|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

מספיקות שתיים-שלוש התנסויות בגיל 17-14 כדי להתמכר לניקוטין

יו"ר הוועדה להתמכרויות, סמים ואתגרי הצעירים בישיבה הראשונה של הוועדה: מעכשיו לצעירים בישראל יש בית ווועדה שתבחן את כלל הטיפול בהם רשות הצעירים במשרד לשוויון חברתי: 83% מהצעירים אומרים שאין מי שמשמיע את קולם ו-40% מרגישים שהמדינה לא מספקת להם מידע מועיל בתחומים מרכזיים הרשות לביטחון קהילתי: עלייה בשימוש של מתבגרים בגז קצפות
16/08/2021  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 24   |   תגובות
טלי יוגב מהרשות לביטחון קהילתי [צילום: דוברות הכנסת]
[צילום: דוברות המשטרה]

ח"כ רם שפע [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

ח"כ מיכל וולדיגר [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

טיפול בהתמכרויות נוער - לעשירים בלבד
עידן יוסף
משרד המשפטים: "ברגע שיוחלט על לגליזציה, יהיה קשה להתמודד בפגיעות כתוצאה מהתמכרויות לקנביס" * משרד הרווחה: "הנושא המשפטי של האשפוז בכפייה של קטינים ואחרים נתקל בחוק יסוד כבוד האדם וחירותו, ומי שמעל גיל 18 אמור להגיע מטעם עצמו"
לרשימה המלאה

הוועדה לענייני התמכרויות, סמים ואתגרי הצעירים בישראל, בראשות ח"כ רם שפע, התכנסה (יום ב', 16.8.21) לישיבתה הראשונה בה קיבלה סקירה ותמונת מצב באשר לענייני עיסוקה. שפע פתח את הדיון ואמר כי בכנסת הקודמת עמד בראש ועדה שעסקה באתגרים אדירים בתקופת הקורונה, בנושאי חינוך תרבות וספורט, אך נושא הצעירים תמיד היה קרוב לליבו, כמי שייצג סטודנטים בעבר הלא-רחוק. הוא הוסיף כי הוועדה תטפל בכל נושא ההתמכרויות, לרבות סמים, אך הבהיר כי היה חשוב לו להתייחס לאתגרים של צעירים, בני 18 עד 35, שלא זכו למענה ממוקד בכנסת.

המילה 'מאבק' הושמטה

ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) הזכירה כי המילה "מאבק" הושמטה משמה של הוועדה באשר לטיפול בסמים, ואמרה כי כולנו פה במלחמה נגד הסמים וההתמכרויות. לדבריה, גם אם המדינה תלך לכיוון של אי-הפללת משתמשי קנביס, או לגליזציה, היא צריכה כבר עכשיו, ואפילו אתמול, להתחיל לטפל בכל המכורים שצריכים עזרה. ח"כ יעל רון בן-משה (כחול לבן) הוסיפה: "נושא ההתמכרויות נוגע בכולנו ואני סבורה שהרפורמה בתחום הקנביס תהייה חלק מהפתרון, ולא חלק מהוספת קושי למערכת".

נציגת משרד המשפטים, עו"ד יפעת רווה, אמרה כי הטיפול בהתמכרויות לא מספק וצריך להגביר אותו כבר עכשיו. לדבריה, מכורים מספרים כי הקרבה לקנביס מאוד מקשה עליהם. לכן, גם אם המדינה תלך למדיניות של אי-הפללה צריך לאפשר להם לקבל מענה.

נציגת המיזם למיגור העישון, שירה כסלו, הציגה נתונים לפיהם ככל שמתחילים להתנסות בעישון מוקדם יותר צריך פחות ניסיונות כדי להפוך למכורים. לדבריה, מספיקות שתיים-שלוש התנסויות בגיל 17-14 כדי להתמכר לניקוטין, בעוד שאחרי גיל 21 נדרשות כ-20 התנסויות. היא הוסיפה כי בשנת הקורונה בני נוער פחות נחשפו לניקוטין ופחות התמכרו, בעוד שעם היציאה מהסגרים חל זינוק בשימוש בסיגריות ובעיקר בסיגריה האלקטרונית. 50% מהצעירים, אמרה כסלו, רוכשים את הסיגריה האלקטרונית בעצמם למרות שאסור למכור להם.

נציגת הרשות לביטחון קהילתי, טלי יוגב, סיפרה כי השימוש בקנביס מסוכן יותר לצעירים ולמתבגרים. היא הוסיפה כי בתקופה האחרונה עלה השימוש של מתבגרים בגז קצפות - גז המשמש את תעשיית הקונדיטוריות. לדבריה, צעירים רוכשים בלוני גז בחנויות, משחררים את הגז לבלון ושואפים. סגנית מנהל השירות לטיפול בהתמכרויות במשרד הרווחה, איריס נהרי, סיפרה כי מתוך 12,091 המטופלים 80% הם גברים, ואמרה כי קשה להגיע לנשים.

אלישבע סבתו, נציגת רשות הצעירים במשרד לשוויון חברתי, ביקשה לדבר על אתגרי הצעירים ואמרה כי מסקר שערכה הרשות עולה שרובם המכריע - 83% - אומרים שאין מי שמשמיע את קולם, וכי 40% מהם מרגישים שהמדינה לא מספקת להם מידע והכוונה מועילים בתחומים מרכזיים.

נציג ההסתדרות הרפואית, הפרופסור חגי לוין, אמר כי צריך ללמוד מהמאבק בעישון, ממנו מתים כ-8,000 איש מדי שנה, ולשים לב לפער בין האוכלוסיות השונות. לדבריו, "טוב עשתה הוועדה שהתמקדה באתגרי הצעירים, כדי לתת מענה לצרכים שלהם, כולל הרגשיים, מכיוון שחוסר מענה מוביל להתמכרויות". הוא קרא לנטרל את השפעתם של גורמים בעלי אינטרסים זרים, שמפיקים רווח כספי מההתמכרות.

מנהלת היחידה למניעת שימוש בסמים, באלכוהול והתנהגויות ממכרות במשרד החינוך, קרן רוט איטח, אמרה כי במשרד מתייחסים גם להתנהגויות ממכרות כמו שימוש במסכים והימורים. "התפקיד המרכזי שלנו לייצר תשתית של חוסן וכישורי חיים, שיעזרו לילדים ולבני נוער לעשות בחירות נכונות ושקולות", הסבירה.
אוכלוסיית מתבגרים וצעירים על רצף ההתמכרות / סקירה
הסקירה הנוכחית מבחינה בין שני סוגי התמכרויות - התמכרות לחומרים והתמכרות להתנהגות, ומתמקדת בשתי אוכלוסיות שלגביהן הסיכון להתמכרות גבוה במיוחד - מתבגרים בני 12-18 ובוגרים צעירים בני 18-35 .סקירת הספרות מורכבת מחמישה חלקים מרכזיים המכסים באופן מקיף את תופעת ההתמכרות ואת הסוגיות הרלוונטיות לשתי האוכלוסיות המובחנות.(112 עמ')
נוער בישראל: דפוסי שימוש בחומרים ממכרים, מעורבות באלימות ובאלימות ברשת / מחקר
דוח זה מהווה סיכום של ממצאי ההרחבה של מחקר ה-HBSC לשנת 2019 בתחומי ליבה של המשרד לביטחון פנים הכוללים מעורבות באלימות ובאלימות ברשת ודפוסי שימוש בחומרים ממכרים בקרב בני נוער בישראל. להלן יוצגו ממצאים מרכזיים ונבחרים מן הדוח. (165 עמ')

תאריך:  16/08/2021   |   עודכן:  16/08/2021
עידן יוסף
+ח"כ גלעד קריב פונה לבי"ח שיבא בשל החרפת תסמיני קורונה
09:36 17/08/21  |  איציק וולף
יו"ר ועדת החוקה חוק ומשפט, ח"כ גלעד קריב, פונה הלילה לבית החולים שיבא תל השומר לאחר שחלה החרפה בתסמיני הקורונה שממנה הוא סובל. הוא נעזר בחמצן וחש בטוב, ונמצא בהשגחה במחלקת קורונה. הפינוי נעשה לאחר התייעצות עם רופא הכנסת.

"ח"כ קריב מודה לצוותים הרפואיים וקורא לציבור הצעיר שלא להקל ראש במחלה ולגשת להתחסן", לשון ההודעה שנמסרה מטעמו.
+"לאמץ לגליזציה במודל הקנדי"
00:55 17/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה המיוחדת להתמודדות עם סמים ואלכוהול, למשרדי הממשלה: גבשו מדיניות ברורה בנוגע לרפורמה המוצעת בשוק הקנביס  ▪  עו"ד עמית מררי, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה: "ספק אם יש הצדקה להמשך המדיניות בה נוקטת המדינה כיום"
[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+נזקי הקורונה: אחד מחמישה ילדים סובל מחרדה
00:46 17/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד החינוך השיג תקציב להרחבת המענה הפסיכולוגי להתמודדות תלמידים עם הקורונה - אך כלל לא בטוח שיהיו פסיכולוגים לגייס  ▪  30% מהתקנים של הפסיכולוגיים החינוכיים אינם מאוישים. השירות המרכזי ניתן לגילי 15-5, ולשאר הגילים רק במידת האפשר
(מיכל שיר סגמן [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+ועדת החינוך אישרה את תקנות הקורונה
00:18 17/08/21  |  עידן יוסף
ועדת החינוך אישרה את תקנות הקורונה (הגבלת פעילות של מוסדות המקיימים פעילות חינוך והוראות נוספות). התקנות שנועדו לחול בשנת הלימודים הקרובה ונכנסו לתוקפן כבר ביום חמישי, 13.8.21, קובעות מספר הוראות כגון: עטיית מסיכה החל מכיתה א'; דרישה ממפעיל חיצוני (מדריך תל"ן) במוסד חינוך להציג למנהל המוסד תו ירוק, או תוצאה שלילית בבדיקה שבוצעה 72 שעות לכל היותר לפני כניסתו למוסד. לגבי טיולים עם לינה: בחינוך הבלתי פורמלי - חובה להציג תו ירוק או תוצאות בדיקת קורונה שלילית. ההנחיה חלה על העובדים, המדריכים ועל התלמידים. בטיול הכולל לינה המיועד לתלמידים מטעם בית ספר לא נקבעה חובה להציג בדיקה או תו ירוק, אלא נקבעו מספר הנחיות כגון קיום הטיול באותן הקבוצות הקבועות שבהן לומדים התלמידים בשגרה ושמירה על מרחקים בין קבוצה לקבוצה.

עוד אישרה הוועדה את המתווה של הפעלת הפנימיות בשני מסלולים: מסלול פתוח ומסלול סגור. מסלול פתוח בקבוצה של עד 36 תלמידים ללא הגבלה על-כניסה ויציאה מלחוץ לשטח הפנימיה ומסלול סגור בקבוצות של עד 50 תלמידים שיחולו עליהם הוראות נוספות על-מנת לשמור על בריאותם. "אחרי שבועיים שהם תלמידים שוהים בפנימייה ללא יציאה הם יכולים לאחד לקבוצה גדולה ויש הגבלות על-כניסה ויציאה. הכוונה היא שלא תגיע לקבוצה הגדולה תחלואה מבחוץ. ההבלות חלות גם על צוות ההוראה", הסבירה עו"ד אסתי ורהפטיג ממשרד הבריאות.

ועדת החינוך דרשה ממשרד הבריאות להחריג בתקנות הקורונה שיוגשו לוועדת החוקה, ילדים ופעוטות מבדיקות תכופות לצורך כניסה למוסדות תרבות ולבריכות שחייה.
+קרן העושר: השומה תעמוד על 75% מהסכום שבמחלוקת
23:58 16/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הכספים אישרה את החוק המבקש למסות את תאגידי משאבי הטבע בישראל לעניין הקרן לאזרחי ישראל במסגרת מחלוקת, לקריאה שנייה ושלישית - לדרישת הוועדה הוכנסו מספר שינויים בחוק  ▪  רשות המיסים: התחולה של החוק היא לגבי צווים שטרם יצאו
(ג'ידא רינאוי-זועבי, ולדימיר בליאק [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+רק 3% מהתלמידים החרדיים בחינוך הממלכתי
23:22 16/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
פתיחת שנה"ל במגזר החרדי: כחצי מיליון תלמידים ב-6,917 מוסדות, ומתוכם 257,108 תלמידי יסודי  ▪  מנכ"ל משרד החינוך: "אנו המשרד של כל ילדי ישראל. מוסדות החינוך יישארו פתוחים ללמידה פיזית, ללא תלות בצבע הרשות"
אורי מקלב, יעקב ליצמן, אמילי מואטי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מתווה שדה בריר יחכה לעוד תסקיר בריאותי
23:11 16/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בתום דיון בנושא מכרה הפוספטים, קראה ועדת הפנים לממשלה לגרוע את התוכנית מהתמ"א עד שיתקבל תסקיר בריאותי והסכמת השר הממונה על הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב  ▪  השרה להגנת הסביבה: "למה אנחנו צריכים לכלות את משאבי הטבע של ישראל בשביל רווחים לכיל?"
([צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
+"ניאבק להוציא מחוק ההסדרים את גיל הפרישה לנשים"
20:55 16/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה נגד העלאת גיל הפרישה  ▪  השרה מרב מיכאלי: "לא באתי למכור לכם שהגענו לתוצאה הטובה ביותר. אנחנו הבאנו נקודת פתיחה טובה בהרבה ממה שהיה קודם ועכשיו לכנסת יש עבודה"
(מרב מיכאלי ועאידה תומא סלימן [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור מעוז   אביר קארה / Abir  kara   אבתיסאם   מראענה / Ibtisam Mara'ana   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אופיר כץ / Ofir  Katz   אורי מקלב / Uri Maklev   אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso   אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin   איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir   איתן גינזבורג / Eitan  Ginzburg   אלון טל / Alon  Tal   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי כהן / Eli Cohen   אלינה ברדץ' יאלוב / Elina Bardach Yalov   אמילי חיה מואטי / Emilie Haya Moatti   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בני גנץ / Benny  Gantz   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי לסקי / Gaby  Lasky   גדי דסטה יברקן / Gadi Desta  Yivarken   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan   גלעד קריב / Gilad Kariv   דוד אמסלם / David Amsalem   דוד  ביטן / David Bitan   ווליד טאהא / Waleed Taha   ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   חיים ביטון / Haim Biton   חיים כץ / Haim Katz   יאיר גולן / Yair Golan   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב בן צור / Yoav Ben Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב סגלוביץ' / Yoav Segalovich   יואב קיש / Yoav Kish   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יום טוב חי כלפון / Yomtob Kalfon   יוסף שיין / Shain Yossi   יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano   יסמין פרידמן / Yasmin Fridman   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   לימור מגן תלם / Limor Magen Telem   מאזן גנאים / Mazen  Ghanem   מאי גולן / May  Golan   מאיר יצחק-הלוי / Meir Itzhak Halevy   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכאל מרדכי ביטון / Michael  Biton   מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton   מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירב כהן / Meirav  Cohen   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   משה ארבל / Moshe Arbel   משה גפני / Moshe Gafni   משה (מוסי) רז / Mossi Raz   מתן כהנא / Matan  Kahana   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   ניר אורבך / Nir  Orbach   נירה שפק / Nira  Shpak   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סימון דוידסון / Simon Davidson   סלאלחה עלי / Salalha Ali   סמי אבו-שחאדה / Sami  Abu Shehadeh   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   עודד פורר / Oded Forer   עודה איימן / Ayman  Odeh   עופר כסיף / Ofer  Cassif   עידית סילמן / Idit  Silman   עמיחי שיקלי / Amichai Chikli   פטין מולא / Patin  Mula   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רון כץ / Ron Katz   רות וסרמן לנדה / Ruth Wasserman Lande   רם בן ברק / Ram  Ben Barak   שלמה קרעי / Shlomo  Karhi   שמחה רוטמן / Simcha  Rothman   שרן השכל / Sharren Haskel 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מספיקות שתיים-שלוש התנסויות בגיל 17-14 כדי להתמכר לניקוטין
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 24
ועדת הפנים והגנת הסביבה קוראת (יום ב', 16.8.21) שלא לאשר את התוכנית לבניית מכרה הפוספטים בנגב. בדיון השתתפה השרה להגנת הסביבה, תמר זנדברג, שאמרה כי יש מתווה מוסכם שמטמיע לראשונה את שיקולי הבריאות ואת מעמד משרד הבריאות בתסקיר ההשפעה על הסביבה. לדבריה, השיקולים האלה ייבחנו בכל אתר מסוים כאשר ירצו לבצע בו פעילות כלשהי - כולל בחינת חלופת אפס.
16/08/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
הוועדה לקידום מעמד האישה התכנסה (יום ב', 16.8.21) לדיון פגרה מיוחד במתווה להעלאת גיל הפרישה לנשים שנכלל במסגרת חוק ההסדרים. יו"ר הוועדה ח"כ עאידה תומא סלימאן, אמרה בפתח הדיון: "בחוק ההסדרים קראו לזה תוכנית לשוויון מגדרי, בעיני אי-אפשר להתחיל עם השוויון המגדרי דווקא בנקודת היציאה משוק העבודה. עדיין נשים משלמות מחיר על תפיסה מוטעית, עדיין הן משתכרות 70 אחוז על אותה משרה, עדיין מאבדות בדרך חלק מהאופציות להתפתח בשוק העבודה. מיהרתי לעשות את הישיבה למרות הפגרה כי אני יודעת שאוטוטו יתחילו הדיונים בחוק ההסדרים.
16/08/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת החוקה אישרה (יום ב', 16.8.21) את תקנות ה"הסכמון" - המשמעות היא שההסכמון יפעל רק כלפי החוזרים ממדינות בסיכון מירבי. ההסכמון הוא יישומון המשמש, בהסכמה מרצון, לפיקוח אחר השבים מחו"ל הנדרשים לבידוד. לאחר שחוזר ממדינות מסוכנות יביע את הסכמתו לפיקוח טכנולוגי, הוא ישלח את מיקומו בבידוד. ההסכמון פועל על טלפונים חכמים באמצעות שליחת מסרון עם קישור, שבאמצעות לחיצה עליו המבודד משתף את מיקומו.
16/08/2021  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה אישרה (יום ב', 16.8.21) את צו בריאות העם בנושא חובת בידוד למחוסנים ומחלימים לשבים מכל מדינה שאינה מוגדרת אחרת בצו, שנכנס הלילה לתוקף - עד ה-11.9. עם זאת, ביקשה יו"ר הוועדה ח"כ אפרת רייטן מרום כי לדיון הבא, יביא משרד הבריאות בחשבון את הצורך בקיצור חובת הבידוד למחוסנים ומחלימים, שאינה נבדלת היום מחובת הבידוד המוטלת על מי שאינם מחוסנים. כמו-כן, ביקשה ח"כ רייטן לבחון שוב את רשימת המדינות שמהן לא נדרשים שבים מחוסנים בבידוד, לאור נתונים שהוצגו בפני הוועדה על-ידי מתנגדי הצו. המדינות היחידות שמחוסנים ומחלימים השבים מהן לא ידרשו לבידוד על-פי הצו החדש: אוסטריה, אוסטרליה, הונג קונג, הונגריה, טאיוואן, מולדובה, ניו-זילנד, סין, סינגפור וצ'כיה.
16/08/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
ועדת העבודה והרווחה של הכנסת אישרה (יום ב', 16.8.21) פה אחד את העלאת תגמולים לנכי צה"ל ולמשפחות השכולות בשיעור של 2.45% לשנים 2020 ו-2021.
16/08/2021  |  מירב ארד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי הוא הסוכן המדיני היעיל ביותר של אירן אף שאינו עושה זאת במודע ובמתכוון חלילה    הוא הסוכן הפוליטי של טראמפ נגד המפלגה הדמוקרטית במודע
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il