סוכנות קידום אתרים היא המקום שאחראי לקדם ולהבליט את האתר שלכם בגוגל. כאן ידאגו לשמור ולהעלות את הדירוג של האתר העסקי שלכם, להגיע לתוצאות הראשונות ומשם לקהל גדול ככל האפשר של רוכשים פוטנציאליים ומתעניינים. איך תדעו שהיא תתאים למבנה הארגון או המטרות העסקיות שלכם? על כך בכתבה הבאה.
מה עושה סוכנות לקידום אתרים?
מטרת העל של הסוכנות היא להביא לאתר שלכם כמה שיותר תנועה, על-ידי בחירה בביטויים מתאימים והקידום שלהם, ולקדם את האתר לתוצאות החיפוש הראשונות בעמוד הראשון בגוגל. עם זאת, לא תמיד קידום ביטויים הוא הפעולה היחידה - פעמים רבות הסוכנות מתפקדת גם כמי שמנהלת לעסק את המוניטין החיובי ברשת (שמירה על שמו הטוב) וגם את בניית המותג החזק והפופולרי.
המהלכים הללו נבנים תוך כדי פעולות שמגדילות אמינות - בעסק, בתפקוד האתר עצמו ובהבטחה הכלכלית שעומדת מאחוריו (למשל שימוש בשירות באתר שאמור לחסוך ללקוח התעסקות או זמן יקרים מפז). אלו הם מהלכים חיוניים מאוד לעסקים צעירים שמעוניינים לבסס את דריסת הרגל והמוניטין שלהם ברשת, אבל גם לעסקים וותיקים שהתדמית האמינה והיציבה שלהם נסדקה בשלב כלשהו.
למי תתאים סוכנות קידום?
שאלנו את
עידן בן אור, מומחה קידום אתרים וותיק ומנוסה, את השאלה הזאת. התשובה שקיבלנו היא שסוכנות קידום אתרים תתאים לעסקים שמעוניינים לבנות מוניטין מאפס או לחזק אותו, ארגונים שמעוניינים למצב את כוחם כמותגים מבטיחים ויציבים, וגם לעסקים ולחברות שמבצעים סוג של שיפטינג בפעילותם הקיימת - למשל מחנות פיזית לאיקומרס, יצירת שירות דיגיטלי חדש (מצריך השתלבות בתחרות על ביטויים חדשים) או פתיחת מערכים, מחלקות, מוצרים ושותפויות שיש להם זרוע תפקודית שחשוב להביא לידיעת הלקוחות.
כמו-כן, מדובר גם על עסקים שזקוקים לחיזוק מבחינה לוקאלית: חשיפה טובה יותר לאתר במפות גוגל וצבירת ביקורות גולשים חיוביות, כך שהלקוחות יימשכו לבית העסק הפיזי.
אז האם זה באמת יעיל?
בעבר היה נהוג להתקדם בכמה עשרות ביטויי מפתח ולשלם על-פי כמות הביטויים המקודמת. כיום הגישה השתנתה, בעיקר הודות להבנה שלפיה גם מילה עם נפח חיפושים גבוה היא לא בהכרח מילה שצריך להשקיע בה תקציבי עתק. סוכנות האתרים יודעת לאתר את המילים שהגולש ישתמש בהן ומתי: האם יחפש מידע על מוצר או שירות מתוך כוונה להכיר אותו ואת יתרונותיו או שהוא באמת שוקל לקנות אותו. על כן, יש לבחור בצירוף המילים המתאים לכל מקרה. מכיוון שכלקוחות לא תמיד נוכל לדעת מה ימיר יותר, מקובל שסוכנות הקידום מגדילה ראש בכיוונים הללו ולא פועלת לפי נוסחאות המשקללות נתונים מספריים.
כן, סוכנות הקידום עובדת
סוכנות קידום מבצעת עבורכם את כל האופטימיזציה הבסיסית הנדרשת ומכילה תחת קורת גג אחת את מה שדרוש גם מעבר, כמו כתיבת התכנים, קישורים, ניהול מוניטין, חוויית משתמש ובדיקה שוטפת של כל פעולה בקו האסטרטגי.
לסיכום
סוכנות קידום אתרים יכולה להתאים לרוב העסקים ולסייע להם להתברג גבוה יותר בגוגל, ובכך להעלות את הסיכויים שלהם לצבור לקוחות, לחזק מוניטין ולתת תחרות הולמת למתחרים. חברת קידום מקצועית תוכל לסייע לכם להביא את התוצאות הדרושות באופן יעיל וחכם.