ישראל לאו"ם ויועץ בכיר למזכיר הממשלה (עוד תפקיד אותו מילא מנדלבליט). לימון הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות במשפטים ובמינהל עסקים, תואר שני בהצטיינות במשפטים ותואר דוקטור, כולם מהאוניברסיטה העברית. הוא פרסם מאמרים אקדמאים וכתב ספר בתחום המשפט הבינלאומי-פומבי.
אישור מינוי משנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט ציבורי-מנהלי) / הצעה להחלטה
מחליטים לאשר ת מינוי גי לימון לתפקיד המשנה ליועץ המשפטי לממשלה (משפט ציבורי-מנהלי) המשרד המשפטים

תאריך:  08/08/2021   |   עודכן:  08/08/2021
איציק וולף, איתמר לוין
+קבינט חדש יחייב תכנון תחבורתי לכל שכונה חדשה
23:43 08/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
זאב אלקין יעמוד בראש ועדת השרים לדיור ולתחבורה וממלאת מקומו תהיה מרב מיכאלי  ▪  זו הפעם הראשונה שבה קם קבינט משותף  ▪  הממשלה אישרה הקמת שלוש ועדות שרים נוספות
שר הבינוי והשיכון זאב אלקין [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+הורחבה האפשרות למתן היתרים למתקנים פוטו וולטאיים בשימושים כפולים
21:57 08/08/21  |  עידן יוסף
הממשלה אישרה את תוכנית מתאר ארצית - שינוי מס' 10 לתמ"א 1- תיקון פרק מתקנים פוטו וולטאיים, שעניינו הרחבת האפשרות למתן היתרים למתקנים פוטו וולטאיים בשימושים כפולים, ביעודים ובשימושי קרקע נוספים על אלה הקבועים בתוכנית המאושרת, זאת על-מנת להביא לצמצום היקף המיתקנים שיוקמו על הקרקע.

+הממשלה אישרה שרות חינוך לילדים מאושפזים
21:56 08/08/21  |  עידן יוסף
הממשלה החליטה לבטל את סעיף 3 בהחלטת הממשלה מס' 4127 מיום 09.08.2005. זאת, על-מנת לאפשר למשרד החינוך לספק את השרות של חינוך לילדים מאושפזים החל משנת תשפ"ב באופן המיטבי וכל זאת מטעמים של הגברת האפקטיביות, חיזוק תהליכי ההוראה והטיפול הניתנים לתלמידים חולים בביתם, שמירה על הקשר ורציפות חינוכית עם המסגרת הקבועה, שילובם של התלמידים בקהילה החינוכית אליה הם משתייכים בהובלת המוסד החינוכי ובכלל ההיבטים: לימודי, רגשי, חברתי ותפקודי, והכל תוך שמירה על טובתם של התלמידים החולים ועל מחויבות משרד החינוך מתוקף החוק.
+תומר ביטון מונה לתפקיד בכיר במשרד הפנים
21:53 08/08/21  |  עידן יוסף
הממשלה אישרה את מינויו של תומר ביטון למנהל המינהל לשלטון מקומי במשרד הפנים לתקופה של חמש שנים.
+פורסמו שמות השרים שיכהנו בוועדה לבחירת שופטים
21:45 08/08/21  |  עידן יוסף
הממשלה קבעה כי השר זאב אלקין והשרה אורנה ברביבאי יהיו חברים בוועדה לבחירת דיינים, בנוסף לשר לשירותי דת המכהן כיו"ר הוועדה מכוח החוק.

עוד קבעה כי השר חמד עמאר יהיה חבר בוועדה למינוי קאדים-מד'הב, בנוסף לשר המשפטים, המכהן כיו"ר הוועדה מכוח החוק, וכי השר עיסאווי פריג' יהיה חבר בוועדה למינוי קאדים, בנוסף לשר המשפטים המכהן כיו"ר הוועדה מכוח החוק.

+הפליק פלאק של אבידר: אני שר בגלל נתניהו
20:23 08/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אלי אבידר מסביר לראשונה כי הסכים להתמנות לשר כדי לקדם חוקי דמוקרטיה נגד נתניהו ובהם הגבלת כהונה, איסור כהונת נאשם בפלילים, חקירת פרשת הצוללות וחשיפת פרוטוקולי קבינט הקורונה  ▪  "רציתי להיות חלק מהממשלה הזאת. רציתי להיכנס פנימה ולעשות מה שניתן כדי לשנות את ההתנהלות מבפנים"
אבידר. "לתקן את הכשלים שנותרו" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+"יכולים למנוע פעולה צבאית"
14:47 08/08/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
הבהירה: אנחנו יכולים למנוע מהממשלה לנקוט בפעולה צבאית"  ▪  על רה"מ אמרה: "בנט מאופק כי הוא יודע שאין לו תמיכה. אם נתניהו היה ראש ממשלה - התגובה הייתה חזקה יותר"
ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+אושרה תוכנית המתאר למתקנים פוטו וולטאיים
12:11 08/08/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
תוכנית זו מרחיבה את ייעודי הקרקע בהם ניתן יהיה לקדם מתקנים פוטו וולטאים מכוח התמ"א בהליך של היתר בלבד בשטחים מבונים ובשימוש כפול  ▪  התוכנית גם תאפשר הקמת מתקני אגירת אנרגיה שיוקמו בתחומי תוכניות למתקנים פוטו-וולטאים שכבר אושרו
([צילום: משה שי/פלאש 90])
+"על לבנון לקבל אחריות על החצר האחורית"
11:48 08/08/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת הממשלה לשתי תקריות ירי הרקטות מדרום לבנון לעבר ישראל  ▪  "אירן וחיזבאללה מסבכות את אזרחי לבנון, גם בחזית מול ישראל, מדינת לבנון וצבא לבנון צריכים לקבל אחריות"
בנט בממשלה [צילום: אמיל סלמן, פלאש 90]
+תומר ביטון מונה למנהל מינהל השלטון המקומי במשרד הפנים
11:34 08/08/21  |  איציק וולף
שרת הפנים, איילת שקד, מינתה את תומר ביטון, גזבר עיריית באר שבע מזה 17 שנים ויו״ר איגוד הגזברים ברשויות המקומיות, למנהל מינהל השלטון המקומי במשרד. "מזה כחמש שנים שהתפקיד של מנהל המנהל לשלטון מקומי במשרד הפנים לא מאוייש. אני שמחה למנות את תומר ביטון לתפקיד החשוב הזה", כתבה שקד בהודעה על המינוי.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביחי מנדלבליט / Avichai Mendelblit   אביר קארה / Abir  kara   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai   איילת שקד / Ayelet Shaked   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אבידר / Eli Avidar   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   בני גנץ / Benny  Gantz   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גיל לימון / Gil Limon   דניאל הרשקוביץ   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   חמד עמאר / Hamad Amar   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יועז הנדל / Yoaz  Hendel   יחיאל משה טרופר / Yehiel  Tropper   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל מאיר לאו / Israel Meir Lao   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מירב כהן / Meirav  Cohen   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מתן כהנא / Matan  Kahana   נחמן שי   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   עידן רול / Roll Idan   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   קארין אלהרר / Karin  Elharar   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אין הפתעות: גיל לימון מונה למשנה ליועמ"ש
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 36
בישיבת ממשלה בפברואר 2021 אמר בנימין נתניהו אז ראש ממשלת ישראל: "אנחנו נידרש לחדש את החיסון כל חצי שנה". בפוסט שפרסם נתניהו שבוע אחר כך, בראשון במרס 2021 הוא חזר על טענה זו ואמר " המשימה החשובה שלי היא להביא לישראל עוד 36 מיליון חיסונים נגד הקורונה בשנה הקרובה". כשנתניהו העלה לראשונה את נושא חיסוני הדחף, הוא זכה ליחס מזלזל ומתנשא מצד גורמי המקצוע. נאמר ונכתב עליו שאין לו הבנה בנושא, שטענותיו אינן מבוססות מדעית או על נתונים, שמיותר לרכוש חיסונים נוספים ושהוא פועל מנימוקים פוליטיים ולא ענייניים. עם זאת, בשל התעקשותו, הצליח נתניהו רגע לפני חילופי השלטון ולמרות התנגדות פנימית בממשלה ושל "גורמים משפטיים", להשיג תקציב ולרכוש כמות מצומצמת של חיסונים.
07/08/2021  |  דוד ארגז  |   יומני בלוגרים
מדינת ישראל היא מדינה חזקה, על-אף הטלטלה הפנימית של השנים האחרונות. בהיבטים מסוימים, מצבה האסטרטגי הוא טוב מאי פעם, וגם משבר הקורונה וסבב הלחימה מול חמאס במאי 2021 המחישו את חוסנה של החברה הישראלית במצבי מצוקה. עם זאת, עדיין קיימים איומים חמורים על ביטחונה. האיום הראשון במעלה הוא התגרעונתה האפשרית של אירן והצורך שישראל תיאלץ לפעול בכוחות עצמה מול אירן, על כל הכרוך בכך באשר לסיכון גבוה לפגיעה בעורף הישראלי על-ידי אירן ושליחיה. יתר על כן: ישראל נמצאת בסכסוך אלים ממושך ולא פתיר בטווח הנראה לעין עם הפלשתינים. לכן, על ישראל להיות מוכנה למלחמה. זהו גם המבחן העליון של החברה בישראל.
07/08/2021  |  מחלקה ראשונה  |   כתבות
תא"ל מיכאל (מייק) הרצוג ימונה לשגריר ישראל בארה"ב - הודיעה (יום ו', 6.8.21) לשכתו של ראש הממשלה, נפתלי בנט. הרצוג הוא אחיו של הנשיא יצחק הרצוג ובנו של הנשיא השישי חיים הרצוג (שהיה שגריר ישראל באו"ם). הוא יחליף את גלעד ארדן, אשר עם הקמת הממשלה ביקש לשחררו מהתפקיד בוושינגטון ולהמשיך לשמש כשגריר באו"ם. ארדן, לשעבר שר מטעם הליכוד, מונה לתפקיד הכפול אשתקד בידי בנימין נתניהו. המינוי הוסכם על בנט ושר החוץ, יאיר לפיד, והרצוג ימשיך בתפקידו גם לאחר הרוטציה בין השניים.
06/08/2021  |  איתמר לוין  |   חדשות
ראש הממשלה נפתלי בנט ענה בשידור חיי בפייסבוק לשאלות הגולשים והעיתונאים, והישב לסגויות הבוערות כיום.
05/08/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
אני מבקש להזהיר את מי שעדיין הולכים שולל אחרי נפתלי בנט, איילת שקד ושותפיהם; את אלו שעדיין מגדירים את עצמם ימין או ציבור דתי, ועוד קונים את ההונאות ואת השקרים בתמימות, בחוסר ידע. אלה שמתנגדים לממשלה שהורתה בחטא, לידתה בחטא וקיומה בחטא, אבל אומרים: תראו, אחרי שהיא קמה, בואו ניתן לה צ'אנס, נשתף איתה פעולה. נפתלי בנט חצה את הרוביקון. נפתלי בנט מבין מצוין שאין לו עתיד בימין. הוא יחפש לעצמו בסיס מצביעים אחר ולא יעצור באדום. איפה שהוא יזהה את בסיס המצביעים הזה - לשם הוא ילך.
05/08/2021  |  בצלאל סמוטריץ'  |   נאומים
רשימות נוספות   /   ממשלה 36  /  מי ומי  
"סגר הוא מוצא של פחדנים"  /  מירב ארד
אחרי המחאה: אושר מינוי אלי אבידר לשר  /  עידן יוסף
"הממשלה גדולה מדי, דרושה סבלנות"  /  איציק וולף
פייק-ממשלה  /  אהרן פאפו
גדעון סער מאכזב  /  רפי לאופרט
זהירות, דיקטטור  /  דוד ארגז
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
דן מרגלית
דן מרגלית
היועצת המשפטית קרעה הלילה את מסכת הצביעות והרמייה והשטיקים והטריקים של בנימין נתניהו ושריו ובעיקר החרדים שבהם    בהרב-מיארי אמרה למאיר פרוש ולמגעילים שעימו כי צריך להגן על האומה ולה...
יוסף אורן
יוסף אורן
מתחילה התכוונה המחברת לכתוב רומן רב-דורי על משפחה המתמודדת עם משבר האקלים הפוקד את כדור-הארץ בעיירה צפונית אחת, ורק משום שלא הצליחה לממש את התוכנית המקורית, החליטה להעלים את כישלונ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il