עבור רבים מבעלי העסקים, המרחב הפתוח הוא חלק בלתי נפרד מהעסק. המרפסת בבית הקפה או במסעדה היוקרתית, או הבריכה במועדון הבריאות, אלה רק כמה דוגמאות פשוטות למקרים שבהם אפשר לנצל את השטח הקיים בצורה חכמה ויעילה.
למעשה, רבים מהלקוחות שלכם יחפשו את הפינות הללו. הם ירצו ליהנות מכוס יין משובח תחת כיפת השמים, לבחור מנת שף מפנקת מול הנוף המשגע או פשוט להישען לאחור מול הבריכה הצלולה, רצוי עם צל מתאים כמובן. הינה כמה טיפים חשובים מאוד שיעזרו לכם לבחור עבורם את פתרון ההצללה המנצח.
1 - בחרו פתרון הצללה שמתאים לצרכי העסק
סקירה מהירה תחשוף בפניכם מבחר עשיר של
שמשיות למסעדות, לבתי קפה, למתחמי בילוי ולעסקים רבים אחרים. אלא שלכל אחד מהעסקים הללו יתאים פתרון מעט אחר, עם עיצוב שונה, סגנון ייחודי ומיתוג מדויק. יתרה מכך, לכל עסק יש תנאים שונים לחלוטין, למשל מרפסת קטנה, רחבת כניסה צרה או שטח פנים רחב ידיים שצריך לתפור עבורו מענה מושלם. אם כן, בשלב ראשון כדאי להבין מה אתם באמת צריכים, כמה
שמשיות מקצועיות דרושות לכם, איפה הן יוצבו ומה הגודל הנכון. כך תוכלו לקבל החלטות חכמות שמתאימות לכם באמת, וליהנות מהן לאורך זמן.
2 - בחרו שמשיות איכותיות וחזקות בלבד
עבור רבים, שמשיה היא מילה שמתארת את אותו פתרון הצללה פשוט שניצב במרפסת הפרטית או בחופי הים. נאלצנו לנעוץ את השמשיות הללו בחול, לעטוף אותו בשקי חול ולקוות שישרדו כמה שיותר. היום המציאות שונה לחלוטין, וכשאנחנו מדברים על שמשיות מעוצבות אנחנו מדברים על מגוון מרשים מאוד של פתרונות ברמה הכי גבוהה שיש. במקום להתפשר על שמשיה שעלולה להתפרק עוד לפני שתסיימו את כוס הקפה הראשונה, בחרו פתרונות הצללה עוצמתיים עם בד חזק ועמיד מאוד, ועם משטח בטון שיבטיח יציבות רבה. הלקוחות שלכם יודו לכם על כך, ובטווח הארוך תחסכו לעצמכם לא מעט זמן, אנרגיות ומשאבים.
3 - בחרו שמשיות ממותגות שעושות את העבודה
מטבען, שמשיות מקצועיות נמצאות בעיקר בשטח פתוח, לרוב בקדמת בית העסק. למיקום האסטרטגי הזה יש משמעות רבה מאוד, שכן הוא הופך את השמשיה לאלמנט עיצובי שהוא חלק בלתי נפרד מתהליך המיתוג של העסק כולו. אם כן, כשאתם בוחרים את העיצוב המתאים, שימו לב לקונספט הכללי שבו בחרתם. הישארו נאמנים לגווני המותג והקפידו על שפה אחידה שתמשוך את תשומת לבם של הלקוחות הוותיקים שלכם, ובעיקר את תשומת הלב של אלה שנחשפים אליכם בפעם הראשונה.